Hesch en Läbens-Plan?

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderatoren: Uriel, Avenger

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitragvon Herr Rossi » 23 Okt 2019 10:18

Das tönt doch super. Cha das mit em zäme läbe nachvollzieh, au wenns für mich persönlich momentan nid in Frag chund. Aber mega dass es für öich so funktioniert.
Herr Rossi
Serious Hardcore Gamer
Serious Hardcore Gamer

Tradingpunkte:
Trading points plus
31
Trading points minus
0

Beitragvon Mastler(P) » 23 Okt 2019 10:25

aso wenn er für enand da sind wenns si muss, mer aber zum zämmeläbe nur eh 3 zimmer wohnig leischte chan. wötsch denn lieber getrennt wohne?
The mind is the friend of those who have control over it, and the mind acts like an enemy for those who do not control it... es ist eine Form der geistigen Gewalt.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Seid reich im Geiste und warmherzig.
BildMan kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.Bild
Mastler(P)
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
24
Trading points minus
0

Beitragvon Ribit » 23 Okt 2019 21:14

Jungchen, 3 Zimmer sind für 2 genug. Eines zum Schlafen und Sex haben, eines für Besuch und eines für Games, Büro und Bücher. Küche und Badezimmer sind separat.
Vyse hat geschrieben:Mier isch swichtigscht innere Beziehig, dass me für enand da isch, wänns würkli druff ahchonnt, alles andere isch sekundär. Wänn dä Punkt nöd erfüllt isch, macht Beziehig für mich kein Sinn.

Das ist komplex, hört sich wie Mischung zwischen Freundschaft, Fernbeziehung und offene Beziehung an.

Ich glaub der Schlüssel liegt in der Büchse der Pandora:
Die Büchse der Pandora enthielt, wie die griechische Mythologie überliefert, alle der Menschheit bis dahin unbekannten Übel wie Arbeit, Krankheit und Tod. Sie entwichen in die Welt, als Pandora die Büchse öffnete.

Als einzig Positives enthielt die Büchse die Hoffnung (griechisch ἐλπίς elpís). Bevor diese auch entweichen konnte, wurde die Büchse wieder geschlossen. So wurde die Welt ein trostloser Ort.

Beziehungen sollte man nicht zu persönlich nehmen weil:
60 Prozent aller Ehen auf der Welt sind arrangiert - die Mehrheit der Bevölkerung hat also wenig Einfluss auf die Wahl ihres potentiellen Dauer-Sexualpartners. (The Penguin Atlas of Sexual Behaviour)

Funktionieren tuts magischerweise meistens trotzdem, denn der Geist ist mächtig wenn er will.
Ribit
Serious Hardcore Gamer
Serious Hardcore Gamer

Tradingpunkte:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitragvon Mastler(P) » 25 Okt 2019 07:43

Vyse hat geschrieben:Ich. Ich stah am Morge uuf und so zimlich serscht, wo mier in Sinn chonnt, isch, dass ich ja uuf em Wäg zum Tod bin und jede Momänt chönnt sterbe. Dänn gahni mal go Duusche, zmorge ässe und en Kaffi zuebereite mit miine neue Filterkaffimaschine (Materielli Sache mached tatsächlich zfriedener) aber das Bewusstsi isch ebbe, omnipräsent, wie z.B. chronischs, moderats Chopfweh.

*D E A T H* IS IN YOU FUTURE :deathlord:
Bild

ich säg ja, hörr uf! :-D
The mind is the friend of those who have control over it, and the mind acts like an enemy for those who do not control it... es ist eine Form der geistigen Gewalt.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Seid reich im Geiste und warmherzig.
Mastler(P)
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
24
Trading points minus
0

Beitragvon Vyse » 25 Okt 2019 09:25

Was genau söll das Bild uussäge?
Aber wür mi jez nöd sehr verwundere. Gedanke verursached e diräkti Würkig im Körper (z.B. mached erotisch ahregendi Gedanke plötzlich en stiife Pipi) so händ sicher anderi Gedanke au en bestimmte Iifluss uuf "sFleisch". Sich im Todesbewusstsi befinde, zerschliesst dä Körper bestimmt.

