Long Distance Calling - bzw. Post Rock Topic

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Beiträge: 15828
Registriert: 06 Mai 2003 16:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
39
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Long Distance Calling - bzw. Post Rock Topic

Beitrag von Sephi »

I nime ah dass die übleche Verdächtige d Band scho kenne, aber bin trotzdem gad rächt Fähn und wiusi das Johr es Aubum usebrocht hei macheni mau es Topic uuf.


Quelle

Ir letschti loseni augemein no viu so Poströck züüx, sitem grandiose Mono-Konzärt ersch rächt. Cha aso ou verschto dass viu Lüt s Genre bitz längwilig finge, aber jänu. Süsch no Tipps i däm Stil? Bitz ineglost hani afe bi God is an Astronaut, This Will Destroy You, Explosions in the Sky, Mogwai.
Benutzeravatar
kraut
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1345
Registriert: 07 Okt 2010 19:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
24
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Long Distance Calling - bzw. Post Rock Topic

Beitrag von kraut »

mir chunnt itz spontan no grad godspeed you! black emperor (ja die heisse so. omg was fürne beschissnige name) und evtl. sigur ros i sinn.

het gloubs vor es paar mönet schomal e diskussion dadrin gha, woni z nöie album vo explosions postet ha. isch halt scho es speziells genre. chas nid immer lose, aber ab u zue hanis no gärn.
Benutzeravatar
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Beiträge: 15828
Registriert: 06 Mai 2003 16:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
39
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Long Distance Calling - bzw. Post Rock Topic

Beitrag von Sephi »

kraut hat geschrieben:mir chunnt itz spontan no grad godspeed you! black emperor (ja die heisse so. omg was fürne beschissnige name) und evtl. sigur ros i sinn.

het gloubs vor es paar mönet schomal e diskussion dadrin gha, woni z nöie album vo explosions postet ha. isch halt scho es speziells genre. chas nid immer lose, aber ab u zue hanis no gärn.
Ahja, vo dene hani ou scho ghört aber nonie driglost. Machi dämfau mou!
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Long Distance Calling - bzw. Post Rock Topic

Beitrag von Gurgelhals »

Ich han grundsätzlich Müeh mit so ehner wältabgwandte Forme vo Populärmusig. Das heisst es intressiert mich nöd würklich und ich finds au nöd bsunders erstrebenswert, därig Musig z'mache. Aber das Album da ghört natürlich trotzdem i jedes Plattegstell:

Bild

Isch so öppis wie eini vo de zentrale Gründerplatte vom Genre. Und ebe genau us dem Kontext use, us de Tatsach, dass die Platte zu ere Ziit entstande isch, wo's das Genre gar nonig gä hätt, wo no niemert därig Musig gmacht hätt, isch sie ebe trotz wältabgwandter Ästhetik ebe genau s'Gägeteil vo wältabgwandt und drum au für mich voll in Ordnig :idea: En Pflichtchauf.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Long Distance Calling - bzw. Post Rock Topic

Beitrag von zwirrlibatz »

kraut hat geschrieben:mir chunnt itz spontan no grad godspeed you! black emperor (ja die heisse so. omg was fürne beschissnige name) und evtl. sigur ros i sinn.
nanana, es gitts rächt viel beschisseners als sich nachmene japanische schwarzwiis dokufilm über e motorradgang zbenänne. und im übrige bitte die (und sigur ros) nöd mit dem fürchterliche emoschlufifark mit de gelägentliche grässlich klischiertabglutschte mettelriffs wie was Long Distance Calling mache ine schublade zwerfe. wenn eim das gfallt gäbs no Isis, Russian Circles und Pelican. schauder!!!!!!!

