Hesch en Läbens-Plan?

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderatoren: Uriel, Avenger

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitragvon Vyse » 22 Okt 2019 12:54

thaeye hat geschrieben:und wer tuet sich scho mit sim sterbe tagtäglich usenandsetze uusert er isch sterbenschrank? d diskussion da ine trüllt sich ja vorallem i de letschte paar siite um schicksalschläg wo den de gedanke halt uslöst. ich glaub niemert ussert die schwer depressive denkt jede tag an tod.

Ich. Ich stah am Morge uuf und so zimlich serscht, wo mier in Sinn chonnt, isch, dass ich ja uuf em Wäg zum Tod bin und jede Momänt chönnt sterbe. Dänn gahni mal go Duusche, zmorge ässe und en Kaffi zuebereite mit miine neue Filterkaffimaschine (Materielli Sache mached tatsächlich zfriedener) aber das Bewusstsi isch ebbe, omnipräsent, wie z.B. chronischs, moderats Chopfweh.
Vyse
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitragvon Mastler(P) » 22 Okt 2019 12:55

Vyse hat geschrieben:Und vor allem: Wie chonnt me zu däre Fähigkeit, die Tatsache so gliichmüetig hiiznäh? Yoga? Droge? Isch eifach so, will Charakter?

was wötsch denn degäge mache? isch eifacher mit, statt sich dgege dnatur zstelle.

Vyse hat geschrieben:Ich. Ich stah am Morge uuf und so zimlich serscht, wo mier in Sinn chonnt, isch, dass ich ja uuf em Wäg zum Tod bin und jede Momänt chönnt sterbe.

du bisch doch chrank, man. was bringt dir dä gedanke? wer lebt so?

wenn en film afahsch luege denksch denn au zersch: scheisse, nach chli meh als eh stund isch er verbi? oder machsch das nur bi dä film wod gern luegsch?
The mind is the friend of those who have control over it, and the mind acts like an enemy for those who do not control it... es ist eine Form der geistigen Gewalt.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Seid reich im Geiste und warmherzig.
BildMan kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.Bild
Mastler(P)
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
24
Trading points minus
0

Beitragvon turntablism » 22 Okt 2019 12:59

+
236.jpg
236.jpg (20.93 KiB) 921-mal betrachtet

-
134.jpg
134.jpg (31.77 KiB) 921-mal betrachtet
turntablism
Serious Hardcore Gamer
Serious Hardcore Gamer

Tradingpunkte:
Trading points plus
40
Trading points minus
0

Beitragvon zeromeier » 22 Okt 2019 13:17

Vyse hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:und wer tuet sich scho mit sim sterbe tagtäglich usenandsetze uusert er isch sterbenschrank? d diskussion da ine trüllt sich ja vorallem i de letschte paar siite um schicksalschläg wo den de gedanke halt uslöst. ich glaub niemert ussert die schwer depressive denkt jede tag an tod.

Ich. Ich stah am Morge uuf und so zimlich serscht, wo mier in Sinn chonnt, isch, dass ich ja uuf em Wäg zum Tod bin und jede Momänt chönnt sterbe. Dänn gahni mal go Duusche, zmorge ässe und en Kaffi zuebereite mit miine neue Filterkaffimaschine (Materielli Sache mached tatsächlich zfriedener) aber das Bewusstsi isch ebbe, omnipräsent, wie z.B. chronischs, moderats Chopfweh.

hani fasch vermuetet, dass das bi dir so chönt sii. Würi effektiv was degäge mache. Ergo usbräche us dim Alltag oder effektiv mal mit "Öperem" drüber rede
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr

Tradingpunkte:
Trading points plus
96
Trading points minus
0

Beitragvon Herr Rossi » 22 Okt 2019 13:35

Genau das.

Irgend e Parameter i dim Läbe schint nümm synchron zsii. Isch das begleitet vonere Depression?
Herr Rossi
Serious Hardcore Gamer
Serious Hardcore Gamer

Tradingpunkte:
Trading points plus
31
Trading points minus
0

Beitragvon Mastler(P) » 22 Okt 2019 13:37

mal chli lobotomie oder so mache. red ma mit dim arzt.
The mind is the friend of those who have control over it, and the mind acts like an enemy for those who do not control it... es ist eine Form der geistigen Gewalt.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Seid reich im Geiste und warmherzig.
Mastler(P)
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
24
Trading points minus
0

Beitragvon Vyse » 22 Okt 2019 13:46

Herr Rossi hat geschrieben:Irgend e Parameter i dim Läbe schint nümm synchron zsii.

