Hesch en Läbens-Plan?

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17331
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von zeromeier »

Herr Rossi hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:ich leb jetzt und nöd spötr, drum chan ich jetzt nah probiere zumindest im chline mass was dezue bizträge.
Das macht fascht jede, aber es bedüted für jede öpis anders. Sini eigete Wertvorstellige z beschütze isch völlig normal. Gwüssni Lüt wend halt chli meh Sinn im eigete Lebe gäh als bis 65i schaffe und paar Jahr schpöter tot umgheie. Öb das vil oder wenig sind wo das wend wird recht individuell wahrgnoh, völlig okay und das Drama nid wert.

isch halt d'Frag ob in erschter Linie am System oder Dir sälber wetsch "hälfe".
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16550
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

Herr Rossi hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:ich leb jetzt und nöd spötr, drum chan ich jetzt nah probiere zumindest im chline mass was dezue bizträge.
Das macht fascht jede, aber es bedüted für jede öpis anders. Sini eigete Wertvorstellige z beschütze isch völlig normal. Gwüssni Lüt wend halt chli meh Sinn im eigete Lebe gäh als bis 65i schaffe und paar Jahr schpöter tot umgheie. Öb das vil oder wenig sind wo das wend wird recht individuell wahrgnoh, völlig okay und das Drama nid wert.
was chunsch jetzt mit drama? mir sind am diskutiere, eifach ruhig bluet wenn die grosse redet. ich weiss du häsch problem mit drama und negativität etc. aber grad überall muesch das nöd ineprojeziere.

"meh sinn am lebe geh" isch en floskl. als ob du de sinn vom dim lebe weisch wenn ufem sterbebett lisch.

aber es isch scho immer so gsi, wenn s irdische lebe z komplex für de mensch worde isch, haet meh sich geg de himmel gstreckt bis meh de grind agschlage haet.
Lis mal dini Biträg witer obe, dini Zuekunftsvision isch eher dramatisch, aber sorry wenn ich das falsch interpretiert ha.

Ich gib mim Lebe Sinn, ja, das hani guet im Griff. Gsund und lebensfroh, und teile mis Glück. Bescht für mich.
was wott ich miteme hirni diskutiere wo eh s gfühl haet und sich ired (placebo effekt), alles isch super. wird schwierig. ich red mit em andi und er haet mich was gfrögt, kei ahnig wieso du widrmal dini positivität muesch dribringe.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16550
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

zeromeier hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:ich leb jetzt und nöd spötr, drum chan ich jetzt nah probiere zumindest im chline mass was dezue bizträge.
Das macht fascht jede, aber es bedüted für jede öpis anders. Sini eigete Wertvorstellige z beschütze isch völlig normal. Gwüssni Lüt wend halt chli meh Sinn im eigete Lebe gäh als bis 65i schaffe und paar Jahr schpöter tot umgheie. Öb das vil oder wenig sind wo das wend wird recht individuell wahrgnoh, völlig okay und das Drama nid wert.

isch halt d'Frag ob in erschter Linie am System oder Dir sälber wetsch "hälfe".
ich muess mir nöd helfe, das muesst ich wenn ich unzfriede wär. bin ich aber absolut null mit mim lebe. lueg ich han die phase vo de endlose hinderfrögerei hinder mir (isch bi mir passiert nach de trennig vo minere 1. grosse liebi), was mach ich uf dere welt, was isch guet , was isch bös, existiert liebi überhaupt blbalbalblalbalballa. schön macht meh das, aber den au konsequent sii und sich den au ändere.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17331
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben:aber den au konsequent sii und sich den au ändere.
absolut. i welere Hiisicht hesch dich gänderet uf das abe?
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16550
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

zeromeier hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:aber den au konsequent sii und sich den au ändere.
absolut. i welere Hiisicht hesch dich gänderet uf das abe?
meh vögle, meh wichse. meh schlafe han ich na nöd gschafft. aber chunt nah.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17331
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von zeromeier »

