(¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von Tatsujin »

WE GET SIGNAL!
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5409
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von Vyse »

Mastler(P) hat geschrieben: wenn ich so positivs feedback.. oder ebe signal ( :kicher: ) bemerk werd ich automatisch lockerer und gib mer nüm gross mühe sondern spill nur no. :mrgreen:
ohni das feedback gahn ich aber bitz zruhig vor, glaub ich.
Genau die, wo unfähig oder zhochnäsig sind, Rückmäldig zghäh, chönnt mier dä Buggel abrutsche.
Die, wo prinzässlimässig irgendwo sich imne höche Türmli verschanzed, nöd mal uus em Fänschterli uuseluegt und findet: "Ich bin eroberigswürdig und du muesch zerscht zu mier uufechlätere".
Ich ha weder Ziit no Nerve für so Spiel, miinetwäge chann sich irgendöpper ander abmüeh.
Entweder me hät Freud mitenand zinteragiere, uuf wälere Ebeni au immer, oder me lahts bliibe.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von Mastler(P) »

sehr richtig! 100%!
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 4795
Registriert: 29 Sep 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von chind »

Mastler(P) hat geschrieben:vilicht küsst si ja scheisse.
möglich, glaub aber eher nöd.

-ihre letscht fründ isch au ähnlich alt gsi wien ich. ka wieso, aber das chönnt es indiz sii, dass er erfahre isch und sie drum wäg ihm im küsse au es normals wänn nöd höchs level übercho hät. ussert er isch au scheisse gsi.
-sie isch sozial sehr versiert, kännt extrem viel lüüt, etc. dänn knuutschisch schnäller mal, als wänn eher en introvertierti person bisch.

aber wer weiss, vlt. häsch rächt.
Vyse hat geschrieben:Weisch würkli, dass schlächt im Küsse bisch, oder isch das diini Befürchtig uufgrund em Erfahrigsmangel?
ich weiss es nöd. aber die eint düütsch wonni ändi 2010 küsst han, hät bim küsse müesse churz abbräche und kichere, will (das will niemert läse): ich d'zunge z'tüüf innegschteckt han). obwohl ich de tipp, d'zunge nöd z'tüüf inneschtecke scho vorem bsuech bi de düütsche gwüsst han, bin ich wohl zwiit innecho. und sie hät mer dänn no 1-2 wiiteri tipps gäh.
sitdem isch nüt meh gsi.
sBescht wär natürli, wännr dSchlampephase wür naholle. Fräch si, entschlosse und vill ummemache, dänn chönntrs evtl.
lockerer näh. Wänn en erfolgriichi Schlampe bisch, dänn weisch, dass du sälber uuswählsch.
Dä Perschpektivewächsel git eim e enormi, inneri Glasseheit.

Aber Danek, wänn so dä Bammel vor em Küsse häsch (eigentlich ischs so öppis intuitivs, es gaht vo allei, wänn bitz Fiingfühl häsch),
mach doch irgendwo Inserat uufme grosse Internet-Stadtportal. Nachhilf im Küsse gsuecht oder so. Gisch churz e Schilderig vo diine Situation und evtl. wirsch e Knutschkumpelin finde.
wänni jetzt jünger als 27 wär (also nöd 30i), würdi mich ohni z'zögere i sone phase begäh. im momänt hanni leider kei bock, will ich die meischte fraue wo i clubs verchehred numme sexuell attraktiv find, und nöd romantisch attraktiv. und ich lieber im wald go tanze gan als imene club.

aber wänn das mit dem meitli da nüt wird, chönnti mers no vorschtelle e slut z'werde, jo. einersiits us rationale, didaktische gründ (siehe dini usfüehrige), anderersiits us emotionalem fruscht. ich bliib sicher no 1-3 mönet in züri oder pändle zumindescht mindeschtens no es paar mönet zwüsched bern und züri..und in züri häts ja gnueg glägeheit für e schlampephase.

