Retrogameworld.ch VIELE RETRO GAMES im Angebot

Was zum Dealen? Verkaufen/Tauschen/Kaufen oder Verschenken? Dann bist du hier richtig.

Moderator: agestuffer

Benutzeravatar
Panther
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 2226
Registriert: 25 Sep 2008 08:59
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Retrogameworld.ch VIELE RETRO GAMES im Angebot

Beitrag von Panther »

@geo, das stimmt, aber ich hoff sehr wohl uf en Crash, nur wie realistisch isch das? Glaub nit das mr i paar Johr wieder durch brätsche volli Regal schliche könne und gueti Spiel für paar en usezieh könne.

@philsublime has au lang überleggt gha, 499 isch fairscht. PS/SFC isch natürli au vom grund Sale Pris anderscht gsi, do hets
SFC Spiel gha die hei +/-10000en koschtet, als import denn 160-200 CHF,also im prinzib isch es hüt immer no günschtiger Retrospiel kaufe als damals wos hesch miese importiere. z.B. Rockman X3 hani fascht 200.- zahlt gha damals wos useko isch, jetze kasch es ha für en 60er, also sett me jo glich nit jommere...
Benutzeravatar
Lone Wolf
NEOGEO Addict
NEOGEO Addict
Beiträge: 3874
Registriert: 06 Mär 2002 08:43
Wohnort: Under the NEO GEO moon...
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
79
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Retrogameworld.ch VIELE RETRO GAMES im Angebot

Beitrag von Lone Wolf »

geosnow hat geschrieben:
IMG_7128.JPG
das bispiel isch darius alpha
häsch kauft oder verkauft? sorry ich nix nippon lejsën ^^

das wäred damals mitem schlusskurs am 15.05.02 umgrechnet ca. 760 chf gsi. hart! :)
Bild
武士道とは死ぬことと見つけたり
修羅道とは倒すことと見つけたり
我、悪鬼羅刹となりて
目の前の敵すべてを...斬る!!

----------------------------
Samurai Spirits - サムライスピリッツ
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18531
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Retrogameworld.ch VIELE RETRO GAMES im Angebot

Beitrag von Avenger »

Der nächst crash chunt, d frog isch nur wenn. Idealerwiis Wei d Japaner ihre Games denn wieder zrügg wenn d priise uf em bode si, höhö. ;)
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31865
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Retrogameworld.ch VIELE RETRO GAMES im Angebot

Beitrag von geosnow »

Lone Wolf hat geschrieben:
geosnow hat geschrieben:
IMG_7128.JPG
das bispiel isch darius alpha
häsch kauft oder verkauft? sorry ich nix nippon lejsën ^^

das wäred damals mitem schlusskurs am 15.05.02 umgrechnet ca. 760 chf gsi. hart! :)
ich hans chaufe und schicke lah. de fx schlusskurs häsch bi bargeldüberwiisige eh niä. schlussendlich hani öppe 850 zahlt.
Benutzeravatar
Lone Wolf
NEOGEO Addict
NEOGEO Addict
Beiträge: 3874
Registriert: 06 Mär 2002 08:43
Wohnort: Under the NEO GEO moon...
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
79
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Retrogameworld.ch VIELE RETRO GAMES im Angebot

Beitrag von Lone Wolf »

Handcherum cherts der de mage um wennt mainstream games vo damals gshesch was hüt wert sind :-D

han damals 199.- im ID zahlt bim release (!) bzw. s'mami wo gjömmerlet und gfluecht hät! aber hey, no pain, no gain! :lol:

hüt: http://www.tutti.ch/freiburg/spielzeuge ... 000762.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

lulz
Bild
武士道とは死ぬことと見つけたり
修羅道とは倒すことと見つけたり
我、悪鬼羅刹となりて
目の前の敵すべてを...斬る!!

----------------------------
Samurai Spirits - サムライスピリッツ
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31865
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Retrogameworld.ch VIELE RETRO GAMES im Angebot

Beitrag von geosnow »

Panther hat geschrieben:@geo, das stimmt, aber ich hoff sehr wohl uf en Crash, nur wie realistisch isch das? Glaub nit das mr i paar Johr wieder durch brätsche volli Regal schliche könne und gueti Spiel für paar en usezieh könne.
ich bin ja au nöd unschuldig. ich han au s ganze regal dihei volle MD und PCE games. :sabber:

SFC, NG hani nur es paar gueti. aber nöd die türschte. MS1 hani vor 10 jahr em claude rebets verchauft, will d chatz drufpisst hät. hans ebbe vomede kiffer kauft gah. :mrgreen:

de kiffer häts vom Cimi gah und er häts in japan über de softi bstellt gah. sötti also es originals MS1 gxi si. :groel:
Benutzeravatar
Panther
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 2226
Registriert: 25 Sep 2008 08:59
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Retrogameworld.ch VIELE RETRO GAMES im Angebot

Beitrag von Panther »

Lone Wolf hat geschrieben:Handcherum cherts der de mage um wennt mainstream games vo damals gshesch was hüt wert sind :-D
Wer weiss, vellicht postet en Hippie mol öbis poitivs über das Spiel und denn kasch au zwei Null drahänge.
Ha au scho e Magical Popn welle verkaufe für 25.- (!!) und niemerds hets welle... :lol: isch aber au bald 15 Joht her

@geo bi de Sammler sehni d'Schuld nit unbedingt, grundsätzlich schade halt die gwünorientierte Resaler, ob Shop oder Franzos in Akiba dr Szene.
Die ehrliche Bandite wänd denn halt ihre Plunder au nit für lau geh damit dr Käufer si denn fürs 3fache is Netz stellt. Schliesslich hei si das au mol gsammlet gha.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31865
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Retrogameworld.ch VIELE RETRO GAMES im Angebot

Beitrag von geosnow »

hehe, die reseller sind so was vo peino. ich han em christan kohler vo vintage games zwei ng dev games verchauft, wo da im forum wiedermal niemerd hät welle und au ade retrobörse häts niemerd welle.

denn hani ihm zwei drü anderi games abote und er hät welle de pris drucke. denn hani ihm gxeit, dass d games für min pris weggange sind. lol, denn hät er eine uf persönlich gmacht. :groel: und mich uf FB foe list tan.

so guet.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Retrogameworld.ch VIELE RETRO GAMES im Angebot

Beitrag von Herr Rossi »

geosnow hat geschrieben:...MS1 hani vor 10 jahr em claude rebets verchauft, will d chatz drufpisst hät. hans ebbe vomede kiffer kauft gah...
meinsch de rebetez?
Benutzeravatar
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
Beiträge: 22624
Registriert: 05 Mär 2002 16:45
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
138
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Retrogameworld.ch VIELE RETRO GAMES im Angebot

Beitrag von Reinforced »

Lone Wolf hat geschrieben:
link überfail bispiel (de): https://www.ricardo.ch/kaufen/games-und ... 821449840/" onclick="window.open(this.href);return false;
ja krass wie er ricardo fluetet. Fasch immer nur Symbolbilder ächt müesam und denn no boxed bilder wenn nur lose etc. Het zum teil ächt übertüüreti priise anderersiits hets gliich sache wo ich gern würd binem chauffe zum normalpriis.

Weis öpper schickt de mit FEDEX id CH? das wär chli fail -> niemeh FEDEX!
3DS Gamertag:
Reinforced
3668 - 7842 - 9771
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18399
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
523
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Retrogameworld.ch VIELE RETRO GAMES im Angebot

Beitrag von agestuffer »

Reinforced hat geschrieben:Weis öpper schickt de mit FEDEX id CH? das wär chli fail -> niemeh FEDEX!
ACHTUNG:Beim Versand mit Fedex fallen 22 CHF Vorlageprovision, sowie die Einfuhrumsatzsteuer (in der Regel 8%) an. Diese Kosten werden Ihnen separat von Fedex in Rechnung gestellt.

