aliens

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

gitz aliens?

ja
26
81%
nei
1
3%
nach neptun links hindere
3
9%
s baar sind scho under eus
2
6%
 
Insgesamt abgegebene Stimmen: 32

Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: aliens

Beitrag von Xinobrax2 »

Vyse hat geschrieben:Glaubt öpper, dass usserirdischi Kretaure dErde bsuecht händ, wo vomene andere Planet als dä Erde stammed unds döt zum notwändige Fortschritt bracht händ, zum bi eus lande?
Mir gfallt de Gedanke und ich lise au gern Paleo-SETI Literatur und alti Text....aber restlos überzügt het bi bis hüt na nüt. S git zwar es paar uralti Schriffte wo diesbezüglich sehr interessants Zügs entahlted, z.B. einigi Passage i de Mahabharata...aber au Sumerischi Überliferige (nei, nid die vom Sitchin) oder suscht vorchristlichs Zügs wie z.B. s Buch Henoch. Aber so alti Text chan letztendlcih eh jede interpretiere winer wot...s lit eifachz vill Ziit dezwüschet...Who knows...ich glaube eh alles und nüt...
All phenomena are real in some sense, unreal in some sense, meaningless in some sense, real and meaningless in some sense, unreal and meaningless in some sense, and real and unreal and meaningless in some sense.
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: aliens

Beitrag von Tatsujin »

Herr Rossi hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:Di entscheidend Frag isch wohl eher, ob mir ine jemals werded begegne.
wenn üsi ressource brucht wärded isches denn sowiit
rolf ressource. ds universum büüted unendlich mal meh ressource als üsses fentochörnli im absolute nirgens.
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5408
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: aliens

Beitrag von Vyse »

Herr Rossi hat geschrieben: nur wil mer öpis no nie gseh het mass ich mir nid ah zbehaupte dases nid git.
hiwiise das si scho mal da gsii chönnted sii gits i mine auge einigi. ich dänke da a antiki Bauwärch wo selbscht mit hütiger technik nid möglich wäred so baut zwärde wies i üsne gschichtsbüecher schtod. e definitive bewiis gits nid, drum lani das offe.

fakt isch, das mir e muggeschiss im universum sind und erscht grad entschtande sind.
Wieso söttet Aliens Bauwerk hinderlah, wo nöd eidüütig uuf sie sälber hiwiist, als Urheber?
Mier sälber händ ja mit dä Voyager Sonde en eidüütige Hiwiis uf eusi Existänz hinderlah. E goldigi Platte, paar undwiderlegbari Erchäntniss über Beschaffeheit vo dä Würklichkeit usw.
Zuletzt geändert von Vyse am 07 Jan 2014 12:24, insgesamt 1-mal geändert.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: aliens

Beitrag von Herr Rossi »

Tatsujin hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:Di entscheidend Frag isch wohl eher, ob mir ine jemals werded begegne.
wenn üsi ressource brucht wärded isches denn sowiit
rolf ressource. ds universum büüted unendlich mal meh ressource als üsses fentochörnli im absolute nirgens.
ich meine vor allem üs mönsche als arbeiter. also eigentlich so chli wie jetz scho
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: aliens

Beitrag von Xinobrax2 »

Wiso söteds öpis hinterlah? Glaubsch Ethnologo hinlerlönd öpis nachdems es paar Gorillas untersuecht hend? Was blibt sind nur Mythe und Legende, überlifered vonere Spezies wo das wo si erlebt het nid verstat und teilwis nid mal Wort defür het.

Aber ja, s git durchus es paar zimlich rätselhafti Bauwerk uf de Erde...und nei, ich meine nid d Pyramide :lol:
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: aliens

Beitrag von Tatsujin »

Herr Rossi hat geschrieben:
Tatsujin hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:Di entscheidend Frag isch wohl eher, ob mir ine jemals werded begegne.
wenn üsi ressource brucht wärded isches denn sowiit
rolf ressource. ds universum büüted unendlich mal meh ressource als üsses fentochörnli im absolute nirgens.
ich meine vor allem üs mönsche als arbeiter. also eigentlich so chli wie jetz scho
ah so..lol. ich glaube die würded üüs lieber miteme fette strahl grad vernichte. mir wäre für die eh unbruuchbar :lol:
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5408
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: aliens

Beitrag von Vyse »

Xinobrax2 hat geschrieben:Wiso söteds öpis hinterlah? Glaubsch Ethnologo hinlerlönd öpis nachdems es paar Gorillas untersuecht hend? Was blibt sind nur Mythe und Legende, überlifered vonere Spezies wo das wo si erlebt het nid verstat und teilwis nid mal Wort defür het.

