Zoll = Stasi

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von Vyse »

The Sheep hat geschrieben:Han d'Chole tatsächlich zrucküberwise becho. Sie heget Zollgebühre falsch berächnet.
Findi ja schön. Aber jedi Wett: ohni mini Reklamation wäri nüt passiert.
Häsch eifach ahglüüte oder es Gsuech gschribe und häts öppis koscht? Ich han ne gseit (per Telifon) sölled mier offzielli Dokumentation zu däm Sachverhalt per E-Mail zuecho lah:
Besten Dank für Ihre Anfrage.

Bestellt sich ein Kunde einen Pullover im Ausland, dieser ist ihm aber zu klein und er schickt ihn an den Absender zurück und erhält den Pullover in seiner richtigen Grösse, ist dies als "Ausländische Retourwaren" zu behandeln. Der Kunde hat das Recht gegen eine Gebühr von SFr 30.- die Abgaben vom Import (MwSt) mittels eines Gesuches zurückzubekommen.

https://www.ezv.admin.ch/ezv/de/home/in ... dung-.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dä erscht Satz isch doch nüüt offiziells, sondern irgend es Fallbispiel, woni im Link nöd wiederfinde.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von agestuffer »

[quote="Vyse]Dä erscht Satz isch doch nüüt offiziells, sondern irgend es Fallbispiel, woni im Link nöd wiederfinde.[/quote]

Klar isch de Satz nix offizielles... Sie het wohl eifach dis Biispiel adaptiert...
Das hier isch ja drin

Beispiel
Sie haben Ersatzteile aus Deutschland erhalten, jedoch handelt es sich um eine falsche Lieferung. Sie senden die Ersatzteile an den deutschen Versender zurück

Isch ja fascht gliichä. Tuesch eifach Ersatztei mit Pulli und Detuschland mit China wächslä.. Scho hesches.... Haha..
30 Stutzt wends für das, wenns denn nur 10 Choschtet machts wohl kei Sinn...

agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1813
Registriert: 20 Dez 2012 17:54
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von resuscitation »

Uf das spekuliert ja d'Poscht.. bi dene Priise forderet ja niemert öppis zrugg
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von Acid »

Naja...das isch nid würklich es Spekuliere druf dass niemert öpis zrugforderet, sondern meh en Massnahm dass nid eifach unmängä Volljoggels War dur diä ganz Wält (oder eifach über d Gränzä...isch eigentlich do de entscheidend Punkt) hi und zrug schickä lönd, und denn de Zoll jedesmol wäg es paar Fränkli en riesä Ufwand hed, wo denn d Allgemeinheit mues trägä...mit andere Wort, muesch nid Züg verstürä, wo wieder zrug geh hesch, aber de Ufwand wo dur dich entstandä isch muesch sälber überneh. Natürlich, das isch scheisse wenn de Betrag z kli isch, aber andersits, wieso söll de allgemein Stürzahler diä 30.- Überneh, damit du es paar Fränkli zrug überchunsch will gern im Usland zchlini Chleider bstellsch.


Aber im Usland chleider bstelle findi grundsätzlich jetzt au nid so verwerflich, isch jo nid so als wäred diä meischtä i de Schwiz kauftä Chleider nid us Asia und scho 7 mol um d Welt während de Produktion...aber s Risiko muemer halt scho sälber trägä.
Diä ganzi Hi und her Schickerei findi also durchus au verurteilenswert...wenni amigs i dütschä Forä lies wiä diä das amigs handhabed sits diä "de Chund chan machä waser will weler jo so en armä schützenswerte Trottel isch" Gsetzgebig händ, chundmer halbä s Chozä. Und ich bin absolut pro Internetversandhandel, und nützes us sits es gid.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von Herr Rossi »

Mir gots au meh drum dass s Risiko bim Chleider online chaufe relativ höch isch dass d War wider muesch zruggschicke wils nid passt. Gsehnes genau wie du, wenn sich das hin und her lod lo vermide machis.
Benutzeravatar
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
Beiträge: 22619
Registriert: 05 Mär 2002 16:45
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von Reinforced »

wie lauft das jetzt gnau ab bi bstellige unter ~CHF 65.- usem Usland ? normalerwiis hesch ja kei mwst müesse zahle.

