Wenn im Lade e Mueter ihrem plärrende Chind eis schmiert

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Was?

Ich gang "dezwüsched" ("HE! JETZT ISCH GUET!"
3
8%
Ich mach gar nix
12
32%
Ich luege und denke: "Endlich mal kei Weicheiermueter!"
22
59%
 
Insgesamt abgegebene Stimmen: 37

Benutzeravatar
Overdose
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4625
Registriert: 22 Jan 2003 21:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wenn im Lade e Mueter ihrem plärrende Chind eis schmiert

Beitrag von Overdose »

h4xX0r hat geschrieben:
Overdose hat geschrieben:mit em supersonic/feeshlee u marco do eigetlich gliecher meinig. es gaht um gränze ufzeige und ned um öpertem schmerze zuezbereite. abgseh devo isch das sthe last resort womer wenns de wirkli anderscht nüme gaht awändet.
i ha glaub i minere ganze chindheit 5 mal eis verwütscht (1 mal ufs füdle, 4 mal e ohrfiege). u i mag mi au hüt no a jedes einzelne mal errinere.

da het ned wikli gross weh ta aber i weiss no wie i gschockt gsie bi. :shock:
hät für dich es Chind kes Recht uf e gwaltlosi Erziehig?
wie gseit du ziesch do e ziemli harti linie in sand. für dich isch s reine berüere vom chind scho fascht e gwallt tat. nach dem schemma döfft ich im kolleg ned mal uf d schulltere chlöpfe ohne mitere azeig zrechne. hanem ja uf de rugge ghaue.

btw vo wege neantertahler schweiz. letschti gad en bricht cho in tütschland. die hend ja das gsetzlich verankeret dass das ebe ned erlaub isch..DOCH keis schwein haltet sich dra. keis schwein. wiso meinsch isch das so? alles es volch voller straftäter und gsetzlose? Die vorstellig vonere gwalltlose erziegi uf alli mensche usbreitet isch eifach utopisch. es git hufe chind da muesch nie zu dem aller letschte mittel grieffe. aber es git au goffe die zündet ders sofa a, wills eifach wie de supesonic" gseit het eifach bitz spinnet. I minere nachbarschaft het eine au bi somene stäcklispiel em andere s aug usgstoche obwohl de vater aber, aber i weiss ned wieviel mal was undernoh het um de goff "zerzie". glunge ischsem wohl ned. Han au en kolleg wo jetze es glas aug dine het. dankemene düretrüllete 7 jährige wo au uf sini eltere igschlage het. nett ned?

es chind isch en mensch aber en mensch wo no alles am uslohte isch u no kei grenze kennt. wenn das jetze uf erwachseni ummüntze würsch de hesch anarchie. au mir werdet alls erwachseni erzoge. entweder psychisch mit em geldbütel oder physisch mit knascht.

schöne gedanke u treum aber u ned meh. de mensch isch minere meinig und erfahrig nach, ned defür gschaffe.

las mich gern eines besseren belehren.
Bild
Benutzeravatar
Overdose
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4625
Registriert: 22 Jan 2003 21:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wenn im Lade e Mueter ihrem plärrende Chind eis schmiert

Beitrag von Overdose »

geosnow hat geschrieben:denn 17 lüt, wo id fressi schlah gstumme händ, sött mer au wieder so richtig eis uf d fressi gäh. eifach so, mal als abschreckig.

du neandertahler. mer darf doch kei mensche schla. chasch ned die sache usdiskutiere wie e vernünftige mensch? also nei...
Bild
Benutzeravatar
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Beiträge: 15828
Registriert: 06 Mai 2003 16:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
39
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wenn im Lade e Mueter ihrem plärrende Chind eis schmiert

Beitrag von Sephi »

Der Häxxler het äbe scho rächt! D Rächtfertigunge "es het ja bi mir sälber nid gschadet" und "i weiss no genau" sind Usrede wo eim dervo bewahred so Praktike mal ganz grundsätzlech z hingerfroge und nach sinnvollere und unger Umständ vor allem effiziäntere Alternative zsueche.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wenn im Lade e Mueter ihrem plärrende Chind eis schmiert

