Nespresso

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31693
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Nespresso

Beitrag von feeshlee »

ich würd hüt die neh:

Bild

http://www.toppreise.ch/prod_179987.html
um die 200 frengg.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Black Isle
Gamer
Gamer
Beiträge: 88
Registriert: 15 Jan 2008 05:36
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
16
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Nespresso

Beitrag von Black Isle »

mr.raw hat geschrieben:die wo nespresso trinke und behaupte, es sigi dr bescht Kaffi hend absolut kei ahnig wie richtige Kaffi schmöcke tuet. Die ganzi tradition vom vorbereite, uffbrüehe....alles verlore. Ah jo..hütt muess es jo schnäll goh - aber trotzdem bruche gwüssi kapselmaschinene e uffheitzigszitt vo 5min :typej:
ahjo...darf jo kei dräck mache. Imene Büro verständlich...aber dehei? Hejo..pressiere...skönnt öppis im TV laufe oder me verpasst bi facebook öppis :lol:
ahjo...me isch jo IN wenn me eini dehei hett. Die hend jo Style, seht schick uss, etc etc. Me kha verschiedefarbeni Käpseli driischmeisse... OMG :typej:
Grundsätzlich gib ich Dir vollkommä recht. Nespresso isch sicherlich nöd dä beschti Kaffi. Und wenn mer dä Kaffi so zuäbereitet wiä Du schribsch, denn isch er uf jedä Fall x-mal besser als jedä industriell gfertigti Kaffi.
ABER: Immänä Einpersonä-Huushalt macht s'chaufä vo 250gr oder 500gr Kaffibohnä-Tütänä bi nur mittelmässigem Konsumverhaltä überhaupt kein Sinn. Weder wirtschaftlich no us Sicht vom Gnuss. Nochem erstä Mol öffnä vo dä Packig verschlechterät sich Qualtität vo dä Bohnä zusehends. Und dä "Kaffi-Gnuss" wird so au gminderät. Drum han ich mich für äs Kapsle-System entschiedä. Well dött hani ich i hermetisch abgriggletä Kapsle ä kontinuierlich guäti Qualität zu däm Ziitpunkt wo ich dä Kaffi trinkä will.
Benutzeravatar
Chäller
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2439
Registriert: 07 Okt 2010 07:24
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Nespresso

Beitrag von Chäller »

Black Isle hat geschrieben:
mr.raw hat geschrieben:die wo nespresso trinke und behaupte, es sigi dr bescht Kaffi hend absolut kei ahnig wie richtige Kaffi schmöcke tuet. Die ganzi tradition vom vorbereite, uffbrüehe....alles verlore. Ah jo..hütt muess es jo schnäll goh - aber trotzdem bruche gwüssi kapselmaschinene e uffheitzigszitt vo 5min :typej:
ahjo...darf jo kei dräck mache. Imene Büro verständlich...aber dehei? Hejo..pressiere...skönnt öppis im TV laufe oder me verpasst bi facebook öppis :lol:
ahjo...me isch jo IN wenn me eini dehei hett. Die hend jo Style, seht schick uss, etc etc. Me kha verschiedefarbeni Käpseli driischmeisse... OMG :typej:
Grundsätzlich gib ich Dir vollkommä recht. Nespresso isch sicherlich nöd dä beschti Kaffi. Und wenn mer dä Kaffi so zuäbereitet wiä Du schribsch, denn isch er uf jedä Fall x-mal besser als jedä industriell gfertigti Kaffi.
ABER: Immänä Einpersonä-Huushalt macht s'chaufä vo 250gr oder 500gr Kaffibohnä-Tütänä bi nur mittelmässigem Konsumverhaltä überhaupt kein Sinn. Weder wirtschaftlich no us Sicht vom Gnuss. Nochem erstä Mol öffnä vo dä Packig verschlechterät sich Qualtität vo dä Bohnä zusehends. Und dä "Kaffi-Gnuss" wird so au gminderät. Drum han ich mich für äs Kapsle-System entschiedä. Well dött hani ich i hermetisch abgriggletä Kapsle ä kontinuierlich guäti Qualität zu däm Ziitpunkt wo ich dä Kaffi trinkä will.

