[OT]Generelles Politik-Topic

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Xinobrax2 »

Xinobrax2 hat geschrieben:
Quelle

:!: :!: :!:

Es git tusigi vo Quelle im Netz, aber nur ei einzigi woni miteme guete Gwüsse chan witer empfele. Was de James leisted isch eifach nur fantastisch :idea:
Na me dezue...


Quelle
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Xinobrax2 »

Bezüglich "Zensur" und Youtube...


Quelle
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Acid »

thaeye hat geschrieben: lösig isch s internet nöd zensiere, ganz eifach, sich widrmal en dicki huut zuelege und nöd immer grad umebruelle wenn öper mal en andere meinig haet. bösi populiste, alles rassiste! alles zensiere was nöd minere liberale meinig entspricht.

evnetuell hilft au nah chli ufklärig in sache medienutzig (informationsbeschaffig us verschiedene quelle) aber für das isches scho z spat .
Fair, möcht dem nid au nid grundsätzlich widersprecha (au wennmar durchus det kli gnauer heraluaga muas...was bedüted das denn, und gilt für s Internet nid was für dia reschtlich Welt gilt, in Sacha Recht und so Züg), aber do simmer jo eigenlich scho verbie gsi. Also was wenn jezt dia dütsch Regierig dera empfehlig nit folgt, und so as Gsetz wias das vo diar erwähntä ifüahrt?
Oder erscht Recht, was wenn google oder susch sona Firma i ihrem Webagebot afangt Züg d'demonetarisiara, weniger prominent z platziara, oder sogar löscha?

Scho z'spot, hilft eba nüm. Wemers gnuag lang seit und drum nüt macht, isches denn natürlich irgendwenn würklich so wit. Au wenni d Ufklärig bzgl. Media-Umgang durchus als wichtig wür empfinda, und usser d Wält got nögschtens unter, wärs für das miner Meinig no niä z'spot. D Frog isch für mich det a biz, wia dass das chönd z stand cho, und öbs villicht chli Wunschdenka isch, dasses viel bringt...viel Lüt interessiered sich denn halt doch nid so detailiert für all das Züg, und diä meischtä händ suscht no viel Züg los i ihrem Läbe wo sie ehnder beasprucht, und rolläspili oder 3000Netflix Seriä bruuched au ganz schön vil Zit...plus es git mitlerwiilä au soviel misserabli Mediä, dasses au fascht so wichtig isch lernä Züg z ignoriara, de Tag hed halt doch nur 24h. Aber ja, wär sicher schomol guet, wenn denn amene Teil wenigschtens bewusst wär, dass das halt au bedütet das'si nid würklich informiert sind, au wenns villicht am Morgä mol i de 20min blättered, oder am Obig 10vor10 lueged.


Xinobrax2 hat geschrieben:Mini Site isch wieder online: https://kalliste.tv" onclick="window.open(this.href);return false;

Jetzt au mit WebTorrent und IPFS, allerdings hani na kein Host für all die Files. Falls öpert vo euch am Glasfaser Netz hanget und es Interesse dra het Youtube kaputt z mache bitte mal melde, thx. Alles na alpha, bi nur chli am teste...

(Vorerst nur Desktop mit Webkit Browser)

Wasi scho vor längerem mol han welä erwähnä: Vili bruucheds villicht ganz andersch als ich, oder es isch e technischä Grund (wobi das eba denn villicht uf langi Zit es Problem wäri), aber für so wiä ichs bruch, isches fascht tödlich dasmer nid eifach chan mit Tabs schaffä (was au no um so wichtiger wäri, willi wenni as Video aklick nochher nüm zrug zu de Position chum wo das Video gsi isch). Ich lueg zwar öbä mol uf dini Sitä, zum luege was so ufchund, und wiäs so lauft, zum würklich uf dim Portal zsi, und d Videos det luaga und das z bruuchä und alles isches für mich z schwirig...wenn denn folgi de Links uf Youtube, oder vo wos au chömed...
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Xinobrax2 »

Acid hat geschrieben:Wasi scho vor längerem mol han welä erwähnä: Vili bruucheds villicht ganz andersch als ich, oder es isch e technischä Grund (wobi das eba denn villicht uf langi Zit es Problem wäri), aber für so wiä ichs bruch, isches fascht tödlich dasmer nid eifach chan mit Tabs schaffä (was au no um so wichtiger wäri, willi wenni as Video aklick nochher nüm zrug zu de Position chum wo das Video gsi isch). Ich lueg zwar öbä mol uf dini Sitä, zum luege was so ufchund, und wiäs so lauft, zum würklich uf dim Portal zsi, und d Videos det luaga und das z bruuchä und alles isches für mich z schwirig...wenn denn folgi de Links uf Youtube, oder vo wos au chömed...
Merci! Da mit de Tabs bzw. Links womer oni js chan öffne isch definitiv en Überleggig wert, merci für de Hiwis. D Position vo de Videos wird aber gspeicheret ;) Da chasch umeklicke wie du willsch, Site wechsle, neu Lade, usversehe schlüsse usw. S Video lauft eifach witer...es sei denn du machsches zue oder wählsch es anders. Du chasch es Video jederziit det fortzsetze wos ufghört hesch...oder neu starte. Hesch beidi Optione. Ich mues d Position sowieso tracke willmer d Biträg nur chan bewerte und kommentiere wemer si au tatsächlich gseh het...
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Xinobrax2 »

Das da passt doch mal perfekt i das Forum...Political Correctness + Videospiel.