Aber ja, s git durchus es paar zimlich rätselhafti Bauwerk uf de Erde...und nei, ich meine nid d Pyramide :lol:
Ich bezieh mi uuf dBehauptig vom Rossi, dass gwüssi Bauwerk uuf dä Erde en Hiwiis uuf Bsuecher vo irgendwoher uus em Wältruum söttet si.
Miis Argumänt: Wänn en Usseridische uufeme fremde Planet keis Gäschtebuech findet, zum sich iiträge aber siin Bsuech trotzdem möcht bekannt mache, wieso
duur so e kryptischi, umständlichi Art wie es paar Pyramide und nöd duur sHinderlah vo paar formle für Naturgsetzt, wo unwiederlegbar vorhande sind und vo ihrem Käntnisstand züügt?
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: aliens

Beitrag von Tatsujin »

K-PAX
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: aliens

Beitrag von Xinobrax2 »

Vyse hat geschrieben:Ich bezieh mi uuf dBehauptig vom Rossi, dass gwüssi Bauwerk uuf dä Erde en Hiwiis uuf Bsuecher vo irgendwoher uus em Wältruum söttet si.
Miis Argumänt: Wänn en Usseridische uufeme fremde Planet keis Gäschtebuech findet, zum sich iiträge aber siin Bsuech trotzdem möcht bekannt mache, wieso
duur so e kryptischi, umständlichi Art wie es paar Pyramide und nöd duur sHinderlah vo paar formle für Naturgsetzt, wo unwiederlegbar vorhande sind und vo ihrem Käntnisstand züügt?
K, aber mal agnoh du wotsch Naturgsetz irgendwie hinterlah, wie würdsches mache demit si es paar Jahtusig überdured? Würdsches nid au i gigantische Bauwerk codiere?
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: aliens

Beitrag von Acid »

Vyse hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:Wiso söteds öpis hinterlah? Glaubsch Ethnologo hinlerlönd öpis nachdems es paar Gorillas untersuecht hend? Was blibt sind nur Mythe und Legende, überlifered vonere Spezies wo das wo si erlebt het nid verstat und teilwis nid mal Wort defür het.

Aber ja, s git durchus es paar zimlich rätselhafti Bauwerk uf de Erde...und nei, ich meine nid d Pyramide :lol:
Ich bezieh mi uuf dBehauptig vom Rossi, dass gwüssi Bauwerk uuf dä Erde en Hiwiis uuf Bsuecher vo irgendwoher uus em Wältruum söttet si.
Miis Argumänt: Wänn en Usseridische uufeme fremde Planet keis Gäschtebuech findet, zum sich iiträge aber siin Bsuech trotzdem möcht bekannt mache, wieso
duur so e kryptischi, umständlichi Art wie es paar Pyramide und nöd duur sHinderlah vo paar formle für Naturgsetzt, wo unwiederlegbar vorhande sind und vo ihrem Käntnisstand züügt?

Wieso machsch du Bilder?


Gilt übrigens au für vergangeni Zivilisationä, falls es doch nid Usserirdischi gsi sind.
Und au für am Xino sini Ussaag.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5408
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: aliens

Beitrag von Vyse »

Also, ich wür sicher keis Bild ufme andere Planet hinderlah, als Botschaft, dass ich da gsi bin (wohl aber, als Mänsch uuf dä Erde. Es Bild chann ja e Uuskunft gäh, wie en Mänsch usere gwüsse Epoche sich sälber im Verhältnis zur Wält und zum Läbe verstande hät). Das isch aber nüüt, mit däm en Usserirdische, ohni em Begriff vo eusere Gschicht und em Zuestand "Mänsch si", öppis chönnt ahfah.
Was eme Userirdischi hinderlahsch, isch dä chliinscht, gmeinsam Nänner, womer chönnt ha im gliiche Universum und das sind siini Gsetzmässigkeite.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: aliens