btw, nach irgendwelchne Beziehigs-Trennige hed sich bi mir no nie au nur irgendwas gregt im Sinn vo "was chönti verändere usw".
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16550
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

zeromeier hat geschrieben:btw, nach irgendwelchne Beziehigs-Trennige hed sich bi mir no nie au nur irgendwas gregt im Sinn vo "was chönti verändere usw".
bi mir isch das die erst gross sinnkrise gsi won ich im lebe gha han. aber ebe muess nöd sii, d uslöser isch eifach es prägends ereignis im lebe wie todesfall, trennig/scheidig/bi de fraue die biologisch uhr wo halt glich tickt etc.)

nach jedere trennig gang ich i mich und frög au mich was ich chönt falsch gmacht ha, ich wott ja au chli besser werde. uusert sie isch würkli nix wert gsi :groel:
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17331
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben: nach jedere trennig gang ich i mich und frög au mich was ich chönt falsch gmacht ha, ich wott ja au chli besser werde. uusert sie isch würkli nix wert gsi :groel:
ja doch, das machi glaub au, zumindescht mal alles churz hinderfrage isch sicherlich nöd schlächt.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16550
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

zeromeier hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben: nach jedere trennig gang ich i mich und frög au mich was ich chönt falsch gmacht ha, ich wott ja au chli besser werde. uusert sie isch würkli nix wert gsi :groel:
ja doch, das machi glaub au, zumindescht mal alles churz hinderfrage isch sicherlich nöd schlächt.
bin jetzt eini am date, die hinderfrögt au grad alles momentan, 37gi, wott eigentlich familie gründe aber trotzdem nah d welt umarme, gat halt nöd alles glichziitig, stabilität haet halt au sin priiis i sache lebenstruktur, aber das will sie den halt nöd ghöre. ich wott alles, d welt entdecke, familie ha, en super job wo nur spass macht und vill verdiensch, alles alles alles. vielleicht au nöd so gsund.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Herr Rossi »

thaeye hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:ich leb jetzt und nöd spötr, drum chan ich jetzt nah probiere zumindest im chline mass was dezue bizträge.
Das macht fascht jede, aber es bedüted für jede öpis anders. Sini eigete Wertvorstellige z beschütze isch völlig normal. Gwüssni Lüt wend halt chli meh Sinn im eigete Lebe gäh als bis 65i schaffe und paar Jahr schpöter tot umgheie. Öb das vil oder wenig sind wo das wend wird recht individuell wahrgnoh, völlig okay und das Drama nid wert.
was chunsch jetzt mit drama? mir sind am diskutiere, eifach ruhig bluet wenn die grosse redet. ich weiss du häsch problem mit drama und negativität etc. aber grad überall muesch das nöd ineprojeziere.

"meh sinn am lebe geh" isch en floskl. als ob du de sinn vom dim lebe weisch wenn ufem sterbebett lisch.

aber es isch scho immer so gsi, wenn s irdische lebe z komplex für de mensch worde isch, haet meh sich geg de himmel gstreckt bis meh de grind agschlage haet.
Lis mal dini Biträg witer obe, dini Zuekunftsvision isch eher dramatisch, aber sorry wenn ich das falsch interpretiert ha.

Ich gib mim Lebe Sinn, ja, das hani guet im Griff. Gsund und lebensfroh, und teile mis Glück. Bescht für mich.
was wott ich miteme hirni diskutiere wo eh s gfühl haet und sich ired (placebo effekt), alles isch super. wird schwierig. ich red mit em andi und er haet mich was gfrögt, kei ahnig wieso du widrmal dini positivität muesch dribringe.
Ich red mir gar nüt ih und scho gar nid dass alles super isch. Es gad lediglich drum dases mir und mim Umfeld guet gad, das machsch du ja au und ich finde das super. Im Gegesatz zu dir bini nid so negativ und lächerlich arrogant. Ich hoffe aber für dich dass du grundsätzlich zfride u d glücklich bisch mit dine eigete Entscheidige, das isch nämlich d Vorussetzig dass dis Umfeld chasch verändere. Mit dinere Ischtellig bezwifle ich das jedoch, hoffe aber dass ich mich tüsche. Niemert lost uf Jammeri und lad sich vo eim erscht recht nid la beiflusse.