Beitrag von Mastler(P) »

chindesmishandlig: http://youtu.be/OwTvYE25rZw" onclick="window.open(this.href);return false;
http://youtu.be/pQZX0nzvMag" onclick="window.open(this.href);return false;

so haltet mer sini chlini terrorischte, gwaltlos in schach!
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 22376
Registriert: 03 Jan 2003 17:06
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wenn im Lade e Mueter ihrem plärrende Chind eis schmiert

Beitrag von Supersonic »

h4xX0r hat geschrieben:
Supersonic hat geschrieben:Es hätt Situatione geh da bin ich miteme knallrote Chopf uuf min Brüeder los gsekklet miteme Stekke und das isch au scho passiert wo sie nöd ume gsi sind und nöd so guet usecho. Ich hett dete nöd mal zuegloset wenn min Vater en neue Nintendo 64 für mich ide Hand gha hett und de han ich damals meh wele als alles andere :lol:

Das Chind au nur Mensche isch völlig klar aber Mensche sind unterschiedlich und vilicht häsch du no nie es Chind gseh wo eifach chli spinnt. Wennd jetzt meinsch, dass die Chind permanent en Chlapf becho sötted denn häsch mi falsch verstande. Aber Bevor öpper andersch en Stecke an Chopf grüehrt bechunnt benutz ich imfall lieber mini physischi Überlegeheit zum en devo abzhalte. Ohni Erchlärig nachher isches natürlich birreweich aber öppis muesch ja mache.

Was ich demit säge wott isch dases memal unfassbari Arschlochchind git und bevor mer dene Ritalin git oder sie zum Schuelpsychiater schickt probieris vorher lieber mit de "ich bin imfall grösser als du" Tour und gibene en sanfte Chlapf überem Chnüü. Aber das isch mini Meinig und die sind ja bekanntlich wie Arschlöcher.
Es git eh nöd nume ei Lösig, jedes Chind und alli Eltere sind andersch.

Minere Meinig nah ischs eifach am wichtigste das mer de Chind so viel Liebi git wie möglich und denn chunnts eigentlich immer guet. Es git sogar söttig wo d'Gürtelschnalle is Gsicht becho hend und jetzt super sind und sogar es guets Verhältnis zu de Eltere hend. Und das isch für ca. 75 Prozent vo de Bevölkerig warschinli hüt no d'Norm. D'Welt isch dete dure sehr pervers.
aso nachdem din papi dir eis gschmiert hät, häsch din brüeder nie meh beheligt? nie meh schlegi gha? nie meh s'dümmscht arschloch vo de welt gfunde?

du gasch immer devo uus, dass es kei anderi möglichkeit gitt, als en goof übers chnü z'legge. viellicht kennsch eifach känni? abgseh devo, dass sottigi "massnahme" nur churzfrischtig e lösig bringed. lerne usserd "wenn ich das mache und de papi gsehts, gitts tätsch" tuets nix debi. wenns nämlich de papi nöd gseht, wirds trotzdem gmacht.
Es git eh nöd nume ei Lösig, jedes Chind und alli Eltere sind andersch.
isch nur bedingt richtig. Jede Mensch hät s'Recht, dass ihm kei Unrecht widerfahrt. Jede Mensch hät s'Recht, dass ihm kei Gwahlt widerfahrt. Gsehnd ihr viellicht andersch.
Okay, du lisisch eidüütig a dem verbii was ich schriebe.

Was hett de letschti Satz mit dem wo ich gschriebe hand für en Zämehang? Logisch sind alli Eltere und Chind andersch. Dini Definition vo Gwalt schiint übrigens recht z'variiere vo villne andere da ine.
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wenn im Lade e Mueter ihrem plärrende Chind eis schmiert

Beitrag von Tatsujin »

spielsache für es ziitli in gwahrsam neh isch eini vo de effektivschte bestraffige wos für chind git. und sie tüend körperlich keinesfalls weh oder schade.
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 22376
Registriert: 03 Jan 2003 17:06
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wenn im Lade e Mueter ihrem plärrende Chind eis schmiert

Beitrag von Supersonic »

Tatsujin hat geschrieben:spielsache für es ziitli in gwahrsam neh isch eini vo de effektivschte bestraffige wos für chind git. und sie tüend körperlich keinesfalls weh oder schade.
Das han ich ihm au gseit aber er hett nöd wele lose:
http://www.youtube.com/watch?v=leMPn6SsUlg" onclick="window.open(this.href);return false;
Benutzeravatar
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 5321
Registriert: 06 Okt 2010 23:20
Wohnort: uf em monolith am tünkle
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wenn im Lade e Mueter ihrem plärrende Chind eis schmiert

