(¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von Mastler(P) »

mach der en hyperspin cabinet. chasch all die konsole und meh dri haue. lauft denn am pc.
zum rescht: mach wasd wötsch. folg dim gfühl und mach wasd wötsch.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5405
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von Vyse »

Mastler(P) hat geschrieben: folg dim gfühl und mach wasd wötsch.
Des Rätsels Lösung :idea:
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von Tatsujin »

chind hat geschrieben:ps: ich will nöd numme shmups, ich will au anderi games uf pce
jfyi
es git ja au anderi :)

mach chauf. ich chan dier den spieli bsorge :)
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 4795
Registriert: 29 Sep 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von chind »

Mastler(P) hat geschrieben:mach der en hyperspin cabinet. chasch all die konsole und meh dri haue. lauft denn am pc.
zum rescht: mach wasd wötsch. folg dim gfühl und mach wasd wötsch.
hyperspin, tönt guet, merci 4 tipp. die ganz frag (sammle oder nöd?) wär zumindescht bezüglich konsole dänn uf eimal glöst.
wird abwäge, ob.



Tatsujin hat geschrieben:
chind hat geschrieben:ps: ich will nöd numme shmups, ich will au anderi games uf pce
jfyi
es git ja au anderi :)

mach chauf. ich chan dier den spieli bsorge :)
was würsch du persönlich chaufe?

PCE + SuperCD^2 + interface unit + multiplayer hub + controller?
fehlt schuscht no öppis für das set?

oder lieber pce duo shizzle? verzell mal. atm (ass to mouth) kein bock mich i dem grosse forum da z'regischtriere wo du schins au aktiv bisch.
Benutzeravatar
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 4795
Registriert: 29 Sep 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von chind »

sit jahre merk ich, dass ich e liechti abneigig verschpür gägenüber:

-nöd sälber musig produzierende djs
-kunschthändler
-bruefsmusiker
-sound engineers
-galleriebsitzer

also inschtanze, wo mit de materie numme indiräkt z'tue händ, aber nöd sälber kreator/autor sind.

en dj (wo sälber kei tracks produziert) tuet uflegge, aber kreiirt nüüt.
en kuntschthändler tuet mit kunscht handle, aber kreiirt nüüt.
en bruefsmusiker isch meischtens es werchzüüg uf abruef, wo idee vo anderne umsetzt
en sound engineer au.
en galleriebsitzer: siehe kunschthändler.

ich frög mich dänn: wieso machsch sälber nüüt? bisch z'fuul/z'untalentiert dezue, oder willsch eifach meh finanzielli sicherheit und fürchtisch di vor der finanz. unsicherheit, wo en kreator/autore-bruef mit sich bringt? das sind wohl mini unterschwellige vorwürf a so männsche.
aber: natürli isch es immer no besser als sachbearbeiter. will die lüüt i ihrem bruef wenigschtens mit de materie z'tue händ, wo sie interessiert. das isch bereits sehr lobenswert hützutags und überhaupt nöd sälbschtverschtändlich.

d'verachtig wonni aaschprich isch nöd sehr e tüüfi, sondern e grundsätzlichi, prinzipielli, chopflaschtigi. sprich: wänni mit emene galleriebsitzer 2 minute red und merk wie begeischtert er vo kunscht isch und dass er en ganz normale männsch isch, dänn verflügt die verachtig. aber bi jedem neue galleriebsitzer isch d'verachtig wieder da. erscht durchs kännelerne verflüügt die verachtig, will ich dänn de männsch dehinder gsehn.

isch wie z.b. wänn du gangsta rapper nöd gern häsch, aber dänn redsch in NY en nammitag mit emene gangsta rapper und chasch sis wese akzeptiere & nahvollzieh & findsch en irgendwänn sogar sympathisch. au wänn du bim nächschte gangsta rapper, wo uf de schtrass oder im tv gsehsch, wieder dänksch "ou, was für en mongo."

peace yo
Benutzeravatar
NERV
Comb@t Meido
Comb@t Meido
Beiträge: 24465
Registriert: 06 Mär 2002 10:34
Wohnort: Bern
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
89
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von NERV »

Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
Benutzeravatar
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 4795
Registriert: 29 Sep 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von chind »

hahaha, göttlich. : D
Benutzeravatar
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 4795
Registriert: 29 Sep 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von chind »

gedanke niederschriibe, so dass rueh im chopf:

#ass to mouth zahli 840 CHF mieti. wänni inne 2000 CHF wohnig ziehn, dänn hanni jede monet 1160 CHF weniger, wonni für mini usbildig uf d'siite legge chan.

pro umzug:
-läbensqualität höcher: separati chuchi, 2 zimmer, chäller (schtauruum), bits meh natur und weniger lärm als brauerstrasse, 8004
-chan mal e frau zu mir iilade: ass to mouth gat das nöd cuz überall drögler und dealer und transe und huusigang = uringschtank (es pissed jede DO/FR/SA/SO lüüt wo im usgang sind vor eusi huustüür)
-wohnigsgrössi: chan lüüt zu mir iilade für shit n stuff und party n shit
-ich chan phase IV: 'sozial aktiver werde' also krass intensiviere und extrem eskaliere

contra umzug
-es gat länger, bisi de schtutz für mini usbildig zämme han.
-wänni uf bern ziehn, lohnt sich de ufwand für en umzug vlt. nöd. wänni z.b. im herbscht uf bern ziehn..dänn lohnts sich nöd, im summer in züri ine neui wohnig zzieh.

extremi lösig1: ich warte mit umzug, bis gäld zämme han und tuen defür extrem schpare
extremi lösig2: ich ziehn jetzt um und han erscht i 2 jahr s'gäld für usbildig zämme
kompromisslösig1: ich ziehn nöd no zerscht in züri um, sondern i 4-10 mönet diräkt uf bern
kompromisslösig2: ich wart no 3-4 mönet und tuen während dere ziit hardcore schpare und ziehn dänn um. ok, "hardcore" düütet eigentli au uf en extremlösig hii, cuz ich han dänn im summer weniger bzw. kei stutz für festivals, parties, reise, etc

#äntlich mal en schniider finde. isch viel eifacher, en guete schniider z'finde, wommer shit aapasse tuet, als immer neue shit z'chaufe

#je meh gäld ich für chleider usgib, deschto länger gats, bisi mini usbildig zämme han.

#lohnt sich en chauf vonere konsole..jetzt im früehlig/summer/herbscht? cuz jetzt best days of my life n shit. also erscht im herbscht?

#bern: in bern gits kei schuel für die usbildig wonni will. ich hasse die tatsach.
entweder: nöd uf bern zieh, sondern i-wo andersch
oder: uf bern zieh und täglich 2h pändle
oder: uf bern zieh und mich schtatt für die usbildig für öppis anders entscheide

#phase IV lauft zwar guet, aber de virtuelli teil (nämli facebook/social networking n shit) lauft nöd wie plant. wieso? cuz ich han immer no kein name für min facebook-zweitaccount. wieso? will ich no zerscht kasperlitheater 4-22 will lose und dänn evtl ronja räubertochter will läse und bibi blocksberg und simarillion für inspiration für min benutzername vom facebook-zweitaccount. sobald nickname => facebook-aktiv.

#kürzlich in bar: kollegin vo kollege luegt mich a, lächlet, ich lächle zrugg. aber will ich sie nöd würkli interessant gfunde han, hani extra nümme (gar nümme) i ihri richtig gluegt. han nämli nöd welle, dass sie sich i mich verliebt und ich ihre dänn "nei sorry, wird nüt us eus" säge muen. vlt will ich weiss, wie weh das tuet. ich han also präventiv us enere annahm us en kontakt im keim erstickt. vlt hät sie mich numme nett/schön gfunde und mich welle aluege und alächle, aber schuscht nüt vo mir welle. drum: nümme mache. präventiv mich z'verschtelle und sie z'blockiere isch blöd.

drum wie anderi lüüt au: sich wie immer verhalte und total (100%) ich sii, au wänn dänn d'gfahr beschtaht, dass sich öppert i mich verliebt. wänns sowiit isch und klari azeiche chömmed, dass sie öppis vo mir will, dänn channi immer no nei säge. und das wird ihre weh tuet und mir unagnähm sii. aber so isch's läbe. sie wird au druus wachse und ich au.

