Rauchfrei

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Xinobrax2 »

Acid hat geschrieben:Philder sich plötzlich nüm so good wenns um dBrichterstattig god lol

Chanmer also au guet vorstellä dass das korrekt isch, und ebä, wemers wiä de Xino macht ischs eh am Beschtä, diä einzelne Träger puur chaufä und denn Aromä womer dri vertraut.

Aber diä ganz "mümümü Zigarette sind no viel schädlicher" Schienä findi vo Afang ah scho chli langwilig, und vor allem bi so Themä isch das Argumänt absolut sinnfrei. Schliesslich schiints jo allgemein Bekannt dasses sehr wohl Liquids gid wo das Züg nid drin händ (wenn das stimmt waser seit in Europa jo diä meischtä), denn gängts also um d Frog dampftmer Liquids wo das Züg drin hed oder nid, und nid um d Frog rauchtmer Zigis oder E-Zigis.

Au wennis e bitz verstoh zum d Verhältnis welä ufzeigä, Zigi rauchä isch eifach nid e guete Masstab wenns um d Gsundheit god. Will diesbezüglich isch viles besser, und trotzdem no komplett Scheisse. Und sälbscht wenns viel weniger schlimm isch, wenns nomol chli weniger schlimm god, spricht doch eigentlich nüt dägägä.
Ich würd mal sege, s gat debi eher um d Berichterstattig...all paar Täg gits wider irgendwo en Artikel wo verzellt wie unglaublich schädlich E-Zigis sind...und im Idealfall erkennt Google grad no e Korrelation und blendet nebet dra Werbig für Zigis i. S Problem isch doch eifach, dass da oft mit zweierlei Mass grechnet wird. Ufklärig ich okay, aber d Vertüfelig findi völlig denebet.
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Tatsujin »

Acid hat geschrieben:Philder sich plötzlich nüm so good wenns um dBrichterstattig god lol

Chanmer also au guet vorstellä dass das korrekt isch, und ebä, wemers wiä de Xino macht ischs eh am Beschtä, diä einzelne Träger puur chaufä und denn Aromä womer dri vertraut.

Aber diä ganz "mümümü Zigarette sind no viel schädlicher" Schienä findi vo Afang ah scho chli langwilig, und vor allem bi so Themä isch das Argumänt absolut sinnfrei. Schliesslich schiints jo allgemein Bekannt dasses sehr wohl Liquids gid wo das Züg nid drin händ (wenn das stimmt waser seit in Europa jo diä meischtä), denn gängts also um d Frog dampftmer Liquids wo das Züg drin hed oder nid, und nid um d Frog rauchtmer Zigis oder E-Zigis.

Au wennis e bitz verstoh zum d Verhältnis welä ufzeigä, Zigi rauchä isch eifach nid e guete Masstab wenns um d Gsundheit god. Will diesbezüglich isch viles besser, und trotzdem no komplett Scheisse. Und sälbscht wenns viel weniger schlimm isch, wenns nomol chli weniger schlimm god, spricht doch eigentlich nüt dägägä.
es isch ja nöd e so, dass de dampfer d dampfe um jede wille will mit de herkömmliche cigis vergliiche, leider tüent das aber ebe genau d medie, pola etc. immer wieder, wiel si d dampfe ines viel schlächters liecht wend rücke als si würklich isch.

sprich grad verbiete, wiel ja nöd 100% gsund.
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
Scarface
Galactic Empire
Galactic Empire
Beiträge: 4241
Registriert: 03 Nov 2006 22:16
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Scarface »

http://www.e-smoking.ch/magazin/kein-nikotin/" onclick="window.open(this.href);return false;
CODE: 1-4-5 ALBATROS

Auktionen Ricardo
Benutzeravatar
Scarface
Galactic Empire
Galactic Empire
Beiträge: 4241
Registriert: 03 Nov 2006 22:16
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Scarface »

no grad es wiehnachtsgschänkli, Kanger Subox Mini, für mi sälber bstellt :kicher:
CODE: 1-4-5 ALBATROS

