Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Moderator: Avenger
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- Beiträge: 40386
- Registriert: 23 Jan 2003 08:51
- TRADINGPOINTS:
-
1343
- Kontaktdaten:
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
chli isch de leon nid...aber ebe, sini frag isch ziemlech weich
- ritschi
- Serie-Junkie
- Beiträge: 29024
- Registriert: 12 Mai 2002 17:23
- TRADINGPOINTS:
-
330
- Kontaktdaten:
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
und süsch hets da no en recht gueti history vo alte seatler
http://en.wikipedia.org/wiki/SEAT" onclick="window.open(this.href);return false;
http://en.wikipedia.org/wiki/SEAT" onclick="window.open(this.href);return false;
- lakritz
- Forums-Jugo
- Beiträge: 48517
- Registriert: 08 Mär 2002 21:07
- Wohnort: Wil SG
- TRADINGPOINTS:
-
1650
- Kontaktdaten:
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
:typej:
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
chliner als e oktavia oder toledo... aber hesch scho nid unrächt...TypeJ hat geschrieben:chli isch de leon nid...aber ebe, sini frag isch ziemlech weich
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
70'000 eier plus en boxster, denn ischer dir
http://www.spiegel.de/auto/fahrkultur/0 ... 51,00.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
s'horizontale gwerb mues sich scho lohne. vorher isch grad en lamborghini reventon vorem büro dure gfahre! im web schtaat, dass wältwiit nur 20 schtuck verchauft worde sind. für 1 mio € pro charre...
wenn die kacke dampft... ist es kalt
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
ig wette 20 st0tz dasses numme en normale lambo isch gsi mit matte folie.
allerdings hani in Dsöri au scho mal en 959 gseh umfahre, und da gitts ja au nid grad wahnsinnig viel dervo.
allerdings hani in Dsöri au scho mal en 959 gseh umfahre, und da gitts ja au nid grad wahnsinnig viel dervo.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Halt doch numme ne Japaner:
Antizipation: Liebe Jones und Tüp Jott, ig finde dä Artikel itz grad e chli unobjektiv. Ide Kommetär steit das z.T. o. Z.B. versteit er ds Prinzip vom Suuger nid. Alles klar, also rugi Bluet. Es geit au numme um nes Auto und nid um Euch
http://www.spiegel.de/auto/fahrberichte ... 00,00.html" onclick="window.open(this.href);return false;Spätestens jetzt ahnt man, dass sich der BRZ artig in die Ahnenreihe der Sportwagen aus Nippon einreiht. Denn auch die Lenkung ist leider nur straff geraten, und nicht wirklich geschliffen scharf; das Getriebe fühlt sich eher knöchern als knackig an - und der Sound könnte auch wirkilch betörender sein. Beim Interieur setzt sich diese gewisse Halbherzigkeit fort: Ein paar rote Ziernähte an den Lederverkleidungen und höhere Seitenwangen an den Vordersitzen machen eben aus einem Spießer noch keinen Sportler.
Antizipation: Liebe Jones und Tüp Jott, ig finde dä Artikel itz grad e chli unobjektiv. Ide Kommetär steit das z.T. o. Z.B. versteit er ds Prinzip vom Suuger nid. Alles klar, also rugi Bluet. Es geit au numme um nes Auto und nid um Euch
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- Beiträge: 40386
- Registriert: 23 Jan 2003 08:51
- TRADINGPOINTS:
-
1343
- Kontaktdaten:
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Ich chauf mir ide negste wuchene en s2k
Du dörfsch stichle soviel du willsch
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Prediction (markiere meine Worte): im Oktober hesch ne nüm.
"mümümümü er isch ds hert und unpraktisch und im Winter es Cabrio..."
Aber super Auto, für Lüt wo nid grösser is als 160
"mümümümü er isch ds hert und unpraktisch und im Winter es Cabrio..."
Aber super Auto, für Lüt wo nid grösser is als 160
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
putzfrau hat geschrieben:s'horizontale gwerb mues sich scho lohne. vorher isch grad en lamborghini reventon vorem büro dure gfahre! im web schtaat, dass wältwiit nur 20 schtuck verchauft worde sind. für 1 mio € pro charre...
i ha derfür vor 2 täg z'erschte mau ir city e bugatti veyron (es cabrio) gseh!
@ michi: viel spass dermit!
