esch corona esch problem

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5409
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Vyse »

Fuck!
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17336
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von zeromeier »

Vyse hat geschrieben:Fuck!
:?:
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31693
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von feeshlee »

https://milano.corriere.it/notizie/cron ... 9d2e.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;

zämegfasst: dä Chinesisch Rotchrüz Typ findt, dass ide Lombardei no z'viel g'minglet wird - die lüüt sölle diheime blibe, susch klappt das nöd mit dä überfüllte spitäler.

...und ich han dänkt, die heget scho alles zuegmacht...
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Ribit X Titan »

Ich bin ja auch der Meinung dass die Mehrheit der Leute "geistig krank" ist aber das sieht diese Mehrheit natürlich umgekehrt (also ich bin der grosse Kranke und sie fast alle gesund).

Wahrscheinlich muss ich am Ende des Tages denen Recht geben: https://www.rubikon.news/artikel/die-pseudo-krise" onclick="window.open(this.href);return false;

Das obwohl (höchstwahrscheinlich) jeder über 80 der an Corona gestorben war Medikamente nahm und ich noch keine, auch nicht mein 70 jähriger Vater. Aber wie gesagt... für die Mehrheit ist alles "alte" was KEINE Medis nimmt krank und alle jungen die keine Medis nehmen, auch nicht indirekt mit dem Tierfutter, sowieso geistig krank. Also Demeter ohne Meds im Tiefutter u.a. alles schwer kranke Kostverächter (der gesunden Mehrheitskost).

Es ist soweit ich weiss noch keiner unter 80 daran gestorben, lediglich daran schon erkrankt, das sind einfach mal die aufrüttelnden Fakten. Also dermassen gefährlich kann er (noch) nicht sein.

Da ist tatsächlich jede Zigi gefährlicher, selbst das Flugzeug.

Ich weiss nicht was hier gespielt wird aber wahrscheinlich möchte man einfach, wie im 2008, eine neue Krise starten, diesmal anstatt Geldkrise eine Wirtschaftskrise, und danach das System für die Ärmsten unter uns nochmal unvorteilhafter machen. Das hatte man im 2008 schon getan, die Banken waren ab da fast unbrauchbar für die Masse, das System wurde massiv unvorteilhafter auf einen Schlag aber die Reichen wurden dennoch immer reicher. Und jetzt wird sicher wieder etwas neues kommen wo man nochmal, dank Corona, die Leute "enteignen" kann ohne dass sie es merken... und vorallem OHNE DASS SIE SICH WEHREN.

Gut möglich aber alles eine Verschwörungstheorie...
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22464
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Jones »

zeromeier hat geschrieben:
Vyse hat geschrieben:Fuck!
:?:
KMU Sterbe viellech?

i gseh's viellech chli ZU schwarz aber wirtschaftlech stüre mer ufe superGAU zue wenn das z'lang ahaltet (und danach gsehts momentan us)... :weg:

d'schwiz isch no halbwegs ire guete position mit üsere nid ganz so krasse verschuldig etc... aber lueget mau in europa ume... wieviu milliarde oder billione wäre nötig, zum d'wirtschaft stütze? wohär söu das geld cho wenn eh scho alli bis über d'ohre verschuldet si? :|

findes irgendwie o störend, dass itz jede chli lade muess zue mache und jensti wärde stärbe und glichzytig mache die milliardeschwäre grosskonzern (bi üs coop, migros, im usland z.b. amazon) dr jahrhundertumsatz! :schraube: :schraube:
die müesse stürtechnisch de aber so richtig zur kasse bätte werde wenn das überstande isch, süsch isches 1x meh e krassi unverteilig gsi ufem buggel vom normale gwerbler...
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Ribit X Titan »

Dann werkelt doch einfach weiter... herrje...
Welche Mitarbeiter hat es denn schon aus den Socken gehauen? Kennt jemand irgend ein Mitarbeiter der nun einen Grabstein braucht?