Beitrag von h4xX0r »

Supersonic hat geschrieben:
Was hett de letschti Satz mit dem wo ich gschriebe hand für en Zämehang? Logisch sind alli Eltere und Chind andersch. Dini Definition vo Gwalt schiint übrigens recht z'variiere vo villne andere da ine.
du seisch alli sind verschiede, ich säge: alli händ s'recht uf e gwaltlosi erziehig.

mini definition han ich scho gseit und isch au recht eifach: sobald mis chind vo mine Handlige angscht hät, erzieh ich mit gwalt, entweder körperlicher oder psychischer. das mer das chan andersch gseh, verstah ich nöd, aber ich verstah no vieles nöd. z.b. :
DOCH keis schwein haltet sich dra. keis schwein. wiso meinsch isch das so?
kei ahnig, säg's mir.
es chind isch en mensch aber en mensch wo no alles am uslohte isch u no kei grenze kennt. wenn das jetze uf erwachseni ummüntze würsch de hesch anarchie.
du und die andere da ine gsehnd als alternative zunere gwaltlose erziehig, eini, wo alli chind umerenned und auge uusteched, ohni regle, ohni respekt. wieso isch das so?
I minere nachbarschaft het eine au bi somene stäcklispiel em andere s aug usgstoche obwohl de vater aber, aber i weiss ned wieviel mal was undernoh het um de goff "zerzie".
offesichtlich hät er nöd s'richtige underno. z.b. de stäcke wegneh und hei gah.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Benutzeravatar
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 5321
Registriert: 06 Okt 2010 23:20
Wohnort: uf em monolith am tünkle
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wenn im Lade e Mueter ihrem plärrende Chind eis schmiert

Beitrag von h4xX0r »

Supersonic hat geschrieben:
Tatsujin hat geschrieben:spielsache für es ziitli in gwahrsam neh isch eini vo de effektivschte bestraffige wos für chind git. und sie tüend körperlich keinesfalls weh oder schade.
Das han ich ihm au gseit aber er hett nöd wele lose:
http://www.youtube.com/watch?v=leMPn6SsUlg" onclick="window.open(this.href);return false;
find ich au. du findsch aber mer dörf s'chind au mal versole, wenns nöd will lose. das find ich nöd.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7936
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
54
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wenn im Lade e Mueter ihrem plärrende Chind eis schmiert

Beitrag von Marco_in_motion »

geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Benutzeravatar
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 5321
Registriert: 06 Okt 2010 23:20
Wohnort: uf em monolith am tünkle
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wenn im Lade e Mueter ihrem plärrende Chind eis schmiert

Beitrag von h4xX0r »

lol
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wenn im Lade e Mueter ihrem plärrende Chind eis schmiert

Beitrag von Tatsujin »

Bild
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 22376
Registriert: 03 Jan 2003 17:06
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wenn im Lade e Mueter ihrem plärrende Chind eis schmiert

Beitrag von Supersonic »

h4xX0r hat geschrieben:
Supersonic hat geschrieben:
Tatsujin hat geschrieben:spielsache für es ziitli in gwahrsam neh isch eini vo de effektivschte bestraffige wos für chind git. und sie tüend körperlich keinesfalls weh oder schade.
Das han ich ihm au gseit aber er hett nöd wele lose:
http://www.youtube.com/watch?v=leMPn6SsUlg" onclick="window.open(this.href);return false;
find ich au. du findsch aber mer dörf s'chind au mal versole, wenns nöd will lose. das find ich nöd.
Ja, genau. So richtig grüen und blau, am beste so dases nüme chan laufe nachher.
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wenn im Lade e Mueter ihrem plärrende Chind eis schmiert

Beitrag von Tatsujin »