#zämmefassig:
ass to mouth immer no in phase IV. area unlocked: 2%
phase V (hobbies, kunscht, musig) ETA: prolly mitti herbscht erscht, wänns dünkler und chälter wird.
Benutzeravatar
Astroboy
Cowboy
Cowboy
Beiträge: 3126
Registriert: 04 Aug 2009 12:29
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
26
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von Astroboy »

Blib doch zZüri! Schön isches dert. Mega, sogar. Wunderbar. Züri isch toll!
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8115
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von Buccaneer »

NERV hat geschrieben:FAP FAP FAP
Meine Fresse :typej:
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18531
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von Avenger »

Buccaneer hat geschrieben:
NERV hat geschrieben:FAP FAP FAP
Meine Fresse :typej:
luegs positiv: lernsch immer öppis derzue.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von Mastler(P) »

Gang doch uf Bern! Schön isches dert. Mega, sogar. Wunderbar. Bern isch toll!
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8115
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von Buccaneer »

Avenger hat geschrieben:
Buccaneer hat geschrieben:
NERV hat geschrieben:FAP FAP FAP
Meine Fresse :typej:
luegs positiv: lernsch immer öppis derzue.
z.B. womer chan Wixbächer bstelle?

Find am Nerv sini Extrovertiertheit oft amüsant... aber mängisch eifach numme: Hey nei.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
NERV
Comb@t Meido
Comb@t Meido
Beiträge: 24465
Registriert: 06 Mär 2002 10:34
Wohnort: Bern
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
89
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von NERV »

Findsch nöd guet Fappbächer? Finde huere guet! :fick: :wixer:
Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8115
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von Buccaneer »

NERV hat geschrieben:Findsch nöd guet Fappbächer? Finde huere guet! :fick: :wixer:
mit 12i hettis super gfunde. :sabber:

Du sammlisch das Züg eifach well du gärn abfahrni Nippon-Sache hesch, das isch ja voll easy. Well sone Wixbächer bruchsch ja nid oder? Hesch ja en netti Fründin mit eme schöne Bödy und dini Chüssi :-D.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14753
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von evo »

pc engine 4 ever
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5405
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von Vyse »

Astroboy hat geschrieben:Blib doch zZüri! Schön isches dert. Mega, sogar. Wunderbar. Züri isch toll!
Züri isch s emotionale Sibirie vo Europa, aber suscht isch scho schön.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
emP
Staffelführer
Staffelführer
Beiträge: 32662
Registriert: 14 Mai 2003 09:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von emP »

chind hat geschrieben:#bern: in bern gits kei schuel für die usbildig wonni will. ich hasse die tatsach.
entweder: nöd uf bern zieh, sondern i-wo andersch
oder: uf bern zieh und täglich 2h pändle
oder: uf bern zieh und mich schtatt für die usbildig für öppis anders entscheide

gibt input: was wosch mache genau?
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von Mastler(P) »

Vyse hat geschrieben:Züri isch s emotionale Sibirie vo Europa, aber suscht isch scho schön.
:!:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
NERV
Comb@t Meido
Comb@t Meido
Beiträge: 24465
Registriert: 06 Mär 2002 10:34
Wohnort: Bern
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
89
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von NERV »

Buccaneer hat geschrieben:
NERV hat geschrieben:Findsch nöd guet Fappbächer? Finde huere guet! :fick: :wixer:
mit 12i hettis super gfunde. :sabber:

Du sammlisch das Züg eifach well du gärn abfahrni Nippon-Sache hesch, das isch ja voll easy. Well sone Wixbächer bruchsch ja nid oder? Hesch ja en netti Fründin mit eme schöne Bödy und dini Chüssi :-D.
Sicher bruch ich de! Tuen immer no zer gern und zer viel Fappiere! :)
Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
Benutzeravatar
lakritz
Forums-Jugo
Forums-Jugo
Beiträge: 48517
Registriert: 08 Mär 2002 21:07
Wohnort: Wil SG
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
165
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von lakritz »

shit. mir platzt bald de chrage weg dem topic.
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18531
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von Avenger »

Es Topic vo bliibendem Wert isch es.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Benutzeravatar
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 4795
Registriert: 29 Sep 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von chind »

#z'lerne:

mingling..anere party nöd abzsitze, sondern schtah und umenandlaufe n rede n shit. absitze & hocke bliibe = immobil = starr = tot.
wänni alles gseh han oder würkli eifach numme mit de 2-3 gliiche lüüt rede will, isch sitze ok
ich chauf prolly no 2-4 büecher zu dem thema. art of mingling, how to start a conversation and make friends..
lol.
(ich chaufs aber würkli).

ich unternimm jetzt viel, phase4 lauft guet. ich gsehn viel sozial- und kommunikationstechnischi defizit, sie krischtalliered sich quasi use. mis analytische ghirn tuet alles wieder i mikroblöck unterteile. ich gsehn au, wänni guet bin. ziel isch letschtändlich, s'sozialisiere, de smalltalk, s'partyverhalte, s'mingle z'durchschaue wie de neo d'matrix, wonner numme grüeni zahle n shit gseh.

bis ich de soziale schitt schnuuf. aber nöd forciert. das gat scho 1-2 jahr, bis volländet, bis i de materie bin, mich im sozialläbe uflööse, schwümme chann.

zb a parties oder events verhalt ich mich je nach situation guet oder weniger gekonnt
git zig verschiedeni situation 1on1, egal ob fremdi person oder bekannti: guet
3persone-situatione (schtehend)
3persone-situatione (hockend, also immobil)

ich tuen no wiiter unterteile in bekanntschaftsgrad, etc, wie guet ich die lüüt känn. und ob die lüüt sich unterenand au känned.

zb ineree situation mit 4 hockende persone wonni nöd känn und sie sich all au nöd känned: bini guet
aber inere situation mit 4 hockende persone wonni nöd känn und all andere 3 persone känned sich scho => sucki derb, cuz bin zu ruhig, cuz will mich ihne nöd ufzwänge und "die person wo sich annehängt/anneklettet" sii. ich lahn also ihres insidergered über mich ergah und tuen bi glägeheit öppis säge. aber klappt meischtens nöd, will ich au nöd die person sii wett, wo bi glägeheit ab und zue en kommentar vo sich git oder e nachfrag schtellt, will das unterwürfige, aapassende verhalte isch mir eigentli zuwider. lieber imene ziitfeischter sälber es verwandts thema aaschlah.

das alles isch kei künschtlichi unterteilig vo mir, sondern ich han bewusst welle wüsse, wieso ich i wellne situatione kommunikationstechnisch glänz oder aber als unüblich, fascht scho merkwürdig ruhigi person negativ uffalle.

ich han vor churzem nämmli beobachte chönne, dass ich i zwei verschieden situatione mit insgesamt 4 lüüt (hockend) mich 1x extrem ruhig und 1x sozial sehr integriert, in-the-flow, gar nümme bewusst dänkend verhalte han und mich drum sehr guet gfühlt han.

dänn gmerkt, dass es ebe trotzdem zwei verschiedeni situatione gsi sind: bim einte mal sinds 3 lüüt wo sich au nonig känned, bim andere mal händ sie sich all scho kännt.

mis ghirn isch so analytisch, dassi alles erfassbari analysier und unterteilige, kategorie n shit mach. mikrounterteilige n shit. suckt es bitz, aber ich han au schpass a dere beobachtigsgab..solangi nöd numme beobachte, sondern au mitschpiele.

und wänn channi 100% mitschpiele? wännis terrain känn. zb i matrix, wo de neo d'matrix gseht, de fangt er au aa mitschpiele.
bis es sowiit isch, wird ich wohl oder übel no die eint oder ander sozial einsami oder zumindescht merkwürdigi episode über mich ergah lah, bis ich..gsehn..mieru.

wie de son goku, wänn er zueluegt, wie sich zwei superkrassi dbz-lüüt bekämpfed:..er gseht sie nöd, numme ab und zue schemehaft, wie sie i de luft für e millisekunde uuftauched und wieder verschwindet, cuz sie so schnäll.

aber sobald er au so schnäll isch, gseht er alles. und chan dänn em krilin (wo immer no suckt & nöd gseht) erchläre, was im kampf grad abgaht.

passiert au i naruto, wo de sasuke seit:...mieru (ich gsehn)

isch natürli schad, dass es bi mir nöd automatisch lauft, wie bi vielne andere männsche, aber wämmer mini vergangeheit berücksichtigt, dänn verschtahni, wieso ich jetzt so bin.

ich freu mi sehr uf das schpiel. v.a. uf's endgame, wonni nümme analysiere tuen, sondern all prozäss und situatione scho so guet känn, dass ich nümme drah dänk und eifach unbewusst agiere.

ziel isch bi mir: soziali unbewusstheit - und zwar als zwangsläufigs ergo, als zwangsläufigi folg vo totaler sozialer bewusstheit. cuz sobald 100% achieved häsch, chasch chille yo. und uf em wääg zu dem ziel..chasch d'hürde, de dräck, de widerstand vom läbe gnüsse, dich am riibise vom läbe riibe, ufbruche, verletze und regeneriere, aber improved.

reise reise
Benutzeravatar
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 4795
Registriert: 29 Sep 2002 17:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von chind »

ps: ich freu mi scho, wänn mini zuekünftig fründin büecher wie "how to make people like you in 90 seconds or less" i mim büecherschrank gseht. vlt wird ihre plötzlich unbehaglich und sie dänkt dänn "känn ich ihn oder isch das alles fake..fassade?" und ich wo merk, dass sie mich ertappt hät und mis schpiel fertig isch, tuen plötzlich chrankhaft zu ihre übere schiele und fang aa kichere und nimm de hammer us em hosesack ihre uf de hinderchopf und chällerverlies private dungeon kampusch 30 jahre 2063: "mädchen 50 jahre in keller gesperrt, jetzt entflohen, ohne glieder da alle amputiert worden - die unglaubliche flucht, seite 2" bild.de
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5405
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von Vyse »

Wänni sälber dörf churz miin Sänf mit bitz Seelestrip dezuegäh.

Ich glaube die Grundhaltig "wälle" mitspille isch scho mal sehr guet.
Ich weigere mich hartnäckig mitzspille (finde sLäbe zu Todesernscht, als dass ichs als Spiel chönnt betrachte, aber ich weiss, dass ich falsch ligge. Entweder spillsch mit oder du gahsch under, mit Trotz, gliichgültig wie starch dass er isch, wirsch dWält und diis Läbe nöd ändere) und es pisst mich gröbschtens ah, ah däm soziale Spiel mitzwürke, währenddem ja es eigenes inners Verlange irgendere Art meischtens ganz düütlich und brutal diräkt wär, aber s Soziale Spiel forderet, dass mes verdeckt und evtl. nur partiell duureschiine laht.

Ich will immer alles überspringe und mich nur im Gnuss und Luschtvolle bewege, das verwirrt dLüüt und stossts ab, wills soziale Spiel für dä gröscht Teil vo dä Mänsche e verinnerlichti Sälbschtverständlichkeit isch.
Wänns aber schaffsch sSpiel au als Gnuss zerfahre, dänn häsch gwunne.
Ich spille hüüfig, aber ich finds extremscht ahsträngend. Es isch z.B. erstuunlich eifach sFlirtspiel zmeischtere, aber innerlich chotzts mich ah, will ichs nöd gnüsse, will ich nur Extase will und nüüt anders.

Alle Lust will Ewigkeit, nichts als Ewigkeit.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 76 Gäste