[OT]Generelles Politik-Topic

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
abyss
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5897
Registriert: 04 Aug 2002 17:34
Wohnort: Klendathu / LV-426
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von abyss »

En Sack Riis isch z China umkeit... :roll:
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Mastler(P) »

krass. scho wieder?! :o
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31689
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von feeshlee »

lol, 'simpsons händs vorusgseh'... cha der das ines couvert tue: i 20 jahr isch d'mänschheit wieder en riese-zacke tümmer und realisiert szenarie, wo hüt scherzhaft imene trickfilm / film dargstellt werded. dä möngel mit dä hörner isch aber scho ziemli präzis ;)

dä mastler(p) freut sich sicher schon uf dä tag, wo dä purge ide usa iihgfüehrt wird, dänn wandered er us :D
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Mastler(P) »

feeshlee hat geschrieben:dä mastler(p) freut sich sicher schon uf dä tag, wo dä purge ide usa iihgfüehrt wird, dänn wandered er us :D

Quelle
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

im iran hängets bald en 2.ringer und de khomeini isch na chli am zwitschere. de donaldo haet aber muesse gsperrt werde.

:lol:
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3743
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von siralos »

Iran ist seit 40 jahren so....amerika war auf gutem wegr dahin, siehe due türken. :typej:

Iran hatte sich bei der obama regierzng lsngsam dem westen genähert, da der trumpel bei amtsantritt aus jeglichem abkommen ausgestiegen ist und letztes jahr 2 hohe iranusche beamte gekillt hat, sind wur wieder wie vor 20 jahren. :1thumb:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

ja isch guet mir hanget jetzt den au bald widr es paar bi ois an galge mit zueschauer, du habasch.

"de iran isch 40 jahre so". "obama hat sich angenähert" :groel: :groel: gang merkel auge go küsse
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3743
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von siralos »

thaeye hat geschrieben:ja isch guet mir hanget jetzt den au bald widr es paar bi ois an galge mit zueschauer, du habasch.
Isches nid eso gsi? :kicher:

Ah stimmt, frueher hatte man sie noch gesteinigt, ist ja was anderes.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Mastler(P) »

roffel! härt dä müll vo dä lügepressi am guzzle, du fagétte. :groel:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

die italienisch regierig bricht widrmal usenand. jetz chunt de salvini go uuufrume, isch ja glaubs scho widr halb uganda überegschiffet i de letschte paar monet.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Mastler(P) »

Bild
Bild
Bild
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

make your own uganda :groel:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Jones »

i findes e gaaaanz tragischi entwicklig mit twitter und co...
es cha doch gopf nomau nid si, dass e private tech-milliardär cha drüber entscheide, wele topshot politiker wäutwit no frei meinigsüsserig darf praktiziere u wele nid?
ganz unabhängig vom trump-trottel... itz werde die konservative massiv zensuriert und verbannt. das wird no e grössere keil zwüsche links und rechts triebe und no meh psychos radikalisiere...

i ha's scho im früehlig 20 gseit, dass d'USA ine bürgerchrieg ineschlittle, wenn sie nid ufpasse... wenn's so witer geit, wird's tatsächlech no wahr...

z'21i wird auso no geiler als z'20i... :kotz:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

die böse "konservative" ewigs inen egge dränge chunt nöd guet. es wird usarte, klar. bürgerchrieg glaub ich nöd aber es wird wider vermehrt chlineri aschläg geh, wie halt RAF Ziite und so.

schlussendlich förderets halt , das jede sich i sini bubble zruggzieht. und irgendwaen schepperets halt.

mir sind da in europa übrigens nöd vill hinedri, alles nazis halt. corona fördererts na.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Jones »

genau. jede i sire bubble und mit sire eigete wahrheit... brandgfährlech!
i gseh's hie dütlech weniger drastisch. bildig hilft. aber ja, het o hie gnue wo's absolut nüm ufem schirm hei...
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Buccaneer »

Jones hat geschrieben:i findes e gaaaanz tragischi entwicklig mit twitter und co...
es cha doch gopf nomau nid si, dass e private tech-milliardär cha drüber entscheide, wele topshot politiker wäutwit no frei meinigsüsserig darf praktiziere u wele nid?
Das isch doch scho sit Jahre so, dass Meinige underdrückt, verfälscht, oder beiflusst wärded. Jetzt isch es eifach nochli sichtbarer als vorher. wenn i immer meh Länder diegesamt Medie-Landschaft (Newssänder, Zytige, etc.) nur no ganz wenige Firme ghöred, isch natürli klar, dass es nüm so divers isch. Jetzt bi Twitter isch es eifach so klar, das es jede gseht und plötzlich erstunt isch über en Zuestand, wo scho sitt x Jahre bestaht.