Da muesch ja nur läsä was er i de Auktion schriibt
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
Beiträge: 22624
Registriert: 05 Mär 2002 16:45
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
138
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Retrogameworld.ch VIELE RETRO GAMES im Angebot

Beitrag von Reinforced »

agestuffer hat geschrieben:
Reinforced hat geschrieben:Weis öpper schickt de mit FEDEX id CH? das wär chli fail -> niemeh FEDEX!
ACHTUNG:Beim Versand mit Fedex fallen 22 CHF Vorlageprovision, sowie die Einfuhrumsatzsteuer (in der Regel 8%) an. Diese Kosten werden Ihnen separat von Fedex in Rechnung gestellt.

Da muesch ja nur läsä was er i de Auktion schriibt
agestuffer
ja isch nid 100% klar das er usdrücklich nur mit Fedex lieferet imo?!
Rückmäldig via Frage chasch schomal vergässe
3DS Gamertag:
Reinforced
3668 - 7842 - 9771
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31865
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Retrogameworld.ch VIELE RETRO GAMES im Angebot

Beitrag von geosnow »

Herr Rossi hat geschrieben:
geosnow hat geschrieben:...MS1 hani vor 10 jahr em claude rebets verchauft, will d chatz drufpisst hät. hans ebbe vomede kiffer kauft gah...
meinsch de rebetez?
Ja.
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14753
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Retrogameworld.ch VIELE RETRO GAMES im Angebot

Beitrag von evo »

Panther hat geschrieben: fact isch dass die Spiel nit nochewaschse, au ds'Japan nit, eigentli isch es scho fascht eso dass usserhalb Japan scho s bessere Agebot hesch als dört.
i dänk das isch e hauptgrund. priis = efektivi "sälteheit" + qualität vom spiel + kult bildig.
nimmsch es rendering rangler anno 2002, me weis dass es relativ sälte isch und mer weis das es nit s allerschlächtischt isch und mer weis überd hintergründ vom spiel (praktisch es 1 mann projekt vomne tüütsch wo technisch alles usem SFC holt und nacher in japan only vertribt, none nice story)
jez fön t lüt ah das spiel z kaufe (damals gschätzt 200.-) und stelles in ihri regal. wie mer wüsse hets vo däm spiel scho damals nit so viel stück geh, und mer könne uns vorstelle dass e sone spiel e sammlig tendenziel sälte wider verlosst oder wenn denn nach ere längere ziit. und wenn das jez öpper in siner sammlig wot denn muess er zwungener masse e sehr hohe betrag zahle und sobald de betrag übere tisch gange isch weiss das dank onkel internet am nächste tag die halb gamer wält und s git en automatische prisahstig, weil öpper het so viel zahlt, also "muess" es so viel wärt sih.

nimmsch e anders bispiel, sägemermol ööööhm mario kart 64:
extrem nit rare, sehr guet, sehr populär, t n64 generation stüürt au scho gege die 30 zue --> losi mario kart 64 modul gön für 50-100 stei wäg.

dr faktor gäld nimmt do halt au extrem ifluss. wenn 8000.- im monet verdiensch und du innerlich mit dir e packt gschlosse hesch dass du e verdammt crazy videogame sammlig ha wotsch, denn wird halt au viel zahlt.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17330
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Retrogameworld.ch VIELE RETRO GAMES im Angebot

Beitrag von zeromeier »

evo hat geschrieben: losi mario kart 64 modul gön für 50-100 stei wäg.
echt? :lol:
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14753
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Retrogameworld.ch VIELE RETRO GAMES im Angebot

Beitrag von evo »

https://www.ricardo.ch/search/index/?Is ... GAU_ghKXuZ" onclick="window.open(this.href);return false;
lustig isch jo au dr priisunterschid bi lose zu boxed. ligt wohl genau an de grosse stückzahle wos vom spiel git und an dr tatsach dass ebbe au vieli lüt kaufe wo sus überhaupt nit game sammler sin.



mir het letshcti eine 70 bucks geh für e loses goldeneye 64 :eek2:
Benutzeravatar
Panther
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 2226
Registriert: 25 Sep 2008 08:59
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Retrogameworld.ch VIELE RETRO GAMES im Angebot

Beitrag von Panther »

evo hat geschrieben:8000.- im monet verdiensch
i ha jetzt nit mol annähernd d'hälfti :typej: aber eigentli stresst mi das nit, für mi zellt z.B ein guete Score in eim Cave Spiel meh als alli Cave pcb ds ha und keis devo nur annähernd würdig d'spiele ds könne.
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14753
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Retrogameworld.ch VIELE RETRO GAMES im Angebot

