Arbeitskollege wo di Hässig mached

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von Herr Rossi »

turntablism hat geschrieben:wenn bewerbig abgisch und bi de bruefliche laufbahn staht dass allpott e neue stell hesch, wird mer sich wohl frage warum...?
Wenn bi dere Frag nid ehrlich bisch wirsch bim nöie Arbetgäber au nid glücklicher
Benutzeravatar
abyss
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5901
Registriert: 04 Aug 2002 17:34
Wohnort: Klendathu / LV-426
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von abyss »

turntablism hat geschrieben:wenn denn uf ahieb e neui stell gfindsch, wiso nöd.
wobi, wenn bewerbig abgisch und bi de bruefliche laufbahn staht dass allpott e neue stell hesch, wird mer sich wohl frage warum...?
Isch ja nid übel. Seisch versueschisch halt immer neue Challengens z finde. ;)
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16544
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von thaeye »

ehrlichkeit bimene vorstelligsgspröch, ich weiss nöd so recht. verstahns aber funktioniert halt nur zum teil.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von Herr Rossi »

verzell mal

ich ha eigentlich nur gueti erfahrige gmacht demit
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16544
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von thaeye »

es vorstelligsgspröch isches verchaufsgspröch, da wird jede vorzug vo beidne siite nah meh betont. das meh da chli schummlet uf beide siite isch normal. s negative chunt natürli fast nie z sprach und wenn den sehr abgschwächt.
Benutzeravatar
LeviathanX
Administrator
Administrator
Beiträge: 11673
Registriert: 26 Apr 2002 14:08
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von LeviathanX »

Weißt, hier lief es eigentlich recht gut bis paar Leute quasi "rausgekickt" wurden. Ich bin net das einzig unliebsame Objekt. Ich bin nur der letzte Rest der noch übrig ist. Ich bin so einer, der geht erst wenn die Welt untergeht oder wenn eine Zusammenarbeit nicht mehr möglich ist. Und da haben die angesetzt. Üble Nachrede, Ausschluß aus so gut wie allen Entscheidungen etc.

Es sind wieder die Leute, die einfach aggro werden, wenn einer in ner niederen Position mehr Wissen aufbringt als sie selbst. Das war in den letzten drei Fällen so. Herr Doktor kein Plan von nichts und beratungsresistent. Herr Arschkriecher, kein Plan von der Materie, der die wildesten (gelogenen) Behauptungen über mich in die Welt gesetzt hat. Ich bin immer mit nem Kollegen zu seinen Meetings dass ich nen Zeuge habe. Witz an der Sache: irgendwann, noch vor mir, hat er das Handtuch geworfen, weil er eingestehen musste, dass er es nicht packt. (Hatte schon gekündigt zu dem Zeitpunkt). Und NUmmer drei ist mir das Tippen nicht wert.


Alle zwei Jahre wechseln, kein Minus. Bekomme immer noch mindestens zwei Anfragen pro Woche.. Zu Hochzeiten hab ich 28 pro Woche abgesagt. Hab genug Expertenwissen (Xing Profil ist einsehbar ;) ), so dass so etwas wie Jobwechsel mittlerweile nicht mehr stört.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von Herr Rossi »

thaeye hat geschrieben:es vorstelligsgspröch isches verchaufsgspröch, da wird jede vorzug vo beidne siite nah meh betont. das meh da chli schummlet uf beide siite isch normal. s negative chunt natürli fast nie z sprach und wenn den sehr abgschwächt.
Das hilft der genau nüt, so wird eifach nur vo Afang ah d Vertruensbasis erschütteret. Hesch würklech s Gfühl dass sich e Schwindelei irgendwie positiv ufd Aschtelligsbedingige uswürked? :lol:

@Leviathan
Diese Leute haben ausser einem aufgeblasenen Ego meist nicht viel mehr zu bieten. Schau dass du da weg kommst, ist verschwendete Energie.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16544
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von thaeye »

Herr Rossi hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:es vorstelligsgspröch isches verchaufsgspröch, da wird jede vorzug vo beidne siite nah meh betont. das meh da chli schummlet uf beide siite isch normal. s negative chunt natürli fast nie z sprach und wenn den sehr abgschwächt.
Das hilft der genau nüt, so wird eifach nur vo Afang ah d Vertruensbasis erschütteret. Hesch würklech s Gfühl dass sich e Schwindelei irgendwie positiv ufd Aschtelligsbedingige uswürked? :lol:

@Leviathan
Diese Leute haben ausser einem aufgeblasenen Ego meist nicht viel mehr zu bieten. Schau dass du da weg kommst, ist verschwendete Energie.
wenn du devo usgasch das de arbetgeber sich nöd besser verchauft als er isch, bisch en naivling, aber schön. realismus. evtl. isches uf dim bereich so das sich nur 5 lüüt bewerbet, bi mir sinds halt 200. vertrauensbasis im gschäft :groel:
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von Herr Rossi »

ich informiere mich jewils sehr guet über de arbetgäber BEVOR ich e Vertrag underschribe, au bi Agschtellte. I de regel sinds 20-50 Bewerber mit (5-20) Vorschtelligsgschpröch uf die schtelle wo ich mich bewirbe, frage usnahmslos immer noche und bechume immer Antwort. Wenn mi de Arbetgäber alügt oder sich im Verlauf vo de Aschtellig öpis entscheidends als unwahr useschtellt bini wäg. Weisch es isch recht easy e schtell zfinde wo eim chli passt, wemmer guet isch und nid aschprüch wie Anton het.
sorry für dich wenn Vertraue nid e Vorussetzig für es Arbetsverhältnis isch. Evtl falschi Branche oder allgemein de falsch Job?
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16544
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von thaeye »

die pauschalisierige, relativ easy e stell finde wo eim chli passt....hahahhaha. aber sicher.....ebe i dim gebiet vieleicht, das isch doch sehr underschiedlich.
natürli chunsch au antworte uf frage über, isch ja es vorstselligsgspröch aber ob du fähig bisch alles z verifziere wo da verzellt wird, bezwiifl ich starch, aber bi dir klappts ja so. den bliib nur ehrlich. ich wür au gern, han aber igseh dases nöd möglich isch und ich für mich de gröst möglichsti profi usezieh muen.

egal, mach mich eh selbstständig, chönt die andere idiote sich wiiterhin i dem karrussel trülle.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von Herr Rossi »

Ja d Usbildig und Erfahrig isch die halb Mieti. Bi froh hani es Handwerk erlernt wo gfragt isch. Selbstständig isch natürlich s bescht wenn das guet und gern machsch. Wünsche dir vil Erfolg bi de Umsetzig.
Benutzeravatar
LeviathanX
Administrator
Administrator
Beiträge: 11673
Registriert: 26 Apr 2002 14:08
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von LeviathanX »

Thema "Ausbildung und Erfahrung"

Mein Ereignis von gestern: Person X, eingestellt damit jemand da ist, der evtl. meine Aufgaben übernehmen könnte. Reden kann er, viel sogar. Aktuelle Aufgabe: einen Timer für die Abstraktionsschicht in ein Framework implementieren das schon modifiziert wurde (ARM Treiber war die Basis). Jetzt lauf ich da vorbei und wunder mich: was hat der das ARM Datenblatt offen. Kurzgefasst: er sitzt unter Windows, fummelt ein C-Programm zusammen, welches auf die "Register des ARM" via Pointer zugreifen (0xfff8600) und wundert sich über ständige Abstürze...Ich mein, ganz freundlich, zu ihm: "Das wird nicht funktionieren was du vor hast"... Er schaut mich an.. "Warum nicht?"... Ich "Das ist Windows auf nem PC, das wird dir immer abstürzen"...Er drückt aufs Programm-> crash. "Ja, aber ich soll das für den Rechner da machen, der Aurix"... Ich "Das ist auch nur ein PC, nur mit Linux. Und selbst wenn das ein Aurix wäre, du schaust dir gerade ARM Datenblätter an. Du musst nen Timer für Linux schreiben." Er "Das ist nicht meine Aufgabe! Ich soll ein Timer für das System da, für den Aurix machen". Ich "Nochmal: das ist Linux und für den Aurix haben wir bereits alles fertig eingekauft"..... Danach bin ich weg...

Ja, es gibt Leute die können sich scheinbar super selbstvermarkten...
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16544
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von thaeye »

gnau wie sich firmene au selbervermarktet (wir haben so einen tollen zusammenhalt, wir fördern unsere mitarbeiter (gmeint isch nachtschichte schiebe damit d arbet fertig wird etc. etc.), ich seg ja es huere schauspiel fängs.
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14753
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von evo »

absolut, und jeh wichtiger si sich näme desto schlimmer wirds. die ganze pojektleiter, team leaders, security consultants, global operation managers und CEO's. eigentlich überall wod in so unhumanistische ufgobe vertraut wirsch wie automatisierig und OPTIMIERIG vo prozäss.
i glaub do hesch scho o e portion zirkus weniger wenn e eifache schriner bisch wo e grundbedürfnis vo mensche abdeckt. wobi au dert laufsch gfoht mit de einte oder ander "hölzer" konfrontiert zwärde :lol:
Zuletzt geändert von evo am 22 Jun 2016 13:45, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11811
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
40
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von turntablism »

