esch corona esch problem

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

haaha. so lustig, posts vo anderne verändere. nei , das isch suechverhalte wo de meiste du vollnap.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

Jones hat geschrieben:E frag vor Definition... Nid meh, nid weniger.. sachlech brichtet wird jedefalls nid...

Gesendet von meinem Mi A3 mit Tapatalk
"sachlich brichte" :groel:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

Jones hat geschrieben:E frag vor Definition... Nid meh, nid weniger.. sachlech brichtet wird jedefalls nid...

Gesendet von meinem Mi A3 mit Tapatalk
bruchet die verdammte wörter mal richtig, panik isch was ganz anders als mir jetzt erlebet, voll verneblet vor luuter dumme medie?

bin vorher schnell chli go sunne tanke ufem gartesitzplatz und ich han zählt, 5 chind am spiele, vill vögeli wo zwitscheret, huusfraue (mit abstand) am sich underhalte. wo ischd panik? weg chli schissipapierchoif? ach höret doch mal uuf.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Jones »

Wenn lüt im coop quasi luft ahalte wenn verbi loufsch (und nei, ig stinke nid! Haha) und enand pfefferspray i d'fresse sprürhe wiu sie enand z'nöch chöme und vermeintlech chönnte enand astecke, isch das sicher nüm normals verhalte. Ob du däm Panik oder Paranoia seisch, isch dir überlah. Und ja, gege ufe gits immer no steigerig..



Edit.
Das meint Duden:

durch eine plötzliche Bedrohung, Gefahr hervorgerufene übermächtige Angst, die das Denken lähmt und zu kopflosen Reaktionen führt

Also durchus richtig brucht...




Gesendet von meinem Mi A3 mit Tapatalk
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

oh hilfe d lüüt reagieret unvernünftig bimene na nie dagwesene ereignis, das isch nix panik. panik isch en stuufe wiiter. aber ja lömmers bi "definitionssach". wie immer wenns schwammig wird.

lüüt wo das wort panik i jedere 2. posts bruchet, schüret die eigentlich. es isch nix panik da, sondern halt übervorsicht (und ja übervorsicht mag für villi dumm erschine -siehe prepper, aber ebe...).
Zuletzt geändert von thaeye am 10 Apr 2020 13:28, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Jones »

Duden erchlärts. Wenn du nid chasch lese isches dis Problem...

Gesendet von meinem Mi A3 mit Tapatalk
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben:oh hilfe d lüüt reagieret unvernünftig bimene na nie dagwesene ereignis, das isch nix panik. panik isch en stuufe wiiter. aber ja lömmers bi "definitionssach". wie immer wenns schwammig wird.
Ich chum langsam gar nüm drus, weli Meinig du vertritsch bzw uf was wetsch hiiwiise.

Imo lauft das alles guet sowiit, in 2-3 Wuche gömer wieder go schaffe und bis uf kei Grossverastaltige s meischt wieder normal, usserd e höcheri Staatsverschuldig.

Und wenns andersch chund verreckemer halt ame Ändziitszenario, immerhin mal erläbt denn, immer no besser als a Chräbs.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

was gits den für meinige? panisch erleb ich d gsellschaft nöd. und s wort panik wird hüt eifach au i jedi diskussion inegschobe.
Benutzeravatar
XYBOT
c'est mamifigg
c'est mamifigg
Beiträge: 15872
Registriert: 05 Mär 2002 19:28
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von XYBOT »

79BA624B-94DE-4B05-B057-E73C6816AB25.jpeg
1BD8B038-7DB7-472E-A6DE-48D6CAA9EB08.png
solang kei hardcore maske hesch bisch en :eek2:
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31689
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von feeshlee »

bisch du eine vo däne, wo immer no glaubt, dass maske dezue da sind sich sälber vor infektion z'schütze? :shock:
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Benutzeravatar
XYBOT
c'est mamifigg
c'est mamifigg
Beiträge: 15872
Registriert: 05 Mär 2002 19:28
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von XYBOT »

feeshlee hat geschrieben:bisch du eine vo däne, wo immer no glaubt, dass maske dezue da sind sich sälber vor infektion z'schütze? :shock:
lol warum söt e maske nur eisitig schütze? klar in asie träged all e maske wenns verchelted sind um di andere nöd azstecke. es isch nonig bewise dases gar nüt bringt. drum hends au das theather im moment....

