aliens

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

gitz aliens?

ja
26
81%
nei
1
3%
nach neptun links hindere
3
9%
s baar sind scho under eus
2
6%
 
Insgesamt abgegebene Stimmen: 32

Benutzeravatar
abyss
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5903
Registriert: 04 Aug 2002 17:34
Wohnort: Klendathu / LV-426
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: aliens

Beitrag von abyss »

Stah Religione ou eher skeptisch gägenüber. Weme gseht, was so Fanatiker chöi arichte. :confused3:
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: aliens

Beitrag von Mastler(P) »

Vyse hat geschrieben:Die Grafik seit nüüt us, würkli nüüt.
Und ja, bis jetzt han ich Liebi nur als es durch und durch mänschlichs Attribut vernoh. Kännsch öppis anders, wo das Attribut au hät und kein Mänsch isch?
wenn mer gseht wie verschiedeni tiermüettere sich um ihri chline kümmeret gseht das scho sehr herzlich und nach liebi us für mich.

dgrafik zeigt wie sich dwelt dur en längere ziitruhm ih "tüüfere" für eus angstherrschendi regione, und danach ih "höchere" für eus liebiherrschendi regione bewegt.
und wenn die globalakzeptiert rechnig stimmt, simmer jetz am ne sehr wichtige wende punkt wo mer ih di nördlich kurve ihtrette sind und dä wechsel immer schneller und schneller wird.


Quelle

wie du gsesch isch di südlich hemisphäre während em negative oder südliche ziitruhm meh dä sunne usgsetzt.
das würd heisse das dä ganz klimaerwärmigs firlefanz total natürlich isch und in zuekunft di nördlich hemisphäre meh sunne wird abbecho.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5408
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: aliens

Beitrag von Vyse »

Mastler(P) hat geschrieben: uf dä site isch au es youtube video mitere 3d grafik und churze erchlärig verlinkt.
Ja, das hani jez grad gseh. Also, wänn i däm Video würkli öppis entdecksch, wo irgendwas söll uussäge, miini Nerve...
fyi, dSunne isch sZentrum vom Sunnesüschtem, nöd vo dä Galaxie und dErde bewegt sich au nöd i sonere Wabelbewegig uufe und abe (währenddem sie tatsächlich e Schräglag hät, aber uus däm Grund hämmer überhaupt Jahresziite).
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: aliens

Beitrag von Mastler(P) »

Master(G) hat geschrieben:ich glaube a aliens, aber an gott (en mah ufere wulche) glaubi äbe ned.
ah die definition vo gott glaub ich au nöd.
weg dem verschlüss ich mich aber nöd zwingend wenn eper mir was verzellt unds wort gott erwähnt.

mer seit ja gott isch überall. vilicht isch gott und liebi, oder gott und läbe öppe s gliche..?
bzw. mir händ alli en teil gott ih eus. mir sind ja au kokreateure vo eusere realität und chönd die vo dä mitgschöpf mitbeihflusse.
denn muess doch fasch en teil vom kreator ih mir sie, um das ganze im chlinere spektrum zreflektiere... oder dänk ich verchehrt?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5408
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: aliens

Beitrag von Vyse »

Hämers mal nöd über Userirdischi gha? Ich mach da eigentli nur mit, will ich Sci-Fi cool find und dGedanke zu däm Thema mich underhaltet, also gäbed eu chli Müeh :P

Ich finde no immer das sinteressantischte am Thema, wo dä Xino ahgsproche hät. Wänn e Botschaft vo diine Ahweseheit als Userirdische uufeme Planet hinderlahsch, wie machsch das, dass es dZiit überduuret und dass en Iiheimische es überhaupt chann entzifere und inhaltlich au als e Botschaft vo Userirdische begriife chann?
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31866
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: aliens

Beitrag von geosnow »

Mastler(P) hat geschrieben:...
das würd heisse das dä ganz klimaerwärmigs firlefanz total natürlich isch...
und mit dere erkenntnis muess mer de nöd wüssende s geld us de täsche zieh. das chönd mir schwiizer bsunders guet und drum simmer au so unendlich riich. :mrgreen:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71941
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: aliens

