Zoll = Stasi

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1813
Registriert: 20 Dez 2012 17:54
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von resuscitation »

Herr Rossi hat geschrieben:Jaja, hauptsach mer profitiert vo günschtige Uslandichöif...
Aber ohni mit dä Wimpere z'zucke.. genau so, wie Usländer (Pendler) vo de guete Löhn i dä Schwiiz profitiered aber zum Biispiel im grosse Kanton läbed.. Du häsch ja wohl nöd s'Gfühl, das ich wäge dem jetzt äs schlächts Gwüsse überchum?
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von Herr Rossi »

Sowenig wieni s Gfühl ha dass die Verantwortliche vo de Poscht wäge 13 Franke es schlechts Gwüsse hend...
resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1813
Registriert: 20 Dez 2012 17:54
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von resuscitation »

Das händs bestimmt nöd.. wie so viel Firmene, wänn sie chünd iikassiere ;)
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von Acid »

resuscitation hat geschrieben:
Acid hat geschrieben:Nei d Poscht hed Arbeit und will diä öperem verrechne, wiä jedä wo mit Arbeit Geld verdiene will. Isch relativ simpel.
D'Poscht macht das im Uftrag vom Zoll.. d'Ufwänd vom Zoll zahled mir mit üsne Stüüre. Jetzt zahled mr dä Zoll immer no und däzue au grad no d'Poscht. Sorry, die Rächnig gaht für mich nöd uf. Dänn bitte wieder über dä normali Zoll abfertige lah!
Mir zahled immer alles, will öper mueses zahlä. Vo mir us chas au de Zoll machä, billiger würds chum, wahrschindlich eher ufwändiger und dur das einiges türer...ich chöntmer vorstellä das au jetzt d Poscht no Gälder überchund für dassis macht (also Grundsätzlich, abgseh vo de Bearbeitigs Gebührä).

Aber das isch doch gar nid diä eigentlich Frog (zumindescht nid für mich), sondern, wieso dass denn nid, wiä bim Allermeischtä i de finanzierig vom Staat und sinä Ufgabä au es bitzeli vo de Choschtä uf diä abgwälzt söll, um diäs bi dem ganzä Ufwand überhaupt god, und echli e mischig zwüsched Stüürä und Verursacherprinzip in Form vo Gebührä. Isch doch bi fascht allem irgendwo durä so. Und solangs erchlärbar blibt, und Gebührä au tatsächlich chönd verhinderet werdä macht doch da au Sinn (schwierig wirds bi so Gebührä wo gar nid chönd verhinderet werdä...das wär denn ehnder en Fall für d Stüürgäld Kassä).

Macht irgendwiä doch au kei Sinn wenn ein jedä zweit Tag versuecht e witeri Sändig überzcho wo falsch deklariert isch demit kei MWSt. druf chömed, und de genau glich a de Finanzierig vom Ufwand wo das verursacht beteiligt isch, wiä ein wo immer no extra druf achtet dass alles richtig deklariert isch, oder ein wo gar niä erscht Päckli vom Usland bechund.
Plus, was hed de wo immer will bschissä denn füre Motivation de Verursacht Ufwand z reduziere, wenn diä verursachtä Chöschtä in nid stärcher träffed wiä alli andere, und sowieso ohni diräktä Zämähang irgendwo über Stüürgälder zahlt werded? Es hed also au chli d Funktion vom "entweder deklariersch richtig oder zahlsch". Quasi so als Vorstufä zum Bues, wo halt nid würklich möglich isch, will de wo deklariert i de Regel jo im Usland hockt und nid de glich isch wiä de wo empfangt...do wärs chli z hert und wohl rächtlich au gar nid so eifach möglich de z büesse wo empfangt.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von Jones »

I ha im usland es messer bstellt... Nach CH recht nix illegals.. itz schriebt mer dr versänder, dr zoll heigs beschlagnahmt... wtf? lol
Wenns effektiv illegal wär, hätt ig ja was müesse ghöre de würdi ja verzeigt wege erwerb/ifuehr... Lustigi sieche...
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11778
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von turntablism »

Vilicht meineds, bisch en schlöfer wo bald zueschlat zuesticht :lol:
:vortex:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von Jones »

Mini Knarre hani aber no... lol
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von Acid »