gilt das hüt als "postrock"? omg, früehner isch das no was spannend guets abentüürlichs musikalisch intressants gsi inere bandbreiti vo ebe de Godspeed You! Black Emperor (wo wieder uf tour sind, yay), Sigur Ros, Labradford, Tortoise, Do Make Say Think, Slint, Long Fin Killie, Esmerine, June of 44, Codeine, Sea and Cake, Thee Silver Mt. Zion Memorial Orchestra and Tra-La-La Band with Choir, Fly Pan Am, Bitch Magnet, Don Caballero bis gott sinere lieblingsposchtrockkapälle, Polvo.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5400
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Long Distance Calling - bzw. Post Rock Topic

Beitrag von Vyse »

Die erschte zwei links mal bsuecht, dä Rescht losi natürli bi Gläggeheit au dure... nur, das hät doch nüüt mit em Thema bzw. mit Postrock nach aktuellem Verständnis ztue.

Du prangerisch dä "emoschlufifark mit de gelägentliche grässlich klischiertabglutschte mettelriffs" ah, aber das isch ebbe grad das, wo dä Klang vom unverhülltem Pathos und em musikalsche Überschwang uusmacht.
Du chasch eifach mit däre Art vo Musig nüüt ahfah, wills dier zeifach gstrickt isch oder wills zu "unverborge" und zu unrafiniert und zu uufdringlich dahärchonnt? Oder weswäge genau?

Nur, will die musikalisch Fluetwälle wie das im undere Link z.B. dich nöd wägriisst und schwelge laht, muesch eus zeige, was under dä Erwachsene Postrock bedüütet?
Ja bitte, nimmt Wunder, für diini musikalische Vor- und Ratschläg bini immer ganz Ohr, aber so wies für mich uusgseht, hät dMusig i diine Bispiel dAbsicht en andere Erläbniszuestand zverursache als dä emoschluffi Postrock und somit gsehni au dä Zämmehang mit em eigentliche Topic nöd so rächt.

http://www.youtube.com/watch?v=cD2_d1IcxTI

(Spirit of Eden hani scho ettlichi Mal empfole becho, also guet, hüt Abig dänn)
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5400
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Long Distance Calling - bzw. Post Rock Topic

Beitrag von Vyse »

@Topic/Sephi

Los mal Caspian ah, chli churzwiiliger und energischer als villes andere und es mega Konzert i dä vill zchliine Hafekneipe händs abglifered nachere zweistündige Verspötig.

http://www.youtube.com/watch?v=k_jtHtOLI4s
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Beiträge: 15828
Registriert: 06 Mai 2003 16:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
39
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Long Distance Calling - bzw. Post Rock Topic

Beitrag von Sephi »

Super, merci für all die Tipps.

@ Vortex: Wies de Vyse gseit het: Polvo findi zum Bispil au super, sowie paar anderi vo de Bands wo postet hesch. Aber mitem aktuelle Verständnis vo Post Rock decke die sech nid grad. Erwähne darfme hingäge dass Post Rock allgemein bitz en blödi Genrebezeichnig isch, wie das no so oft bi Post-xy Sache der Fall isch.

Russian Circles hani vor Boris gseh, hetmer nid gad viu gäh und het jetz ou nid unbedingt viu mit Long Distance Calling ztüe . Aber gäll de Mogwai findsch au noso guet. Ken "Emoschlurfifark"? Was isch mit "Flood" vo Boris?
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Long Distance Calling - bzw. Post Rock Topic

Beitrag von zwirrlibatz »

