Rauchfrei

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31689
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von feeshlee »

ich muss mich nach wie vor sehr glücklich schätze, dass ich zwar rauche mega gern han, aber nöd s'bedürfnis han, das all paar stunde mache z'müesse.
ehner so all paar mönet mal.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Xinobrax2 »

turntablism hat geschrieben:Was hesch für vorteil gseh ?
Hueste und vor allem räuspere muss i nümm sit em dampfe. Das isch bis jetz de gröscht vorteil für mich.
Bessere gschmack würdi jetzt nöd behaupte. Und mini athmig isch nach 3 mönet stopp immerno ziemlich flach.
Kondition wird schochli besser. Kleider stinked angeblich nümm - das merksch ja selber gar nöd als smoker :kicher:
1. De Priis. Ich han mini Liquids immer selber gmischt und mit +/- 200.- hani mir en Vorrat für es Jahr chöne zemechaufe.
2. Gschmack. S chunt halt sehr uf d Arome druff a. Ich han da mittlerwiele e netti Sammlig mit gnueg Abwechslig :)
3. Kondition merki ziemlich stark...hauptsächlich aber unmittelbar nachem rauche/dampfe. Weni e Zigi rauche fühli mi denach regelrecht beduslet und würd am liebste churz anezligge. Bim dampfe hani da nid..alles tip top. Ich merks aber au bi Cardio ufem Bike und so...
4. Da mit de Chleider merksch scho ziemlich stark wennt mal wieder en Raucher uf Psuech hesch ;)
5. Dine dampfe...zum rauche muesi use :/
resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1813
Registriert: 20 Dez 2012 17:54
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von resuscitation »

Ich bin immer no so froh, das ich vor 11 Jahr vo einere Zigi uf die Ander ufghört han und sit do a nüm rauche. Dä einzig "Nachteil" isch mini Gwichtszuenahm gsi und no immer.. aber jetzt hangets sicher auch mitem Alter zäme
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Herr Rossi »

Ich ha e für mich "gsundi" Balance gfunde mit Sport /wenig rauche Combo. Ich rauche nur so vil dasi 2x ide Wuche mag 6 bis 10 Kilometer seckle =)
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11785
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von turntablism »

Gaht au mit me päckli am tag en marathon aber das passt ebbe nöd so zäme. Bi mer mal zimlich doof vorchoo nach me lauf im ziel de einzig läufer z'sii wo e sigarette ahzündet het :kicher:

Irgendswie hani jetzt meh zahfleisch blüete ohni rauche. Das gfindi nöd so lässig.
:vortex:
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Bejita »

Mach so wie ig, fang gar nie ersch mit däm scheiss ah!! 8-)
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1813
Registriert: 20 Dez 2012 17:54
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von resuscitation »

turntablism hat geschrieben:...

Irgendswie hani jetzt meh zahfleisch blüete ohni rauche. Das gfindi nöd so lässig.
Hölzle und Zahsiidele.. das hilft
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Xinobrax2 »

Bejita hat geschrieben:Mach so wie ig, fang gar nie ersch mit däm scheiss ah!! 8-)
De Hitler isch au Nichtraucher gsi.
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Acid »

turntablism hat geschrieben: Irgendswie hani jetzt meh zahfleisch blüete ohni rauche. Das gfindi nöd so lässig.
Chasch au positiv gseh, dis Zahfleisch läbt wider guet gnueg, zum überhaupt bluete z'chönä :)

Ich rauch i letschter Zit für mini Verhältniss au wider z vil, das heisst a vilnä Täg um ä Handvoll Zigis, oder au nur 2-3 und weniger Täg ganz ohni...au no a vilnä es Jointli (au mit Tabak)...
mit beidem wieder chli zrugfahrä, gspühr d Konsequenze z starch, und bin wieder chli in richtig automatismus unterwegs, wasi nid mag.
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Bejita »

Xinobrax2 hat geschrieben:
Bejita hat geschrieben:Mach so wie ig, fang gar nie ersch mit däm scheiss ah!! 8-)
De Hitler isch au Nichtraucher gsi.
Schön füre Onkel Adi
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11785
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von turntablism »

Totes zahnfleisch :kicher:
:vortex:
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11785
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von turntablism »

Cha mer öpper es menthol liquid empfehle wo nöd süess schmöckt ? Ich dampf immer fertig züügs. Han eigentli nöd viel verschideni probiert usserd insmoke liquid menthol und ivg rainbow menthol. Insmoke gaht ja no und s'andere schmöckt mer zvill nach gummibärli :(
Selber mische hani bis jetzt naned versuecht.
Vilicht no en tipp vo me shop ?
:vortex:
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Mr. Heli »

jez 2 jahr rauchfrei 8-)
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11785
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von turntablism »

Top !
Wiiter so :1thumb:
Hesch nie eini probiert ? Dampfsch ?
Ich kanpp 4 mönet.
:vortex:
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Xinobrax2 »

turntablism hat geschrieben:Cha mer öpper es menthol liquid empfehle wo nöd süess schmöckt ? Ich dampf immer fertig züügs. Han eigentli nöd viel verschideni probiert usserd insmoke liquid menthol und ivg rainbow menthol. Insmoke gaht ja no und s'andere schmöckt mer zvill nach gummibärli :(
Selber mische hani bis jetzt naned versuecht.
Vilicht no en tipp vo me shop ?
Gschider selber mische :P Menthol Kristall choschted sowieso fasch nix. 100g kriegsch für ca. 8€. Die chasch denn eifach in Propylenglycol uflöse.