Jetzt isches so wiit cho, und sie händ mich tatsächlich au welä verarschä, diä elende Halsabschniider vo FedEx.
Händmer für mini Plattä vo Dütschland (Glaub inkl. Porto Euro 45,26) Tatsächlich welä 6.80 MwSt. (was nid mol so klar usgwiesä gsi isch) und denn nomol MwSt. und irgenwiä iri 23.- Pauschalä, so dassi denä Kanaille doch tatsächlich nomol fascht so viel hätt söllä inätruckä (näbem Porto wos jo scho gha händ) wiäni für d LPs sälber zahlt han. Zerscht hani kei Zit gha zum mi drum kümmere, denn isch denn aber irgendwiä 10 Tag spöter scho mol e relativ druckvolli Zahligserinnerig inägflatteret.
Das ischmer denn also scho chli z bunt gsi, zum eifach ufmer hockä zloh (und ich chan jo au nid do inä en grossi Klappä ha und denn so tuä als wär nüt...). Hanä denn aglütä, und diä am Telefon händmer welä erchlärä dass das halt so isch, wägä Zoll, Gäld vorschüssä, und all de ander Blödsinn, denn hani gseit ich heig scho oft im Internet bstellt, und ich wüssi scho wiä das lauft, und so öpis sigmer also no niä passiert. Wosi denn das als Motivation gno hed mir irgendöpis vo Zollkonto z verzellä woni chöng irichtä wenni viel im Usland bstell, hani d Hoffnig churz ufgeh und mi verabschiidet. Denn hani aber nomol aglütä, und e anderi hedmer denn wieder de glich seich welä verzellä, und ich hanere klar gmacht dassmi das alles nid interessiert, und s einzig woni well wüssä sig wiä sie uf de Betrag chömed wo sie mir do in Rächnig stelled...het si gfundä chöng si au nid sägä, müesi schwriftlich Beschwerde ireichä wenni das will machä. Hani also am billch@fedex.com gschribä, dass si mir sölled darlegä wiä sie uf diä 6.80 chämed, und dass wenn en Fehler vorliegi d Erwartig im Ruum stohd, dass diä Rächnig storniert wird unds ufhöred mir so Sachä zschickä. Denn händsmer gschribä dass es Dossier eröfnet, und dasses mehreri Wuchä go chöng.

Jetzt hedmer letscht Wuchä aber no irgend en Inder gschribä (am Namä a, wo au nur ei Namä gsi isch, s Dütsch fehlerfrei), d Rechnig werdi storniert, ich chämi e Brief für diä Guetschrift über i de nögschtä Tagä. Aber au wieder absolut kei Begründig, dargleit wiäs uf diä 6.80 cho sind händsmer nid. Immerhin versuecheds nid no länger mich für es Arschloch z verchaufä.

Es gid eim tatsächlich echli s Gfühl diä sind im Grund nüt anders als gemeini Falschmünzer, und schriibed i de Randregion eifach echli pushti Rächnigä, und mached demit Kassä, will diä meischtä d Fuscht im Sack mached unds zahled.

D Moral vo de Gschicht: Fuck FedEx, und Fuck alli Lädä wo kei andere Versand abütet.

Und e witeri Moral: Eifach mol schriibä denä Bütelschniider, und Rechtfertigung verlangä für ihres Triibä. Denn ziends anschiinend grad de Zipfel zrug und d Höddä inä.
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11778
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von turntablism »

Chasch mit em beobachter drohe oder grad e meldig mache. Denn wirds vilicht publik und si höred uf mit so diletantische rechnigsstellige.
:vortex:
resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1813
Registriert: 20 Dez 2012 17:54
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von resuscitation »

@Acid

D'Poscht triibts no bunter.. dört muesch glaubs 20.- zahle, wänn Du wotsch beschwerde iireiche.. so chan mr natürlich möglichi Motzereie au grad underbinde
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von Acid »

Ja, wenn dem so isch isch das natürlich übelscht. Bi de Poscht isch d Pauschalä jo au no billiger (bi FedEx verlangets irgendwiä 23, bi de Poscht glaub 13), denn sind diä 20 denn öpä glich vil wiä d Rächnig.

Aber ebä, dass sie eim irgenden komplett hahnebüchene Betrag wänd als MwSt. ufbrummä wo gar keini druf chämt, hani no niä erlebt bi andernä (aber bstell i de letschtä paar Johr au nüm ganz so vil im Usland...chan sii dass sich do öpis gänderet hed und ich das no niä bemerkt han, wills zuafälliger wiis bi mir nid so gsi isch).
Dass nid immer grad de aktuell Wechselkurs isch, isch klar, oder dasser sich ändere chan zwüsched Bstellig und Verzollig, undmer drum nid sött z knapp sii, aber zum uf 6.80 cho hends glaub scho e rächti Mängi Phantasie bruucht.
Benutzeravatar
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
Beiträge: 22619
Registriert: 05 Mär 2002 16:45
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von Reinforced »