Apropos. Dä neu Vsauce/Mind Field isch no guet, passt grad thematisch sehr.
Vyse
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitragvon Mastler(P) » 25 Okt 2019 11:08

Vyse hat geschrieben:Apropos. Dä neu Vsauce/Mind Field isch no guet, passt grad thematisch sehr.

ok, verfolg i nöd. chönt mal luege.
Mastler(P)
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
24
Trading points minus
0

Beitragvon Ribit » 27 Okt 2019 13:26

Ich finde Vyses Gedankengänge ja schon destruktiv weil das erste was man beim Aufstehen eigentlich denken sollte ist "dass der Tod einem noch nicht heimgesucht hat, darauf saufe ich jetzt einen Kaffee."

Klar, irgendwann danach würde ichs mir oder irgendjemandem so besorgen dass all diese verwirrenden Gedankengänge der Euphorie Platz machen müssen... das nennt sich "konstruktive Dominanz".

Scheisse ist nur wenn einem die bümselnde Menscheit das Liebesleben schwer macht und dazu das was man noch lieben darf und kann am umnieten ist. Es ist so als ob sie als Mehrheit allen aufs Auge drücken was man lieben darf und kann.
Ribit
Serious Hardcore Gamer
Serious Hardcore Gamer

Tradingpunkte:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitragvon Herr Rossi » 27 Okt 2019 14:17

Liebi isch frei, du chasch niemert zwinge dich zliebe. Wenn du gliebt wirsch lits a die, wenn nid denn äbe au. Dis Gjammer isch recht dumm, so wird das nüt. Chasch ewigs und ei Tag d Gsellschaft für dini unerwünscht Situation verantwortlich mache, bewirke wirds s Gägeteil vo dem was du wetsch. Dänk Mal drüber nah, es lohnt sich.
Herr Rossi
Serious Hardcore Gamer
Serious Hardcore Gamer

Tradingpunkte:
Trading points plus
31
Trading points minus
0

Beitragvon Ribit » 28 Okt 2019 00:41

Bigotterie!
Ribit
Serious Hardcore Gamer
Serious Hardcore Gamer

Tradingpunkte:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitragvon Mastler(P) » 28 Okt 2019 10:22

Ribit hat geschrieben:Ich finde Vyses Gedankengänge ja schon destruktiv

er isch au im herzä en goth :idea:
Mastler(P)
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
24
Trading points minus
0

Beitragvon Vyse » 28 Okt 2019 10:35

Bullshit. sLäbe isch an sich desktruktiv (es zerstört andauernd, damit dExischtänz sich bewahre chann i sonere Bestialität und Grausamkeit, wo sogar en vom Mänsch verursachte Genozid bi wiitem überstiigt).
Das isch ja das, was ich generell kritisiere.
dExischtänzfanatiker findet aber immer irgend en Kunschtgriff, zum sich die Tatsache zrächtfertige. Für dMänschheit. Für Entwicklig. Für dä Fortschritt. Für dBesidelig vo dä Galaxie. Blahblah...
Ich bin absolut gäge Destruktion, ich bin gäge sVernichtigsprinzip, wo als Bedingig für dLäbensent- und Bestehig würkt. Iehr sind die, wo Destruktivität befürwortet im Vorwand vo irgend äre Rächtfertigung, wo eu grad schmeichled, nöd ich.
Vyse
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitragvon Vyse » 28 Okt 2019 10:49

Ribit hat geschrieben:I

Klar, irgendwann danach würde ichs mir oder irgendjemandem so besorgen dass all diese verwirrenden Gedankengänge der Euphorie Platz machen müssen... das nennt sich "konstruktive Dominanz".

So redt nur eine, wo sich nonig richtig duur sLäbe gfiggt hät. Glaubs mier, au dä Figgruusch nimmt irgendwänn mal ab, wänn dich querbeet gvoglet häsch und dich ah dHälfti vo diine Bettgschichte nümm chasch erinnere, will ständig nur vo dä einte zur nächschte bisch. Tatasach jeodch: Es würkt temporär als extatischi Flucht, ja. Aber dNüechternheit vo dä Würklichkeit zerschlaht dier dExtase früehner oder spöter.
Vyse
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitragvon Mastler(P) » 28 Okt 2019 11:40

sehr amüsant. ich finds scho guet amigs vo dir zläse.
Mastler(P)
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
24
Trading points minus
0