Aber ja. D Gsellschafte drifted usenand und die unterschiedliche Positione wärded immer extremer. Aber hey... Vor 10 Jahr isch schlemm gsi, vor 20 au, vor 30 uiuui, und vor 40... etc. Frage mich, wie mir i 30 Jahr uf die Zyt zrugg lueged.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

es wird die ziit sii mit de grösste wandel siit de industrielle revolution. wandel au immer mit sehr grosse chancene verbunde.
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Buccaneer »

Das isch eh klar.

De Richard David Precht hed interessanti "Asichte" zur vierte industrielle Revolution (Digitalisierig).
Ich freu mit. Wenn wettsch wüsse wie das lauft luegsch bi JD.com d Lager a. I so grosse Lager latsched i de Regel x Lüt umenand. Bi JD.com nid. Dete isch fast ALLES automatisiert und die bruched für riesigi Lager, grad mal e Hand voll Lüt. Also locker 80% weniger als sust... Was möched die jetzt?
Corona wär eigentli en Chance für Unternähme, chli a de Digitalisierig schaffe. Aber viel Firmene sind eifach z träge oder unfähig... wer sich jetzt nid langsam usrichted, wird überrollt. Das betrifft Unternähmige und natürli ganz viel Arbetnähmer.
Sälbst wemmer all die andere Problem nid hätted, wird d Digitalisierig für sich allei scho eini vo de gröschte Herrusforderige was je heds gitts!

Und da isch es beunruhigend, wenn nume all devo labered, aber keine konkret was macht. Und was mache heisst nid, ganzi Schuelklasse mit iPads usstatte... das isch nämli en ganz tummi Idee.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

digitalisierig wird schlussendlich zumene "grundikomme" (precht isch ja en riesefründ vo dem) fuehre, ob das gschiiid isch, sei mal dahingestellt. und leidr au zumene igschränktere "meinigskorridor" wo dir immer me vorkauft wird vo staatshäuptling,konzern und medie.

defür werdemer autonom fahre und mit drohne is nöchste meeting vo tower zu tower flüge.

aber wer bitzeli s gspür fürd zuekunft haet, de wird als sieger us dere ziit ga. anderi werdet drunderchoh und zwar härt. jetzt werdet d leitplanke gsetzt fürd zukunft. und es wird rassig gah.
Zuletzt geändert von thaeye am 14 Jan 2021 08:00, insgesamt 2-mal geändert.
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Buccaneer »

Vive la Révolution!

Ich wird de neui Robespierre! Mis Motto: Rübe ab!
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

Buccaneer hat geschrieben:Das isch eh klar.

De Richard David Precht hed interessanti "Asichte" zur vierte industrielle Revolution (Digitalisierig).
Ich freu mit. Wenn wettsch wüsse wie das lauft luegsch bi JD.com d Lager a. I so grosse Lager latsched i de Regel x Lüt umenand. Bi JD.com nid. Dete isch fast ALLES automatisiert und die bruched für riesigi Lager, grad mal e Hand voll Lüt. Also locker 80% weniger als sust... Was möched die jetzt?
Corona wär eigentli en Chance für Unternähme, chli a de Digitalisierig schaffe. Aber viel Firmene sind eifach z träge oder unfähig... wer sich jetzt nid langsam usrichted, wird überrollt. Das betrifft Unternähmige und natürli ganz viel Arbetnähmer.
Sälbst wemmer all die andere Problem nid hätted, wird d Digitalisierig für sich allei scho eini vo de gröschte Herrusforderige was je heds gitts!

Und da isch es beunruhigend, wenn nume all devo labered, aber keine konkret was macht. Und was mache heisst nid, ganzi Schuelklasse mit iPads usstatte... das isch nämli en ganz tummi Idee.
xiaomi baut au grad vollautomatisierti herstelligsalage.

ich chönt dir stories us minere firma verzelle, digitalisierig isch bi villne na eifach chli im "browser" surfe oder es programm uftue. sogar i de gschäftsleitig.
ich mein mir sammlet date siit ca. 50 jahr vo trainierende und mir haend ja es gsundheitslichs chrafttraining. weisch wie würde digitialisierig sonere positionerig helfe. KI erfasst all die date anonymisiert und erstellt automatisch trainingsplän , wenn na en instruktor bruchsch, zahlsch halt extra. hochschuele chöntet die date bezieh und studiie mache, s marketing chan mit dene date schaffe etc. etc. 50 jahr date! das isch immens. aber nei mir haend na trainigscharte wo d lüüt ihre scheiss ufschriibet :groel:

han ihne es ganzes konzept dezue mal vorgleit. haet halt 2 mio kostet. sie checket null.

aber nei sie bauet lieber es nois studio am tüüüre circle :typej: :typej: :typej: :typej:
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Mastler(P) »


Quelle ziehnd eu dä pänner mal ieh.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

de dorsey ischen ratte. aber leidr miteme höche iq
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Mastler(P) »

huere am lüge isch er gsi bim rogan.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Mastler(P) »

SIE CHÖND DWAHRHEIT NÖD UNDERDRÜCKE!

BildBild

ich glaub uf uber eats tut er au shitposte.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot] und 27 Gäste