Wenn mit em Andy privat wetsch kommuniziere empfiehlt sich übrigens d PN Funktion ;-)
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16550
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

Herr Rossi hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:ich leb jetzt und nöd spötr, drum chan ich jetzt nah probiere zumindest im chline mass was dezue bizträge.
Das macht fascht jede, aber es bedüted für jede öpis anders. Sini eigete Wertvorstellige z beschütze isch völlig normal. Gwüssni Lüt wend halt chli meh Sinn im eigete Lebe gäh als bis 65i schaffe und paar Jahr schpöter tot umgheie. Öb das vil oder wenig sind wo das wend wird recht individuell wahrgnoh, völlig okay und das Drama nid wert.
was chunsch jetzt mit drama? mir sind am diskutiere, eifach ruhig bluet wenn die grosse redet. ich weiss du häsch problem mit drama und negativität etc. aber grad überall muesch das nöd ineprojeziere.

"meh sinn am lebe geh" isch en floskl. als ob du de sinn vom dim lebe weisch wenn ufem sterbebett lisch.

aber es isch scho immer so gsi, wenn s irdische lebe z komplex für de mensch worde isch, haet meh sich geg de himmel gstreckt bis meh de grind agschlage haet.
Lis mal dini Biträg witer obe, dini Zuekunftsvision isch eher dramatisch, aber sorry wenn ich das falsch interpretiert ha.

Ich gib mim Lebe Sinn, ja, das hani guet im Griff. Gsund und lebensfroh, und teile mis Glück. Bescht für mich.
was wott ich miteme hirni diskutiere wo eh s gfühl haet und sich ired (placebo effekt), alles isch super. wird schwierig. ich red mit em andi und er haet mich was gfrögt, kei ahnig wieso du widrmal dini positivität muesch dribringe.
Ich red mir gar nüt ih und scho gar nid dass alles super isch. Es gad lediglich drum dases mir und mim Umfeld guet gad, das machsch du ja au und ich finde das super. Im Gegesatz zu dir bini nid so negativ und lächerlich arrogant. Ich hoffe aber für dich dass du grundsätzlich zfride u d glücklich bisch mit dine eigete Entscheidige, das isch nämlich d Vorussetzig dass dis Umfeld chasch verändere. Mit dinere Ischtellig bezwifle ich das jedoch, hoffe aber dass ich mich tüsche. Niemert lost uf Jammeri und lad sich vo eim erscht recht nid la beiflusse.

Wenn mit em Andy privat wetsch kommuniziere empfiehlt sich übrigens d PN Funktion ;-)
ich han kei ahnig wieso du uf beiflussig chunsch, aber dis wirre hirni ähnlet dem vom ribitz. also entschulidgt. gepflegt und arrogant muesch ebe chöne.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Herr Rossi »

Denn üeb no chli wenn das din Aschpruch isch, eis vo beidem kenni nonig vo dir
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Ribit X Titan »

Ein Jammer hilft kein Jammer, nur schöne heile Welt im Angesicht des Todes von Natur und irgendwann auch Mensch. Ignorieren will gelernt sein, bloss wo fängt der Jammer an und wo hört er auf? Als das ultimativ zu verurteilende Wort sollte man dessen Beschaffenheit mal genauer untersuchen... aber wie so oft tun wir das nicht und meinen mit dem was wir darüber zu verstehen glauben es durchschaut zu haben, hier ruht die Quelle des Ungesunden.