Beitrag von Master(G) »

ich glaub äbe eher au, dass die usserirdische eus scho es ganzes wiili beobachtet... aber schlicht und ergriifend simmer für die no zblöd oder zunriif. drum chömeds ned... :lol:

oder mir sind es abfallprodukt vonere schief glaufne produktion... und mer hett eus hie uf de erde 'abgstellt', demit nüt schlimms passiert...
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5408
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: aliens

Beitrag von Vyse »

Mastler(P) hat geschrieben: wenn mer gseht wie verschiedeni tiermüettere sich um ihri chline kümmeret gseht das scho sehr herzlich und nach liebi us für mich.
Es gseht nach Fürsorg uus und nöd nach Liebi (wär chli beschränkt, die Liebi, wänn sie sich nur uuf dNachkommeschaft bezieh wür und nur vo Tierlimüettere uusgächt). Ehrli gseit, halt ich au nöd viel vo Mueterliebi, voll dVerhunzig vo däm Wort.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12840
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: aliens

Beitrag von Moff »

Vyse hat geschrieben:Wänn e Botschaft vo diine Ahweseheit als Userirdische uufeme Planet hinderlahsch, wie machsch das, dass es dZiit überduuret und dass en Iiheimische es überhaupt chann entzifere und inhaltlich au als e Botschaft vo Userirdische begriife chann?
Bild
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: aliens

Beitrag von Xinobrax2 »

Vyse hat geschrieben:Ich finde no immer das sinteressantischte am Thema, wo dä Xino ahgsproche hät. Wänn e Botschaft vo diine Ahweseheit als Userirdische uufeme Planet hinderlahsch, wie machsch das, dass es dZiit überduuret und dass en Iiheimische es überhaupt chann entzifere und inhaltlich au als e Botschaft vo Userirdische begriife chann?
Demfall nomal zrugg zu de Pyramide. Also lut moderner Wüsseschaft sind das ja Gräber für Pharane. Da bis hüt na nie e Mumie inere Pyramide gfunde worde isch sind Zwifel durchus berechtigt. Klar chamer sege die sind vo Grabräuber klaut worde...aber das wär denn eifach e witeri Theorie und chan wüsseschaftlich betrachtet durch nüt beleit werde.

Nebet üsere hütige Wüsseschaft gits aber au na di alte Überliferige. Arabischi Überliferige z.B. verzelled unter anderem, dass d Pyramide vor de grosse Fluet erbaut worde sind und zwar vomene junge Ma namens Saurit. Es wird i dene Text ebefalls vermerkt, dass de Saurit de glichi isch wo d Hebräer als Henoch bezeichnet (bekannt us de Bible, de 7. Patriarch vor de Fluet, ebefalls bekannt us de apokryphe Schrittt "Das Buch Henoch"). Also zrugg zu de Überliferige...de Saurit het bekannschafte mit Wese usem Himmel gmacht....üsi Übersetzige womer hütsotags hend, interpretiered das als göttlichgi Wese. Die Wese hend em Saurit und sim Volk verschideni Sache bibracht, wie z.B. de Ackerbau...un si hend sowas wie Schuele errichted. Um mal uf de Punkt z cho, die Wese hend denn verkünded, dass si sämtliches Lebe uf de Erde werded vernichte. Druffabe het si de Saurit gfröget warum si das mached und warum si ihne denn all die Sache bibracht heged wenn ja eh alles wider vernichtet wird. Er bitted die Wese drum, s ganze Wüsse irgendwie für d Nachwelt z speichere. Si gewähred im de Wunsch und helfed ihm bim Bau vomene gigantische Bauwerk (d Pyramide vo Gizah). I de Pyramide drin hets Chammere geh mit Schrifftrolle wo s ganze Wüsse vor de Fluet seled umfasst ha. D Pyramide sind denn wasserdicht versieglet worde.

So, jetzt chamer natürlich sege das isch eifach es witers arabischs Märli....git ja gnueg devo....oder mer chan chli drüber nadenke. Das isch bi alte Überliferige na oft spannend...mal agno die Story het en wahre Kern, denn stellt sich natürlich d Frag, wo die Schriftrolle anecho sind. Uf die Frag gits au wider es paar Antworte aber das würd jetzt z wiit füere. Eigentlich hani nur wele druff hiwise, dases sonig Überliferige git und dass si usere gwüsse Perspektive eigentlich na recht spannend sind...