zwirrlibatz hat geschrieben:gilt das hüt als "postrock"? omg, früehner isch das no was spannend guets abentüürlichs musikalisch intressants gsi inere bandbreiti vo .....
Vyse hat geschrieben:Die erschte zwei links mal bsuecht, dä Rescht losi natürli bi Gläggeheit au dure... nur, das hät doch nüüt mit em Thema bzw. mit Postrock nach aktuellem Verständnis ztue.
:? :nut: :?
Vyse hat geschrieben:Du prangerisch dä "emoschlufifark mit de gelägentliche grässlich klischiertabglutschte mettelriffs" ah, aber das isch ebbe grad das, wo dä Klang vom unverhülltem Pathos und em musikalsche Überschwang uusmacht.
Du chasch eifach mit däre Art vo Musig nüüt ahfah, wills dier zeifach gstrickt isch oder wills zu "unverborge" und zu unrafiniert und zu uufdringlich dahärchonnt? Oder weswäge genau?
ich kritisier dass die musik einersiits unglaublich platt und klischiert mit langwiiligschte harmonie und vorussehbarschte dynamike und dramaturgie drhärchunnt und dass lüüt usgrächnet die musig usgrächnet als "überschwang" und "pathos" lobe und sogar verteidige. emotional bewegend und mitriissend isch das nur für öpper wo sich mit weni zfriedegitt. es isch quasi es plastik abziehbildli vom riil schitt. dä blinx vom mario, dä good charlotte vo dä nirvana, dä matrix vom blade runner.
so wies für mich uusgseht, hät dMusig i diine Bispiel dAbsicht en andere Erläbniszuestand zverursache als dä emoschluffi Postrock und somit gsehni au dä Zämmehang mit em eigentliche Topic nöd so rächt.
ebe falsch. die LDC, Isis oder Russian Circles zbsp schaffe das nöd wo GYBE u.a. anebringed. sie sind chalt, steril, überproduziert und vorallem absehbar und unoriginell. sie händ kei gspür für böge und klang. ich find die musig furchtbar will sie überhaupt nöd lieferet was sie vorgitt zliefere. jedefalls nöd wemme langi jahr bessers will originellers, überraschenders und vom hörer meh abverlangenders glost hett.
ABER ich verträg zbsp Codeine und GYBE zbsp scho lang nüme so oft wie au scho. teils will ich kei postpubertäri schüb han und teils will die bands ebegrad zu intensiv sind.
dasch jetz rächt guet.
Sephi hat geschrieben:@ Vortex: Wies de Vyse gseit het: Polvo findi zum Bispil au super, sowie paar anderi vo de Bands wo postet hesch. Aber mitem aktuelle Verständnis vo Post Rock decke die sech nid grad. Erwähne darfme hingäge dass Post Rock allgemein bitz en blödi Genrebezeichnig isch, wie das no so oft bi Post-xy Sache der Fall isch.
wenns es postrock topic sii söll, dänn ghöre au die drii wo me mal als solchi bezeichnet hett. es isch - woner isch ufcho ca 1995 - überhaupt kän blöde begriff gsi. me hett en sammelbegriff gsuecht für schlagzüügundgitarremusig, wo versuecht de rock als solche hinter sich zlah und de naheliegender begriff progressive isch grad vom techno reserviert worde und für gitarremusig scho mit de böse 70er jahr fiindbilder wie genesis, yes, elp etc emotional schwer belaschtet gsi. bescheuert isch de begriff ersch sits es etikett worde isch für die horde vo gliich klingende emometalinstrumentalpathosganzliisligganzluutkapällene. isch dasselbe wo mit em "progressive rock" passiert isch. zersch abentüürlich frei suechend, hetts plötzli parameter gäh wie dä zklinge hett und das hett zu de entsprächende stagnation gfüehrt wo sich aber de kriterie gemäss progressiv nännt.
Russian Circles hani vor Boris gseh, hetmer nid gad viu gäh und het jetz ou nid unbedingt viu mit Long Distance Calling ztüe . Aber gäll de Mogwai findsch au noso guet. Ken "Emoschlurfifark"? Was isch mit "Flood" vo Boris?
Russian Circles schaffe wie Long Distance Calling mit de obe erwähnte klischee. Flood isch gröschteteils sehr super. Bescht isch Attention Please. Die ander neu, Heavy Rocks 2011, isch durwachse vo tuusigfach ghörte Droneriffs. Mogwai find ich langwiilig. Liisli luut liisli luut gähn. Wenn ich all de Epos und Pathos und Rock und Originalität und na viel meh i grandioser Qualität und Emotion ha will, los ich Motorpsycho.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Long Distance Calling - bzw. Post Rock Topic