Ab 2019 muesch bi jedere grümpelbstellig Alixpress 5 franng nomal seperat mwst drufzahle am Pöschtler ? :nut:
3DS Gamertag:
Reinforced
3668 - 7842 - 9771
Benutzeravatar
abyss
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5897
Registriert: 04 Aug 2002 17:34
Wohnort: Klendathu / LV-426
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von abyss »

Frage mi ou wie das isch z.B. bi Amazon.de. Muesch itz jedesmals dr Post ono Geld i Arsch schiebe? Verzolligs-Bearbeitigsgebühr? Mal luege wie Amazon reagiert wenn vieli Chunde us dr Schwiz abspringe...
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Benutzeravatar
nnap
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 597
Registriert: 16 Mai 2011 07:13
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von nnap »

Amazon.de hätt immer bi bschtellig scho d mwst druf gschlage. Da hätt dä CH zoll nüt müesse mache zums dir wiiter verrächne.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von Jones »

Aliexpress.com
Beim chinesischen Online-Shop ist es laut der Eidgenössischen Steuerverwaltung wahrscheinlich, dass die Mehrwertsteuer nach der Bestellung in einer separaten Rechnung vom Kunden verlangt wird:
also e rechnig für 10 rappe? und denn bearbeitgsgebühr vo 20 oder 50 stutz? :typej:
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von agestuffer »

Ich glaub nid das Poscht sich de Uufwand chan erlaubä. Bi über 20'000 Aliexpress und Co Päckli us Asiä jede Tag (oder sind sogar 50'000 gsii??) wär das unmöglich wägä so 2-3 USD Beträg es Inkasso go machä für alli Rappäbetrag....
Weiss ja nid wie das MWST und de Zoll genau regled, aber lömmer üs mal la überraschä....

Gester hani es Aliexpress Briefli miteänä Kabel für USD 1.20 übercho, han mal nix muessä zahlä. Haha

agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von agestuffer »

Es isch ja au so mit de neuä Regelig vo wägä Wältwiitä Umsatz vo 100'000 das den MWST Pflichtig wirdsch, dass das nur die Firma im Uusland betriift... Kei Ahning wie denn die Eidg. MWST Verwaltig die MWST in Puurädorf in China ghat go iitriibä? Das wär no interessant zum wüssä

Das denn halt en huufä Aliexpress Lieferantä allenfalls i de Schwiiz MWST Pflichtig wärdet isch ja nid miis Bier... Als Privatchund sind Liiferigä bis 65.00 ja nach wie vor vo de MWST uusgno!! (darum het das Poscht ja scho immer so gmacht, alles was nid 5 Stutz MWST abwirft wird nid bestüüred) und das wird garantiert au wiiterhin so bliibä....

Ihr mönd also kei Angst ha das ihr plötzlich uf es IPhone Kabel vo 7 USD koschtet hend no am Schluss 7.7% MWST mönd zahlä. Das wird nid passierä

agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von Herr Rossi »

Du bisch au chli Puuredorf in China lol
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von agestuffer »

Herr Rossi hat geschrieben:Du bisch au chli Puuredorf in China lol
Denn halt en Hinterhof Strass in Guongdong.. Du weisch, so hindä umä Eggä und denn chömed dett es paar Holztüürä und dett inä hends es paar Kabel ghörtet und vo dett us schickeds....
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von Herr Rossi »

Vorurteil ahoi.

Also du meinsch so wie du, wo irgendwo in Goldau (es zimlichs Kaff) imene Eifamiliehüsli (Holzschüür) sini Ware lageret und vo det vertribt?

Also de titan aka Ribit aka Lebendmittelgott hed nid so unrecht gha mit sinere Bünzlithese...
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von agestuffer »

Herr Rossi hat geschrieben:Vorurteil ahoi.
Du weisch in machä en Witz gäll... Da ich ja innerä Firma schaffä wo in China iichauft weiss ich sehr guet wie parat die dettä sind... trotzdem isches interessant zum wüssä wie ESTV das denn iitriibt.
Und bitz übertriibä und mit Kliisches schaffä findi geil....
agestuffer

So wie Du grad...... Eifamiliähuus hani nid sorry. Und au en Holzschopf nid. Oder zellt es gartähüsli mit Laubrächä au dezu?
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31689
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von feeshlee »

5x Oral B TriZone Bürschte = CHF 29.90 im Online-Shop ide Schwiiz.
8x Oral B TriZone Kompatibli Bürschte = 7.90€ im Amazon.de.