das mit em inserat hanni scho 2007 überleit, aber nie gmacht. wänn mit em meitli nüt wird, wirdi 100% sones inserat mache..bzw regelmässig.
wenn ich so positivs feedback.. oder ebe signal ( :kicher: ) bemerk werd ich automatisch lockerer und gib mer nüm gross mühe sondern spill nur no. :mrgreen:
word. min situationebeschriib obe isch aber rückblickend nöd ganz korräkt. ich han i dem momänt nämli nöd gmerkt, dass die zwei sätz wo sie gseit hät (dass ihre ex au 29i gsi isch..und ob ich es problem hett mit ihrem alter) signal sind. schlimm, oder? ich han zwar gwüsst, dass s'setting (allei i de natur hockend, dämmerig, quakendi frösch) ideal isch für intimitäte, aber d'signal hanni verpasst. schuscht wäri glaubs au viel viel lockerer worde..ich mein, die zwei sätz sind so düütlichi verbali signal. numme es "ich find dich toll" oder es "küss mich" wäred düütlicher.
Genau die, wo unfähig oder zhochnäsig sind, Rückmäldig zghäh, chönnt mier dä Buggel abrutsche.
Die, wo prinzässlimässig irgendwo sich imne höche Türmli verschanzed, nöd mal uus em Fänschterli uuseluegt und findet: "Ich bin eroberigswürdig und du muesch zerscht zu mier uufechlätere".
Ich ha weder Ziit no Nerve für so Spiel, miinetwäge chann sich irgendöpper ander abmüeh.
Entweder me hät Freud mitenand zinteragiere, uuf wälere Ebeni au immer, oder me lahts bliibe.
ou gueti iischtellig, wird ich wohl au übernäh. defür muen aber min signaldetektor besser werde. atm en delay vo 3-4 schtunde. erscht diheime bim rückblick hanni gmerkt, wie offesichtlich si gsi isch.
Benutzeravatar
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 4795
Registriert: 29 Sep 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von chind »

han ere dänn trotzdem no es feedback gäh, cuz sie hät vo mir ja keis übercho. drum am morge am 5i no gschribe, dassi "gern meh gmacht het mit ihre"..lol.

sie schriibt druff am nächschte abig:

http://h11.abload.de/img/untitledwlknu.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

tja = eigentlich en begriff vo de indifferänz
zwinkersmilie isch bi maa-frau-kommunikation allgemein positiv z'werte, cuz flirtative

es isch a und für sich e msg mit vielne interpretationsmöglichkeite:

-ja häsch dini chance gha..lueg da, en guet gmeinte tipp (neutral)
-ja häsch dini chance gha..machs nächscht mal bi mir besser (positiv, ich gib der nomal e chance)
-ja häsch dini chance gha..machs bi de nächschte frau besser (negativ..ziitfeischter verpasst, bim nächschte träffe sind mir "fründe", nöd meh)

wänn sie 100% enttüscht gsi wär vo dem abig bzw. vo mir, hett sie das, wo sie obe gschribe hät, au chönne ohni zwinkersmilie chönne schriibe. das wär dänn natürli eher als negativi message z'düüte gsi. aber so..isch no hoffnig da.

plus, sie hät mer gseit, ich söll mich bi ihre mälde wänni wieder mal z'bern bin. obwohl, das tönt au nöd sehr guet..anderersiits: wänn ich e frau wär und signal sände tuen, ohni antwort z'übercho, würdi au säge "mäld di wieder"..cuz ich würd mer dänn vlt dänke "ah, er isch vlt gar nöd interessiert a mir, cuz er hät nöd kei intime körperkontakt hergschtellt".

lol. ich überanalysier natürli wieder.

ich lüüt ihre hüt abig oder morn aa.

falls nüt mit ihre wird (sie isch btw toll)
-küss-inserat (ziitufwand 10min. no überlegge, ob mit bild oder ohni. prolly ohni, cuz will ja nöd schtadtbekannt sii)
-slut mode..mit hippiefraue wird dänn eher nüt, cuz hät nöd soviel hippiefraue-sluts indoor. aber mit so city-fraue dänn halt..peace.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von Mastler(P) »

ich gsehn du chöntsch sie no überzüge. sie hät dich gern.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5409
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von Vyse »

lol, lahn das mit dä Zunge vorerscht bliibe, küss zerscht mal ohni Zunge guet.

Miin wiitere Iidruck: Du schränksch dich bitz fescht ii. Jedi Ideologie wird mal zunere Sackgass.
Du chasch Schlampe und gliichziitig Romantiker si, gaht wunderbar, aber das isch scho diini Sach.

dSignal häsch ah dim Date verpasst, das ja, aber Tatsach, dass sie mit dier überhaupt so Sache undernimmt und
mit dier Ziit verbringt, isch scho Signal gnueg.
Du hättsch nöd mal uuf irgendwelchi, subtili Botschafte müesse achte, sonder hättsch dich i jedem bessere Momänt chönne ahnöchere und sie küsse, srsly!!!
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5409
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von Vyse »

lol, du analysiersch en Zwinkersmilie, überlahn das irgendwelche glangwiilte Soziologe oder so.

btw. wänn sie seit, söllsch di wieder mälde. Hallo? Das isch super.
Dänn mäldsch die doch: Hey, bin dänn und dänn zBern, Luscht was zundernäh?
Und scho häsch es wiiters Date.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18531
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von Avenger »

somebody set up us the bomb
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Benutzeravatar
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 4795
Registriert: 29 Sep 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von chind »

ich bin sehr froh, dass de master d'sms eher positiv wertet und de vyse ihre letschti satz.
Du chasch Schlampe und gliichziitig Romantiker si, gaht wunderbar, aber das isch scho diini Sach.
wie gat das? (<- kei wertendi frag, sondern reini neugier & wüssensdurscht)
wänn das erchläre würsch, wirsch zwangsläufig dini iischtellig und dini situation (<--wobi, d'situation häsch ja bereits imene post vor paar wuche da beschriebe) schildere. chasch mer schuscht au pn schriibe wänns der nöd z'doof isch.
dSignal häsch ah dim Date verpasst, das ja, aber Tatsach, dass sie mit dier überhaupt so Sache undernimmt und
mit dier Ziit verbringt, isch scho Signal gnueg.
Du hättsch nöd mal uuf irgendwelchi, subtili Botschafte müesse achte, sonder hättsch dich i jedem bessere Momänt chönne ahnöchere und sie küsse, srsly!!!
haha..wow..schtimmt eigentli. ich han das schomal gläse..so 2007, wonni so dating büecher gläse han. die wahrheit hanni leider scho lang vergässe.
ich wird mer das merke welle. am liebschte würdi die paar sätz mir mit emene mässer is fleisch vom arm ritze. es mässer, vo dem numme ich d'schnittwunde gseh wür. es mässer, vo dem d'schnittwunde nümme verheiled. ich würd mer die sätz is fleisch ritze, so dass ich sie immer, aber anderi en nöd gsehnd. cuz die wunde würded weniger weh tue, als s'beduure, derartige glägeheite fucking verpasst z'ha. tönt nach pubertärem jammere, aber ich bin 30i gottverfluecht lol, es isch effektiv es drama.
Benutzeravatar
NERV
Comb@t Meido
Comb@t Meido
Beiträge: 24465
Registriert: 06 Mär 2002 10:34
Wohnort: Bern
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
89
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von NERV »

PS: Fraue, Küsse und Sex sind sooo überbewärtet. Lueg lieber en guete Animu und fappier zum ne geile Tentakel-Seksu-Rori-Rape-Doujinshi. :)
Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
Benutzeravatar
Snatcher
Crocodile Hunter
Crocodile Hunter
Beiträge: 6192
Registriert: 04 Apr 2002 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
222
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von Snatcher »

frög de nerv nach sim gheimrezept, nach 28jahr het ers au endlich gschafft gah!!!
Benutzeravatar
NERV
Comb@t Meido
Comb@t Meido
Beiträge: 24465
Registriert: 06 Mär 2002 10:34
Wohnort: Bern
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
89
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von NERV »

Snatcher hat geschrieben:frög de nerv nach sim gheimrezept, nach 28jahr het ers au endlich gschafft gah!!!
Entblösse deine Hoden im Internet. Es hat funktioniert. Hätte ich auch nie gedacht.
Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von Mastler(P) »

chind hat geschrieben:
Du chasch Schlampe und gliichziitig Romantiker si, gaht wunderbar, aber das isch scho diini Sach.
wie gat das? (<- kei wertendi frag, sondern reini neugier & wüssensdurscht)
ein mah, eis wort: kinski.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Snatcher
Crocodile Hunter
Crocodile Hunter
Beiträge: 6192
Registriert: 04 Apr 2002 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
222
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von Snatcher »

NERV hat geschrieben:
Snatcher hat geschrieben:frög de nerv nach sim gheimrezept, nach 28jahr het ers au endlich gschafft gah!!!
Entblösse deine Hoden im Internet. Es hat funktioniert. Hätte ich auch nie gedacht.
Sehr geehrter Herr Nerv

ich musste leicht :kicher:

Mit freundlichen Grüssen
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 92 Gäste