- ritschi
- Serie-Junkie
- Beiträge: 29024
- Registriert: 12 Mai 2002 17:23
- TRADINGPOINTS:
-
330
- Kontaktdaten:
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
emP hat geschrieben:Halt doch numme ne Japaner:
http://www.spiegel.de/auto/fahrberichte ... 00,00.html" onclick="window.open(this.href);return false;Spätestens jetzt ahnt man, dass sich der BRZ artig in die Ahnenreihe der Sportwagen aus Nippon einreiht. Denn auch die Lenkung ist leider nur straff geraten, und nicht wirklich geschliffen scharf; das Getriebe fühlt sich eher knöchern als knackig an - und der Sound könnte auch wirkilch betörender sein. Beim Interieur setzt sich diese gewisse Halbherzigkeit fort: Ein paar rote Ziernähte an den Lederverkleidungen und höhere Seitenwangen an den Vordersitzen machen eben aus einem Spießer noch keinen Sportler.
Antizipation: Liebe Jones und Tüp Jott, ig finde dä Artikel itz grad e chli unobjektiv. Ide Kommetär steit das z.T. o. Z.B. versteit er ds Prinzip vom Suuger nid. Alles klar, also rugi Bluet. Es geit au numme um nes Auto und nid um Euch
hie schribe si übrigens bits öppis anders.
http://www.autoblog.com/2012/03/26/2013 ... iew-video/" onclick="window.open(this.href);return false;With everyone in sports cars switching to electro-mechanical steering due to packaging and fuel efficiency gains, there has been a mess of opportunities over the past six months to see who's nailing it and who not so much. At one end, there is the distinctly sensory-deprived setup on the new Mercedes SL, then to the slightly less fuzzy steering on newer Audi models. Moving up the spectrum, there's the Porsche Boxster and on up to the new 911, which is pretty good (it's got the same ZF steering as the Boxster, so the fact that it's better than on the Boxster has to be down to sheer physics), and finally you hit the latest BMW 3 Series, which is spot-on for its segment. But the quick 13:1 ratio steering on the BRZ with electric actuation by Japan's Jtekt goes one better versus even the 3 Series. I had completely forgotten to even pay attention to it as such until the guy I was driving with blurt out, "The steering is really just so dang good. Doesn't feel one bit electronic."
- ritschi
- Serie-Junkie
- Beiträge: 29024
- Registriert: 12 Mai 2002 17:23
- TRADINGPOINTS:
-
330
- Kontaktdaten:
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Und grad nomal
http://www.auto-motor-und-sport.de/fahr ... 66811.html" onclick="window.open(this.href);return false;Beim Fahren schaffen das sehr direkte Einlenken, die präzise Spurhaltung und die ausgeprägte Handlichkeit sofort das gute Gefühl, den Wagen sicher im Griff zu haben. Auch der völlig neu entwickelte Vierzylinder-Saugmotor trägt mit seiner Drehfreude (bis 7.400/min) und einem Akustik-Tuning viel zur angestrebten "Freude beim Fahren" (so das Entwicklungsziel) bei.
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
dass dr BRZ super uf dr strass liegt, hani itz scho zig mau gläse! schwärpunkt sig ja tiefer als bime gaymäään!
ufe wäg schad, het er ke turbo! zwar isch e geile suger schöner zum fahre aber laht haut o wenig luft zum tune... mitem turbo wärs eifacher für 50 zuesatz PS z'mobilisiere...
trotzdäm gahni das ding im juni gah probefahre!
ufe wäg schad, het er ke turbo! zwar isch e geile suger schöner zum fahre aber laht haut o wenig luft zum tune... mitem turbo wärs eifacher für 50 zuesatz PS z'mobilisiere...
trotzdäm gahni das ding im juni gah probefahre!
- ritschi
- Serie-Junkie
- Beiträge: 29024
- Registriert: 12 Mai 2002 17:23
- TRADINGPOINTS:
-
330
- Kontaktdaten:
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
"I asked Masuda-san point-blank if indeed there will be an STI-style turbocharged BRZ by the time this generation reaches the middle of its life in two-and-a-half or three years. A number came out of his mouth that raised my eyebrows. "In future, there is the thought to have as much as 280 horsepower." Well, uh, gosh, that's even a bit more than I was gambling for. "And we are," he went on, "thinking very much about the possibility of a turbocharger." So, could we be digging on somewhere around 250 pound-feet of torque? The master would not confirm or deny, but he did say that such a model would probably not use the acronym STI."
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
280ps uf 1200-1300 kg wär auso no rächt guet!