Quelle
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Jones »

dr Assad hets wieder gmacht... :roll:
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Xinobrax2 »

"Er" macht so Zügs immer denn, wenn er im Konflikt "vorne" lit und kein Grund dezue heti...
Ich han kei Ahnig wers chent gsi si....Assad....Israel...en dritti Partei...aber s macht bi scho biz stutzig.
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Acid »

Xinobrax2 hat geschrieben:D Position vo de Videos wird aber gspeicheret ;) Da chasch umeklicke wie du willsch, Site wechsle, neu Lade, usversehe schlüsse usw. S Video lauft eifach witer...es sei denn du machsches zue oder wählsch es anders. Du chasch es Video jederziit det fortzsetze wos ufghört hesch...oder neu starte. Hesch beidi Optione. Ich mues d Position sowieso tracke willmer d Biträg nur chan bewerte und kommentiere wemer si au tatsächlich gseh het...
Sorry, hanmi missverständlich usdruckt. I han nid d Position im Video, sondern vom Video i da Lischta gmeint vo dera mer kund. Also weni dur a Lischta mit da Videos scroll, und denn uf eis klick, kumi zum Video. Weni zrugg klicka, ladets natürlich wider d'lischta mit da Videos, aber dur das ischmer au wider am Afang, und nüm bi dr Position wos vorher aklickta Video gha hed. Für mi sind eba au wäg so Sacha, wo halt wohl au technischer Natur sind, tabs no wichtig, wili denn s'Fenschter mit da Lischta eifach offa loh kann. Näbed dem dassis sehr schätz, weni eifach kann dur d lischta goh und s eint oder andra Video in Tabs öffna, ohni überhaupt d lischta z verloh.

Mitam "play later" köntimar sicher de eint oder ander aspekt vo dem lösa, aber isch halt scho kli für a andere Gebruch denkt, und nid so allgemein...
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Xinobrax2 »

Ah, alles klar. Ja d "Play later" Funktion wär scho für genau das denkt, aber wili d Playliste momentan grad umschribe funktioniert da sowieso nid. D Site isch grundsätzlich defür usgleit, dasmer si au im Vollbild-Modus chan verwende. Also oni Tabs, oni Zurück Button usw....drum au d History uf de linke Site. Ich mache aber mal es paar Änderige und abem nöchschte Update funktioniert denn au das mit de Tabs.

Edit: Isch erledigt.
Zuletzt geändert von Xinobrax2 am 09 Apr 2018 14:00, insgesamt 1-mal geändert.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Xinobrax2 »


Quelle

:typej:
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Acid »

Xinobrax2 hat geschrieben:Ah, alles klar. Ja d "Play later" Funktion wär scho für genau das denkt, aber wili d Playliste momentan grad umschribe funktioniert da sowieso nid. D Site isch grundsätzlich defür usgleit, dasmer si au im Vollbild-Modus chan verwende. Also oni Tabs, oni Zurück Button usw....drum au d History uf de linke Site. Ich mache aber mal es paar Änderige und abem nöchschte Update funktioniert denn au das mit de Tabs.

Edit: Isch erledigt.
Ja, isch au kühl lauft s video witer wemer wider chli will bi andere Videos umäsurfä und so, und ich hans au scho so bruucht, und eifach mol videos laufä loh...aber wenni will e mängi videos durägügslä und filtere wasi würklich will luege (wasi denn oft aber eh au grad abäladä) isch das halt denn doch nid so passend zu de für mich effektivschtä vorgehenswiis.

Bi mir funktioniered Tabs nid, oder ich han nid begriffä wiä, falls das jetzt scho söt go.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Xinobrax2 »

Acid hat geschrieben:Bi mir funktioniered Tabs nid, oder ich han nid begriffä wiä, falls das jetzt scho söt go.
Gat bereits => F5 :idea:

D Route sind ez au Links. Also mit de rechts Muustaste klicke und denn "In neuem Tab öffnen" wähle oder mit de mittlere Muustaste druff klicke oder Ctrl drucke und denn mit de linke Muustaste klicke. Ganz normal halt...
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Xinobrax2 »

Er isch wieder da :panik:


Quelle




...und...

Quelle

...und...

Quelle
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von BrainBug »


Quelle

+1 juncker :lol:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Master(G) »

https://twitter.com/realDonaldTrump/sta ... 5440747520" onclick="window.open(this.href);return false;
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Jones »

hoffe, das artet nid us... USA gege Russland quasi... :schraube:
aber wieder lustig, wie die schuldige gfunde si, bevor's untersuecht isch... :vortex:
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Xinobrax2 »

@Trump :typej:


Quelle
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Master(G) »

Bild
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Xinobrax2 »

De Oliver Stone isch bim Jimmy Dore gsi. Teil 1 isch nid so spannend, aber das da um so me...

Quelle

...und hier na di ganz Red vom Putin mit de Waffe...

Quelle
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

han d putin red mal gluegt und die paar schlechte filmli bzgl de waffesystem , ich weiss nöd so recht. momentan isch d ziit vo de grosse schnorre.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Xinobrax2 »

Bi üs halt scho....bim Putin weissis nid. Also wener nur heti wele bluffe wär schochli me drin gläge als nur so 90er-Jahre CGI. Vilicht isch genau die Entwicklig vo anderne Nachrichtedienst scho sit Jahre verfolgt worde und drum wird au ufgrüsted und ad Grenze grobbt. Mal luege....

Ich wär halt eifach verdammt apisst wenn die würded en Atomchrieg starte bevor di letschti Staffle vo Game of Thrones dusse isch.




Quelle

WTF? Wer het de Maa is Fernseh la?

I de Phoenix Rundi ischer au grad no gsi :shock:


Quelle

Wasch los? Kippts langsam? Z dick uftreit?
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 32 Gäste