Friend of Foe Funktion ischalte oder so lah?

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Funktion wieder ischalte?

ja (Bitte Grund agäh)
16
76%
nei
5
24%
 
Insgesamt abgegebene Stimmen: 21

Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
Kontaktdaten:

Re: Friend of Foe Funktion ischalte oder so lah?

Beitrag von Gurgelhals »

Sylvara hat geschrieben:....lieber tuble eifach ganz sperre.
Schön wärs natürlich, isch aber logischerwiis unrealistisch. Also begnüegt me sich halt mit ere Kompromisslösig.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
Waldschrat
الشيطان
Beiträge: 2697
Registriert: 07 Okt 2010 08:25
Kontaktdaten:

Re: Friend of Foe Funktion ischalte oder so lah?

Beitrag von Waldschrat »

Sylvara hat geschrieben:macht für es forum irgendwie nid eso sinn....lieber tuble eifach ganz sperre.
git lüüts wos völlig irrelevant isch ob d'biträg gsesch oder nit. dia funktion macht durchuus sinn. miis (G) isch so vill friedlicher und ghaltvoller worda und i muass mi nit ab so hirnverbrannter scheisse uufrega wia dä müll vom amöngler. mega!


da wirsch ja nur gschperrt wenn dia alt vom schatta beleidigsch. so saublöd sinds denn eba gliich nit dass sowas macha würdend.
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18530
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
Kontaktdaten:

Re: Friend of Foe Funktion ischalte oder so lah?

Beitrag von Avenger »

Die Posts i dem Topic gebe also sehr viel Gründ um die Usblend-Funktion wieder izfüehre. Isch aber au e sehr guete Bewiis defür dass sich das Forum gwandlet het mit de Johre. Bis is 2007 isch es hie hert abgange mit afigge/beleidige/zämeschiisse/mist poste/heb d schnurre im rollstuehl/monolith.

Wenn jetz 3 Johr später öpper vo der Kategorie Avenger uf d Foe-Liste gsetzt wird seit das sehr viel us. Aber ignoriere darf me die Entwicklig nid. Wer weiss, plötzlich chunt wieder öpper zrügg wo vor Johre isch verbannt worde und mit sine Sprüch 10x heftiger isch als ich. Denn würde sich es paar do inne sofort d Kugle geh. Und das wei mir schliesslich nid.

Also hopp: Foe Funktion ine. Es isch nötig. Face it!

Edit: wieder entfernt, er liests ja sowieso nid und es het sowieso kei sinn. was sölls.
Zuletzt geändert von Avenger am 11 Okt 2010 13:41, insgesamt 6-mal geändert.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Benutzeravatar
Andyator
Ihr habt Kenny getötet, Ihr Schweine!
Ihr habt Kenny getötet, Ihr Schweine!
Beiträge: 1125
Registriert: 08 Mär 2002 18:51
Kontaktdaten:

Re: Friend of Foe Funktion ischalte oder so lah?

Beitrag von Andyator »

Sylvara hat geschrieben:ich check das nid mitem foe, also denn gsehsch eifach posts vo dene lüüt garnümm? wird das denn nid bitzeli kurlig, wenn imne topic probiersch ds diskutiere und zwüschinne hesch so 'logikfehler', will öpper vilicht nid die gliiche lüüt ignoriert, wie du :?:
macht für es forum irgendwie nid eso sinn....lieber tuble eifach ganz sperre.

ev. hanis falsch verstande :oops:
da bini absolut gliicher Meinig. Unlogisch wirds... Mer chan ja öppert eifach ignoriäre und baschta! Wänn mer sich aber derart über Textli vo andernä tuät ufregä, hät mer glaubs sälber chli en Zackä ab oder isch eifach en Riiiese-Bünzli, wo sich au grad über d'Chatz vom Nachbar ufregt oder über de Briäfträger vo 10min z'spaat isch.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Friend of Foe Funktion ischalte oder so lah?

