Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Shadow hat geschrieben:4x ja und no kein trifftige Grund wo degege spricht![]()
NERV hat geschrieben:Das Forum isch i de letschte paar Mönet dermasse agro worde, sodass en neue User garantiert nöd länger als en Furz im Wind überläbt.
NERV hat geschrieben:Das Forum isch i de letschte paar Mönet dermasse agro worde, sodass en neue User garantiert nöd länger als en Furz im Wind überläbt.
Skeletor hat geschrieben:ich hett no ä 2. bitt: d'funktion ischalte und bitte ermögliche, dass mä au mods/admins cha ignoriere nachher.
Gurgelhals hat geschrieben:Es hätt en guete Grund, werum das Forum immer meh aggro worde isch: D'Admins gönd lieber vor de tumme User uf d'Chnü, obwohl die genau gar nüt Sinnvolls zu däre Community biiträged, statt dass sie die Biiträg entsprächend z'schätze wüssed, wo gschiidi & altigsässni User i dem Forum leischted. Es Paradebispiel isch wiederum de ninbo im alte Forum: Öppe 2 Wuche im Forum, isch bereits i zahlriiche Topic mit sinere unerträgliche Art mehrere guete User tödlich uf de Wecker gange. Was passiert? Er wird zum VIP gmacht
Master(G) hat geschrieben:Gurgelhals hat geschrieben:Es hätt en guete Grund, werum das Forum immer meh aggro worde isch: D'Admins gönd lieber vor de tumme User uf d'Chnü, obwohl die genau gar nüt Sinnvolls zu däre Community biiträged, statt dass sie die Biiträg entsprächend z'schätze wüssed, wo gschiidi & altigsässni User i dem Forum leischted. Es Paradebispiel isch wiederum de ninbo im alte Forum: Öppe 2 Wuche im Forum, isch bereits i zahlriiche Topic mit sinere unerträgliche Art mehrere guete User tödlich uf de Wecker gange. Was passiert? Er wird zum VIP gmacht
du bisch sone arme, gschändete, unverstandene vip...
Sylvara hat geschrieben:ich check das nid mitem foe, also denn gsehsch eifach posts vo dene lüüt garnümm? wird das denn nid bitzeli kurlig, wenn imne topic probiersch ds diskutiere und zwüschinne hesch so 'logikfehler', will öpper vilicht nid die gliiche lüüt ignoriert, wie du
macht für es forum irgendwie nid eso sinn....lieber tuble eifach ganz sperre.
ev. hanis falsch verstande
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 14 Gäste