Miini Iischätzig wär eher: Ich verachte Lohnarbet generell aber bi zwunge sie uuszfüehre, was zur Folg hät, dass dä gröscht Teil vo dä Läbesziit verschlisse wird, womit dLäbensziit, über die me sälber verüege chann täglich abnimmt, was natürlich zumene überhöhte Bewusstsi vo dä begränzte Läbensziit bzw. dä Stärblichkeit füehrt.
Vyse
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitragvon turntablism » 22 Okt 2019 13:50

d.h. du wotsch no sehr viel erlebe aber hesch angscht dass das nüm erlebsch.
turntablism
Serious Hardcore Gamer
Serious Hardcore Gamer

Tradingpunkte:
Trading points plus
40
Trading points minus
0

Beitragvon turntablism » 22 Okt 2019 13:51

mann, bsorg der öppis feins zässe und gnüss es.
turntablism
Serious Hardcore Gamer
Serious Hardcore Gamer

Tradingpunkte:
Trading points plus
40
Trading points minus
0

Beitragvon Vyse » 22 Okt 2019 13:52

Erläbe (im Sinn, vo usserordentliche Sache) eigentli nöd, eifach über miini Läbensziit sälber verfüege. Erläbt hani eigentli rächt viel, ha da keis übertriebenes Risse meh.
Vyse
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitragvon Mastler(P) » 22 Okt 2019 13:58

fein ässe :sabber:
Zuletzt geändert von Mastler(P) am 22 Okt 2019 14:41, insgesamt 2-mal geändert.
Mastler(P)
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
24
Trading points minus
0

Beitragvon Vyse » 22 Okt 2019 14:01

Mastler(P) hat geschrieben:du bisch doch chrank, man. was bringt dir dä gedanke? wer lebt so?

Was mier das bringt? Ebbe nüüt :lol:
Vyse
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitragvon zeromeier » 22 Okt 2019 14:04

Vyse hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:Irgend e Parameter i dim Läbe schint nümm synchron zsii.

Miini Iischätzig wär eher: Ich verachte Lohnarbet generell aber bi zwunge sie uuszfüehre, was zur Folg hät, dass dä gröscht Teil vo dä Läbesziit verschlisse wird, womit dLäbensziit, über die me sälber verüege chann täglich abnimmt, was natürlich zumene überhöhte Bewusstsi vo dä begränzte Läbensziit bzw. dä Stärblichkeit füehrt.

Da bini voll bi Dir. Läbensziit wird aber nöd besser, wenn Hunger hesch und under de Brugg wohnsch.
zeromeier

Tradingpunkte:
Trading points plus
96
Trading points minus
0

Beitragvon Herr Rossi » 22 Okt 2019 14:10

Vyse hat geschrieben:

Denn schlan ich dir vor dass du defür setsch sorge dass das was du gern machsch sowit entlöhnt wird dass dine gwünschti Lebensstil chasch ufrechterhalte. Gsehs als Tuuschhandel und nid als Lohnarbet. Zil setze und Schritt für Schritt det hi. Lösigsorientiert.
Herr Rossi
Serious Hardcore Gamer
Serious Hardcore Gamer

Tradingpunkte:
Trading points plus
31
Trading points minus
0

Beitragvon Mastler(P) » 22 Okt 2019 14:29

Vyse hat geschrieben:
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch doch chrank, man. was bringt dir dä gedanke? wer lebt so?

denn hörr doch uf. :idea:
Mastler(P)
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
24
Trading points minus
0

Beitragvon Mastler(P) » 22 Okt 2019 14:41

Vyse hat geschrieben:Ich. Ich stah am Morge uuf und so zimlich serscht, wo mier in Sinn chonnt, isch, dass ich ja uuf em Wäg zum Tod bin und jede Momänt chönnt sterbe.

Bild

Ich hat geschrieben:fein ässe :sabber:

Bild
Mastler(P)
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
24
Trading points minus
0

Beitragvon thaeye » 22 Okt 2019 15:03

es hilft mängisch sich z bewusst werde das meh halt trotz allem individualisiere und sich selber verwürkliche etc. halt doch es zahrädli im system isch, es chan nöd jede en job mache wo eim absolut erfüllt. realität gseh und demit lebe, sust halt andere job sueche und dis hobby zum bruef mache defür finanzielli ibuesse in chauf neh.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitragvon Vyse » 22 Okt 2019 15:08

Mastler(P) hat geschrieben:
Vyse hat geschrieben:

denn hörr doch uf. :idea:

...
Dateianhänge
sadfasdft.png
Vyse
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitragvon evo » 22 Okt 2019 15:20

thaeye hat geschrieben:es hilft mängisch sich z bewusst werde das meh halt trotz allem individualisiere und sich selber verwürkliche etc. halt doch es zahrädli im system isch, es chan nöd jede en job mache wo eim absolut erfüllt. realität gseh und demit lebe, sust halt andere job sueche und dis hobby zum bruef mache defür finanzielli ibuesse in chauf neh.