Beitrag von Master(G) »

ich reg mich über posts vom pony uuf... über jede. ich = bünzli
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Andyator
Ihr habt Kenny getötet, Ihr Schweine!
Ihr habt Kenny getötet, Ihr Schweine!
Beiträge: 1125
Registriert: 08 Mär 2002 18:51
Kontaktdaten:

Re: Friend of Foe Funktion ischalte oder so lah?

Beitrag von Andyator »

Master(G) hat geschrieben:ich reg mich über posts vom pony uuf... über jede. ich = bünzli
han jetzt (usnahmswiis) mol nöd Dich gmeint 8-)

aber würkli, ich glaub es isch es ächts Wohlstands-Problem, dass mer sich über alles und jedä derartig chan ärgere, eventuell will mer suscht keini Sorgä hät? Reini Emotione-Verschwändig isch das und schadet nur eim sälber! Eifach mol chli locker bliibe, dänn isch alles viel meh besser!
Benutzeravatar
Waldschrat
الشيطان
Beiträge: 2697
Registriert: 07 Okt 2010 08:25
Kontaktdaten:

Re: Friend of Foe Funktion ischalte oder so lah?

Beitrag von Waldschrat »

Andyator hat geschrieben:Wänn mer sich aber derart über Textli vo andernä tuät ufregä, hät mer glaubs sälber chli en Zackä ab oder isch eifach en Riiiese-Bünzli, wo sich au grad über d'Chatz vom Nachbar ufregt oder über de Briäfträger vo 10min z'spaat isch.
schoso. du kusch druus.

mi schtört scho dass überhaupt sichtbar isch dass so eina postet. foe sötts eifach komplett uusblenda. wär supergeil. aber gell, kasch nit alles ha.
Zuletzt geändert von Waldschrat am 11 Okt 2010 13:29, insgesamt 1-mal geändert.
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Benutzeravatar
Andyator
Ihr habt Kenny getötet, Ihr Schweine!
Ihr habt Kenny getötet, Ihr Schweine!
Beiträge: 1125
Registriert: 08 Mär 2002 18:51
Kontaktdaten:

Re: Friend of Foe Funktion ischalte oder so lah?

Beitrag von Andyator »

gandalf hat geschrieben:
Andyator hat geschrieben:Wänn mer sich aber derart über Textli vo andernä tuät ufregä, hät mer glaubs sälber chli en Zackä ab oder isch eifach en Riiiese-Bünzli, wo sich au grad über d'Chatz vom Nachbar ufregt oder über de Briäfträger vo 10min z'spaat isch.
schoso. du kusch druus.
Ironie ist der Bruder der Lüge
Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
Kontaktdaten:

Re: Friend of Foe Funktion ischalte oder so lah?

Beitrag von Skeletor »

Avenger hat geschrieben:Die Posts i dem Topic gebe also sehr viel Gründ um die Usblend-Funktion wieder izfüehre. Isch aber au e sehr guete Bewiis defür dass sich das Forum gwandlet het mit de Johre. Bis is 2007 isch es hie hert abgange mit afigge/beleidige/zämeschiisse/mist poste/heb d schnurre im rollstuehl/monolith.

Wenn jetz 3 Johr später öpper vo der Kategorie Avenger uf d Foe-Liste gsetzt wird seit das sehr viel us. Aber ignoriere darf me die Entwicklig nid. Wer weiss, plötzlich chunt wieder öpper zrügg wo vor Johre isch verbannt worde und mit sine Sprüch 10x heftiger isch als ich. Denn würde sich es paar do inne sofort d Kugle geh. Und das wei mir schliesslich nid.

Also hopp: Foe Funktion ine. Es isch nötig. Face it!

Edit: wieder entfernt, er liests ja sowieso nid und es het sowieso kei sinn. was sölls.

ja s'problem isch ja, wenns mir nöd machet, beleidige mir dich wieder massiv und dänn chunnt dä böhme und reklamiert und jammeret wieder vo wägä harmonie im forum.

wenn mir dich ignorieret, dänn beleidige mir dich nöd. besser für üsi nerve und für s'harmoniebedürfnis vom gnet.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Friend of Foe Funktion ischalte oder so lah?