Auktionen Ricardo
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Tatsujin »

Scarface hat geschrieben:no grad es wiehnachtsgschänkli, Kanger Subox Mini, für mi sälber bstellt :kicher:
sehr guets iistiiger subohm subtank model :)
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
Scarface
Galactic Empire
Galactic Empire
Beiträge: 4241
Registriert: 03 Nov 2006 22:16
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Scarface »

Het de phil ebe au gmeint^^ während em review grad bstellt. De hani was ds tüftle ide ferie :lol:
CODE: 1-4-5 ALBATROS

Auktionen Ricardo
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Xinobrax2 »

So fangts a...ich han ez scho 4 Pen E-Zigis, 2 MVP Akkus und 3 Selbstwickel-Versampfer...bruche tueni eigentlich nur de MVP30 miteme Taifun GT :?
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Tatsujin »

Scarface hat geschrieben:Het de phil ebe au gmeint^^ während em review grad bstellt. De hani was ds tüftle ide ferie :lol:
han zwar de RBA au scho gwicklet und isch au easy, aber ischmer als eifache dampferuser mit nöd e soo vile ziit chli ds müehsam, drum hani immer d 0.5Ohm vertical OCC bi ca. 20 bis 30 watt drine :)
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
Scarface
Galactic Empire
Galactic Empire
Beiträge: 4241
Registriert: 03 Nov 2006 22:16
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Scarface »

ebe, will mol luege wie das sub ohm züg so isch. halt es geils grät das beidwäg chasch dampfe us easy ir handhabig isch.

de RBA nimmt mi scho gwunder. die subox isch sicher au es grät woni afangs mou deheim u ir freizit wirde bruuche für usteschte u chli i das ganze zügs dridscho. uf dr arbeit si di 2 EVOD 2 bis jetzt super u hend mi no nie im stich glo!

de phil wicklet de RBA im vid mit 0.32 Kanthal 8mal umne 2.5mm bohrer u dampft bi 8 Watt. sicher s erscht woni mol usprobiere :lol: han mer au grad Fiber Freaks Density 1 Watte u 0.32 Kanthal dezue bstellt.
sub ohm wickle... no keine ahnung :lol: wirdes sicher au fangs mit de d 0.5Ohm vertical OCC dampfe. tnx no füre wattbereich agab, s nexte woni no ke blasse ha wo afange....

finge die vids haut scho super, er erwähnt ou weme höcher wicklet gits meh flash u we töifer meh aroma. so als newbie schono frischi infos.

Akkus hani ke blasse, er het z.b. so teils vo http://www.vapingoutlaws.com/" onclick="window.open(this.href);return false; , i hamer jetzt mol de http://www.red-vape.ch/zubehoer/akkus/l ... 2289559422" onclick="window.open(this.href);return false; bstellt u hoffe sig ken mischt^^
CODE: 1-4-5 ALBATROS

Auktionen Ricardo
Benutzeravatar
Scarface
Galactic Empire
Galactic Empire
Beiträge: 4241
Registriert: 03 Nov 2006 22:16
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Scarface »

hüt becho, sub ohm usprobiert.

wohl nid mis dampfgebiet im sub ohm berich....^^
vorallem sötti wohl es liquid ohni odr sichr mit weniger nicotin verwende :lol: haut derb ine....
CODE: 1-4-5 ALBATROS

Auktionen Ricardo
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Tatsujin »

wie scho früehner erwähnt, würdi bi grösser 20 watt nöd über 6 mg gah. eher 3 mg,
da eifach e einiges grösseri mängi liq inhaliersch.

am beschte liqs ebe eh sälber mischle, den chasch au sälber gschmack, intensität und nic ghalt reguliere :)
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
Scarface
Galactic Empire
Galactic Empire
Beiträge: 4241
Registriert: 03 Nov 2006 22:16
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Scarface »

chunnt de spöter au no :D

ha no liquids ohni nic. teschte jetzt mol chli mit dem. grundsätzlich zieh ni ebe scho nid eso gern nur churz u deftig, mau luege...
CODE: 1-4-5 ALBATROS

