Stüürinitiative Dumb down

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Stüürinitiative Dumb down

Beitrag von Acid »

evo hat geschrieben:
Chäller hat geschrieben: ZOMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dr geo het do verzellt ärzt sige automatisch millionäre, nit ich
Ich han de Verdacht dass er ebä nid grad vil Ärzt so guet kännt, zum z wüssä vievil si verdiened, und wie vil sie schaffed.

Aber ich will das jetzt nid vorwerfä, ich säg das nur, will mis Bild vo Ärzt total es anders isch...
Benutzeravatar
emP
Staffelführer
Staffelführer
Beiträge: 32662
Registriert: 14 Mai 2003 09:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Stüürinitiative Dumb down

Beitrag von emP »

Chäller hat geschrieben:Wänn de avengler nöd de avengler wär, chönnti mer meine er verarscht eus.

wahr :lol:
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31866
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Stüürinitiative Dumb down

Beitrag von geosnow »

@all

http://www.videoportal.sf.tv/video?id=b ... ececc3317e
bi min 1.26.

vo 190k bis 280k. im 2006.

isch aber au völlig berechtigt.
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Stüürinitiative Dumb down

Beitrag von Acid »

geosnow hat geschrieben:@all

http://www.videoportal.sf.tv/video?id=b ... ececc3317e
bi min 1.26.

vo 190k bis 280k. im 2006.

isch aber au völlig berechtigt.

Wasmer do gseht sind Durchschnittslöhn, zum gröschtä Teil vo Spezialischtä. Theoretischi Wert, wo genau gar nüt drüber ussägäd, was diä Lüt genau für ihres Gäld mached, wie viel sie schaffed etc.

Du hesch vorher vo de Ärzt gredt wo sich jedä Tag de Arsch ufrissed, und abnormal viel Stundä abspueled, teilwis unter wahnsinnig schwierigä Bedingigä. Was meinsch uf wiävil vo denä Spezialischtä trifft das zue?
iiwisekiiwi
Gamer Advanced
Gamer Advanced
Beiträge: 100
Registriert: 07 Okt 2010 12:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Stüürinitiative Dumb down

Beitrag von iiwisekiiwi »

Die Posts zeiget eimal meh das es letschtendlich nur um Niid gaht. Wieviel die Ärzt verdienet , öb 200k oder 200k, gaht eus ja eigentlich nüt a
FAS, TNA for the WIN !!
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Stüürinitiative Dumb down

Beitrag von Acid »

iiwisekiiwi hat geschrieben:Die Posts zeiget eimal meh das es letschtendlich nur um Niid gaht. Wieviel die Ärzt verdienet , öb 200k oder 200k, gaht eus ja eigentlich nüt a
Ehm... es god üs scho chli öpis ah... allerdings nid im Zämähang mit derä Initiativä, sondern meh im Zämähang mit Chrankäkassä etc.
Zudem gots zumindescht für mich i dem Thema nid drum, öb jetzt diä so oder so viel verdiened, es got eifach drum dass mini Erfahrig zeigt, dass diä, wo de geosnow do imene Ufruef a d Emotionä schützä hed welä, nämlich diä wo sich jedä Tag de Arsch ufrissed, und uf Privatläbä verzichtet etc., nid prinzipiell zu denä ghöred wo en riesä Zapfä abrumed (au wenses vilicht verdiene würded), und somit au nid zu denä wo vo derä Initiativä masiv betroffä sind. Und mer chan durchus de Meinig sie das Spezialischtä de Zapfä au verdiened, aber dass isch denn ebä nid de Arzt wo sich de Arsch ufrist, sondern de wo ganz normali Arbetszitä mit ganz normalä Ferie, ohni Notfäll etc. hed (natürlich heder lang gstudiert etc. (das het de Husarzt übrigens au)).

mer söt eifach nid alles vermischä und denn eifach zumene Argument vormä, wo im würklichä Läbä höchschtens d Usnnahm und nid d Reglä isch. (Es git übrigens au vil Husärzt mit normalä Arbetszitä... Ich will aber überhaupt nid bestrittä dases durchus en aspruchsvollä Job isch, au bi normalä Arbetszitä).

Also mol abgseh devo dassi nid wahnsinnig viel mitleid mitem Spezialischt han wo unmängä verdient, und jetzt es bitzli meh müesti abtruckä, würdi gern wüssä öb das z.B. de Oberarzt i de Stadt Züri oder so (de chrampfet z.B. würklich dumm und dämlich, mer chönt aber au de "durchschnittlich" Spezialischt neh wo i Züri schafft und wohnt), das würklich betrifft, oder öb de nid jetzt scho fascht so viel Stürä zahlt, wiener nocher au würd (Öb öber nocher mues so viel meh zahlä, chunt jo nid nur druf a wiä viel er verdient, sondern au wieviel er im Moment zahlt).
Zuletzt geändert von Acid am 17 Nov 2010 18:54, insgesamt 1-mal geändert.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31866
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Stüürinitiative Dumb down