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- Beiträge: 40386
- Registriert: 23 Jan 2003 08:51
- TRADINGPOINTS:
-
1343
- Kontaktdaten:
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
isch euse drittwage..im winter macht de winterschlofemP hat geschrieben:Prediction (markiere meine Worte): im Oktober hesch ne nüm.
"mümümümü er isch ds hert und unpraktisch und im Winter es Cabrio..."
Aber super Auto, für Lüt wo nid grösser is als 160
Zum glück bini nume 159
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
TypeJ hat geschrieben: Zum glück bini nume 159
sone chäs! mi dire grössi passisch easy ine! sogar ig mit mitne 187 ha einigermasse platz gha. klar nid im überfluss aber es isch gange zum fahre! mit über 190 oder ame dicke füdle (de hocksch höcher, hesch weniger platz) oder beidem isches hingäge nüme würklech machbar...
- ritschi
- Serie-Junkie
- Beiträge: 29024
- Registriert: 12 Mai 2002 17:23
- TRADINGPOINTS:
-
330
- Kontaktdaten:
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
öpper het glaub alti posts glöscht i däm topic, es si nüm die gliche (weniger) posts uf de gliiche siite
SKANDAL
SKANDAL
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- Beiträge: 40386
- Registriert: 23 Jan 2003 08:51
- TRADINGPOINTS:
-
1343
- Kontaktdaten:
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
@beat
bin ja au scho paarmal gfahre, logisch gahts prima! eigentlich perfekt für mini 179!
etz muesi nur das de richtig finde, aktuell hani 3 zur uswahl
bin ja au scho paarmal gfahre, logisch gahts prima! eigentlich perfekt für mini 179!
etz muesi nur das de richtig finde, aktuell hani 3 zur uswahl
- Skeletor
- VIP-Member
- Beiträge: 45987
- Registriert: 17 Dez 2002 17:02
- TRADINGPOINTS:
-
840
- Kontaktdaten:
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
was zahlsch für so eine öpä?
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- Beiträge: 40386
- Registriert: 23 Jan 2003 08:51
- TRADINGPOINTS:
-
1343
- Kontaktdaten:
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
me chan viel oder wenig zahle...olol
ich will wenig zahle!
so 18-20gi muesi anelege
ich will wenig zahle!
so 18-20gi muesi anelege
- Avenger
- Exil-Bärner
- Beiträge: 18531
- Registriert: 26 Apr 2002 20:10
- Wohnort: Soledurn
- TRADINGPOINTS:
-
440
- Kontaktdaten:
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Des Avengers interessante Erkenntnisse:
DVD isch nüt neus, das hets scho im 1947 geh.
Porsche het Prototype hergstellt wo denn doch nid i Serie si produziert worde. Bi dem Modell nachvollziehbar.
Interessanti Auto si leider nid immer strossetauglich.
Der 914 isch de doch i Serie produziert worde. Dass der 914/6 de nid isch usecho isch für die meiste uninteressant gsi.
Lueg, am smart si Vorgänger (de im Vordergrund, natürlich). Und d Sitze si besser polsteret.
Auto wo "leicht" würke sis de tatsächlich au, i dem Fall der 911 GT3 RS.
...und zum Schluss no es guets Zitat.
DVD isch nüt neus, das hets scho im 1947 geh.
Porsche het Prototype hergstellt wo denn doch nid i Serie si produziert worde. Bi dem Modell nachvollziehbar.
Interessanti Auto si leider nid immer strossetauglich.
Der 914 isch de doch i Serie produziert worde. Dass der 914/6 de nid isch usecho isch für die meiste uninteressant gsi.
Lueg, am smart si Vorgänger (de im Vordergrund, natürlich). Und d Sitze si besser polsteret.
Auto wo "leicht" würke sis de tatsächlich au, i dem Fall der 911 GT3 RS.
...und zum Schluss no es guets Zitat.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- ritschi
- Serie-Junkie
- Beiträge: 29024
- Registriert: 12 Mai 2002 17:23
- TRADINGPOINTS:
-
330
- Kontaktdaten:
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Avenger hat geschrieben: Porsche het Prototype hergstellt wo denn doch nid i Serie si produziert worde.
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Avenger hat geschrieben:Des Avengers interessante Erkenntnisse: Porsche het Prototype hergstellt wo denn doch nid i Serie si produziert worde. Bi dem Modell nachvollziehbar.
würklich, ganz intressant. Da isch Porsche sicher die einzigi Firma uf dr Welt!
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Wer ist online?
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 41 Gäste