Beitrag von zwirrlibatz »

zwirrlibatz hat geschrieben:...los ich Motorpsycho.
als nöchschts macheds e space opere mit orcheschter. :wixer:
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Beiträge: 15828
Registriert: 06 Mai 2003 16:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
39
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Long Distance Calling - bzw. Post Rock Topic

Beitrag von Sephi »

zwirrlibatz hat geschrieben: es isch - woner isch ufcho ca 1995 - überhaupt kän blöde begriff gsi.
Ich find halt grundsätzlech dass de post-präfix i de meischte Genrebezeichnige nid viu verlore het. Wenn öppis so starch uf X ufbout wie das die meischte Sache wo sech Post-X nenne mached, denn findi "post" ehner unabrocht wills halt starch mit "sich über X hinwägsetze" konnotiert isch. Aber ebe, schlussändlech isch d Genrebezeichnig ja au total egal - wenn eim der Inhalt gfallt toll, anderefalls zwingt eim niemer dezue das z lose.

Mono! Aggdun lisli-luut und 11 Minute lang.


Quelle
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Long Distance Calling - bzw. Post Rock Topic

Beitrag von zwirrlibatz »

Sephi hat geschrieben:Wenn öppis so starch uf X ufbout wie das die meischte Sache wo sech Post-X nenne mached, denn findi "post" ehner unabrocht wills halt starch mit "sich über X hinwägsetze" konnotiert isch.
ebedrum isch de begriff hüt blöd und damals nöd xi.
ich hat geschrieben:gilt das hüt als "postrock"? omg

all die begriff hälfed eim e bitz bi de kommunikation über musig sit 5000 jahr. so bruuch ich's und meh sött's nöd sii. völlig easy. fählgleitet isch wer sich us prinzip drgäge wehrt und "grundsätzlich findet, dass blabla..." sowieso.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Long Distance Calling - bzw. Post Rock Topic

Beitrag von zwirrlibatz »

Sephi hat geschrieben:Mono! Aggdun lisli-luut und 11 Minute lang.
das isch nöd s'problem, sondern dass sie plump GY!BE coveret und ihrne songs platti titel gäbed und das denn als intense und episch präsentiered.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Beiträge: 15828
Registriert: 06 Mai 2003 16:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
39
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Long Distance Calling - bzw. Post Rock Topic

Beitrag von Sephi »

zwirrlibatz hat geschrieben: all die begriff hälfed eim e bitz bi de kommunikation über musig sit 5000 jahr. so bruuch ich's und meh sött's nöd sii. völlig easy.
Fair und völlig ok! Schliesst aber nid us grundsätzlech mal de ganz Post-Begriff z hingerfroge.
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Long Distance Calling - bzw. Post Rock Topic

Beitrag von zwirrlibatz »

seit ja niemert.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Long Distance Calling - bzw. Post Rock Topic

Beitrag von BrainBug »

zwirrlibatz hat geschrieben:und ihrne songs platti titel gäbed
:lol:

ds identifiziere = en recht konfortabele weg schlechte bands zu vermeide
Bild
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Long Distance Calling - bzw. Post Rock Topic

Beitrag von zwirrlibatz »

:!: :mrgreen:
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Beiträge: 15828
Registriert: 06 Mai 2003 16:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
39
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Long Distance Calling - bzw. Post Rock Topic

Beitrag von Sephi »

Äh ja, fasch immer en zueverlässige Indikator. :lol:

wishyouwerehere
Benutzeravatar
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Beiträge: 15828
Registriert: 06 Mai 2003 16:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
39
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Long Distance Calling - bzw. Post Rock Topic