Ich glaub Digitec wird einfach weiter werkeln... und soviel einkassieren wie nie zuvor. Aber die sind keine KMU... sondern eine Gigaunternehmen d.h. zusammen mit Galaxus 1 Milliarde Umsatz.

Ich gehe am Samstag Hausbesuche machen und in der Bäckerei frischen Zopf holen... hab genug von der Hysterie, ich bin einfach zu gesund um hier weiche Knie zu bekommen. Dass ich danach meistens zuhause bleibe ist zwar garantiert aber eigentlich nur weil ich das sowieso fast immer tue, dazu ist mein Beutel klamm und alle Restaurants zu.

Wie gesagt, das mit der Umweltdiskussion ist ein willkommener Nebeneffekt, aber alles andere ist wohl nur übertriebene Hysterie.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 19 Mär 2020 18:31, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16562
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

hmm weiss nöd so recht, entweder de churzarbet fackel underschriebe und 80% lohn (gspickt wirsch eh ines paar monet, die krise gat na mind. 1 jahr), oder aber 3 monet volle lohn und chünde.

ich wart mal das wucheend na ab.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22464
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Jones »

thaeye hat geschrieben:hmm weiss nöd so recht, entweder de churzarbet fackel underschriebe und 80% lohn (gspickt wirsch eh ines paar monet, die krise gat na mind. 1 jahr), oder aber 3 monet volle lohn und chünde.

ich wart mal das wucheend na ab.
schwierige call... suech itz mau was neus innert 3 mönet... :|
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Ribit X Titan »

Irgendwas stimmt da einfach nicht...

Ich glaube eher dass die Wirtschaftsproduktion übersättigt ist, wir in Ware/Leistung ersaufen, und sie irgend eine Lösung brauchen wie sie die Wirtschaft reduzieren können.

Ist ja auch nicht gesund, 1 kg Weissmehl für 90 Rappen. Wieviel Natur hat man dafür geopfert um so billig zu produzieren? Wir haben viel zuviel Ware...
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Herr Rossi »

Oha, Positionsdate von Mobilgrät uswärte werded diskutiert. Mis Dumbphone chund demfall chli hüfiger zum Isatz.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Ribit X Titan »

Hmm... ja die Situation ist perfekt für gesteigertes "Controlling" ohne Gegenwehr.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16562
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

Jones hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:hmm weiss nöd so recht, entweder de churzarbet fackel underschriebe und 80% lohn (gspickt wirsch eh ines paar monet, die krise gat na mind. 1 jahr), oder aber 3 monet volle lohn und chünde.

ich wart mal das wucheend na ab.
schwierige call... suech itz mau was neus innert 3 mönet... :|
scho so, ich wart na chli (han na galgefrist ganz wenig).
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22464
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Jones »

Herr Rossi hat geschrieben:Oha, Positionsdate von Mobilgrät uswärte werded diskutiert. Mis Dumbphone chund demfall chli hüfiger zum Isatz.
hocke eh all deheim.. huere spannend... :vortex:
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Mastler(P) »

Bild
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5409
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Vyse »

zeromeier hat geschrieben:
Vyse hat geschrieben:Fuck!
:?:
Luquidität für 2-3 Mönät, immer chli ah dä Gränze si... dänn wiederum, nie sälbschtständig gsi, vl. isch das ja dä Normalfall für die meiste Chliibetrieb.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16562
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

aber de herr obe immer chli meh gha, ich glaub scho au das d kmus villes falsch gmacht haend und natürli au villes verschlafe haend i de letschte 10 jahr. und ebe gwüssi herre (KMU's sind ja nöd 1-2 maa betrieb) halt scho au guet zueglangt haend (zieht sich bis is "mittlere" management) (natürli au vill gleistet und investiert, aber ebe). au oise CEO, immer schön mit bundesligaverein welle sponsoring mache und mit rudi völler id loge hocke, aber d markttrends völlig verpennt und null investiert. jetzt als erst grad a de lüüt uslah will nur en knappe monet liquid bisch.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17336
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von zeromeier »