pfff, ceo, manager, verwaltigsräät :typej: mir sind es kmu und händ sones system zum glück nöd, susch würds denn irgendswenn mal so afange..
typisch_auf_deutschen_baustellen._einer_arbeitet_-_der_rest_guckt_zu_herbert-bau-fail_3444041153.jpg
typisch_auf_deutschen_baustellen._einer_arbeitet_-_der_rest_guckt_zu_herbert-bau-fail_3444041153.jpg (118.26 KiB) 7585 mal betrachtet
:lol:
selbstständig und allei schaffe wär am beschte aber au nöd immer eifach
:vortex:
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31865
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von geosnow »

thaeye hat geschrieben: egal, mach mich eh selbstständig, chönt die andere idiote sich wiiterhin i dem karrussel trülle.
zum chunde akvieriere muesch au im karusell mitfahre, ussert du produziersch öpis einzigartigs, wo au es paar wänd.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16544
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von thaeye »

geosnow hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben: egal, mach mich eh selbstständig, chönt die andere idiote sich wiiterhin i dem karrussel trülle.
zum chunde akvieriere muesch au im karusell mitfahre, ussert du produziersch öpis einzigartigs, wo au es paar wänd.
richtig, drum was einzigartigs oder besser gseit qualitativ sehr hochstehends wod konkurrenz alt usgseh lat und den nur ganz spezifischi vertriebskanäl uswähle (exklusiv und so) wo zum produkt passet. alles locker ufbaue i de region. den isch alles möglich.
Zuletzt geändert von thaeye am 22 Jun 2016 17:46, insgesamt 1-mal geändert.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31865
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von geosnow »

Aber hey, mer lernt ja ide BWL, dass mer alles macht, zum MAs usnütze.

1. Wer nüt seit, chunt nöd meh über, will er ja zfriede isch. guet, d türig usgliche chamme ja. tuet au nöd weh
2. 1 vo 5 muesch chli frödere, de chan denn din job übernäh, wenn du wiiter gstiege bisch.
3. ab 40gi werdet d lüt iisichtig, dass sie lieber chli schäfferle tüen und chli en gschützte arbetsplatz hät. sottigi sind super praktisch. au diä wänd kei lohnerhöhig und mached überstunde, nur damit sie rueh und en arbetsplatz händ.
4. es git drum au viel lüt, wo gern im büro sind, und nüt neus gross wänd lerne.
5. no viel wichtiger, diä lüt tüen de chefetage d Pensionskasse quersubventioniere. dh. grossi firmene händ verschiedeni PK Plän. d Buure zahle weniger ii, als dass d PK total dörf zahle. sprich nur d minimal beträg. dami d PK uf de gsamti 25% lohnahteil vo allne MAs im totale chunt, chönd d Kaderlüt de fehlbetrag dur izahlige usglicht. diä izahlig chamme bide stüre vom ikomme abzieh. glichziitig chasch s izahlte geld fürs eigeheim wieder use näh. das isch mit abstand de gröschti gwünn fürs kader.
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31690
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von feeshlee »

nice.

ich muess säge, das dä wächsel vode one-man show zur mgmt-struktur für mich ftw gsi isch: wänn immer es dokument brucht wird oder blödi frage chömed, sägi: 'gang zum soundso-manager, isch sis bier. ich bin nur dä schruber'. dä soundso-manager chunt dänn 1x zu mier mit dä frag und ab dänn hani rueh. :-D
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Benutzeravatar
LeviathanX
Administrator
Administrator
Beiträge: 11673
Registriert: 26 Apr 2002 14:08
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von LeviathanX »

Für mich steht jetzt fest: ich hau ab.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von Mastler(P) »

für mich au. no ei wuche. :mrgreen:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11811
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
40
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von turntablism »

ich flüg hüt
:vortex:
:vortex:
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von Herr Rossi »

Gratuliere Levi!
Benutzeravatar
LeviathanX
Administrator
Administrator
Beiträge: 11673
Registriert: 26 Apr 2002 14:08
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von LeviathanX »

Herr Rossi hat geschrieben:Gratuliere Levi!
Nach dem Gespräch gestern, eindeutig LMAA...

Hab meinen Kontakt anfeschrieben. Mal sehen ob der was Nettes hat .
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von Ribit X Titan »

LeviathanX hat geschrieben:Das ist auch nur ein PC...
Und was ist ein PC?
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: thaeye und 12 Gäste