Beitrag von Herr Rossi »

@vyse
warum dänksch du dass si, falls si da gsii sind, öpis bewusst hinderlönd? woher sel mer wüsse öb si zu dem ziitpunkt gwüsst hend das mal halbwegs intelligänts läbe (mir) exischtiert?
es gid kei antworte, wils schlicht unmöglich isch.

mir chönd "nur" i üsne dimensione rational dänke, alles anderi isch phantasie, philosophie...
aber nomol, es gid bauwärch (nid d pyramide) wo uralt sind und trotzdem e technologie vom hütige schtand oder sogar de zuekunft vorussetzt.

alti kulture oder/und nid irdischi intelligänz? guet das mers nid wüssed
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5408
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: aliens

Beitrag von Vyse »

Wälli Bauwerk meinsch?
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: aliens

Beitrag von Mastler(P) »

Xinobrax2 hat geschrieben: Aber so alti Text chan letztendlcih eh jede interpretiere winer wot...s lit eifachz vill Ziit dezwüschet...Who knows...ich glaube eh alles und nüt...
:1thumb:
Tatsujin hat geschrieben:ah so..lol. ich glaube die würded üüs lieber miteme fette strahl grad vernichte. mir wäre für die eh unbruuchbar :lol:
:roll:
Xinobrax2 hat geschrieben:K, aber mal agnoh du wotsch Naturgsetz irgendwie hinterlah, wie würdsches mache demit si es paar Jahtusig überdured? Würdsches nid au i gigantische Bauwerk codiere?
töhnt sehr logisch.
Vyse hat geschrieben:Was eme Userirdischi hinderlahsch, isch dä chliinscht, gmeinsam Nänner, womer chönnt ha im gliiche Universum und das sind siini Gsetzmässigkeite.
siini gsetzmässigkeite? ich würd säge liebi isch universal.
wär also logisch wenn dine mitlebewese hilfsch, ohni zwingend irgendwo eh underschrift hinderzlah.

Bild
ich glaub ah das: http://www.heartcom.org/GalacticShift.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
und wenn mer das akzeptiert, macht es fernbliebe vo usserirdische bis jetz au recht sinn.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: aliens

Beitrag von Herr Rossi »

Vyse hat geschrieben:Wälli Bauwerk meinsch?
Teotihuacán, Ollantaytambo, Derinkuyu & Kaymaklı...
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5408
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: aliens

Beitrag von Vyse »

Ok, also zum Thema: Sich mitteile als Bsuecher ufme andere Planet ja/nei? wieso/wieso nöd? Und ganz bsunders wie?
Mastler(P) hat geschrieben:? ich würd säge liebi isch universal.
wär also logisch wenn dine mitlebewese hilfsch, ohni zwingend irgendwo eh underschrift hinderzlah.
Mit Liebi? Liebi isch es Verhältnis vomene Mänsch, woner zum Exischtierende chann iigah. Wie sich das jetzt für dich ahfüült und zu wälne Handlige dich das bewegt, staht nöd imne "Universalgsetz" gschribe, sondern liht ah dier.
Universell isch z.B. dass jedes Heliumatom zwei Elektrone uufwiis, egal ob i eusere Galaxie oder inere andere. Wänn das weisch, dänn chasch demit säge, dass zumene gwüsse Grad dä Stoff, uus dere eusi Würklichkeit bestaht, erchännt häsch. Das stimmt uuf äd Erde, das stimmt uuf em Mars usw.
Zuletzt geändert von Vyse am 07 Jan 2014 14:12, insgesamt 1-mal geändert.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: aliens

Beitrag von Xinobrax2 »

Herr Rossi hat geschrieben:
Vyse hat geschrieben:Wälli Bauwerk meinsch?
Teotihuacán, Ollantaytambo, Derinkuyu & Kaymaklı...
Puma Punku isch au na recht interessant...

Aber au im alte Ägypte....z.B. s Serapeum oder s Osireion. Die Bauwerk sind gigantisch und passed irgendwie überhaupt nid zu dem womer susch so im alte Ägypte finded.