Auktionen Ricardo
Benutzeravatar
Scarface
Galactic Empire
Galactic Empire
Beiträge: 4241
Registriert: 03 Nov 2006 22:16
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Scarface »

btw: wenni jetzt mol de RBA wett usteschte, chani dr vollgsognig 0.5 verdampfer ufbewahre fürne spöter widr zbruuche? wenn ja wie am beschte?
CODE: 1-4-5 ALBATROS

Auktionen Ricardo
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Herr Rossi »

Mastler, hesch de Kandypen Shizzle scho becho?
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Tatsujin »

Scarface hat geschrieben:btw: wenni jetzt mol de RBA wett usteschte, chani dr vollgsognig 0.5 verdampfer ufbewahre fürne spöter widr zbruuche? wenn ja wie am beschte?
ich würd en in spiritus reinige (chlii iilege), nacher tröchne la un normal weglege.

wenn er ine bereits zfescht dräckig (schwarz etc.) isch, würd en grad rüehre. choschtet ja nöd viel :)
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
Scarface
Galactic Empire
Galactic Empire
Beiträge: 4241
Registriert: 03 Nov 2006 22:16
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Scarface »

tnx für info! :1thumb:

geschter no selbergwicklet... ha 1.5 ohm welle u eigetli au so gmesse, azeigt hets när 1.1 ohm :kicher:
CODE: 1-4-5 ALBATROS

Auktionen Ricardo
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Tatsujin »

Scarface hat geschrieben: ha 1.5 ohm welle u eigetli au so gmesse, azeigt hets när 1.1 ohm :kicher:
:vortex:
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Mastler(P) »

Herr Rossi hat geschrieben:Mastler, hesch de Kandypen Shizzle scho becho?
ja, ah heiligabig. isch huere lang i dä us umeghockt und denn no bitz bim zoll bi eus.

macht spass. bruch en praktisch täglich, verschiedeni mischige probiert, nur ordentlich putzt han en nonig.
wenn sött mer amigs so? bruchi no was extra?

danke und gruess
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Ribit X Titan »

Ich räuchere schon lange Harze, da hab' ich dann nicht diese Verbotheitsproblemi und es raucht ebenso.

Ah jo... ich denk net dass es öpert git wu nöd "raucht" im indirektä Wäg. D' Luft isch extrem vollä Fiistaub... absolut jedä wird demit meh oder weniger belaschtet u s'indiräkt Rouchä cha sogar schlimmer si als s'diräkt Rouchä.

Eifoch niä s'Mass verlürä... so isch das.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Herr Rossi »

Ich bruch ne jede Tag chli, putze jede 3. Tag s Sieb use und drü mol hani s Mundstück id Abwäschmaschine to.
Wirde de Isatz nöchschtens mol im Ultraschallbad reinige
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Tatsujin »

Ribit hat geschrieben:Ich räuchere schon lange Harze, da hab' ich dann nicht diese Verbotheitsproblemi und es raucht ebenso.

Ah jo... ich denk net dass es öpert git wu nöd "raucht" im indirektä Wäg. D' Luft isch extrem vollä Fiistaub... absolut jedä wird demit meh oder weniger belaschtet u s'indiräkt Rouchä cha sogar schlimmer si als s'diräkt Rouchä.

Eifoch niä s'Mass verlürä... so isch das.
da ghats aber nöd ums rauche,
also au nöd um fiinstaub.

schlaumeier.
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Mastler(P) »

aber bruchsch no es zuesätzlichs utensil zum butze, oder nüht bis uf spüehlmaschine und ultramegaschall?
es gröschte manko isch für mich dä akku. ich muss jede tag lade, und denn chunts mer ih mini sessions so dass en immer wieder churz ab em usb hängg.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Ribit X Titan »

Tatsujin hat geschrieben:
Ribit hat geschrieben:Ich räuchere schon lange Harze, da hab' ich dann nicht diese Verbotheitsproblemi und es raucht ebenso.