Beitragvon zeromeier » 28 Okt 2019 12:43

Vyse hat geschrieben:

Au dä Figgruusch nimmt irgendwänn mal ab, wänn dich querbeet gvoglet häsch und dich ah dHälfti vo diine Bettgschichte nümm chasch erinnere, will ständig nur vo dä einte zur nächschte bisch. Tatasach jeodch: Es würkt temporär als extatischi Flucht, ja. Aber dNüechternheit vo dä Würklichkeit zerschlaht dier dExtase früehner oder spöter.

isch aber au e eher negativi Perspektive.
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr

Tradingpunkte:
Trading points plus
96
Trading points minus
0

Beitragvon Parisienne » 28 Okt 2019 12:48

hallo
Bild
Parisienne
Pro Gamer
Pro Gamer

Tradingpunkte:
Trading points plus
1
Trading points minus
0

Beitragvon Vyse » 28 Okt 2019 13:07

Weder positiv, no negativ. Es isch klar, dass es eFlucht isch und dass di irgendwänn iihollt, sägs jez Alkohol, Vogle oder suscht irgend e Form vo Ablänkig. Was ich demit säge will (bzw. uuf was sich dä Riblit bezieht), sich id Extase uufschwinge muess en Fall zur Folge ha. Exzäss sind nüüt nachhaltigs, au das isch klar.
Lieber epikureisch handle, also uuf Exzäss oder churzfrischtigi Gnüss verzichte, wänn dä Verzicht zueträglich isch für en nachhaltige, längere Gnuss und öppis unahgnähms mache, wänn au das zum langerfrischtige, nachhaltigere Gnuss biitreiht.
Vyse
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitragvon Herr Rossi » 28 Okt 2019 13:53

zeromeier hat geschrieben:
Vyse hat geschrieben:

Au dä Figgruusch nimmt irgendwänn mal ab, wänn dich querbeet gvoglet häsch und dich ah dHälfti vo diine Bettgschichte nümm chasch erinnere, will ständig nur vo dä einte zur nächschte bisch. Tatasach jeodch: Es würkt temporär als extatischi Flucht, ja. Aber dNüechternheit vo dä Würklichkeit zerschlaht dier dExtase früehner oder spöter.

isch aber au e eher negativi Perspektive.
Gsehn ich au so, aber selbst das isch Asichtssach oder eher e Frag vo de innere Ischtellig.
Mir wär das z aschtrengend, würd glaub öpis degäge undernäh für en besseri Läbensqualität
Herr Rossi
Serious Hardcore Gamer
Serious Hardcore Gamer

Tradingpunkte:
Trading points plus
31
Trading points minus
0

Beitragvon Vyse » 28 Okt 2019 13:58

hallo
Vyse hat geschrieben:Weder positiv, no negativ. Es isch klar, dass es eFlucht isch und dass di irgendwänn iihollt, sägs jez Alkohol, Vogle oder suscht irgend e Form vo Ablänkig. Was ich demit säge will (bzw. uuf was sich dä Riblit bezieht), sich id Extase uufschwinge muess en Fall zur Folge ha. Exzäss sind nüüt nachhaltigs, au das isch klar.
Lieber epikureisch handle, also uuf Exzäss oder churzfrischtigi Gnüss verzichte, wänn dä Verzicht zueträglich isch für en nachhaltige, längere Gnuss und öppis unahgnähms mache, wänn au das zum langerfrischtige, nachhaltigere Gnuss biitreiht.
Vyse
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitragvon Herr Rossi » 28 Okt 2019 14:37

Und? Es isch trotzdem en Ischtellissach.
Herr Rossi
Serious Hardcore Gamer
Serious Hardcore Gamer

Tradingpunkte:
Trading points plus
31
Trading points minus
0

Beitragvon Mastler(P) » 28 Okt 2019 14:49

hoi
Herr Rossi hat geschrieben:Und? Es isch trotzdem en Ischtellissach.
Mastler(P)
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
24
Trading points minus
0

Beitragvon Herr Rossi » 28 Okt 2019 15:24

Ah sali
Herr Rossi
Serious Hardcore Gamer
Serious Hardcore Gamer

Tradingpunkte:
Trading points plus
31
Trading points minus
0

Beitragvon zeromeier » 28 Okt 2019 15:36

Vyse hat geschrieben:Weder positiv, no negativ. Es isch klar, dass es eFlucht isch und dass di irgendwänn iihollt, sägs jez Alkohol, Vogle oder suscht irgend e Form vo Ablänkig. Was ich demit säge will (bzw. uuf was sich dä Riblit bezieht), sich id Extase uufschwinge muess en Fall zur Folge ha. Exzäss sind nüüt nachhaltigs, au das isch klar.