Beitrag von evo »

Panther hat geschrieben:
evo hat geschrieben:8000.- im monet verdiensch
i ha jetzt nit mol annähernd d'hälfti :typej: aber eigentli stresst mi das nit, für mi zellt z.B ein guete Score in eim Cave Spiel meh als alli Cave pcb ds ha und keis devo nur annähernd würdig d'spiele ds könne.
ich dänk au nit. aber das isch dänki mol ei witere faktor bi dr priisbildig. wär viel gäld het zahlt halt viel.
Benutzeravatar
Panther
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 2226
Registriert: 25 Sep 2008 08:59
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Retrogameworld.ch VIELE RETRO GAMES im Angebot

Beitrag von Panther »

das stimmt so uf jedefall, was mi mängisch biz erstuunt isch wenn z.B dütschi so schnell mol paar hundert Eurone abchlöpfe für paar Spieli, i mein die hei au nit die gliche Löhn wie mir, das mieste jo alles Topverdiener si wo sich Hobbymässig in dene Prisregione bewege
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17330
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Retrogameworld.ch VIELE RETRO GAMES im Angebot

Beitrag von zeromeier »

mario kart: das sind alles sofort chauf priise, niemerd chauft das (hoffentlich)
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14753
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Retrogameworld.ch VIELE RETRO GAMES im Angebot

Beitrag von evo »

zeromeier hat geschrieben:mario kart: das sind alles sofort chauf priise, niemerd chauft das (hoffentlich)
also eins het schone 55.- gebot au 2 anderi hän gebot druf und die wärde no stiige, kasch der t links jo speichere wenns di wirkli interessiert
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31865
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Retrogameworld.ch VIELE RETRO GAMES im Angebot

Beitrag von geosnow »

Panther hat geschrieben:das stimmt so uf jedefall, was mi mängisch biz erstuunt isch wenn z.B dütschi so schnell mol paar hundert Eurone abchlöpfe für paar Spieli, i mein die hei au nit die gliche Löhn wie mir, das mieste jo alles Topverdiener si wo sich Hobbymässig in dene Prisregione bewege
und was isch mit all denn mercedes, bmws und audis etc. diä autos fahred au nur vo A nach B und choschtet 4-10x meh als en dacia.

macht doch au kei sinn. :idea:
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31865
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Retrogameworld.ch VIELE RETRO GAMES im Angebot

Beitrag von geosnow »

zeromeier hat geschrieben:mario kart: das sind alles sofort chauf priise, niemerd chauft das (hoffentlich)
warum hoffentlich? was häsch du devo, wenns nöd kauft werded?
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17330
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Retrogameworld.ch VIELE RETRO GAMES im Angebot

Beitrag von zeromeier »

geosnow hat geschrieben:
zeromeier hat geschrieben:mario kart: das sind alles sofort chauf priise, niemerd chauft das (hoffentlich)
warum hoffentlich? was häsch du devo, wenns nöd kauft werded?
d'mänschheit wär es Quäntchen weniger schwachsinnig. aber vo dem Gedanke muss ich mich wohl verabschiede.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17330
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Retrogameworld.ch VIELE RETRO GAMES im Angebot

Beitrag von zeromeier »

geosnow hat geschrieben:
Panther hat geschrieben:das stimmt so uf jedefall, was mi mängisch biz erstuunt isch wenn z.B dütschi so schnell mol paar hundert Eurone abchlöpfe für paar Spieli, i mein die hei au nit die gliche Löhn wie mir, das mieste jo alles Topverdiener si wo sich Hobbymässig in dene Prisregione bewege
und was isch mit all denn mercedes, bmws und audis etc. diä autos fahred au nur vo A nach B und choschtet 4-10x meh als en dacia.

macht doch au kei sinn. :idea:
bisch schomal e premium marke gfahre und nachher was anders? es gid durchus gründ, wieso die tüürer sind, und die merksch.
ABER ich behaupte au, de Priis isch nöd i dem Verhältnis entsprächend höcher.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 16 Gäste