Min Tip für Selbermischer wär Dragonspice: https://www.dragonspice.de/Duftwerk/Dampfer-Zubehoer/" onclick="window.open(this.href);return false;
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11785
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von turntablism »

Oke danke mässi. Jetzt mues i mi zersch mal schlau lese was alls bruschsch zum selber mixe. Isch das propenglycol s einzig was i bruch und denn diä menthol drin uflöse fertig ? Es gitt ja no glycerin was isch das ?
Denn hani no so sache gseh wo staht pg/vg...
Da muesch ja zersch chemie lerne, damit das gschmäus selber mische chasch :? Hoffentlich gitts kein chlapf bim mixe :lol:
:vortex:
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Xinobrax2 »

PG = Propylenglycol
VG = Vegetable Glycerin

Im Idealfall verwendisch beides. Findsch beides in Liter Fläsche im Shop. Was denn no fählt weri s Nikotin. Ev. au na destillierts Wasser...aber da kriegsch ja sowieso a jedere Tankstell....und natürlich no d Arome. Da het Dragonspice au es paar sehr gueti...z.B. Erdbeeri und grüene Öpfel. Eigentlich isches verdammt easy....am afang missisch das Zügs na mit de Sprüze uf de Milliliter genau, aber irgendwenn kipsches eifach nur na nach Auigemass zeme xD
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11785
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von turntablism »

aha, ok.
denn wirdi demnächscht das mit de kristalline mal probiere :1thumb:
thnx
:vortex:
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Mr. Heli »

turntablism hat geschrieben:Top !
Wiiter so :1thumb:
Hesch nie eini probiert ? Dampfsch ?
Ich kanpp 4 mönet.
eimal vor wenige monat mal amne joint zoge und grad gmerkt dass ich gar nüt meh rauche muess, egal was. liquids han ich nie probiert, stell mir das so ähnlich vor wie shisha früehner. wo ich ufghört han mitem rauche isch vorallem de alkohol es problem gsi, ha scho chli de idruck becho dass sich mini kollege nume treffed zum zeme rauche :lol: aber nachere wuche bini sicher über de berg gsi, klar no paar mal dra denkt. vorallem wenn ich mich krass überfresse gha han. aber in letschter ziit han ich gar nie meh dra denkt. bruchsch halt eifach öpis wo anstelle vom rauche machsch, es zältli, en kaugummi, oder öpis zum d finger beschäftige.
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11785
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von turntablism »

Wie lang und wievill hesch denn graucht gha ?
Ich ha 22 jahr ziggis und güff inelah. Di letschte jahr nur no 10 bis 20 sigarette pro tag. Ufhöre isch relativ eifach gsi mit liquids (nikotinfrei). Jetz aber leider sit 2 wuche es liquid mit nikotin. Gstopt hani au de frau zlieb.
:vortex:
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Mr. Heli »

turntablism hat geschrieben:Wie lang und wievill hesch denn graucht gha ?
Ich ha 22 jahr ziggis und güff inelah. Di letschte jahr nur no 10 bis 20 sigarette pro tag. Ufhöre isch relativ eifach gsi mit liquids (nikotinfrei). Jetz aber leider sit 2 wuche es liquid mit nikotin. Gstopt hani au de frau zlieb.
ca. 10 jahr, ca. 15 zigis/tag. am wucheend im usgang meh.
vom nikotin bisch schnell wieder weg, ich ha s gfühl es gaht meh drum zum regelmässig was mache, will dir susch öpis fehlt.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von zeromeier »

Ufhöre rauche: easy und gschiid, söt jede mache.
Danial35

Re: Rauchfrei

Beitrag von Danial35 »

Xinobrax2 hat geschrieben:
Acid hat geschrieben:Bisch denn sicher du verwächslisch nid chli öpis...
Ja...also ätherischi Öl sind ja mal grundsätzlich fettfrei, vo dem her theoretisch dampfbar, allerdings chunts au na recht druff a, i was si glöst sind. Propylenglycol oder Alkohol wär glaubs na ok, allerdings wäri bi so Zügs glich eher vorsichtig...ich han mal glese, dass vor allem Zitrus-Arome oft so hergstellt werded, allerdings ischmer de genau Prozess nid bekannt. Uf jede Fall würdi mit so 08/15 Fläschli mit ätherische Öl nüt mische...
Acid hat geschrieben:Es isch au das was d Freaks i ihrnä Dufschäleli verdampfed.
Ich bin eine vo dene Freaks :P


Edit: Hans gfunde, hier: http://www.e-rauchen-forum.de/thread-18 ... #pid399494" onclick="window.open(this.href);return false;
Also schinbar wärs theoretisch bedenkelos dampfbar...ich lan trotzdem lieber mal d Finger devo ^^
Ich vergöttere, die Shisha zu rauchen, und ich meine, dass es die Alternative gewöhnlich курени ist. Wenn Sie Rauchen aufgeben wollen, kommen Sie auf Amy Shisha Test und wählen Sie für sich die originelle Produktion von den Produzenten.
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11785
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von turntablism »

lol :typej:
das forum wird immer besser
:vortex:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Master(G) »

krass.... :lol: :lol: :lol:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 32 Gäste