Und den nach 3 jahr merksch dass der s hobby kei spass me macht ebbe grad wils jez de bruef isch. Liichte ahschiss bim schaffe isch scho ok. Denn kasch um so meh t freizit gniesse und dene sache nochego wome sälbstbestimmt macht.
Oder grad umgekhert :lol: glaub für em vyse si problem gits kei generalpatänt
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg

Tradingpunkte:
Trading points plus
52
Trading points minus
0

Beitragvon Mastler(P) » 22 Okt 2019 15:28

:)

Bild
Mastler(P)
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
24
Trading points minus
0

Beitragvon thaeye » 22 Okt 2019 16:48

evo hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:es hilft mängisch sich z bewusst werde das meh halt trotz allem individualisiere und sich selber verwürkliche etc. halt doch es zahrädli im system isch, es chan nöd jede en job mache wo eim absolut erfüllt. realität gseh und demit lebe, sust halt andere job sueche und dis hobby zum bruef mache defür finanzielli ibuesse in chauf neh.

Und den nach 3 jahr merksch dass der s hobby kei spass me macht ebbe grad wils jez de bruef isch. Liichte ahschiss bim schaffe isch scho ok. Denn kasch um so meh t freizit gniesse und dene sache nochego wome sälbstbestimmt macht.
Oder grad umgekhert :lol: glaub für em vyse si problem gits kei generalpatänt

es git nie es patentrezept für philosophischi frage wie: was isch de tod, häsch angst vorem tod etc.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitragvon Brainfart » 22 Okt 2019 21:31

Also ich finds markant dass man mit "Todesängsten" noch beziehungsfähig ist, davor kann man nur den Hut ziehen. Bei solchen Aussichten sollte man eigentlich jeden Tag so leben als wäre es der Letzte vor dem Tod und sein Glück täglich aufs neue auskosten.

Ausserdem, was ist schon interessant an einem 08/15 Bümzli der den Tod bis kurz nach dem "tot umfallen" quasi ignoriert und häufig nicht einmal vorher Erbschaft verteilt haben, auch wenn sie wissen dass sie es nicht mit in den Himmel nehmen können. Da die meisten Bünzli allerdings nicht mehr gläubig sind können sie es noch als Grabbeigabe mit ins Grab nehmen.
Brainfart
Serious Hardcore Gamer
Serious Hardcore Gamer

Tradingpunkte:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitragvon Herr Rossi » 23 Okt 2019 03:54

D Frag isch öb er überhaupt beziehugsfähig isch.
Vyse, lebsch mit öperem zäme?
Herr Rossi
Serious Hardcore Gamer
Serious Hardcore Gamer

Tradingpunkte:
Trading points plus
31
Trading points minus
0

Beitragvon thaeye » 23 Okt 2019 07:11

Ribit hat geschrieben:Also ich finds markant dass man mit "Todesängsten" noch beziehungsfähig ist, davor kann man nur den Hut ziehen. Bei solchen Aussichten sollte man eigentlich jeden Tag so leben als wäre es der Letzte vor dem Tod und sein Glück täglich aufs neue auskosten.

Ausserdem, was ist schon interessant an einem 08/15 Bümzli der den Tod bis kurz nach dem "tot umfallen" quasi ignoriert und häufig nicht einmal vorher Erbschaft verteilt haben, auch wenn sie wissen dass sie es nicht mit in den Himmel nehmen können. Da die meisten Bünzli allerdings nicht mehr gläubig sind können sie es noch als Grabbeigabe mit ins Grab nehmen.

de dümst widrmal, en bünzli macht ebe gnau das, er macht es testament wo alles exakt greglet isch. aber du häsch halt de chopf z fest agschlage.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitragvon Vyse » 23 Okt 2019 09:40

Herr Rossi hat geschrieben:D Frag isch öb er überhaupt beziehugsfähig isch.
Vyse, lebsch mit öperem zäme?

Ich bin inere offene Beziehig, gönd mängisch zämme uuf "dJagd" oder händ mal es gmüetlichs Wocheänd oder wonah eus grad am meischte isch. Am Wocheänd grad zämme e hübschi Blondine ahknüüschperlet. Aber nei, wür niemals wälle mit öpperem zämmeläbe, ussert sAhwese wär so gross, dass me sich nöd ständig id Queeri chämt. Wieso isch das wichtig?
Mier isch swichtigscht innere Beziehig, dass me für enand da isch, wänns würkli druff ahchonnt, alles andere isch sekundär. Wänn dä Punkt nöd erfüllt isch, macht Beziehig für mich kein Sinn.
Vyse
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

VorherigeNächste

Zurück zu Off-Topic