Sel jetzt nid heisse dass öpis devo vo Aliens baut worde isch...aber irgendwie gits doch na zimlich schwarzi Flecke i de früeh Menschheitsgschicht. Manchi Bauwerk sind so grotesk, dasmer nid mal e Alien Theorie so oni witeres chan usschlüsse.

Aber ebe...s git kei Theorie woni zu 100% würd unterstütze...ich haltes für wahrschindlicher, dass si nüt baut hend, dass aber Mensche vo ine inspiriert worde sind und gwüssi Erlebniss überliferet hend. Im bereits erwähnte Mahabharata z.B....das ghört zu de eltischte Überliferige wos überhaupt git...det drin werded unter anderem gigantischi Rumschiff beschribe...stationäri risigi Ruumschiff am Himmel, chlinere Ruumschiff wo zwüschet dene grosse und de Erde hin und her gfolge sind...a manche Stelle wird sogar d Bauart und de Atrib vo dene Dinger beschribe....jetzt chamer natürlich eifach sege di alte Hindus hend recht vil Fantasie gha...aber wemer das so list fragt mer sich schochli what the fuck die eigentlich beschribed. Si selber bezeichned die Wese schlicht als Götter...wo sich letztendlich imene Chrieg gegesitig zerstört hend...
Zuletzt geändert von Xinobrax2 am 07 Jan 2014 14:13, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5408
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: aliens

Beitrag von Vyse »

Mastler(P) hat geschrieben: ich glaub ah das: http://www.heartcom.org/GalacticShift.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
und wenn mer das akzeptiert, macht es fernbliebe vo usserirdische bis jetz au recht sinn.
Chasch mal us däre Siite öppis Quote, wo dier wichtig erschiint, quasi sHerzstuck...
Ich han kei Luscht, mich da durezläse.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: aliens

Beitrag von Herr Rossi »

Mastler(P) hat geschrieben:wär also logisch wenn dine mitlebewese hilfsch, ohni zwingend irgendwo eh underschrift hinderzlah.
bescht :!:
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: aliens

Beitrag von Tatsujin »

:lol:
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5408
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: aliens

Beitrag von Vyse »

Ok, alles klar, dänki snächscht mal drah, wänni zum Zahni gahn.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: aliens

Beitrag von Mastler(P) »

Vyse hat geschrieben:Mit Liebi? Liebi isch es Verhältnis vomene Mänsch, woner zum Exischtierende chann iigah. Wie sich das jetzt für dich ahfüült und zu wälne Handlige dich das bewegt, staht nöd imne "Universalgsetz" gschribe, sondern liht ah dier.
liebi isch dinere asicht also 1) es menschlichs phenomen 2) wo benutzt wird um uf anderi existänti sache iizgah?
töhnt für mich eher nach empathie. ich chan ja au liebi für inexistänti sache, wie zb. verstorbeni empfinde.

klar druckt jede mensch sini liebi andersch us, aber ich dänk es muess eh urform, aso puuri liebi geh und die liebi verbindet glaub all läbewäse.
Vyse hat geschrieben:Chasch mal us däre Siite öppis Quote, wo dier wichtig erschiint, quasi sHerzstuck...
Ich han kei Luscht, mich da durezläse.
han i scho. lueg dgrafik obe ah.
uf dä site isch au es youtube video mitere 3d grafik und churze erchlärig verlinkt.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: aliens

Beitrag von Herr Rossi »

Es schpricht tatsächlich öpis entscheidends defür, dass all die Bauwerk vo Mönsche erschaffe worde sind: früener sinds gschider gsii als hüt.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5408
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: aliens

Beitrag von Vyse »

Die Grafik seit nüüt us, würkli nüüt.
Und ja, bis jetzt han ich Liebi nur als es durch und durch mänschlichs Attribut vernoh. Kännsch öppis anders, wo das Attribut au hät und kein Mänsch isch?
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71941
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: aliens

Beitrag von Master(G) »

wenn ich GOTT liese, muessi grad ufhöre läse.... sorry.

ich glaube a aliens, aber an gott (en mah ufere wulche) glaubi äbe ned.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 55 Gäste