was isch besser?

all träged e maske
a paar träged e maske
niemer treit e maske

:groel:
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben:was gits den für meinige? panisch erleb ich d gsellschaft nöd. und s wort panik wird hüt eifach au i jedi diskussion inegschobe.
Paar hend ebe scho panik, zwar dumm, aber so isch das.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Herr Rossi »

thaeye hat geschrieben:haaha. so lustig, posts vo anderne verändere. nei , das isch suechverhalte wo de meiste du vollnap.
Haha, so luschtig verallgemeinere und eigeti Charakterzüg welle a andere ahefte. Husch husch in Bunker zrugg
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

Jones hat geschrieben:und enand pfefferspray i d'fresse sprürhe wiu sie enand z'nöch chöme und vermeintlech chönnte enand astecke, isch das sicher nüm normals verhalte.
han die story jetzt mal glese und muen sege, naja, zwei idiotepäärli wo sust nöd ganz putzt sind. bitte nameh so biespiel.

de eint/i 37igi lebt vo de iv und isch umbaut mit ihrem kolleg emene über 65 jährige :lol: und s andere päärli und die haend sich na kennt :groel:
Zuletzt geändert von thaeye am 10 Apr 2020 16:42, insgesamt 2-mal geändert.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

Herr Rossi hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:haaha. so lustig, posts vo anderne verändere. nei , das isch suechverhalte wo de meiste du vollnap.
Haha, so luschtig verallgemeinere und eigeti Charakterzüg welle a andere ahefte. Husch husch in Bunker zrugg
eigeti charakterzüg :groel: laeck bisch du en dämliche siech. egal. wiiter gats. charakterzüüg welle ahafte, ich chan nöm. lern mal lese und verstah, tubl.
Zuletzt geändert von thaeye am 10 Apr 2020 16:49, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

zeromeier hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:was gits den für meinige? panisch erleb ich d gsellschaft nöd. und s wort panik wird hüt eifach au i jedi diskussion inegschobe.
Paar hend ebe scho panik, zwar dumm, aber so isch das.
es paar gits immer und überall.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Jones »

thaeye hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:haaha. so lustig, posts vo anderne verändere. nei , das isch suechverhalte wo de meiste du vollnap.
Haha, so luschtig verallgemeinere und eigeti Charakterzüg welle a andere ahefte. Husch husch in Bunker zrugg
eigeti charakterzüg :groel: laeck bisch du en dämliche siech. egal. wiiter gats. charakterzüüg welle ahafte, ich chan nöm. lern mal lese und verstah, tubl.
Dä mitem lese muesch dir säuber hinger d'ohre schriebe nach m duden quote... ;-)

Gesendet von meinem Mi A3 mit Tapatalk
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

du bringsch zwei mongibiespiel und redsch vo panik. lüüt mit iqs vo bananeschalene (ja das wird leidr immer schlimmer) wo nömm so regieret wies muesstet wenns mal en usnahmesituation git. u huere panik.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

da de pfefferspray agriff im blick:

https://www.blick.ch/news/schweiz/mitte ... 40185.html" onclick="window.open(this.href);return false;

JETZT SPRICHT DAS OPFER.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Herr Rossi »

thaeye hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:haaha. so lustig, posts vo anderne verändere. nei , das isch suechverhalte wo de meiste du vollnap.
Haha, so luschtig verallgemeinere und eigeti Charakterzüg welle a andere ahefte. Husch husch in Bunker zrugg
eigeti charakterzüg :groel: laeck bisch du en dämliche siech. egal. wiiter gats. charakterzüüg welle ahafte, ich chan nöm. lern mal lese und verstah, tubl.
Wills dis Suechverhalte isch gilts für all....