Ich han no Chapsle vo de letste Wiehnacht. Mit Mandariinli und Lebchueche-Gschmack :lol:
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Nespresso

Beitrag von zwirrlibatz »

Mr Raw chochebackekafiforum mod JETZ!
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18531
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Nespresso

Beitrag von Avenger »

Der Nespresso isch halt simpel zum bediene und trotzdem no guet. Der Nachteil isch halt dass dich id Finger vo der Nespresso-Mafia begibsch. Nespresso-Kapsle nume i spezielle Boutique, höhöhöhöhö. :lol:

Anderi Frog: Cha me mit eme Budget vo 200 Frengg überhaupt es Equipment fabriziere/zämebastle um Kafi ds mache wo glich guet oder besser wie das Nespresso-Zügs isch? Ha nämlich kei Ahnig vo so Zügs, ig trink nume Filterkafi.

Der Raw söll e Kafibrau-Aleitig schriibe. :)
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Nespresso

Beitrag von Gurgelhals »

Bescht für en chliine Hushalt:

Bild

Uralt, ganz ohni Trottelfeatures. Sie macht guete Espresso, Punkt. Wird aber natürlich sitt Ewigkeite nüme hergstellt und die neuere Turmix-Modell tauged logischerwiis nüt, will isch ja inzwüsche alles made in China. Gitt aber i de CH irgend so en Freak, wo alti Grät wieder ufmöblet und glaubs so öppe für 200.- wieder verchauft. En Hammerdeal gmässe a dem, was en aständige Siebträger susch so choschted.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
lakritz
Forums-Jugo
Forums-Jugo
Beiträge: 48517
Registriert: 08 Mär 2002 21:07
Wohnort: Wil SG
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
165
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Nespresso

Beitrag von lakritz »

lulz. mega. genau so en turmix hämmer früener au JAHRELANG gha. mit ufsätz für verschiedeni stärche. total eifach und total geil.
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Nespresso

Beitrag von Tatsujin »

BitTurBoMix isch megen. jede het so eine scho mal gha.
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Nespresso

Beitrag von zwirrlibatz »

Gurgelhals hat geschrieben:die neuere Turmix-Modell tauged logischerwiis nüt, will isch ja inzwüsche alles made in China.
:lol: mir händ z'peking im einte hotel amigs nur no tee bstellt will sich die im service immer wieder d'finger verbrüeht händ a dene kafimaschine.


aber ebe, wieso redet ihr alli vo dene grät? die da gitts i allne grösse zu allne butschets:

Bild
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Chäller
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2439
Registriert: 07 Okt 2010 07:24
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Nespresso

Beitrag von Chäller »

am morge binich ehrlichgseit nur dezue fähig e Chapsle id Maschine ine ztue und ufs Chnöpfli z'drucke. Komplizierters wär gföhrli :lol:
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Nespresso

Beitrag von Tatsujin »

Is this coffee? tea? It's terrible!
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Nespresso

Beitrag von Gurgelhals »

zwirrlibatz hat geschrieben:aber ebe, wieso redet ihr alli vo dene grät? die da gitts i allne grösse zu allne butschets:
Siebträger isch scho namal en rächte Qualitätsunderschied. Ich han bi dene Kafichanne-Dinger immer Müeh, d'Wassertemperatur richtig anzebringe - isch immer ehner z'heiss und dänn wird de Kafi bitter. Und es gitt keis Schüümli. Usserdem hätt de Kafi bi de Alu-Modäll immer so en liecht metallige Guu - nöd so super. Isch aber glaubs bi de Variante us Edelstahl keis Problem meh.

Hangt natürlich immer au devo ab, wie me de Kafi trinkt. Mit Milch und Zucker zeiged sich allfälligi Qualitätsunderschied natürlich nie so dütlich wie bi eme Espresso ohni Zucker und nüt. Aber dä trinkt me viellicht sowieso besser grundsätzlich bim Italiäner um de Egge :idea:
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10754
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Nespresso

Beitrag von mr.raw »

Gurgelhals hat geschrieben:Bescht für en chliine Hushalt:

Bild

Uralt, ganz ohni Trottelfeatures. Sie macht guete Espresso, Punkt. Wird aber natürlich sitt Ewigkeite nüme hergstellt und die neuere Turmix-Modell tauged logischerwiis nüt, will isch ja inzwüsche alles made in China. Gitt aber i de CH irgend so en Freak, wo alti Grät wieder ufmöblet und glaubs so öppe für 200.- wieder verchauft. En Hammerdeal gmässe a dem, was en aständige Siebträger susch so choschted.
:herzli: :herzli: Superduper Grät!!!! :herzli: :herzli:

Immer no!