Beitrag von Sephi »

zwirrlibatz hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben:...los ich Motorpsycho.
als nöchschts macheds e space opere mit orcheschter. :wixer:
Mach Topic! Gib Info! Wenn?
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Long Distance Calling - bzw. Post Rock Topic

Beitrag von BrainBug »

Sephi hat geschrieben:wishyouwerehere
:typej:
Sephi hat geschrieben:pure as snow





Mogwai find ich langwiilig.
stirb.

mogwai hat grad gar nüd mit dem grauehafte topic da zu tun
Bild
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Long Distance Calling - bzw. Post Rock Topic

Beitrag von zwirrlibatz »

BrainBug hat geschrieben:
Sephi hat geschrieben:wishyouwerehere
:typej:
:!: ganz hart :typej: :lol: aber seit wann muss me für e meinig en ahnig ha..

BrainBug hat geschrieben:
Mogwai find ich langwiilig.
stirb.

mogwai hat grad gar nüd mit dem grauehafte topic da zu tun
das is wahr. wie alles wo mal postrock genannt und gut war und ich oben verlinkt hab. mit mogwai selbst werd ich einfach nicht warm bzw krieg immer lust stattdessen was anderes zu hören und zapp da nur ab und zu mal rein. ich habs versucht gottweiss ich habs versucht. welches albüm ist denn so das knüller musthave?
I speeled my drink!
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Long Distance Calling - bzw. Post Rock Topic

Beitrag von zwirrlibatz »

btw gueti band mit guete songtitels: http://www.youtube.com/results?search_q ... C22&nfpr=0
I speeled my drink!
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Long Distance Calling - bzw. Post Rock Topic

Beitrag von BrainBug »

zwirrlibatz hat geschrieben: das is wahr. wie alles wo mal postrock genannt und gut war und ich oben verlinkt hab. mit mogwai selbst werd ich einfach nicht warm bzw krieg immer lust stattdessen was anderes zu hören und zapp da nur ab und zu mal rein. ich habs versucht gottweiss ich habs versucht. welches albüm ist denn so das knüller musthave?
würdst halt endlich mal icq mache...mer könnte uns mit soviel guter musik bombadiere :kitzel:

also em "normale" würd ich s vorletzte "hawk is howling" zum einstieg empfehle (nid von de geschmacklose plattencover abschrecke lassen, das n erkennungszeiche von der band, ebeso wie die strube songtitel). dir evtl. fürn einstieg n bissel zu glatt, deswege lieber: "come on, die young!"
hat zwar auch ab und an so noisetendenze, wo dich drüber beschwerst, aber hier dienen se einzig um de sound zu untermauer und gleichzeitig kontrastrieren. is im gegensatz zu de ganze imtatione alles sehr durchdacht, ausgeklügelt und plaziert. stimmung is abwechslungsreich und tonalität eigentlich konstant übers album im wandel. deswege bitte so fair sein und konsequent durchhöre und nid skippe oder schnipsel anhöre. vielleicht auch s erste mal mitm buch in der hand und dann s nächste mal solo. evtl. auch bei autofahre oder spaziere in dramatischer szenerie (sturm bricht los), sofern adequates abhörequitment für derartige zwecke vorhanden. (jaja ich weiß -> :woohoo: )

s letzte album war leider nüd. dümpelt so vor sich her, nur die letzten 3 tracks sind dann bisi so wie man sichs vom mogwai wünscht.
Bild
Benutzeravatar
emP
Staffelführer
Staffelführer
Beiträge: 32662
Registriert: 14 Mai 2003 09:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Long Distance Calling - bzw. Post Rock Topic

Beitrag von emP »

bi dem Mono Stück am afang nerve mi am meischte die döbbel Basedröms, süsch isch aber fair zums zum schaffe ds lose.
wobi i glaube dass de zwirlerbatz mir sire ischätzig gar nid so falsch ligt.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 7 Gäste