Beitrag von geosnow »

in tsüri zahlsch nach em blick nöd würklich viel meh. dh ikommensstür bliebt glich, vermögensstür gaht ab 2mio uf 5 pro mille. es isch nöd de huufe. das isch klar.

en nidwalder arzt verdient wahrschienlich au weniger als eine in tsüri und mues denn glich nach emene ja meh stüre zahle. ja, ich übertrieb klar i dere diskussion. aber das machi immer, will s extreme immer meh usschlaht als de durchschnitt. allgemein gfallt mir eifach nöd, wenn alli in gliche topf gworfe werded. warum isch d SP denn nöd tolerant mit lüt, wo öpis erreiche wänd und es denn au schaffed, wills öpis gleischtet händ. das begriff ich nöd. s gliche giltet auf für SVP mit de usländer abstimmig. :typej:
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31866
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Stüürinitiative Dumb down

Beitrag von geosnow »

es wird immer meh spezialischte gäh. vor allem unter de schwiizer ärzt. d allgemein praktiker wäred us dütschland, pole oder sus wo importiert.
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Stüürinitiative Dumb down

Beitrag von Gurgelhals »

De Peter Schneider bringt's wie so oft uf de Punkt:
In den letzten Wochen wurde immer wieder behauptet, die Reichen würden in Scharen die Schweiz verlassen, wenn wir sie zu mehr Steuern verdonnern. Klar gibt es Kosmopoliten, denen es egal ist, ob sie in London oder New York oder Zürich wohnen, aber viele werden doch hier auch Freunde haben oder schulpflichtige Kinder oder zumindest einen schönen Gartensitzplatz. Mit anderen Worten: Hat denn die Schweiz ausser tiefen Steuern nichts zu bieten?M. E.

Liebe Frau E. Doch, sehr viel sogar. Nur geht es in diesem Fall nicht um «Heimat», «Wurzeln» und Gartensitzplätze. In der Drohung wegzuziehen, zeigt sich exemplarisch, als was für ein Gebilde die «Reichen» (nicht als Individuen, sondern als ökonomischer Typus) diesen Staat (und jeden anderen) eigentlich verstehen. Nach der reinen neoliberalen Lehre ist der Staat einzig dazu gut, Strukturen zu garantieren, welche für die Produktion von Waren oder die internationale Zirkulation des Kapitals notwendig sind. Gleichzeitig werden Staaten selber als Anbieter auf dem globalen Markt verstanden: So wie der «Normalverdiener» sich im Internet den Shop aussucht, der Computer am günstigsten anbietet, sucht sich der «Reiche» den Staat aus, der eine attraktive Infrastruktur zu einem günstigen Preis (sprich: niedrigen Steuern) bietet. Sein Verhältnis zum Staat ist also das eines Kunden.

Den Staat anders denn als Dienstleistungsunternehmen (etwa als politisches Gemeinwesen) aufzufassen, erschiene ihm nachgerade absurd. So verrückt, wie wenn jemand glaubte, Ikea sei im Grunde doch eine grosse Familie und der Kauf eines Billy-Regals mache einen zu deren Mitglied und verpflichte einen zu gewissen Regeln von Loyalität. In diesem Sinne ist der «Superreiche» in einem viel radikaleren Sinne «nicht integriert», als es eine Kleinbasler Muslimin mit Ganzkörperschleier jemals sein könnte.

Da unsere Welt halt immer noch nationalstaatlich organisiert ist, kann sich der «Reiche» leider nicht ganz so extraterritorial verhalten, wie er sich eigentlich fühlt. Es ginge nun aber völlig an der Sache vorbei, diese fundamentale Nichtintegriertheit der «Superreichen» als fehlenden Heimatsinn zu moralisieren. Selbst wenn CS-Chef Brady Dougan plötzlich perfekt Basldytsch spräche, statt sich weiterhin beharrlich seiner Muttersprache, der Lingua franca der Businessworld, zu bedienen, würde das an der Logik des neoliberalen Staatsverständnisses nichts ändern. Der geniale Kniff der SVP aber besteht darin, Schwingerfest-Heimeligkeit und Neoliberalität unter einen politischen Hut zu bringen. Sie designt die heisseste Software von morgen im Stile der Rechenmaschine von vorgestern. Weniger metaphorisch formuliert: Sie arbeitet an einer Volksgemeinschaft, der man vor lauter Heimat gar nicht ansieht, dass die relevanten Akteure sich längst aus ihr verabschiedet haben.
Er isch no eine vo de Guete :idea:
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22463
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Stüürinitiative Dumb down

Beitrag von Jones »

Mau e frag: im initiativtext steit, dass ab 250k dr massiv höcher stürsatz gälti...

Zahlt dä mit 249k ikomme dämfau nach anahm vor initiative glichviu wie vorhär?

Ha gläse, d'sätz wärde o bi de unger 250k liegende ikomme apasst, dass es nid genau vo 249'999 uf 250'000 e riese gump machi...