Wie au immer, es isch nie d Red devo, dass Aliens, sofern mer si als solchi interpretiert, d Pyramide baut hend...si sind lut dene Überliferige lediglich indirekt involviert gsi. Chamer jetzt devo halte wasmer wot...
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: aliens

Beitrag von Xinobrax2 »

Au na interessant isch s Antike Griecheland. Di eltischte Tempel z.B. befinded sich alli unter emene geometrische Muster und hend immer de glich Abstand zunenand. Das über Berge und s Meer hinweg. Ersichtlich wird das nume wemers us de Luft betrachted. Also entweder hend di alte Grieche e unglaublichi Meisterleistigt vollbracht, oder si hend die Tempel a Ort errichted, wo bereits vorher scho vo Bedütig gsi sind. Da stellt sich nur d Frag, wie das agfange het und woher das Muster stammt...will vom Bode us betrachted isches nid ersichtlich und au chli sinnlos...das sind ja zum Teil recht Krassi Distanze...s Drüeck Delphi Olympia Akropolis het z.B. e Sitelängi vo knapp 20km....

Edit: Ich hans grad schnell naglueget...De Abstand zwüschet Delphi und Aphea isch de glich wie zwüschet Aphea und Sparta oder vo Sparta nach Delphi oder Sparta nach Theben um nur mal es paar Bispiel z nenne. Die Abständ beziend sich wie gseit uf di eltischte Tempel....d Stedt sind erscht nachträglich um die Tempel ume entstande will immer me Lüt det ane pilgeret sind. Gmeint sind di antike Stedt....s hütige Griecheland gset nomal chli andersch us...
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: aliens

Beitrag von Mastler(P) »

Vyse hat geschrieben:fyi, dSunne isch sZentrum vom Sunnesüschtem, nöd vo dä Galaxie und dErde bewegt sich au nöd i sonere Wabelbewegig uufe und abe (währenddem sie tatsächlich e Schräglag hät, aber uus däm Grund hämmer überhaupt Jahresziite).
du glaubsch nöd das sich derde innerhalb vo mehrere tusig jahr liecht ue oder abe bewege chan? wieso?
Vyse hat geschrieben:Es gseht nach Fürsorg uus und nöd nach Liebi (wär chli beschränkt, die Liebi, wänn sie sich nur uuf dNachkommeschaft bezieh wür und nur vo Tierlimüettere uusgächt). Ehrli gseit, halt ich au nöd viel vo Mueterliebi, voll dVerhunzig vo däm Wort.
es isch nur es bispiel gsi. :lol:
und isch fürsorg eigentlich nöd eh form vo liebi? muess ich nöd liebe chönne um zbefürsorge?
Xinobrax2 hat geschrieben:Also lut moderner Wüsseschaft sind das ja Gräber für Pharane.
:lol: so modern isch dä gedanke au nüm.
da gitz einigi wo wohl zu recht erkennt händ das die pyramide vo gizeh 1) kei grabstätte 2) älter als ahgno sind.

es gitt erchlärige wo dpyramide als energiewerch verstöhnd. das macht vill meh sinn.
vorallem isch alles ih däne pyramide exakt nachm goldigeschnitt konstruiert. exakti verhältniss überall.

aber mir münd gar nöd gross über pyramide welle rede, wenn er nöd mal wüssed für was das wort staht.
falls doch interesse bestaht söll eper en thread mache.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: aliens

Beitrag von Xinobrax2 »

Über d Pyramide gits eh endlos vil Theorie....Kraftwerk, Dimensionstor, Wasserpumpi, Wüssensspeicher, Grabstette...uff....all die Theorie hend irgendwie chli iren Reiz. Da setmer eifach ufpasse, dasmer nid di eigne Wunschvorstellige dri interpretiert. Wemers uf di vorhandene Fakte reduziert chamer lediglich sege, dasmer eigentlich überhaupt nüt drüber wüssed. Das isch irgendwie recht bedenklich und au zimlich schad...