Beitrag von Master(G) »

:1thumb: :herzli:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Chäller
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2439
Registriert: 07 Okt 2010 07:24
Kontaktdaten:

Re: Friend of Foe Funktion ischalte oder so lah?

Beitrag von Chäller »

in traditioneller (G)-Manier müesst mer jetzt eigentlich das klare Abstimmigsresultat ignoriere und d'Funktion usschalte.
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18530
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
Kontaktdaten:

Re: Friend of Foe Funktion ischalte oder so lah?

Beitrag von Avenger »

Skeletor hat geschrieben:wenn mir dich ignorieret, dänn beleidige mir dich nöd. besser für üsi nerve und für s'harmoniebedürfnis vom gnet.
Si mer wieder am Afang: Mir spielts kei Rolle, d.h. ig bi us der Gleichung entfernt. Bliibe nume no zwei. :1thumb:
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
Kontaktdaten:

Re: Friend of Foe Funktion ischalte oder so lah?

Beitrag von Gurgelhals »

Chäller hat geschrieben:in traditioneller (G)-Manier müesst mer jetzt eigentlich das klare Abstimmigsresultat ignoriere und d'Funktion usschalte.
Sie isch ja scho usgschalte. Soviel zu dem Thema :lol:
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
Kontaktdaten:

Re: Friend of Foe Funktion ischalte oder so lah?

Beitrag von Skeletor »

ich bi nöd dävo überzügt, dass es du gschnallt häsch. aber wenni glück ha (ich druck dä dume), isch das für mich bald völlig irrelevant. ansünschte würd ich tubel (ja mini schuld) mich wieder nerve und probiere dir was z'erklärä in 130913013013 posts.
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
Kontaktdaten:

Re: Friend of Foe Funktion ischalte oder so lah?

Beitrag von zwirrlibatz »

Sylvara hat geschrieben:ich check das nid mitem foe, also denn gsehsch eifach posts vo dene lüüt garnümm? wird das denn nid bitzeli kurlig, wenn imne topic probiersch ds diskutiere und zwüschinne hesch so 'logikfehler', will öpper vilicht nid die gliiche lüüt ignoriert, wie du :?:
drum heissts glaubs friend of foe. :lol:

btw ich gseh ersch jetz, dass die funktion wieder dusse isch. söll doch jede nutze (chöne) öb und wie er will? vo dä lüüt gründ verlange wrum me 'für oder 'gäge isch und's dänn aber nach beliebe unbegründet wieder usenäh? geil. :lol:
I speeled my drink!
Benutzeravatar
mousch
Shady's Personal Trainer
Shady's Personal Trainer
Beiträge: 3411
Registriert: 22 Feb 2005 13:07
Wohnort: Venice Beach
Kontaktdaten:

Re: Friend of Foe Funktion ischalte oder so lah?

Beitrag von mousch »

schad chani immer no nid qoute...derum sägis eso: Andyator = einzig wos begriffe hed!

Aber villicht chunt ds devo das ihr euch alli scho gägesitig kenned und dadurch ds ganze chli ängeralueged als ig iz z.B...wemme sech d Hackfrässe wom andere gad chan vorstelle und dä när sone Chääs schribt würds mi ev. au ufrege...:lol:
Ich trainiere nicht um länger zu leben - ich trainiere um gesünder zu sterben!

D Schnurre voll vom fuhl und hässlech si? *klick*
NO PAIN - NO GAIN
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Friend of Foe Funktion ischalte oder so lah?

Beitrag von zeromeier »

Andyator hat geschrieben:
Master(G) hat geschrieben:ich reg mich über posts vom pony uuf... über jede. ich = bünzli
han jetzt (usnahmswiis) mol nöd Dich gmeint 8-)

aber würkli, ich glaub es isch es ächts Wohlstands-Problem, dass mer sich über alles und jedä derartig chan ärgere, eventuell will mer suscht keini Sorgä hät? Reini Emotione-Verschwändig isch das und schadet nur eim sälber! Eifach mol chli locker bliibe, dänn isch alles viel meh besser!
:idea:
Benutzeravatar
Waldschrat
الشيطان
Beiträge: 2697
Registriert: 07 Okt 2010 08:25
Kontaktdaten:

Re: Friend of Foe Funktion ischalte oder so lah?

Beitrag von Waldschrat »

shit dä mousch. so im vergliich zu früaner ischer eigentlich scho rächt griifet. :1thumb:
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Friend of Foe Funktion ischalte oder so lah?

Beitrag von Jones »

antwort: Ja
grund: emP
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: Friend of Foe Funktion ischalte oder so lah?

Beitrag von Moff »

wieso usgschalte? ich gseh de ninbo ned, isch doch guet so?
oder gahts iets ebe doch umen friend OF foe option, sonen art sippehaft für forene?

s'foe system an und für sich isch natürlich super.
hallo? es isch de einzig vorteil wo das forum bütet zu vorher, es isch s'einzig womer hend wo iets was bracht het, logisch bruchemer die option!
sie isch so schön, sie isch au absolut einzigartig. während sicherheit und freiheit i de gsellschaft susch unvereinbari gegesätz sind je uf einer siite vode wag füehl ich mich iets nachdem ich de ninbo uf de foe list han glichzitig freier und sicherer, es isch de wahnsinn!

viel wichtiger isch doch, wieso isch die funktion überhaupt usegnah wurde?
ihr hend doch demit sogar mit dere fürs php3 gworbe und schlussendlich isch sie sogar s'einzig wo iets besser isch.
Benutzeravatar
Waldschrat
الشيطان
Beiträge: 2697
Registriert: 07 Okt 2010 08:25
Kontaktdaten:

Re: Friend of Foe Funktion ischalte oder so lah?

Beitrag von Waldschrat »

Moff hat geschrieben:viel wichtiger isch doch, wieso isch die funktion überhaupt usegnah wurde?
das isch allerdings a guati frog.
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Benutzeravatar
ritschi
Serie-Junkie
Serie-Junkie
Beiträge: 29024
Registriert: 12 Mai 2002 17:23
Kontaktdaten:

Re: Friend of Foe Funktion ischalte oder so lah?

Beitrag von ritschi »

Moff hat geschrieben:wieso usgschalte? ich gseh de ninbo ned, isch doch guet so?
chasch jetzt eifach kei wiiteri hinzuefüege wöus deaktiviert isch.
Benutzeravatar
Shadow
Administrator
Administrator
Beiträge: 50533
Registriert: 04 Mär 2002 19:18
Wohnort: Zürich, Switzerland
Kontaktdaten:

Re: Friend of Foe Funktion ischalte oder so lah?

Beitrag von Shadow »

ritschi hat geschrieben:
Moff hat geschrieben:wieso usgschalte? ich gseh de ninbo ned, isch doch guet so?
chasch jetzt eifach kei wiiteri hinzuefüege wöus deaktiviert isch.
ebe, super, lömmers so :) :eek2:
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!


Bild
Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
Kontaktdaten:

Re: Friend of Foe Funktion ischalte oder so lah?

Beitrag von Skeletor »

Shadow hat geschrieben: ebe, super, lömmers so :) :eek2:
dmehrheit wott was anderes. chönnder mal endlich d'community ernscht neh?

wieso müender das überhaupt useneh?
Benutzeravatar
ritschi
Serie-Junkie
Serie-Junkie
Beiträge: 29024
Registriert: 12 Mai 2002 17:23
Kontaktdaten:

Re: Friend of Foe Funktion ischalte oder so lah?

Beitrag von ritschi »

nei ha de nimbo verpasst. aktivier nomal.
Gesperrt

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 33 Gäste