Du bisch e bsunders dumme Mönsch Aug, aber wenigschtens schtasch dezue das macht dich sympathisch.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Jones »

thaeye hat geschrieben:du bringsch zwei mongibiespiel und redsch vo panik. lüüt mit iqs vo bananeschalene (ja das wird leidr immer schlimmer) wo nömm so regieret wies muesstet wenns mal en usnahmesituation git. u huere panik.
Es si nid mongo bispiel wenn lüt beobachtisch wo sich vo allne frömde abwände us angst sich grad azstecke..
Und dr durchschnitts-bürger isch definitiv spürbar verunsicheret u verhautet sech teils recht komisch...

Gesendet von meinem Mi A3 mit Tapatalk
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

Herr Rossi hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:haaha. so lustig, posts vo anderne verändere. nei , das isch suechverhalte wo de meiste du vollnap.
Haha, so luschtig verallgemeinere und eigeti Charakterzüg welle a andere ahefte. Husch husch in Bunker zrugg
eigeti charakterzüg :groel: laeck bisch du en dämliche siech. egal. wiiter gats. charakterzüüg welle ahafte, ich chan nöm. lern mal lese und verstah, tubl.
Wills dis Suechverhalte isch gilts für all....

Du bisch e bsunders dumme Mönsch Aug, aber wenigschtens schtasch dezue das macht dich sympathisch.
es suechverhalte isch en charakterzug :groel: :groel: und ja übrigens isch das suechverhalte vo de meiste. du bisch natürli en bsunderi spezies. (han immerhin mal 4 siite bi google uf die erste plätz pusht und verstahn s metier scho bitz tubl). ich chönd dir zuestimme wennd würsch sege ich seg bsunders unsympathsich :lol:

alles guet jetzt, husch zrugg is chörbli mitem ribit go chnoche spiele, dött fühlsch dich den grossssss :lol:
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Ribit X Titan »

thaeye hat geschrieben:und gwüssi lüüt operiert i jedem post mit schlagwörter wie "panik" und sie wüsset immer nah nöd was "panik" überhaupt isch....panik wird herrsche waemmer den mal ois nöm i dem forum underhalte chönd :groel: den weisch au du was panik eigentlich isch.
Das wäre echt keine Panik für mich... dann ginge ich einfach davon aus dass der Shady pleite ist... denn ohne Kröten läuft auf dieser Welt nicht einmal ein einziger Server. Es könnte auch ein Hacker etwas angerichtet haben, das ist alles schon passiert.

Falls mein Fiber nicht mehr geht dann gehe ich davon aus dass wieder irgend ein Depp bei der Zentrale etwas "falsch geschaltet" hat, auch das keine Panik... alles schon dagewesen.

Panik gäbe es erst wenn in der Wohnung plötzlich alles voller Rauch ist, und falls ich das Fenster aufmache ist gleich noch mehr Rauch... das würde mir echt in den Knochen liegen.

Oder noch krasser: Jemand klopft an meiner Tür, ich mache auf und dann sind dort mehrere hustende Kinder vor der Tür mit blutigem Mund... dann würde ich echt einen Schock kriegen, DAS wäre Panik.
Benutzeravatar
XYBOT
c'est mamifigg
c'est mamifigg
Beiträge: 15872
Registriert: 05 Mär 2002 19:28
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von XYBOT »

thaeye hat geschrieben:da de pfefferspray agriff im blick:

https://www.blick.ch/news/schweiz/mitte ... 40185.html" onclick="window.open(this.href);return false;

JETZT SPRICHT DAS OPFER.
lol was für e pfiife, vomene renter zäh go usschlah la :groel:
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Ribit X Titan »

Jones hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:S Wundermittel heisst Verstand, wer gnueg devo hed brucht kei Impfstoff etc.
Säg das dene länder wo vorsorglech schomau gsetz gänderet hei und somit e impfpflicht ermügleche.. lol

Gesendet von meinem Mi A3 mit Tapatalk
Ich würde mich weigern...

Aber allgemein finde ich solche Vorkommnise wie Corona heikel weil es dann wieder unsere Freiheiten zusätzlich einschränkt, und die grossen Gewinner sind wie immer die Starken.

Man könnte echt meinen, es sei alles von den Mächtigen inszeniert, aber das wäre alles Verschwörungstheorie.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 5 Gäste