Interessante Aspäkt. Also würsch Du säge: lieber 10 Jahr asträngend für 1 Jahr super? Ich säge: Möglichscht versueche s'bescht us jedem Momänt usehole. Wenn dezue "Ablänkig" brucht, isch das völlig ok, im Gägeteil: Es sich sogar wünschenswert. Nur söt meh imo durchuus die eiget Ziit au nutze für das, wo Du wahrschiinlich meinsch. Nur söt ebe s'eint am ander nöd im Wäg stah. Was automatisch heisst, dass Suchtverhalte natürlich nie hilft, egal i welere Form und immer destruktiv isch. Druf verzichte (uf die vo Dir gnännte Sache) findi allerdings fasch no tümmer. Was bliibt eim denn am Schluss uf dem Planet? Ebe.
zeromeier

Tradingpunkte:
Trading points plus
96
Trading points minus
0

Beitragvon Vyse » 28 Okt 2019 16:30

Bi däre Uussag underscheid ich starch zwüsched Ablänkig (wo ich als unentbehrlich betrachte, bitz Game, Internetbanalitäte usw.) und extreme Flucht, id däre me extatischi Zueständ versuecht zerreiche, zum vergässe, dass me exischtiert. Wobii, au das isch nöd so schlächt, sind no cooli Zueständ aber de Fall isch unuswiichlich (ussert me stirbt i dä Extase, lol).

Ich han mier übers sVerhältnis jez nonig viel Gedanke gmacht ("lieber 10 Jahr ahgstränged für 1 Jahr super)". Das fändi bitz es magers Verhältnis.
Ich gsehn das Konzept eher als es stetigs Schaffe amene Befindlichkeits-Grundniveau, wo akzeptabel isch aber mit dä Jahre graduell stiigt, duur es bewussts Hiiwürke uuf dSteigerig vo däm Grundniveau. Also, weniger Schwankige i eis oder anders Extrem.
Ich red meh vonere Idee bzw. Läbensfüehrig, woni so konsequänt no nie gläbt han, aber ich stell mier dabii eigentlich en simple Katalog vo Tätigkeite und Vermiidige vor, wo uuf mich zuegschnitte sind. Kei Ahnig, z.B. jede Tag min. 30min. läse (ich merke, dass es mim Hirn guet tuet). Täglich irgend e Entspannigsüebig. Bewusst und bestimmt Gränze setze, wänn anderi die z überschriite drohed usw.
Ich glaube, dSchwirigkeit liiht i dä iserne Disziplin, das täglich z praktiziere. Dänn wiederum verlüürt me bitz dSpontanität, eifach in Tag innezläbe. Es isch glaubs sehr en individuelli Sach. Ich wünscht, ich chönnt easy in Tag inneläbe aber ich bruuch offebar meh Struktur, als ich dänkt han (sälber uuferleiti, sinnvolli Struktur, nöd vo usse diktiert).
Vyse
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitragvon Herr Rossi » 28 Okt 2019 17:03

Eigentlich brucht genau das wo du beschribsch jede Mönsch. Wär irgendwie komisch wenn nid
Herr Rossi
Serious Hardcore Gamer
Serious Hardcore Gamer

Tradingpunkte:
Trading points plus
31
Trading points minus
0

Beitragvon Vyse » 29 Okt 2019 06:59

Git sicher gnueng Lüüt mitme praktisch durgehende guete Grundbefinde, egal ob mit oder ohni Struktur, ohni dass öppis defür mached.
Nur wie chonnt en normale Mänsch zu sonere Läbensfüehrig wänn dLohnarbet die eigene Plän/Vorsätz und Fortschritt ständig vereitlet. sIsch ja sganze Läbe es Schrittli fürschi und duur Energie und dä Ziitverschleiss i dä Lohnarbet wieder drüü Schritt zrugg.
Vyse
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

VorherigeNächste

Zurück zu Off-Topic