schaffe

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

schaffe...

findi super, ich freu mich fascht jede tag druff
12
26%
du ja, s'geld mues ja irgend wie inecho
17
37%
kackt mich jede tag aa
9
20%
isch nöd freiwillig, ich würd öppis anders mache
8
17%
 
Insgesamt abgegebene Stimmen: 46

Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: schaffe

Beitrag von Mastler(P) »

Sylvara hat geschrieben:und ich hoffe für dich, du verlürsch nie din job, hesch e unfall oder chasch us süscht eme grund nümm für dich selber uufcho. denn wird ich dich gern nomal dra erinnere.
:lol: denn hani halt pech gha. fair.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Waldschrat
الشيطان
Beiträge: 2697
Registriert: 07 Okt 2010 08:25
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: schaffe

Beitrag von Waldschrat »

Mastler(P) hat geschrieben::lol: denn hani halt pech gha. fair.
schgeile. schfair. schoggola ims hirn. OLOLL!11!!1

:typej:

@kell0r

das isch ja mal ei modell.

git ja au zahleschpiil drzua wiiter oba.
kanns nit verifiziera. logisch. aber git sicher au no me mathebischpiil in da verschidna modell.
Verbunden ist das Konzept mit einer umfangreichen Umgestaltung („Systemwechsel“) in der Steuer- und Sozialpolitik. Nach dem Althaus-Modell entstünden dem Staat nach Angabe von Althaus jährlich Kosten in Höhe von 583 Milliarden Euro. Das heutige Sozialsystem koste nach Angabe von Althaus den Staat derzeit 735 Milliarden Euro pro Jahr.
logisch kamma jetzt frei nach häxxor klini millärdli jetzt da ussapicka oder über a mwst satz ummastriita vo (jetzt no, womer ziit hettend) utopische modell.
aber au wenns ignoriert wird:
gandalf hat geschrieben:es isch erbärmlich wia paar do ernschthaft zgfühl hend üsers system verhebi no wiiteri 10-15 johr.
isch ja guat dassmer dparlament mit belanglosigkeite zuadeckend solang essentiells nach wie vor ungelöst isch.
wunderbar!
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Benutzeravatar
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 5321
Registriert: 06 Okt 2010 23:20
Wohnort: uf em monolith am tünkle
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: schaffe

Beitrag von h4xX0r »

und was machsch mit dene wo trotzdem nöd z'schlag chömmed wills:

a) idiote sind
b) nix gspart händ
c) lieber im Moment en BMW wänd als im Alter e Wohnig
d) de Job verlüred und kein neue findet?

Das Model gseht ja vor, alli Sozialabgabe uf 0 z'reduziere.

Anderi Hindernis:
Lüüt wo i de Schwiiz schaffed aber im Usland wohned
Höchi MWSt. im Tourismus
und no es paar anderi, mag nüme

Ich säge ja isch lässig zum so chli drüber nahdenke. Und ich bin au de Meinig, dass euses System nüme 15 Jahr hebt.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Benutzeravatar
Waldschrat
الشيطان
Beiträge: 2697
Registriert: 07 Okt 2010 08:25
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: schaffe

Beitrag von Waldschrat »

h4xX0r hat geschrieben:und was machsch mit dene wo trotzdem nöd z'schlag chömmed wills:

a) idiote sind
b) nix gspart händ
c) lieber im Moment en BMW wänd als im Alter e Wohnig
d) de Job verlüred und kein neue findet?

Das Model gseht ja vor, alli Sozialabgabe uf 0 z'reduziere.

Anderi Hindernis:
Lüüt wo i de Schwiiz schaffed aber im Usland wohned
Höchi MWSt. im Tourismus
und no es paar anderi, mag nüme

Ich säge ja isch lässig zum so chli drüber nahdenke. Und ich bin au de Meinig, dass euses System nüme 15 Jahr hebt.
zgeile an "theoretische" diskussione isch ja dass jede sin sempf drzua biischtüüra kann. mach doch mal vorschläg wia ma das lösa könnt. wär interessant will dfroga sind absolut vo bedüütig.

i bin miar in nüt sicher. i weiss aber dass miar üs das schpiili wo bis jetzt triba worda isch nit leischta könnd. und system ändera isch schwär wills immer weh tuat. darum tendierend dlüüt ja liaber drzua so bitzli schüstiera, nur dass das eifach überhaupt kei lösig isch und schlichtweg ziit verschwendet wird.
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Benutzeravatar
Chäller
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2439
Registriert: 07 Okt 2010 07:24
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: schaffe

Beitrag von Chäller »

gandalf hat geschrieben: @kell0r

das isch ja mal ei modell.

git ja au zahleschpiil drzua wiiter oba.
kanns nit verifiziera. logisch. aber git sicher au no me mathebischpiil in da verschidna modell.
du nöd falsch verstah...ich bin nöd grundsätzlich gäg es BGE. Ich bin eifach sehr skeptisch obs würklich das bringt, was sich es paar Romantiker villicht es bitzli ZU schön vorstelled. De vyse würd au miteme BGE nöd wüsse was mache.

aber eigentlich müesst mers mal usprobiere...alles anderi bringt nüüt will niemert wahrsäge chan.
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
Benutzeravatar
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 12129
Registriert: 05 Mär 2002 18:45
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: schaffe

Beitrag von Sylvara »

was ich vorallem nid verstah isch, was mer am jetzige system eso perfekt findet. het ja nid wenig problem und jede gseht, dass d'mittelschicht immer meh verschwindet. mer cha scho kritisch sii, aber denn mues me o gseh, was me überhaupt verteidiget. es überlegt sich ja keine alternativ-modell, wills allne guet geit oder für all gnueg het. das isch scho garnid möglich, so wie ds geld uf dr welt verteilt isch und immer meh häregeit. ob jetz 10 jahr oder 20, dere entwicklig sind klar grenze gsetzt, o in dr CH.

ob und wie dasses machbar wär, isch die gross fraag. aber dass e gsicherti existenz für e mehrheit vo lüüt inkl. arbeitnehmer erstrebenswert isch, müesst e chliini fraag sii. :idea:
und logisch ischs eso - wenn gliichmässiger verteilt wird und gerechter, denn heissts vilicht global gseh o, dass die wo jetz im überfluss läbe, müend abeschruube. das isch eh öppis, womer mal müesst aaluege (hellou gier und konsum-schuum-mul) - aber da ligt vilicht ebe doch ds problem, ne.... o wenns chuum die möchtegern-mittelständige betrifft, wo d'mehrheit usmache (aber nid d'mehrheit vo geld/wirtschaftsmacht sind). sofort het jede angst, er het denn kei IPoD meh und kei flatscreen.
a das glaub ich nid. aber wenn scho da kommunismus-angst uufchunnt, denn heimer's wohl nid anders verdient, als dass paar abzocker ganz obe irgendwenn alles hei. hauptsach mir hei nüt, wo wie kommunismus uugseht. e gueti alternative und argument, alles eso z'lah, wie's jetz isch. funktioniert bestens i de USA, die denkwiis.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Benutzeravatar
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 5321
Registriert: 06 Okt 2010 23:20
Wohnort: uf em monolith am tünkle
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: schaffe

Beitrag von h4xX0r »

gandalf hat geschrieben:
h4xX0r hat geschrieben:und was machsch mit dene wo trotzdem nöd z'schlag chömmed wills:

a) idiote sind
b) nix gspart händ
c) lieber im Moment en BMW wänd als im Alter e Wohnig
d) de Job verlüred und kein neue findet?

Das Model gseht ja vor, alli Sozialabgabe uf 0 z'reduziere.

Anderi Hindernis:
Lüüt wo i de Schwiiz schaffed aber im Usland wohned
Höchi MWSt. im Tourismus
und no es paar anderi, mag nüme

Ich säge ja isch lässig zum so chli drüber nahdenke. Und ich bin au de Meinig, dass euses System nüme 15 Jahr hebt.
zgeile an "theoretische" diskussione isch ja dass jede sin sempf drzua biischtüüra kann. mach doch mal vorschläg wia ma das lösa könnt. wär interessant will dfroga sind absolut vo bedüütig.

i bin miar in nüt sicher. i weiss aber dass miar üs das schpiili wo bis jetzt triba worda isch nit leischta könnd. und system ändera isch schwär wills immer weh tuat. darum tendierend dlüüt ja liaber drzua so bitzli schüstiera, nur dass das eifach überhaupt kei lösig isch und schlichtweg ziit verschwendet wird.
da bin ich ganz diner meinig. Ich han so usem Stehgreif kei Patentlösig vorig. So schlagwortmässig: meh id bildig investiere? KMU's finanziere? Militär abschaffe und de cash id bildig und is Sozialwese investiere? Sozialabgabe strenger kontrolliere, damit die wo's tatsächlich bruched au überchömmed und nöd die wo eifach kei Bock uf schaffe händ, RiiseFirmene kei Geldzueschüss geh?
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Benutzeravatar
Waldschrat
الشيطان
Beiträge: 2697
Registriert: 07 Okt 2010 08:25
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: schaffe

Beitrag von Waldschrat »

Sylvara hat geschrieben:funktioniert bestens i de USA, die denkwiis.

schau scho besser gsi. nit mal me uf d'marines isch verlass.


Quelle
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Benutzeravatar
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 5321
Registriert: 06 Okt 2010 23:20
Wohnort: uf em monolith am tünkle
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: schaffe

Beitrag von h4xX0r »

Sylvara hat geschrieben:was ich vorallem nid verstah isch, was mer am jetzige system eso perfekt findet.
da liisch du ebe falsch, ich verteidige nöd das system wo mer händ, das isch kacke. aber ich kritisier s'ander system. isch problem?

da s'oberschte prozent bestimmt, welli musig i de politik gspielt wird hilft nur e revolution vo de Mittel- und Unterschicht. Wenn aber muesch 2 Jobs mache zum din Goof ernähre isch ebe chil schwierig no anere Revolution teilzneh. Unterhaltig wird immer günschtiger. Chunsch halt am Tag uf de Grind über und ackerisch dich ab, am Aabig bisch de Assassin-Dragonborn in Skyrim oder de Off-Tank in WoW und alles isch guet, bis am nächschte Morge.
Ich denke s'Grundproblem isch, dass eusi weschtlich Welt verblödet und Hirntod gmacht wird. Darum chömmed die au mit dem ganze Scheiss dure. Luegsch mal, was jetzt mit em Iran abgaht. Jedes Volk wo halbwegs sozial veraalagt isch, müsst uf d'Barrikade gah und die Chriegshetzer usem Parlament risse und hiirichte. Macht doch niemerd, Skyrim wartet.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Benutzeravatar
emP
Staffelführer
Staffelführer
Beiträge: 32662
Registriert: 14 Mai 2003 09:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: schaffe

Beitrag von emP »

ich finde das forum hett recht gwunne sitt de börnssn wieder chli öppis schribt.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Benutzeravatar
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 12129
Registriert: 05 Mär 2002 18:45
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: schaffe

Beitrag von Sylvara »

h4xX0r hat geschrieben:Macht doch niemerd, Skyrim wartet.
:lol:

das isch je denn o nur, was ich scho gseit ha - dass es üüs z'guet geit / viel ds früeh isch. revolutione macht mer in dr regel erst, wenn mer nüt meh z'velüüre het, leider.
das isch o im iran immerno eso. d'franzose hei ratte gfresse, bevor's dr könig abgholt hei.
Zuletzt geändert von Sylvara am 29 Nov 2011 15:33, insgesamt 1-mal geändert.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Benutzeravatar
Waldschrat
الشيطان
Beiträge: 2697
Registriert: 07 Okt 2010 08:25
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: schaffe

Beitrag von Waldschrat »

h4xX0r hat geschrieben:Macht doch niemerd, Skyrim wartet.
schoso. game schgeil als hobby. zum glück gits ja au no me.

dä grund für lethargie isch vermuatlich nit immer scho bi videogames zsuacha gsi. in gwüssna länder isch denn scho bis zu hungertod, versklavig und massemord ko bis mal paar gfunda hend jetzt langts. und in da meischta fäll hend sogar no fremdmächt dfinger im schpiil ka.


EDIT: scheisse jetzt isch sogar scho mini OL schneller als i. ziit isch riif zum pensioniera.
emP hat geschrieben:ich finde das forum hett recht gwunne sitt de börnssn wieder chli öppis schribt.

SCHWULE!
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Benutzeravatar
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 12129
Registriert: 05 Mär 2002 18:45
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: schaffe

Beitrag von Sylvara »

:groel: :herzli:
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: schaffe

Beitrag von Mastler(P) »

gandalf hat geschrieben:schgeile. schfair. schoggola ims hirn. OLOLL!11!!1
aber mal ehrlich: was gahts dich ah was us mir wird?
wenn ich übermorn ihgäschert werde brüelsch mer nüd mal hinderher, aber sich trotzdem sozial geh. aber ich schwiif no meh ab.
h4xX0r hat geschrieben:Unterhaltig wird immer günschtiger. Chunsch halt am Tag uf de Grind über und ackerisch dich ab, am Aabig bisch de Assassin-Dragonborn in Skyrim oder de Off-Tank in WoW und alles isch guet, bis am nächschte Morge.
Ich denke s'Grundproblem isch, dass eusi weschtlich Welt verblödet und Hirntod gmacht wird. Darum chömmed die au mit dem ganze Scheiss dure.
guet das es au gmerkt häsch. :happy:
Zuletzt geändert von Mastler(P) am 29 Nov 2011 15:48, insgesamt 1-mal geändert.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16550
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: schaffe

Beitrag von thaeye »

s problem a "kommunistisch-sozialistische" aghuchte idee isch halt eifach de erfahrigswert vo de vergangeheit, ich glaub an freie märt wo halt doch nöd überall ganz frei dörf sii (isch doof ich weiss, aber es brucht glich beschränkige i gwüsse sache), glaub aber au a autonimi länder wo söllet frei bestimme ob sie waend a was teilneh oder nöd.

s problem momentan isch s verschwinde vo verschiedene nationalstaate und s usheble vo demokratische recht und s glichziitig so eifachmacher für alli grossi gangster uf de welt zum nah meh chohle scheffle. globalisierig was haets dir bracht und mir? eher weniger im gegesatz zu de big bosses.

das heisst nöd mir muend s reduit neu zieh, aber ebe, jedes land söll doch jetzt mal zerst bi sich chli ufruume und sich den widr dem globalisierigsgschmeus widme. huusufgabe gits gnueg.

ganzi systemwechseldiskussione fuehret in nonsens. isch ja s ganz problem vo de occupy bewegig.
Benutzeravatar
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 12129
Registriert: 05 Mär 2002 18:45
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: schaffe

Beitrag von Sylvara »

das mit dr globalisierig isch eh e zentrale punkt...aber o da: wie sehr chamer überhaupt so prozess no rückgängig mache :?:

Mastler(P) hat geschrieben: aber mal ehrlich: was gahts dich ah was us mir wird?
wenn ich übermorn ihgäschert werde brüelsch mer nüd mal hinderher, aber sich trotzdem sozial geh. aber ich schwiif no meh ab.
es gaht ihm GLAUB nid um dich, sonder prinzipiel um 'anderi lüüt' (wo me o potentiell immer cha derzue werde), weisch. :idea: voll crazy dä gedanke, dass me nid nur vo sich und dr eigete, unmittelbare situation uusgeit. läck du mir....wettsch dich nid ono grad gege obligatorischi krankekasse und so uusspreche? fuck the social system.

dr rest isch o trüürigst. einersiits selber uf stuur mache und denn sich druusrede 'mir sind halt konsumente und tumm worde'. ja genau. einigi wohl meh als anderi.

bisch du eigentlich am trolle hier? :lol: ich hoffes also.
Zuletzt geändert von Sylvara am 29 Nov 2011 15:55, insgesamt 1-mal geändert.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Benutzeravatar
Waldschrat
الشيطان
Beiträge: 2697
Registriert: 07 Okt 2010 08:25
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: schaffe

Beitrag von Waldschrat »

thaeye hat geschrieben:s problem a "kommunistisch-sozialistische" aghuchte idee isch halt eifach de erfahrigswert vo de vergangeheit, ich glaub an freie märt wo halt doch nöd überall ganz frei dörf sii (isch doof ich weiss, aber es brucht glich beschränkige i gwüsse sache), glaub aber au a autonimi länder wo söllet frei bestimme ob sie waend a was teilneh oder nöd.

s problem momentan isch s verschwinde vo verschiedene nationalstaate und s usheble vo demokratische recht und s glichziitig so eifachmacher für alli grossi gangster uf de welt zum nah meh chohle scheffle. globalisierig was haets dir bracht und mir? eher weniger im gegesatz zu de big bosses.

das heisst nöd mir muend s reduit neu zieh, aber ebe, jedes land söll doch jetzt mal zerst bi sich chli ufruume und sich den widr dem globalisierigsgschmeus widme. huusufgabe gits gnueg.

ganzi systemwechseldiskussione fuehret in nonsens. isch ja s ganz problem vo de occupy bewegig.

i verschtohn überhaupt nit was du säga wettsch. also im ernscht. bitz systemwechsel aber doch kei systemwechsel? häwas? isch das "ein bisschen was, oder auch nicht" für unentschlosseni?

an irgendamana punkt wirsch a siita bezüücha müassa. das isch kei tummi idee vo miar sondern sehr pragmatisch uustruggt.

dfrog wird luuta: wettsch globalfaschismus oder wettsch a systemwechsel?
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Benutzeravatar
emP
Staffelführer
Staffelführer
Beiträge: 32662
Registriert: 14 Mai 2003 09:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: schaffe

Beitrag von emP »

schwarz wiss maler
gandalf hat geschrieben:SCHWULE!
Bild
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16550
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: schaffe

Beitrag von thaeye »

es isch bereits en art globalfaschismus im gang, aber en systemwechsel chasch nöd eifach so installiere , bringsch niemals ane, vorher gits en härte chrieg und villi toti. nur das bringt wechsel. tönt härt aber isch doch scho immer so gsi.

ich bezieh stellig, es isch halt nöd eifach schwarz-wiis lol. ich glaub as freie handle und a d freiheit vo jedem einzelne über sis schicksal selber chöne z entscheide. das haet bi mir priorität. alles anderi chasch diskutiere aber was füres system häsch den im chopf?
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16550
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: schaffe

Beitrag von thaeye »

und meistens isches ja de staat massgeblich mitbeteiligt wenns amigs so zu krisene choh isch, vo dem her isch frei märkt bisher eher wohl nur soes schlagwort gsi um ebe die paar prozent chli riicher z mache, richtig glebt isches denk ich mal eher nöd worde. kartells existieret ja immer nah überall und i jedem bereich au im sege vom staat.

ich glaub wenn de freii märt würkli glebt haeti, würdemer besser da stah. ja tönt recht dumm, aber es isch irgendwie alles chli deckmantel mässig.
Benutzeravatar
Overdose
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4625
Registriert: 22 Jan 2003 21:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: schaffe

Beitrag von Overdose »

komplizierts thema klar. aber sit x site nume schwammigs gschnorr. ned das ich da viel informatifs oder erhellens zuetrege chönt. darum las i da au. Zum schlagwort Systemwechsel. Glaubwürdiger oder realistischer wär da eher Systemapassige/änderige. Alles über de hufezrüere und was neus uszprobere isch ja schön und guet aber wie au scho gseit worde isch, für das gahts eus do no viel zguet. Was i am spanenschten find isch was für es System das de sötti sie wo mit de spezies mesnch kompatibel isch. Komunismus, Autokratie, Anarchi, usw sinds anschienend alli nöd. (jedefalls nöd über e längeri dur (Guet Anarchi/Autokratisystem het ziemli lang ghebet aber da will glaub niemert me)).
Bild
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: schaffe

Beitrag von Mastler(P) »

Sylvara hat geschrieben:bisch du eigentlich am trolle hier? :lol: ich hoffes also.
nöd nur. ich übertrieb aber gern mal, da dass zum ne grössere gedankeahstoss füehrt, wie ich find.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: schaffe

Beitrag von PlanetHarrieR »

Bild
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
Beiträge: 4563
Registriert: 01 Nov 2002 16:29
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: schaffe

Beitrag von G-ay-lien »

Overdose hat geschrieben:komplizierts thema klar. aber sit x site nume schwammigs gschnorr. ned das ich da viel informatifs oder erhellens zuetrege chönt. darum las i da au. Zum schlagwort Systemwechsel. Glaubwürdiger oder realistischer wär da eher Systemapassige/änderige. Alles über de hufezrüere und was neus uszprobere isch ja schön und guet aber wie au scho gseit worde isch, für das gahts eus do no viel zguet. Was i am spanenschten find isch was für es System das de sötti sie wo mit de spezies mesnch kompatibel isch. Komunismus, Autokratie, Anarchi, usw sinds anschienend alli nöd. (jedefalls nöd über e längeri dur (Guet Anarchi/Autokratisystem het ziemli lang ghebet aber da will glaub niemert me)).
Sehr guet.

Keis System wird vo sich us chöne die Problem löse, wos git. Di meischte System würed verhebe, es sind t Mensche wo de Charre immer wider ad Wand fahred. Und es sind nöd nur t Banker wo Boni bechömed, sondern au IV-Bezüger wo ohni Problem schaffe chönted, Politiker wo us eigete Aareiz nöd im Gsamtinteresse entscheidet, Lüüt wo meined Regle gälted nöd für sii, usw.
S System fangt bi jedem einzelne Individuum aa. Det muessmer aasetze, alles andere isch imo "Zuegab".
Wie das genau sött funktioniere, chani nöd säge, logisch. Ich glaube aber, dasses wider chli es Abcho vode Konsumgsellschaft muess gäh, hii zunere kreative, leischtigsWILLIGE Gsellschaft, wo es AKTIVS Interesse am Gsamtwohl het. Ich persönlich wür uf jede Fall mal bide Bildig aafange - und zwar massiv.
Benutzeravatar
Waldschrat
الشيطان
Beiträge: 2697
Registriert: 07 Okt 2010 08:25
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: schaffe

Beitrag von Waldschrat »

G-ay-lien hat geschrieben:Ich persönlich wür uf jede Fall mal bide Bildig aafange - und zwar massiv.
am gschidschta bi da rammelnde vollidiote wo nit fähig sind z'verhüate, geschweige denn kinder z'erzüücha.
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 32 Gäste