Supersonic hat geschrieben:
h4xX0r hat geschrieben:
Supersonic hat geschrieben:
Tatsujin hat geschrieben:spielsache für es ziitli in gwahrsam neh isch eini vo de effektivschte bestraffige wos für chind git. und sie tüend körperlich keinesfalls weh oder schade.
Das han ich ihm au gseit aber er hett nöd wele lose:
http://www.youtube.com/watch?v=leMPn6SsUlg" onclick="window.open(this.href);return false;
find ich au. du findsch aber mer dörf s'chind au mal versole, wenns nöd will lose. das find ich nöd.
Ja, genau. So richtig grüen und blau, am beste so dases nüme chan laufe nachher.
rot fählt no.
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 5321
Registriert: 06 Okt 2010 23:20
Wohnort: uf em monolith am tünkle
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wenn im Lade e Mueter ihrem plärrende Chind eis schmiert

Beitrag von h4xX0r »

Supersonic hat geschrieben:
h4xX0r hat geschrieben:
Supersonic hat geschrieben:
Tatsujin hat geschrieben:spielsache für es ziitli in gwahrsam neh isch eini vo de effektivschte bestraffige wos für chind git. und sie tüend körperlich keinesfalls weh oder schade.
Das han ich ihm au gseit aber er hett nöd wele lose:
http://www.youtube.com/watch?v=leMPn6SsUlg" onclick="window.open(this.href);return false;
find ich au. du findsch aber mer dörf s'chind au mal versole, wenns nöd will lose. das find ich nöd.
Ja, genau. So richtig grüen und blau, am beste so dases nüme chan laufe nachher.
guet säge mer:
find ich au. du findsch aber mer dörf s'chind au mal mit physische übergriff erziehe, wenns nöd will lose. das find ich nöd.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Benutzeravatar
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 22376
Registriert: 03 Jan 2003 17:06
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wenn im Lade e Mueter ihrem plärrende Chind eis schmiert

Beitrag von Supersonic »

h4xX0r hat geschrieben:
Supersonic hat geschrieben:
h4xX0r hat geschrieben:
Supersonic hat geschrieben:
Tatsujin hat geschrieben:spielsache für es ziitli in gwahrsam neh isch eini vo de effektivschte bestraffige wos für chind git. und sie tüend körperlich keinesfalls weh oder schade.
Das han ich ihm au gseit aber er hett nöd wele lose:
http://www.youtube.com/watch?v=leMPn6SsUlg" onclick="window.open(this.href);return false;
find ich au. du findsch aber mer dörf s'chind au mal versole, wenns nöd will lose. das find ich nöd.
Ja, genau. So richtig grüen und blau, am beste so dases nüme chan laufe nachher.
guet säge mer:
find ich au. du findsch aber mer dörf s'chind au mal mit physische übergriff erziehe, wenns nöd will lose. das find ich nöd.
Logisch hörts Chind uf mit Sache mache wenn em d'Bei brich. Ich mein das isch d'Lösig vo allne Problem.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wenn im Lade e Mueter ihrem plärrende Chind eis schmiert

Beitrag von Mastler(P) »


Quelle

lieber baar schläg als dä psychoterror. :fear:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71941
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wenn im Lade e Mueter ihrem plärrende Chind eis schmiert

Beitrag von Master(G) »

das isch nöd mal ihres eigete chind, sondern us russland adoptiert. de arm bueb! :(
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 5321
Registriert: 06 Okt 2010 23:20
Wohnort: uf em monolith am tünkle
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wenn im Lade e Mueter ihrem plärrende Chind eis schmiert

Beitrag von h4xX0r »

sofort abknalle de saufutz
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wenn im Lade e Mueter ihrem plärrende Chind eis schmiert

Beitrag von Mastler(P) »

Masatshi hat geschrieben:das isch nöd mal ihres eigete chind, sondern us russland adoptiert. de arm bueb! :(
ja guet, denn hät ers ja eventuell doch besser bi ihre..
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 5321
Registriert: 06 Okt 2010 23:20
Wohnort: uf em monolith am tünkle
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wenn im Lade e Mueter ihrem plärrende Chind eis schmiert

Beitrag von h4xX0r »

Mastler(P) hat geschrieben:
Masatshi hat geschrieben:das isch nöd mal ihres eigete chind, sondern us russland adoptiert. de arm bueb! :(
ja guet, denn hät ers ja eventuell doch besser bi ihre..
viellicht hät sie's ihm au eifach scho paar mal gseit
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wenn im Lade e Mueter ihrem plärrende Chind eis schmiert