Was di geometrische Muster innerhalb vo de Pyramide betrifft...da gits e interessanti Vortragsreihe vom Axel Klitzke...gat öpe 6 Stund aber isch na spannend.

Uf Youtube hets au Sache vonem...

Quelle

Aber au da mumer wider sege...s isch eifach en Mathematiker, wo sini Wunschvorstellige ines Mysterium ine projeziert. Trotzdem, verzellter au es paar spannendi Sache...
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: aliens

Beitrag von Mastler(P) »

geosnow hat geschrieben:und mit dere erkenntnis muess mer de nöd wüssende s geld us de täsche zieh. das chönd mir schwiizer bsunders guet und drum simmer au so unendlich riich. :mrgreen:
us dä sicht vom ne finanzhai isch es sicher es müesse, ja.
und us dä sicht vo dä regierige wo di mänschlich klimaerwärmig propagieret und bestühret sich au.
Xinobrax2 hat geschrieben:Aber au da mumer wider sege...s isch eifach en Mathematiker, wo sini Wunschvorstellige ines Mysterium ine projeziert. Trotzdem, verzellter au es paar spannendi Sache...
cool, danke.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: aliens

Beitrag von Xinobrax2 »

I dem Video woni posted han verzellter chli allgemein über Ägypte...d Vortragsserie woni eigentlich gmeint han heisst "Wissen in Stein"....Teil devo gits glaubs au uf Youtube.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: aliens

Beitrag von Herr Rossi »

Die isch super, ha mal agfange demit.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: aliens

Beitrag von Mastler(P) »

bin jetz i dä hälfti. sehr guet. vorallem dufmerksamkeit uf nachträglichi manipulatione und unsinnigi erklärige gfallt mer.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
emP
Staffelführer
Staffelführer
Beiträge: 32662
Registriert: 14 Mai 2003 09:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: aliens

Beitrag von emP »

Tatsujin hat geschrieben:Also bi mier ischs eiduetig es UFO gsi. alles andere waer ja ebe keis UFO gsi.

Für di isch jedes Flugi es UFO wüll de keh Ahnig hesch dervo?
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Benutzeravatar
emP
Staffelführer
Staffelführer
Beiträge: 32662
Registriert: 14 Mai 2003 09:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: aliens

Beitrag von emP »

Xinobrax2 hat geschrieben:
Vyse hat geschrieben:Ich finde no immer das sinteressantischte am Thema, wo dä Xino ahgsproche hät. Wänn e Botschaft vo diine Ahweseheit als Userirdische uufeme Planet hinderlahsch, wie machsch das, dass es dZiit überduuret und dass en Iiheimische es überhaupt chann entzifere und inhaltlich au als e Botschaft vo Userirdische begriife chann?
Demfall nomal zrugg zu de Pyramide. Also lut moderner Wüsseschaft sind das ja Gräber für Pharane. Da bis hüt na nie e Mumie inere Pyramide gfunde worde isch sind Zwifel durchus berechtigt. Klar chamer sege die sind vo Grabräuber klaut worde...aber das wär denn eifach e witeri Theorie und chan wüsseschaftlich betrachtet durch nüt beleit werde.

Nebet üsere hütige Wüsseschaft gits aber au na di alte Überliferige. Arabischi Überliferige z.B. verzelled unter anderem, dass d Pyramide vor de grosse Fluet erbaut worde sind und zwar vomene junge Ma namens Saurit. Es wird i dene Text ebefalls vermerkt, dass de Saurit de glichi isch wo d Hebräer als Henoch bezeichnet (bekannt us de Bible, de 7. Patriarch vor de Fluet, ebefalls bekannt us de apokryphe Schrittt "Das Buch Henoch"). Also zrugg zu de Überliferige...de Saurit het bekannschafte mit Wese usem Himmel gmacht....üsi Übersetzige womer hütsotags hend, interpretiered das als göttlichgi Wese. Die Wese hend em Saurit und sim Volk verschideni Sache bibracht, wie z.B. de Ackerbau...un si hend sowas wie Schuele errichted. Um mal uf de Punkt z cho, die Wese hend denn verkünded, dass si sämtliches Lebe uf de Erde werded vernichte. Druffabe het si de Saurit gfröget warum si das mached und warum si ihne denn all die Sache bibracht heged wenn ja eh alles wider vernichtet wird. Er bitted die Wese drum, s ganze Wüsse irgendwie für d Nachwelt z speichere. Si gewähred im de Wunsch und helfed ihm bim Bau vomene gigantische Bauwerk (d Pyramide vo Gizah). I de Pyramide drin hets Chammere geh mit Schrifftrolle wo s ganze Wüsse vor de Fluet seled umfasst ha. D Pyramide sind denn wasserdicht versieglet worde.