Mal luege, ob ich öppis druff-zahle muen. Gemäss Agestuffer ja wohl nöd.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von Herr Rossi »

Lueg mol bim Aliexpress, det zahlsch nomol ca 50% weniger.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von Mastler(P) »

Agestuffer war ja früher en geile Siech gewesen als er noch hammergeile Games von seiner Holztüre aus verkaufte und sich für exotische Gamer einsetzte. Aber heutzutage wo er irgend was olliges aus Chinesischen Dörfern importiert und Alcom verlassen hatte ist er nur noch 0815 und hatt viel vom Ruf eingebüsst.
Leider macht er sich auch ein Namen als ziemlicher Bünzli der echt alles gemäss den Schweizer Traditionen oder anderen genormten Mentalitäten pflegt und gerne mit dem Finger auf Schlitzaugen zeigt welche davon abweichen. Wundern tue ich mich schon lange nicht mehr aber trau schau wem. Ich bin froh dass ich mich in vielen Bereichen zurückgehalten hatte.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von agestuffer »

Mastler(P) hat geschrieben:Agestuffer war ja früher en geile Siech gewesen als er noch hammergeile Games von seiner Holztüre aus verkaufte und sich für exotische Gamer einsetzte. Aber heutzutage wo er irgend was olliges aus Chinesischen Dörfern importiert und Alcom verlassen hatte ist er nur noch 0815 und hatt viel vom Ruf eingebüsst.
Leider macht er sich auch ein Namen als ziemlicher Bünzli der echt alles gemäss den Schweizer Traditionen oder anderen genormten Mentalitäten pflegt und gerne mit dem Finger auf Schlitzaugen zeigt welche davon abweichen. Wundern tue ich mich schon lange nicht mehr aber trau schau wem. Ich bin froh dass ich mich in vielen Bereichen zurückgehalten hatte.
Muess jedesmal luuut usälachä bi dem Text. schön heschen bitz aapasst.. Wie alt isch de Text scho... Glaub usem 2005 oder?
Gruss agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von agestuffer »

agestuffer hat geschrieben: gerne mit dem Finger auf Schlitzaugen zeigt welche davon abweichen
Machä ja jede Tag.. Haha will mini Frau sonen Schlitzaug isch.....
De Text isch eifach de Hammer.... Es verbutzt mi scho wieder
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von Mastler(P) »

agestuffer hat geschrieben:Muess jedesmal luuut usälachä bi dem Text. schön heschen bitz aapasst.. Wie alt isch de Text scho... Glaub usem 2005 oder?
mir gahts au so! han en hüt es baar mal gläse und mir is füschtli glacht. :groel:
ich han en us dinere alte signatur, weiss drum nöd gnau. tip aber eher uf 08-10.
ich bin im 07 is forum und das hani sowiet ich mich erinner no miterlebt. :)
agestuffer hat geschrieben:Machä ja jede Tag.. Haha will mini Frau sonen Schlitzaug isch.....
aber nöd au na vo somne dorf us kommerzkommi china? :lol:

du bisch scho en geile siech! :herzli:

wie gahts dä familie? du vs. 4 dopplschlitz, so gsehts bi dir dihei us, oder? sinds 3 töchtere gsi?
ich weiss di letscht isch doch relativ churz nach dä eint gn released worde.

gruess, mastler & hb a(g)estuffer. :herzli:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von agestuffer »

Mastler(P) hat geschrieben:aber nöd au na vo somne dorf us kommerzkommi china? :lol:
du bisch scho en geile siech! :herzli:
wie gahts dä familie? du vs. 4 dopplschlitz, so gsehts bi dir dihei us, oder? sinds 3 töchtere gsi?
ich weiss di letscht isch doch relativ churz nach dä eint gn released worde.
gruess, mastler & hb a(g)estuffer. :herzli:
Es isch sogar no schlimmer.... (also das wägä minnerä Frau, aber das gingt jetzt zwiit)... Haha
Guet ghats dennä. Ja, wie Du seisch, 4 Wiiber - eini voll China style, die anderä 3 hani assimiliert. Haha
Muesch wieder mal anä Game Night cho.. Denn ghits es Update
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von Mastler(P) »

agestuffer hat geschrieben:die anderä 3 hani assimiliert. Haha
:groel: :1thumb:

ja eh, chum gern. es wär scho wieder langsam ziit. :happy:


.. 3 töchtere. mousch der mal vorstelle: in china wäred das 0-2 chind. :o :idea:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
mastercello
Candy Cab Addict
Candy Cab Addict
Beiträge: 3796
Registriert: 29 Jun 2006 10:37
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von mastercello »

Die Trottle wüsse ned das mer in Australie de AUD hed und ned USD...unglaublich! :head2wall: :head2wall: :head2wall:
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von Mastler(P) »

:lol:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 37 Gäste