unglaublich, dä bullshit wo da ine zum teil zum beschte gä wird... wämer kei chind hät, hätmer kei ahnig wie eim di chliine terrorischte chönd uf d'prob stelle. isch ganz eifach z'säge was besser wär. im fall womer zueluegt wie s'eigete chind es anders mit em stäcke verdrescht isch ganz en andere als wänns eim scho sit stunde uf de nerve umetanzet, en fräche latz hät und nid folget. und alles rede nüt nützt. dänn chunntmer an aschlag und sött sich eifach i dem momänt zämenä zum kei körperlichi gwalt awände. genau i dem und nur i dem fall chunnts nämmli schief use, wänn mer sich nümm im griff hät. im vorher gschilderete fall mit em stäcke isches ganz eifach glasse z'reagiere und das wird au d'mehrheit vo allne eltere chönne. im fall vom usraschte lueg ich persönlich, dass di ganz energie nur in lutstärchi umgwandlet wird. sprich zämeschisse wie en wald voll affe. findi aber im ändeffäkt di besser lösig als drischla. mängisch muesmers au mal am arm packe, damits wieder zuelosed. ich glaub nid, dass mini chind angscht händ vor mir. sie wüssed aber ganz genau, wänn de punkt erreicht isch. trotzdem intressierts das nid i jedem fall. dänn de richtig wäg finde isch halt d'useforderig vo de eltere. es isch vo chind zu chind und vo mal zu mal anderscht.
zum zu de frag vom thread afang zruggcho: ich weisses nid wieni wür reagiere, will i no nie i dere situation gsi bi