S Militär hed en massive Isatz,wägme Virus, häti niemerd dänkt.
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18399
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
523
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von agestuffer »

Vyse hat geschrieben:Luquidität für 2-3 Mönät, immer chli ah dä Gränze si... dänn wiederum, nie sälbschtständig gsi, vl. isch das ja dä Normalfall für die meiste Chliibetrieb.
Das isch so... Ich kännä vili KMU die läbed nur wägem Kontokorränt vo de Bank überhaupt no…. Hendsch suscht scho hert…. Und wenn jetzt das no chund und vo hüt uf morn kei Gäld meh chund,, denn isches verdammt scheisse.... Darum, bin gspannt was de Bund morn verzellt… Wird am TV sitzä
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18399
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
523
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von agestuffer »

thaeye hat geschrieben:aber de herr obe immer chli meh gha, ich glaub scho au das d kmus villes falsch gmacht haend und natürli au villes verschlafe haend i de letschte 10 jahr. und ebe gwüssi herre (KMU's sind ja nöd 1-2 maa betrieb) halt scho au guet zueglangt haend (zieht sich bis is "mittlere" management) (natürli au vill gleistet und investiert, aber ebe). au oise CEO, immer schön mit bundesligaverein welle sponsoring mache und mit rudi völler id loge hocke, aber d markttrends völlig verpennt und null investiert. jetzt als erst grad a de lüüt uslah will nur en knappe monet liquid bisch.
Sorry, das stimmt doch eifach nid…
Weisch wiii viili Stromer, Zimmermannä, Sanitär und Co ghits bi üs i de Schwiiz. Firmänä mit 5-10 eventuell au mal bis 50 Mitarbeiter. Die Chnüttlet wie Sau damit viiili Famiilä zässä hend. Bis jetzt bini no i keim Betriib gsii wo de Chef meint er siig de Geilscht… Sondern immer bi Firmänä gsii wo de Chef sich zrguggnimmt und für dini Lüüt luegt…
Und das denn KMU halt nid immer chönd die neuschti EDV ha, die tüürschtä Berater iiladä für neue Konzept und so isch eifach au fakt... Die KMU wonich gsii bin hend dCheffeä ei tüüri BMW oder Merz cha, sondern en Crysler Familiäkutschä, en Seat Alhambra Famliäkutschä oder en 10 Jährigä BMW wo fascht usänandgiit isch….

Wenn natürlich de Chef en huerä Egoman isch und meint mit Bundesliga und Schikci Micki siig das so geil okay, nüt gägä Networking und so, aber ich wär dett nid lang sii. Hättmmi zfescht gregt.

Mier täts leid wenns settigi Buudä lüpft. Bi derä wo Du schaffsch aber eher nid.. Sicher au schlimm für die aagstelltä, aber so wies tönd het de Chef ja nie zu üch gluegt
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22464
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Jones »

agestuffer hat geschrieben:
Vyse hat geschrieben:Luquidität für 2-3 Mönät, immer chli ah dä Gränze si... dänn wiederum, nie sälbschtständig gsi, vl. isch das ja dä Normalfall für die meiste Chliibetrieb.
Das isch so... Ich kännä vili KMU die läbed nur wägem Kontokorränt vo de Bank überhaupt no…. Hendsch suscht scho hert…. Und wenn jetzt das no chund und vo hüt uf morn kei Gäld meh chund,, denn isches verdammt scheisse.... Darum, bin gspannt was de Bund morn verzellt… Wird am TV sitzä
agestuffer
https://de.wikipedia.org/wiki/Zombiefirma" onclick="window.open(this.href);return false;

