verschwörigs topen

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderators: Uriel, Avenger

Re: verschwörigs topen

Postby Xinobrax2 » 01 Jun 2018 08:31

geosnow wrote:ohni action bilder isches chli langwilig zwei alte Manne zue zluege.

Bim zuelose gats amigs eher um s lose.
Xinobrax2
Hardcore Gamer Advanced
Hardcore Gamer Advanced

Trading points:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Postby Acid » 01 Jun 2018 10:09

geosnow wrote:Es paar animatione i gueter Qualität wäre doch no nett gxi.

Ja eh...Cool wär au grad a hochwertig Produziarti Doku zum Thema, mit guete Ufnahma/Animationa, zu allem wos drüber redand, oder dia verschiedena Lüt wos erwähnend no öpis dazua sägend etc. pp. Nur brucht das denn halt kli meh als 3 Lüt wo sich 3h Zit nähmand, und wär au öpis völlig anders. JRE isch immerno en Podcast, wo eigentlich dia allermaischta Lüt losand...drum isches oft scho kritisch wenns mol en Episoda lang zu viel Videos oder Bilder zeigend, au wenns i gwüssna Fäll halt en Mehrwert bütet für dia wos luege chönd. Mer kann aber natürlich scho dr Meinig sii, dass das nid so es tolls Format isch (oder konkret nid so toll für das Thema)...ich finds guet.
Acid
Hardcore Gamer Advanced
Hardcore Gamer Advanced

Trading points:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Postby Xinobrax2 » 01 Jun 2018 12:34

Langi Gspröch sind doch s Bescht im Internet! 2 Stund, 3 Stund...je länger desto besser. Wer das nid vertreit het glaubs chli es Problem mit de Ufmerksamkeit...
Xinobrax2
Hardcore Gamer Advanced
Hardcore Gamer Advanced

Trading points:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Postby thaeye » 01 Jun 2018 17:02

ich bin mich au widr chli meh as "gspröch" am gwöhne, mit em izug vo storytelling und schöne verzierigsmöglichkeite isch halt s eigentliche "gspröch" in hindergrund grutscht. ufmerksamkeitsspanni isch halt scho recht zrugg dur oises mediekonsumverhalte i de letschte 10 jahr. natürli chan aber en gueti illustration/animation es gspröch au nah chli ufpeppe.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member

Trading points:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Previous

Return to Off-Topic