Ah jo... ich denk net dass es öpert git wu nöd "raucht" im indirektä Wäg. D' Luft isch extrem vollä Fiistaub... absolut jedä wird demit meh oder weniger belaschtet u s'indiräkt Rouchä cha sogar schlimmer si als s'diräkt Rouchä.

Eifoch niä s'Mass verlürä... so isch das.
da ghats aber nöd ums rauche,
also au nöd um fiinstaub.

schlaumeier.
Du hast doch bei jeder Rauchmethode Feinstaub, und sogar ohne Rauch gibts Feinstaub da es draussen auch raucht. Also rauchen wir alle... Fakt.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Xinobrax2 »

Rauch (auch Rauchgas) ist ein meist durch Verbrennungsprozesse entstehendes Aerosol in feinstverteilter (oft kolloidaler) Form aus Staubpartikeln (Glanzruß, Flugasche, Unverbranntes) und Nebeltröpfchen (Wasser, Öldämpfe, Säuredämpfe) in Abgas. Im engeren Sinn wird mit Rauch ein Gemisch aus einer festen in einer gasförmigen Phase bezeichnet.

Umgangssprachlich wird dichter, undurchsichtiger und gegebenenfalls dunkler Rauch als Qualm bezeichnet. Rauch/Abgas aus Bränden nennt man auch Brandgas.

Rauch ist in der Regel ein Schadstoff für Mensch und Umwelt. Im Gegensatz zu einem unkontrollierten Feuer (Brand) findet kontrollierte Verbrennung normalerweise in geschlossenen Behältern (wie Maschinen, Öfen und Lampen) statt und die Rauchgase werden durch eine entsprechende Öffnung (Auspuff, Schornstein, Saugzug) kontrolliert abgeleitet. Bei industriellen Anlagen wird das Rauchgas zuvor gereinigt, sodass neben Luftbestandteilen praktisch nur noch Wasserdampf und Kohlenstoffdioxid, gegebenenfalls auch Kohlenmonoxid, den Schornstein verlassen.
https://de.wikipedia.org/wiki/Rauch" onclick="window.open(this.href);return false;


Aber ja, unsgsunds Zügs chamer überall iatme...
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: Rauchfrei

Beitrag von Moff »

ich bi glaubs chli blöd, aber ich han iets 3 grät kauft/benutzt und es isch eigentlich immer schlechter wurde, zwar meh dampf, was ich au ha welle, aber derfür immer weniger gschmack
a was lits?

Bild
das da isch min erschte gsi
total simpels grät ohni konfiguratione, gschmacklich sehr starch und het en sehr gueti idruck uf mich inderlah

ich han denn aber mal denkt ich hätt gern es grät wo meh dampft und länger hebt, strom und tank, und denn deda kauft
Bild
vodem bini eigentlich vo afang ah enttüscht gsi, er het zwar odentlich meh dampf aber gschmacklich ischer total andersch, vor allem schwächer gsi, vom ursprüngliche aroma isch nüm viel übrig gsi
denn hani denkt es isch halt eifach ned sones super grät und bin wieder zrugg zu kanger, mit dem da
Bild
tatsäclich findi de iets aber namal es stuck schlechter, egal wele vode ufsätz ich benutze, es git so guet wie kein gschmack ab

eventuell verstahn ich aber au eifach zwenig vode technik hinder e-zigarette, ich weiss au gar ned was sich söll ändere mitem 0.5 und 1.5 ufsatz. selber wickle macht für mich kein sinn will ich gar ned weiss was das wickle eigentlich beiflusst und ersch recht ned wie mers denn beiflusst

wer hilft öpperem wo bits blöd isch? ich wott eifach maximale gschmack bi maximalem dampf
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 32 Gäste