Zum glück gitts DeLongi... die hend au sehr gueti Grät uff e Markt brocht!
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Nespresso

Beitrag von zwirrlibatz »

Gurgelhals hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben:aber ebe, wieso redet ihr alli vo dene grät? die da gitts i allne grösse zu allne butschets:
Siebträger isch scho namal en rächte Qualitätsunderschied. Ich han bi dene Kafichanne-Dinger immer Müeh, d'Wassertemperatur richtig anzebringe - isch immer ehner z'heiss und dänn wird de Kafi bitter. Und es gitt keis Schüümli. Usserdem hätt de Kafi bi de Alu-Modäll immer so en liecht metallige Guu - nöd so super. Isch aber glaubs bi de Variante us Edelstahl keis Problem meh.

Hangt natürlich immer au devo ab, wie me de Kafi trinkt. Mit Milch und Zucker zeiged sich allfälligi Qualitätsunderschied natürlich nie so dütlich wie bi eme Espresso ohni Zucker und nüt. Aber dä trinkt me viellicht sowieso besser grundsätzlich bim Italiäner um de Egge :idea:
temperatur & timing isch türli e üsserscht delikati sach bi de channe! ich schliiss immer wieder mal eini will ich sie uf em herd vergiss. :lol:

aber fair, ich trink en allermeischtens mit milch und zucker. und "de Guu", sehr es guets wort. btw bi mir um de egge gitts en superkafi bim montenegriner. mit sälbergmachte baklava. :sabber:
I speeled my drink!
Benutzeravatar
emP
Staffelführer
Staffelführer
Beiträge: 32662
Registriert: 14 Mai 2003 09:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Nespresso

Beitrag von emP »

Miuch (Milch :lol: ) im Kaffi isch wie Haar ir Suppe :!:
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Nespresso

Beitrag von Mastler(P) »

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5409
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Nespresso

Beitrag von Vyse »

Das mitm Kaffichocher gaht scho guet, bruucht eifach en passende Kaffi und chli es guets Timing,
aber das hät me dänn schnäll dusse.
Kaffichocher, mega, en Grund zum uufstah am Morge.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Nespresso

Beitrag von Acid »

Also es git schinbar no einigi Meischterhafti Espresso Lüt (au in Italiä), wo uf sonen Kaffichocher schwöred und gar nüd anders nämäd...

Ich persöndlich mues allerdings sägä dasi kei Ahnig han, wili sowieso kei Kafi trink. Aber stellmers also scho au besser vor ( :typej: )
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Nespresso

Beitrag von zwirrlibatz »

ebegäll, kaffichocher ftw!
I speeled my drink!
Benutzeravatar
putzfrau
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1670
Registriert: 27 Jul 2007 14:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Nespresso

Beitrag von putzfrau »

für de schnäll kafi am morge hämmer dehei e dilizio maschine und für de fein kafi zum gnüsse nämemer de chocher. i de bude hämmer sit jahre en siebträger.
wenn die kacke dampft... ist es kalt
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14753
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Nespresso

Beitrag von evo »

woni no bi mami und papi gwohnt ha bini in gnuss vo so enere ko:

Bild

chli vermisse tuenis
Benutzeravatar
kraut
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1345
Registriert: 07 Okt 2010 19:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
24
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Nespresso

Beitrag von kraut »

für zwüschedüre eis trinke isch nespresso super. i ha ou eini, e ganz chliini. ke ahnig wie si heisst.
im moment gits d sorte "kazaar", der stärchst nespresso wos je het gä. super ischer!
Benutzeravatar
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Beiträge: 15828
Registriert: 06 Mai 2003 16:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
39
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Nespresso

Beitrag von Sephi »

Hend en Delizio, bi aber nid würklech zfride demit! Bi au ehner Fan vom Kafichocher!

Aber sone tüüri Maschine wär sicher mal en Aschaffig wo einiges wärt wär bi mim
Kafikonsum!

CHOCHFORUM UNTER EM MR. RAW!!!!!
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18531
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Nespresso

Beitrag von Avenger »

Sephi hat geschrieben:CHOCHFORUM UNTER EM MR. RAW!!!!!
:!:
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10754
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Nespresso

Beitrag von mr.raw »

:shock: :shock:
:oops:

:herzli:
apropo Kochforum. Grad e sälbergmachti Chäswäie verdruggt und zum dessert en sälbergmachte
Toffee Nut Muffin mit eme 100% rein arabica Espresso uss Guatemala.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 118 Gäste