Tentakel-Dildo hat geschrieben:Interessant ist dass nur die Appenzeller (die Hartgesottensten), sowie Uri und Schwyz (ich vermute aufmüpfigen Wilhelm Tell-Geist) ziemlich kritisch gegen Massnahmen sind, alle anderen empfinden es fast überall deutlich dominant als Segen.
Jones hat geschrieben:aber i säges nomau: meh als e höchi mortalität bi alte macht mir e allefalls höchi wahrschinlechkeit vo langzytschäde sorge... persönlech und gsamtheitlech betrachtet. was isch schlimmer? paar hundert 80+ jährigi wo früeher stärbe oder zig tusigi vo "junge" wo plötzlech langzytfolge hei? (o wirtschaftlech betrachtet)
He! Das vorher isch o guet gsi! [emoji1]Mastler(P) hat geschrieben:Jones hat geschrieben:aber i säges nomau: meh als e höchi mortalität bi alte macht mir e allefalls höchi wahrschinlechkeit vo langzytschäde sorge... persönlech und gsamtheitlech betrachtet. was isch schlimmer? paar hundert 80+ jährigi wo früeher stärbe oder zig tusigi vo "junge" wo plötzlech langzytfolge hei? (o wirtschaftlech betrachtet)
danke das no was guets gschriebe häsch.
Jones hat geschrieben:verschiedene arte vo immunisierig..
Mitglieder in diesem Forum: Buccaneer, Google [Bot], thaeye und 24 Gäste