Ja fedex isch absolut undersch. niemeh... weis gar nid bietet z.B. play-asia no öppis anders ah als versand?
3DS Gamertag:
Reinforced
3668 - 7842 - 9771
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von Jones »

turntablism hat geschrieben:Chasch mit em beobachter drohe oder grad e meldig mache. Denn wirds vilicht publik und si höred uf mit so diletantische rechnigsstellige.
mitem beobachter / kassefurz etc drohe cha dir meh ärger bringe als gmeint.
si scho lüt für das wäge "nötigungsversuech" verurteilt worde... git je nach ikomme paar tusig frage buess... (bedingt natürlech wie immer wenn ersttäter bisch, lol)
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11778
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von turntablism »

Okay.
Ha mal überleit wie das im internet so isch. Wenn bi google schlechti bewertig/rezension über z.bsp es restaurant schriibsch, chasch denn au verurteilt werde ?
:vortex:
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von Herr Rossi »

De drohsch aber nid. Komische Verglich
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von Jones »

im Internet schlächt über öpis schriebe: wenn me dir falschi, absichtlechi schlechti bewärtig cha nahwiese, chönnts theoretisch "üble nachrede" si. also es ehrverletzigsdelikt...

wenn dermit "drohsch", ischs e Nötigung (ke drohig) bzw cha nach azeigt prüeft werde, ob gnötigt hesch... CHA zu verurteilige füehre, muess aber nid...
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11778
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von turntablism »

Okay
Okay
:vortex:
Benutzeravatar
Astroboy
Cowboy
Cowboy
Beiträge: 3126
Registriert: 04 Aug 2009 12:29
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von Astroboy »

Frage (Fantasiebeispiel):
1. I choufe öppis via ebay bimne Dütsche und zahle am Verkäufer 500 Euro
2. Das Produkt isch neuwertig, iipackt inklusive Garantie und hett nöi 5000 Euro gkostet
3. I la mir das Produkt vo ihm ad Grenze la schicke (chunnt günstiger vom Versand her)
4. I ga ds Produkt mitm Auto ga hole zum Grenzpaketdienst und wott wieder zrügg id Schwiz

Was passiert ize? Was muess ig mache, für dass ig (legal?) am günstigste wegchume?
resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1813
Registriert: 20 Dez 2012 17:54
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von resuscitation »

Astroboy hat geschrieben:Frage (Fantasiebeispiel):
1. I choufe öppis via ebay bimne Dütsche und zahle am Verkäufer 500 Euro
2. Das Produkt isch neuwertig, iipackt inklusive Garantie und hett nöi 5000 Euro gkostet
3. I la mir das Produkt vo ihm ad Grenze la schicke (chunnt günstiger vom Versand her)
4. I ga ds Produkt mitm Auto ga hole zum Grenzpaketdienst und wott wieder zrügg id Schwiz

Was passiert ize? Was muess ig mache, für dass ig (legal?) am günstigste wegchume?
So isch dä Warewert glaubs irgend was um die 300.- Franke.. müesstisch also verzolle.
Benutzeravatar
abyss
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5897
Registriert: 04 Aug 2002 17:34
Wohnort: Klendathu / LV-426
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von abyss »

Geisch mit öperem. Kumpel oder so. De chasch für 600 Euro Zollfrei dürehusche. Oder geisch bi Nacht und Nebel. :tumble:
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von Herr Rossi »

abyss hat geschrieben:Geisch mit öperem. Kumpel oder so. De chasch für 600 Euro Zollfrei dürehusche. Oder geisch bi Nacht und Nebel. :tumble:
Am obig nach de 8e isch easy
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18397
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von agestuffer »

Nix sägä und über Gränzä fahrt... Was isches denn, bzw. wie gross isches denn? Bruschsch en Laschwagä oder so
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
abyss
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5897
Registriert: 04 Aug 2002 17:34
Wohnort: Klendathu / LV-426
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von abyss »

Vielecht hetter an alte Panzer kauft... :lol:
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4493
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von The Sheep »

Han hüt es Päckli usem Tütsche becho mit Warewärt unterhalb voder Mehrwärtstürpflicht. s'Päckli isch ufgmacht worde und Poscht het mir 13 Stutz Verzollig verlangt. Sind die Gebühre nit abgschafft sit em 1. Januar 2018 ??
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11778
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Zoll = Stasi

Beitrag von turntablism »

Da zahlsch glaub wells wend dri güxle. So'zäge für d'arbeit fürs öffne, luege, schneugge und wider verschlüsse.
:vortex:
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot], calanda und 4 Gäste