Beitrag von Mastler(P) »

im hort hät mich di eint mal vom ässtisch ah dä ohre bis in chäller abezoge und mich denn ahgschreit.
nur will ich irgendwie nöd ufghört han mitm glas zspille oder so.
das isch mer no am eheschte bliebe.

hüt gahtz mer natürli an arsch vorbie, bzw. ha kei rachegedanke wie dä vyse. :)
aber logisch hetts nöd müesse si.

halt so ne älteri futze wo selber kei chind hät, aber scho sitt 20 jahr im hort schaffed.
bin 2t klass gsi oder so.
h4xX0r hat geschrieben:viellicht hät sie's ihm au eifach scho paar mal gseit
das er adoptiert isch?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 5321
Registriert: 06 Okt 2010 23:20
Wohnort: uf em monolith am tünkle
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wenn im Lade e Mueter ihrem plärrende Chind eis schmiert

Beitrag von h4xX0r »

Mastler(P) hat geschrieben:im hort hät mich di eint mal vom ässtisch ah dä ohre bis in chäller abezoge und mich denn ahgschreit.
nur will ich irgendwie nöd ufghört han mitm glas zspille oder so.
das isch mer no am eheschte bliebe.

hüt gahtz mer natürli an arsch vorbie, bzw. ha kei rachegedanke wie dä vyse. :)
aber logisch hetts nöd müesse si.

halt so ne älteri futze wo selber kei chind hät, aber scho sitt 20 jahr im hort schaffed.
bin 2t klass gsi oder so.
h4xX0r hat geschrieben:viellicht hät sie's ihm au eifach scho paar mal gseit
das er adoptiert isch?
nei, offebar hät er sie aagloge obwohl sie ihm das verbote hät. schiint ja wunderbar zfunktioniere s'bestrafigsmodell.


usserdem würd ich glaubs i de ziitig cho, wenn e saufutzhortleiterin min sohn würd a de ohre in chäller zerre.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Benutzeravatar
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 5321
Registriert: 06 Okt 2010 23:20
Wohnort: uf em monolith am tünkle
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wenn im Lade e Mueter ihrem plärrende Chind eis schmiert

Beitrag von h4xX0r »


Quelle


fantastic3437 1 week ago


I think it's ridiculous to accuse someone of child abuse for using hot sause as punishment, unless it was heated to a burning temperature. Our society has gone too far when it comes to accusations about child abuse. What about the children's faults? Is it okay to lie and talk disrespectfully to parents?
CanadianLulz 3 weeks ago


What the actual fuck? Doesn't it tell them that her reaching out to Dr Phil was a cry for help. I doubt she likes hearing her son was rude at school throwing things or having to stand there explaining the same shit to him over and over. He is a child not a retard and the way she punished him was a lot less harsh than I got and I am grateful for it coz otherwise I might be running the streets doin' all sorta shit. WTF ever man Dr Phil just used her to boost ratings. Being a mom is hard work!
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7936
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
54
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wenn im Lade e Mueter ihrem plärrende Chind eis schmiert

Beitrag von Marco_in_motion »

Wow... diä schnallt ja garnix, de chlii isch ja scho völlig verängstigt und es Chind go chalt abduusche... es isch Nackt und fühlt sich dur das eh völlig uusgliferet, findi e totali schweinerei.
Wämmer es Chind zämmeschiesst söttmer em uf all Fäll klar mache dases Mist baut hät und das nümme mache söll, jedoch söttmer em immer chönne vermittle das d'Basis vo de Eltere/Chind Beziehig, nämmlich d'Liebi dur nix chan erschüttert werde wo s'Chind macht. Ich find so sache wiä mitteme Gurt uf de Arsch haue au völlig pervers, stell der vor muesch de Gurt zerst parat mache, s'plärrende Chind positioniere und dänn würklich au no zueschlah, i däre Situation weiss sonen chliine echt nümme warum er drah chunnt und dänn hät e Erziehigsberächtigti Person total falsch ghandlet.
Verzwiiflig isch öppis wo sonen chliine Mänsch am schlächtiste verarbeitet willer sich d'Antworte sälber gäh mues, au so chammer Charakter forme.
Wärs miis Wiib und miis Chind, würdi sie genau gliich bestrafe. Sie müessts ja ok finde dänn...
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Majestic-12 [Bot] und 97 Gäste