Moderators: Sephi, Uriel, lakritz
Vyse wrote:Definitiv nöd uuf dä Erde. Dä Typ im Interview schwätzt eifach diversi Hollywood Drehbüecher nah (The Abyss z.B. dAliens sind besorgt, dass mier dAtombombe nomal iisetzted und eus in dritte Wältchrieg begäbet).
Vyse wrote:dPosition vonere Person seit nonig viel über ihri Glaubwürdigkeit uus. Dä Papst, irgend en König, Kaiser oder Minister usw.
Tatsujin wrote:Ich han imnerhin scho mal es UFO gseh
Aber ich will jetzt noed behaupte, dass dert es alien dringsaesslet isch.
Aber wuesse tuenis au noed
Xinobrax2 wrote:Uf jede Fall gits me usserirdischs als irdischs...drum...ja...
Ich bin mir zimlich sicher, dases da usse vo intelligente Lebensforme wimmlet. Mir sind nur Mikrobe ufeme Sandchorn irgendwo im Nirgendwo.
Vyse wrote:Definitiv nöd uuf dä Erde.
Shadow wrote:Xinobrax2 wrote:Uf jede Fall gits me usserirdischs als irdischs...drum...ja...
Ich bin mir zimlich sicher, dases da usse vo intelligente Lebensforme wimmlet. Mir sind nur Mikrobe ufeme Sandchorn irgendwo im Nirgendwo.
lol... ich glaube es git "Aliens" aber obs würklich fascht so usgsehnd wie mir, wag ich jetzt mal zbezwiifle....
Xinobrax2 wrote:Di entscheidend Frag isch wohl eher, ob mir ine jemals werded begegne.
Herr Rossi wrote:Vyse wrote:Definitiv nöd uuf dä Erde.
säg werum und gib e bewiis für dini ussag
Shadow wrote:ufo /= aliens
Vyse wrote:Herr Rossi wrote:Vyse wrote:Definitiv nöd uuf dä Erde.
säg werum und gib e bewiis für dini ussag
Häsch en Usserirdische schomal troffe? Isch mal eine irgendwo glaubhauft dokumentiert worde (z.B. wie en Tüüfseefisch, mit Fetli und Kamera)?
Und falls under eus söttet si.. was chönnt en Hiiwiis druff si, was wäred dIndizie? Ich gseh kei.
Mier wänd jez nöd spitzfindig werde mit dä Ahnahm, dass mier sälber usserirdische Härkunft sind und ich en usserirdische im Büro vor dä Nase han.
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests