s muskel grösser mache und körper bilden topen

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
Chäller
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2439
Registriert: 07 Okt 2010 07:24
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: de m. triceps brachii caput longum

Beitrag von Chäller »

Astroboy hat geschrieben: Wäg de Ligestütze: I schaffes momentan uf knapp 5.

:lol: bi mir genau gliich.

Ich gang einisch pro Wuche 1.5-2km go schwümme (Kraule), einisch go Tennis spiele und einisch zwei Stund Unihockey für den Lulz.
Trotzdem hani de ferkling Buuchaasatz wo eifach nöd weg gaht + ganz wenig "Hüftspeck".

Fang morn (glaubs) grad ah!
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
Benutzeravatar
Chäller
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2439
Registriert: 07 Okt 2010 07:24
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: de m. triceps brachii caput longum

Beitrag von Chäller »

guet...mues morn mal luege wäg de Liegestütz. Go Schwümme gangi erst sit ca. 4 Mönet und sither hani kei Liegestütz meh gmacht. Villicht magi scho es paar meh... :)
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
Benutzeravatar
mousch
Shady's Personal Trainer
Shady's Personal Trainer
Beiträge: 3411
Registriert: 22 Feb 2005 13:07
Wohnort: Venice Beach
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
51
Trading points minus
2
Kontaktdaten:

Re: de m. triceps brachii caput longum

Beitrag von mousch »

Chäller hat geschrieben:
Astroboy hat geschrieben: Wäg de Ligestütze: I schaffes momentan uf knapp 5.

:lol: bi mir genau gliich.

Ich gang einisch pro Wuche 1.5-2km go schwümme (Kraule), einisch go Tennis spiele und einisch zwei Stund Unihockey für den Lulz.
Trotzdem hani de ferkling Buuchaasatz wo eifach nöd weg gaht + ganz wenig "Hüftspeck".

Fang morn (glaubs) grad ah!
Demfall isch din Stoffwechseln zimmlech lahm (worde). Es isch ganz eifach, verbrenn me als de zue dir nimmsch und du wirsch abnä. D Frog isch nur ob du langfrischtig möchschts oder nur churzfrischtig.

Logischer wennd die meischte langfristisch abnä, derum isch d Ernährig au de Schlüssel zum Erfolg. Dur d Ernährig chasch du din Stoffwechsel stüre, und de ne sogar gringfüegig vrändere.

Stichwort: metabole Diät ;-)

Ajo, Muskle hälfed au fett ds verbrenne, me verbrennt allgemein vil me mit Muskle, i merkes a mir...i isse fasch 3 mau so viu wie vor 2 Jahr, und bin definierter als damals.
Ich trainiere nicht um länger zu leben - ich trainiere um gesünder zu sterben!

D Schnurre voll vom fuhl und hässlech si? *klick*
NO PAIN - NO GAIN
Benutzeravatar
Astroboy
Cowboy
Cowboy
Beiträge: 3126
Registriert: 04 Aug 2009 12:29
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
26
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: de m. triceps brachii caput longum

Beitrag von Astroboy »

Frag: Machts Sinn d'Üebige (Crunches, Klimmzüg und Ligestütz) jede Tag z'mache oder nid?
Meh als 2x ga schwümme oder seckle pro Wuche wirdi sowieso nid :D.
Benutzeravatar
mousch
Shady's Personal Trainer
Shady's Personal Trainer
Beiträge: 3411
Registriert: 22 Feb 2005 13:07
Wohnort: Venice Beach
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
51
Trading points minus
2
Kontaktdaten:

Re: de m. triceps brachii caput longum

Beitrag von mousch »

3mau wär optimau würdi meine, am beschte immer mit 1 Tag Pouse dezwüsche. Wichtig wär ou das du di progresiv stigerisch, also am beschte immer feschthalte wievil Wdh. gmacht heshc, bzw. wie lang brucht hesch, und denn halt immer probiere di ds stigere.

mit dr ziit chasch denn es paar Büecher inne Rucksack tue und der ne umeschnalle und so Ligestütz mache, für e neui Challange...;-)
Ich trainiere nicht um länger zu leben - ich trainiere um gesünder zu sterben!

D Schnurre voll vom fuhl und hässlech si? *klick*
NO PAIN - NO GAIN
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18531
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: de m. triceps brachii caput longum

Beitrag von Avenger »

Der Buchasatz wölle loswerde, do kenn ig öpper wo das au probiert. :oops: :lol:


Ergänzig zum Jogge: Wer es iPhone het söll der Runkeeper druftue unds nachher mitneh. Motiviert ungemein. :1thumb:
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: de m. triceps brachii caput longum

Beitrag von Tatsujin »

mousch hat geschrieben:
Tatsujin hat geschrieben:
bei machi z.z. nöd, will die eh scho vorus sind, ich bruch die jede tag. und fahre recht viel velo.

:typej:

Es gid glaub 1034950369 Userede im Internet, wieso me d Bei nid trainiert...

"Ich spile Fuessball"
"Ich fahre Velo"
"Ich mach Kampfsort und da meussi beweglech blibe"
"I wot no in normali Jeans passe"

Alles fuhli Usrede!! Denn müesst e Handballspiler ja au kei Ärm me trainiere etc.

Bei trainiere isch gruusig, i weiss. Es isch höllisch schmerzhaft und es isch halt nid gd de Muskel wome als 1. gset, so im sinn vo "wow du hesch de dicki Arme, du trainiersch wohl".

ABER, Bei sind genaus o wichtig wie jedes verdammte nadere Körperteil aus, wenn nid sogar ds wichtigschte. D Beimuskulatur isch die gröscht Muskelgrupe im Körper, ds Arsch sogar de gröscht Muskel überhaupt.

Wie du weisch wärdet bim Training Wachstumshormon und Testosteron usgschüttet. Iz rat mau, welle Körper me wachse wird:

De Bekim Bejrami wo is Studio geid, und zersch 10 Sätze sin Biceps trainiert und denn no 5 Sätz d Bakdrücke macht (womöglech no ohni wärme...), und denn id Disco got um sini ufpumpte Mukis ds präsentiere.

Oder ig, wo a dem Tag Bei trainiere, agfange mit Kniebeuge, wo der GSAMMT Körper beasprucht, nid nur d Bei und de Arshc, nei Rückestrecker, Buch...Körperspannig ALLES!! Genau ds gliche gilt für Chrüzhäbe! Das sind die elementare üebige am Afang vo jede Afänger mache muess wenner aständig Muskle ufbaue will.

Dadurch erreichsch du 500% meh Wachstumshormon usssüchtig als wenn dini mikrige Bicepse trainiersch und di denn nach 1 Jahr frogsch wiso er nid grösser worde isch, de Mousch wo aber "nur" 4 Sätz zum schluss ir Wuche füre Biceps macht, widr 3cm hed chönne druflege. Ja de nimmt ja Anabolika klaaaar... :typej: :sleepy:

Glaubets oder halt au nid, aber Grundüebige sind das wos im 1. Jahr wenn nid sogar no lenger usmachet. Es stabils Grundgrüscht becho, ds Gsammtkörperchraft stigere, und denn wemme mau was hed chame denn afo mit Isolationsüebige d Details usedsarbeite!!

Der Körper ist nur so stark wie das schwächste Glied :!:
ich säge nit, das ich bei nie wirde trainiere, sie hend für mich grad nöd di höchschti priorität. ich mache aber di hei au chnübüüge mit duregstrecktem rugge, eifach nur mit 2x20kg i jedere hand. ca. 25 reps a 4sets. aber das nöd all zu oft halt. das machi aber für de unterrugge ds stärche. wiel dert hani tatsächlich es problem :(

aber wenn ich din post so dureläse, den ja, ich chönt mich doch au meh uf d bei konzentriere in zuekunft :) ich hans vo dere siite her nie so ganz betrachtet gha.
Zuletzt geändert von Tatsujin am 16 Mär 2011 04:12, insgesamt 1-mal geändert.
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: de m. triceps brachii caput longum

Beitrag von Tatsujin »

ich schaff zur ziit max. 40 liegestütze am stuck @90kg körpergwicht. nöd e so schlächt für erscht 2 mönet richtigs training bi mim gwicht. am afang hets bi mier au scho bereits ab 15 afa hert biise und mit müeh und not bini uf 20 cho.

ich mache zur ziit au chli uf lowcarb diet, drum a nöd trainigstage am morge es herts müessli mit viel sämli und nüess und frücht dine milch und ca. 15~30gr. protein. plus na en obligate o-saft.
am mittag meischtens wenig bis nüt (eifach viel trinke, mugicha (tee) etc.), den am abig meh gmüess fisch oder fleisch und fascht nüt cholehydrat haltigs. eifach immr viel trinke, muess ca. all stund ga bisle = guet.

a trainigstage au am morge glich, den vor em training na was guets cholehydratigs und churz vor em training truck i amigs au na ca. 60gr. reine trubezucker ine. wenig proteine vorher, wiel mer die chönti verbränne bim training. den nochli wässerli mit diverse aminosüürine dine während em training. nacher den gnueg protein und nachli trubezucker. am abig au es guets ässe den.

suscht na paar gueti tips vom profi? :)
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: de m. triceps brachii caput longum

Beitrag von Tatsujin »

mousch hat geschrieben:3mau wär optimau würdi meine, am beschte immer mit 1 Tag Pouse dezwüsche. Wichtig wär ou das du di progresiv stigerisch, also am beschte immer feschthalte wievil Wdh. gmacht heshc, bzw. wie lang brucht hesch, und denn halt immer probiere di ds stigere.

mit dr ziit chasch denn es paar Büecher inne Rucksack tue und der ne umeschnalle und so Ligestütz mache, für e neui Challange...;-)
am afang, grad wenn mer na meh und viel schneller muskelkater bechunt, würi nachli meh als en tag dezwüsche iirechne. also am beschte warte, bis de kater wieder verschwunde isch und erscht den wieder di gliiche muskel trainiere.
scho nach churzer ziit bringsch chum na en richtige muskelkater here, den chasch pause verchlinere und d üebige gezielt verstärke.
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: de m. triceps brachii caput longum

Beitrag von Tatsujin »

Avenger hat geschrieben:Der Buchasatz wölle loswerde, do kenn ig öpper wo das au probiert. :oops: :lol:


Ergänzig zum Jogge: Wer es iPhone het söll der Runkeeper druftue unds nachher mitneh. Motiviert ungemein. :1thumb:
wie de mousch seit, d ernährig isch ds a&o au bim welle buchasatz verchlinere. ab 30i isch bi vielne de stoffwächsel am bode aaglangt, resultat, meh fett tuet sich aabaue. viel wends mit weniger fett zuenahm bekämpfe (lowfat diet), was aber den meischtens nach ere gwüsse ziit sogar ids negative chan uuswürke und de stoffwächels no meh ds bode bringt, und mer den au mit chlinere fettzuenahm als vorher plötzlich wieder afaht zueneh.

drum low-carb diet isch di einzig vorteilhafti und langfrischtig gueti diät lösig zum würkli abneh und de stoffwechels wieder uf vordermah ds bringe.

weisch no wo d jung bisch gsi, vo allem na so viel hesch chöne inedrugge und nix zuegnoh hesch? den isch din stoffwächsel no IO gsi.

ds ziel isch, wieder dert here dsrugg ds chere.
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
Chäller
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2439
Registriert: 07 Okt 2010 07:24
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: de m. triceps brachii caput longum

Beitrag von Chäller »

mousch hat geschrieben: Demfall isch din Stoffwechseln zimmlech lahm (worde). Es isch ganz eifach, verbrenn me als de zue dir nimmsch und du wirsch abnä. D Frog isch nur ob du langfrischtig möchschts oder nur churzfrischtig.

Logischer wennd die meischte langfristisch abnä, derum isch d Ernährig au de Schlüssel zum Erfolg. Dur d Ernährig chasch du din Stoffwechsel stüre, und de ne sogar gringfüegig vrändere.

Stichwort: metabole Diät ;-)

Ajo, Muskle hälfed au fett ds verbrenne, me verbrennt allgemein vil me mit Muskle, i merkes a mir...i isse fasch 3 mau so viu wie vor 2 Jahr, und bin definierter als damals.
Mis Problem isch halt, dass ich nöd "dick" bin. Han i de letste zwei Jahr 12kg abnah indem ich nur no d'Hälfti isse. Bin jetzt 73kg (1.80m), allerdings hani durch das praktisch kei Muckis.
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18531
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: de m. triceps brachii caput longum

Beitrag von Avenger »

Tatsujin hat geschrieben:weisch no wo d jung bisch gsi, vo allem na so viel hesch chöne inedrugge und nix zuegnoh hesch? den isch din stoffwächsel no IO gsi.
Lang isch es her. :briegge:
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Benutzeravatar
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 5321
Registriert: 06 Okt 2010 23:20
Wohnort: uf em monolith am tünkle
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

de m. triceps brachii caput longum

Beitrag von h4xX0r »

Das topic zeigt mir immer wieder, was für e fuuli sau ich bin.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: de m. triceps brachii caput longum

Beitrag von Mastler(P) »

guet
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: de m. triceps brachii caput longum

Beitrag von Tatsujin »

Chäller hat geschrieben:
mousch hat geschrieben: Demfall isch din Stoffwechseln zimmlech lahm (worde). Es isch ganz eifach, verbrenn me als de zue dir nimmsch und du wirsch abnä. D Frog isch nur ob du langfrischtig möchschts oder nur churzfrischtig.

Logischer wennd die meischte langfristisch abnä, derum isch d Ernährig au de Schlüssel zum Erfolg. Dur d Ernährig chasch du din Stoffwechsel stüre, und de ne sogar gringfüegig vrändere.

Stichwort: metabole Diät ;-)

Ajo, Muskle hälfed au fett ds verbrenne, me verbrennt allgemein vil me mit Muskle, i merkes a mir...i isse fasch 3 mau so viu wie vor 2 Jahr, und bin definierter als damals.
Mis Problem isch halt, dass ich nöd "dick" bin. Han i de letste zwei Jahr 12kg abnah indem ich nur no d'Hälfti isse. Bin jetzt 73kg (1.80m), allerdings hani durch das praktisch kei Muckis.
und gib zue, es macht au gar kei spass immer nur d haelfti ds aessle?
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
Chäller
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2439
Registriert: 07 Okt 2010 07:24
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: de m. triceps brachii caput longum

Beitrag von Chäller »

Tatsujin hat geschrieben:
Chäller hat geschrieben:
mousch hat geschrieben: Demfall isch din Stoffwechseln zimmlech lahm (worde). Es isch ganz eifach, verbrenn me als de zue dir nimmsch und du wirsch abnä. D Frog isch nur ob du langfrischtig möchschts oder nur churzfrischtig.

Logischer wennd die meischte langfristisch abnä, derum isch d Ernährig au de Schlüssel zum Erfolg. Dur d Ernährig chasch du din Stoffwechsel stüre, und de ne sogar gringfüegig vrändere.

Stichwort: metabole Diät ;-)

Ajo, Muskle hälfed au fett ds verbrenne, me verbrennt allgemein vil me mit Muskle, i merkes a mir...i isse fasch 3 mau so viu wie vor 2 Jahr, und bin definierter als damals.
Mis Problem isch halt, dass ich nöd "dick" bin. Han i de letste zwei Jahr 12kg abnah indem ich nur no d'Hälfti isse. Bin jetzt 73kg (1.80m), allerdings hani durch das praktisch kei Muckis.
und gib zue, es macht au gar kei spass immer nur d haelfti ds aessle?
Dademit hani absolut keis Problem. Am Aafang isches nöd so eifach zum sich drah zgwöhne, aber nach zwei Wuche isches völlig normal gsi. Ich iss sowieso relativ langsam...das begünstigts natürlich scho auno.
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: de m. triceps brachii caput longum

Beitrag von Skeletor »

huere schlaftablette!
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: de m. triceps brachii caput longum

Beitrag von Acid »

Tatsujin hat geschrieben: drum low-carb diet isch di einzig vorteilhafti und langfrischtig gueti diät lösig zum würkli abneh und de stoffwechels wieder uf vordermah ds bringe.

weisch no wo d jung bisch gsi, vo allem na so viel hesch chöne inedrugge und nix zuegnoh hesch? den isch din stoffwächsel no IO gsi.

ds ziel isch, wieder dert here dsrugg ds chere.

Also do muesi glaub echli wiedersprächä... es got jo einersits nid unbedingt um low Carb, sondern dasmer d Cholähydrat richtig zu sich nimmt, und nid eifach immer jenschtes Pasta inädruckt oder no übleri Formä. Wenn am Morgä dis Müesli mit Haferflockä nimmsch, isch das nid unbedingt Low Carb, aber sicherlich nid falsch.

Und zum anderä, en Stoffwächsel wo eifach alles chasch inädruckä, zu dem chunsch ziemlich sicher nid zrugg, es sei denn du verbruchsch eifach täglich so viel Kalloriä, dass all das Züg muesch inädruckä, zum überhaupt de Bedarf abzdeckä.

Das ganz eifach will sich din Körper und din Stoffwächsel natürlich veränderet hed.

Au isch de Stoffwächsel wo alles hesch chönä inädruckä, und nid zuägno hesch, nid eifach ohni witeres en richtigä Stoffwächsel, genau so wenig wiä einä wo zvil Kaloriä sofort asetzed eifach ohni witeres en falschä isch.

Es git eifach au verschiedeni Stoffwächsel, diä vo Körpertypä abhänged. Natürlich isch aber hützutags i üsere Gsellschaft, wo körperlichi Beaspruchig oft ehender nid all zu gross isch, und Kalloriä oft im Überfluss vorhandä sind und au gern konsumiert werded scho nid nochteilhaft, wemer nid so schnäll asetzt, vor enere gwüssä Zit wo s Ässä knapper und d Arbeit stränger gsie isch, sind natürlich anderi Sachä besser gsie. Alles hed sini Vor und Nochteil, und sind zumene gwüssä Teil chamer a dem au nüt ändärä.

Ich z.B. han nur ei Möglichkeit ungstroft regelmässig vil und kaloriärich chönä z Ässä... chrampfä wiä Sau, zum s gsammtä grad wieder z verbruchä. Alles witerä wird gnadälos gspeicheret... au wenn min Stoffwächsel optimiert wär. Und soviel Chrampfä dassi überhaupt nid mues luege chani fascht nid, es sei denn ich mach dä ganz Tag nüt anders.
Aber bitz öpis loht sich demit sicher machä, das natürlich scho. Au wenn ichs bis jetzt eigentlich meischtens eher betreffend Wohlbefindä g spür, weniger energietechnisch.

Sad aber ebä glaub True :cry:
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: de m. triceps brachii caput longum

Beitrag von Tatsujin »

ich wiedersprich dier da nöd, nur es gheisst aber low-carb und nöd 0-carb.

am morge dörfsch gueti 125g zi dier neh, a trainings tage sogar zu jedere mahlziit so viel.
wichtig isch eifach das a normale (trainigsfreie) tage am abig so guet wie keini zue dr nimmsch und au am mittag möglischt druff verzichtisch.

de gross vorteil a de low-carb diet zu low-fat od. low-calorie diet isch au, dass du ca. 100x meh uswahl a nahrigsmittel hesch und eigentlich schier alles ässe chasch, eifach ufs richtige timing verteilt. drum frücht, brot, chörnli sache eher am morge & fleisch, fisch, gmüess etc. eher gege abig.

chli bewegig pro tag muess halt begleitend au na si. vo nüüt chunt halt mal nüüt.

ich han itz demit in 2 wuche wieder gueti 1.5kg glockered :)
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31865
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: de m. triceps brachii caput longum

Beitrag von geosnow »

du tatsu,

post mal es pix vo dir
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31865
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: de m. triceps brachii caput longum

Beitrag von geosnow »

ja hopp, du bisch online. :)
Benutzeravatar
mousch
Shady's Personal Trainer
Shady's Personal Trainer
Beiträge: 3411
Registriert: 22 Feb 2005 13:07
Wohnort: Venice Beach
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
51
Trading points minus
2
Kontaktdaten:

Re: de m. triceps brachii caput longum

Beitrag von mousch »

[quote="Tatsujin"]ich wiedersprich dier da nöd, nur es gheisst aber low-carb und nöd 0-carb.

am morge dörfsch gueti 125g zi dier neh, a trainings tage sogar zu jedere mahlziit so viel.
wichtig isch eifach das a normale (trainigsfreie) tage am abig so guet wie keini zue dr nimmsch und au am mittag möglischt druff verzichtisch.

de gross vorteil a de low-carb diet zu low-fat od. low-calorie diet isch au, dass du ca. 100x meh uswahl a nahrigsmittel hesch und eigentlich schier alles ässe chasch, eifach ufs richtige timing verteilt. drum frücht, brot, chörnli sache eher am morge & fleisch, fisch, gmüess etc. eher gege abig.
quote]

Du verwechslisch Low Carb mit dr Metabole Diät. Lowcarb söd 100 bis max. 200 Carbs täglech si, süsch ischs nümm Lowcarb. ;-)
Ich trainiere nicht um länger zu leben - ich trainiere um gesünder zu sterben!

D Schnurre voll vom fuhl und hässlech si? *klick*
NO PAIN - NO GAIN
Benutzeravatar
Asskicker
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 14747
Registriert: 22 Jan 2003 18:50
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
117
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: de m. triceps brachii caput longum

Beitrag von Asskicker »

Da s DHL topic gsperrt worde isch schriebis da ine:

Chunsch no e rächnig über in 1-2 Wuche vu de DHL ;)
Benutzeravatar
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 5321
Registriert: 06 Okt 2010 23:20
Wohnort: uf em monolith am tünkle
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

de m. triceps brachii caput longum

Beitrag von h4xX0r »

Huet hani probetraining gha. Wie de foeggin ivan drago.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: de m. triceps brachii caput longum

Beitrag von Mastler(P) »

Bild

ps. din avatar gseht em aehnlich.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 57 Gäste