Was isch itz wahr? Weiss das öper?
Benutzeravatar
emP
Staffelführer
Staffelführer
Beiträge: 32662
Registriert: 14 Mai 2003 09:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Stüürinitiative Dumb down

Beitrag von emP »

Jones hat geschrieben:Mau e frag: im initiativtext steit, dass ab 250k dr massiv höcher stürsatz gälti...

Zahlt dä mit 249k ikomme dämfau nach anahm vor initiative glichviu wie vorhär?

Ha gläse, d'sätz wärde o bi de unger 250k liegende ikomme apasst, dass es nid genau vo 249'999 uf 250'000 e riese gump machi...

Was isch itz wahr? Weiss das öper?
D Bestürig vo Ikomme unter 250k oblige de Kantön. Das isch ihne überlah, öb si das wei harmonisiere oder nid. Und de riese Gump isch halt je nach zitig e riese Gump, oder halt o nid.

Rein nach Inititative äanderet sich d Bestürig für unter 250k nid.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Schummelschumi
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10721
Registriert: 07 Dez 2005 10:00
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
42
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Stüürinitiative Dumb down

Beitrag von Schummelschumi »

am jones sini frag zeigt eis grosses missverständnis vo dere initiative wo vor allem d'gegner natürlich nid drüber ufkläred:
es wird nur dä ikommensateil über 250k höcher verstüred, dä drunder blibt genau so wiäner jetzt isch. das heisst, eine wo zB. 260k stürbars ikomme hät, zahlt für 250k sovill wiä bis jetzt und nur für 10k dä neu mindestsatz vo 22%.

somit isch au klärt was mit dene wo weniger verdiänet passiärt. nämlich gar nüt.
Benutzeravatar
emP
Staffelführer
Staffelführer
Beiträge: 32662
Registriert: 14 Mai 2003 09:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Stüürinitiative Dumb down

Beitrag von emP »

Schummelschumi hat geschrieben:zeigt eis grosses missverständnis vo dere initiative
anders usdrückt: zeigt dass ds Volk ds tumm für Demokratie isch.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22463
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Stüürinitiative Dumb down

Beitrag von Jones »

Hmm.. ok danke! De isch das gejammer würklech übertriebe! :lol:
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18531
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Stüürinitiative Dumb down

Beitrag von Avenger »

Schummelschumi hat geschrieben:somit isch au klärt was mit dene wo weniger verdiänet passiärt. nämlich gar nüt.
so isch es
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Benutzeravatar
emP
Staffelführer
Staffelführer
Beiträge: 32662
Registriert: 14 Mai 2003 09:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Stüürinitiative Dumb down

Beitrag von emP »

Avenger hat geschrieben:
Schummelschumi hat geschrieben:somit isch au klärt was mit dene wo weniger verdiänet passiärt. nämlich gar nüt.
so isch es

oh, de experte wo meint in muri passieri öppis hett au e meinig. :groel:
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18531
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Stüürinitiative Dumb down

Beitrag von Avenger »

erklärs am experte
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Stüürinitiative Dumb down

Beitrag von zwirrlibatz »

Gurgelhals hat geschrieben:De Peter Schneider bringt's wie so oft uf de Punkt:
:idea:
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22463
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Stüürinitiative Dumb down

Beitrag von Jones »

so... brief abgschickt! :lol:
Benutzeravatar
NERV
Comb@t Meido
Comb@t Meido
Beiträge: 24465
Registriert: 06 Mär 2002 10:34
Wohnort: Bern
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
89
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Stüürinitiative Dumb down

Beitrag von NERV »

Mein Gott sind d'Schwizer dumm! DUMM! :typej:
Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16550
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Stüürinitiative Dumb down

Beitrag von thaeye »

hahhaha. alli use!
iiwisekiiwi
Gamer Advanced
Gamer Advanced
Beiträge: 100
Registriert: 07 Okt 2010 12:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Stüürinitiative Dumb down

Beitrag von iiwisekiiwi »

Super abgstimmt händs. Guet, das ihr, wo die ganz zit nur Im Gamechäller une hoket und drum nöd vill vo de Realität verstönd, en anderi Meinig händ als die breiti Bevölkerig isch scho klar :lol:
FAS, TNA for the WIN !!
Benutzeravatar
kraut
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1345
Registriert: 07 Okt 2010 19:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
24
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Stüürinitiative Dumb down

Beitrag von kraut »

:typej: :typej: :typej: :typej: :typej: :typej:
Benutzeravatar
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
Beiträge: 4563
Registriert: 01 Nov 2002 16:29
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Stüürinitiative Dumb down

Beitrag von G-ay-lien »

Sehr guet findi die bede 'Aaschläg' uf Wahllokal, ich han ghört in Afghanistan händs chli ähnlichi Problem :typej:
Zimlich dummi Mänsche münd das gsi sii.
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Stüürinitiative Dumb down

Beitrag von Gurgelhals »

Bild
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 72 Gäste