interessante talk gseh vor paar wuche. über paar jahrzähnte zrügg blickt sige im schnitt ca. 1.5% vo de firmene konkurs gange (in DE)... sit z'geld so billig isch, sig die zahl uf ca. 0.5% gsunke. d.h. 1% vo de firme wär im prinzip jedes jahr kaputt gange, wiu sie nid rentiere und hei sich nur dankem geld zum praktisch nulltarif über wasser ghalte. wenn das ganze system mitem billig-geld zämebricht, wärde all die firme z'loch abe stürze... viu spass denn... :roll: :typej:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16562
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von thaeye »

agestuffer hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:aber de herr obe immer chli meh gha, ich glaub scho au das d kmus villes falsch gmacht haend und natürli au villes verschlafe haend i de letschte 10 jahr. und ebe gwüssi herre (KMU's sind ja nöd 1-2 maa betrieb) halt scho au guet zueglangt haend (zieht sich bis is "mittlere" management) (natürli au vill gleistet und investiert, aber ebe). au oise CEO, immer schön mit bundesligaverein welle sponsoring mache und mit rudi völler id loge hocke, aber d markttrends völlig verpennt und null investiert. jetzt als erst grad a de lüüt uslah will nur en knappe monet liquid bisch.
Sorry, das stimmt doch eifach nid…
Weisch wiii viili Stromer, Zimmermannä, Sanitär und Co ghits bi üs i de Schwiiz. Firmänä mit 5-10 eventuell au mal bis 50 Mitarbeiter. Die Chnüttlet wie Sau damit viiili Famiilä zässä hend. Bis jetzt bini no i keim Betriib gsii wo de Chef meint er siig de Geilscht… Sondern immer bi Firmänä gsii wo de Chef sich zrguggnimmt und für dini Lüüt luegt…
Und das denn KMU halt nid immer chönd die neuschti EDV ha, die tüürschtä Berater iiladä für neue Konzept und so isch eifach au fakt... Die KMU wonich gsii bin hend dCheffeä ei tüüri BMW oder Merz cha, sondern en Crysler Familiäkutschä, en Seat Alhambra Famliäkutschä oder en 10 Jährigä BMW wo fascht usänandgiit isch….

Wenn natürlich de Chef en huerä Egoman isch und meint mit Bundesliga und Schikci Micki siig das so geil okay, nüt gägä Networking und so, aber ich wär dett nid lang sii. Hättmmi zfescht gregt.

Mier täts leid wenns settigi Buudä lüpft. Bi derä wo Du schaffsch aber eher nid.. Sicher au schlimm für die aagstelltä, aber so wies tönd het de Chef ja nie zu üch gluegt
agestuffer
guet ich relativier und seg es fangt ab mittlere unternehme aaa. meh lahni mit mir abr nöd diskutiere. :-D und networking isch es anders wort für arschchrüche ;)
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11819
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
40
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von turntablism »

Blödi Frag. Was macheds in italie mit de über 40'000 obdachlose ? Wo gönd dia in quarantäne ?
:vortex:
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von Mastler(P) »

turntablism hat geschrieben:Blödi Frag. Was macheds in italie mit de über 40'000 obdachlose ? Wo gönd dia in quarantäne ?
in leeri sport stadie und chillene? so öffentlichs züg wo den leer isch.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11819
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
40
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von turntablism »

Mastler(P) hat geschrieben:
turntablism hat geschrieben:Blödi Frag. Was macheds in italie mit de über 40'000 obdachlose ? Wo gönd dia in quarantäne ?
in leeri sport stadie und chillene? so öffentlichs züg wo den leer isch.
Und all di drogeabhängige uf de Strasse? Mached chalte endzuug ? Diä lupfts warschinlich am schnellste :|
:vortex:
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31693
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: esch corona esch problem

Beitrag von feeshlee »

d'italiener händ schiins nur hälbherzig zuegmacht. ca. 4 tag vor dä schwiizer, wo au nur halbhärzig zuegmacht händ. ide leschte 3 tag händ sich die bestätigte infektione vo 20k uf 40k erhöht. so ungefähr. also hämmer in ca 4 tag öppe 10k infizierti (dunkelziffere 50k)... :(
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 106 Gäste