So, jetzt chamer natürlich sege das isch eifach es witers arabischs Märli....git ja gnueg devo....oder mer chan chli drüber nadenke. Das isch bi alte Überliferige na oft spannend...mal agno die Story het en wahre Kern, denn stellt sich natürlich d Frag, wo die Schriftrolle anecho sind. Uf die Frag gits au wider es paar Antworte aber das würd jetzt z wiit füere. Eigentlich hani nur wele druff hiwise, dases sonig Überliferige git und dass si usere gwüsse Perspektive eigentlich na recht spannend sind...

Wie au immer, es isch nie d Red devo, dass Aliens, sofern mer si als solchi interpretiert, d Pyramide baut hend...si sind lut dene Überliferige lediglich indirekt involviert gsi. Chamer jetzt devo halte wasmer wot...

Also i dem Fall isch z.B. de Wikiartikel völlig falsch:

http://de.wikipedia.org/wiki/Pyramide_%28Bauwerk%29" onclick="window.open(this.href);return false;

oder das

http://www.spiegel.de/wissenschaft/mens ... 00175.html" onclick="window.open(this.href);return false;


und no so millione anderi Links/Literatur etc.?

*spannend*

Schön das üs so Lüt wie Du, de Erich vo Dänike und de Mike Shiva d Welt neu erkläre.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: aliens

Beitrag von Herr Rossi »

De Spiegel :lol:
Du tuesch also de Shiva und de evd uf die glich Stufe?
*spannend*
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: aliens

Beitrag von Mastler(P) »

:kicher:

ahja gitt ja wiki und spiegel. für was mach ich mir no gedanke oder hinderfrög di gegebene informatione?
dwelt isch ja scho beschtens erklärt. wieso hörre mer nöd grad uf forsche? isch doch alles recht wies isch.

dmöglichkeit das mer verworreni wahrheite ih alte überlieferige finde chan gsesch du demfall gar nöd?
oder das mer wiederrum sich über anderes gedanke macht wo mer denn wüsseschaftlich bestätige chönt oder ebe wiederlege.

sich quasi verbindige chönted bilde wo dini ufmerksamkeit wo andersch anneleited, um denn schlussendlich uf eh wahrheit oder fakt zstosse wod susch, mit dine normale gedankemuschter nöd anecho wärsch.
Zuletzt geändert von Mastler(P) am 07 Jan 2014 20:51, insgesamt 2-mal geändert.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: aliens

Beitrag von Herr Rossi »

D Erde isch übrigens e Schibe
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: aliens

Beitrag von Mastler(P) »

Herr Rossi hat geschrieben:D Erde isch übrigens e Schibe
simmer also am lieb gott sin frisbee? :fear:

denn wärs ja nomal unwahrschinlicher das mir eus konstant mitm exakt gliche muschter im universum bewege würded. :schraube:


Bild
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: aliens

Beitrag von Herr Rossi »

ich erkenne gwüssni parallele... die wo dra zwiflet hend hends usglachet oder muntot gmacht. heilandonner
edit: lieb gott my ass :lol:
Benutzeravatar
emP
Staffelführer
Staffelführer
Beiträge: 32662
Registriert: 14 Mai 2003 09:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: aliens

Beitrag von emP »

und no so millione anderi Links/Literatur
und no so millione anderi Links/Literatur
und no so millione anderi Links/Literatur
und no so millione anderi Links/Literatur
und no so millione anderi Links/Literatur
und no so millione anderi Links/Literatur
und no so millione anderi Links/Literatur
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 53 Gäste