Die Quelle von Jammer ist Unzufriedenheit mit irgendwas, bloss wie heilt man diese Quelle oder kann man teils nur noch ignorieren, abgrenzen oder ausgrenzen, da Heilung sowieso unmöglich?

Man macht es wie ein Japaner, wenn ein Sushi im Restaurant stinkt dann tut man so als ob nichts wäre, geht lachend raus und kommt danach nie wieder. Bloss, wie anständig ist anständig wenn man nicht mehr über einen Umstand diskutieren kann?

Fakt ist, ich habe schon vielen Leuten denn Spiegel vorgehalten, wurde dann verbannt und ihre eigenen Ergüsse werden im nachhinein gerne gelöscht, damit es niemand erfährt. Sowas kann nicht erstrebenswert sein, ein verlogenes unehrliches Getue mit offener Zensurpolitik. Besser ist man lotet Möglichkeiten aus die alles lebens- und liebenswerter machen.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Herr Rossi »

E Jammeri isch nid liebenswert. Vilicht bemitleidenswert solang er sich versuecht us dere Situation zbefreie. Bi selber lang e Jammeri gsii, schrecklich weni zrugg dänke. Opferrolle isch au en Art Komfortzone.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Ribit X Titan »

Lieben, lieben kann man so gut wie alles, denn jeder ist frei das zu lieben was er nunmal liebt. Insofern werden hier wieder moralische Prinzipien uebergewaelzt die so nicht existieren. Manches mögen zwar nur Minderheiten aber obwohl die Mehrheit in Mitteleuropa lieber schlank mag so ist die Mehrheit nicht schlank. Obwohl die Mehrheit lieber reich mag so ist die Mehrheit nicht reich und obwohl die Mehrheit lieber intelligent mag so ist die Mehrheit dumm. Insofern kriegt man selten das optimale Packet und sollte besser genügsam sein, auch wenn möglich etwas zulassen was nicht ganz so optimal ist. Allerdings kann man natürlich auch eine kompromisslose Qualität erwarten und bis es eintrifft nichts wollen. Dann sollte man lediglich damit rechnen dass das was man sich sehnt, nach dem Himmel zu greifen, auch erst im Himmel eintrifft.

Ist das was ich sage zu sachlich und der Liebe sowieso unwürdig? Wenn ja dann gehört da auch sowas wie Opferrolle mitsamt Jammer dazu, das ist auch nicht tiefgründiger wie schlank, reich, jung und intelligent sein. Wenn ich wählen könnte wähle ich zuerst intelligent, danach schlank... damit wäre ich schon sehr zufrieden.

Ich brauche keinen der immerzu lacht und nur Optimismus versprüht, das kann schrecklich oberflaechlich werden, ganz ohne Kritikfähigkeit. Besser man setzt sich mit allem direkt auseinander auch wenn man über vieles nur noch lachen kann als beste Reaktion.

Ich sage immer wenn man zu optimistisch ist dann wird man irgendwann ziemlich dumm und wenn man zu pessimistisch ist wird man irgendwann herzlos, beides sind je nachdem bedenkliche Zustände. Ein Mensch ist insofern die Brillanz von allem, erst dann ist man Mensch und entwicklungsfaehig.

Im Prinzip geht's nur darum dass man ausreichend beweglich, damit meine ich innere Bewegung, ist. Ausserdem sollte man natürlich in keiner Extreme verharren weil dann wird man nicht mehr beweglich, das Innere wird langsam leblos.
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18399
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
523
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von agestuffer »

Die viil besser Frag isch - heschen Läbensversicherig??
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Mastler(P) »

agestuffer hat geschrieben:Die viil besser Frag isch - heschen Läbensversicherig??
Bild ich ha zwei.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18399
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
523
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von agestuffer »

Mastler(P) hat geschrieben: ich ha zwei.
Okay, Kreysi Meysi...... Uebertriibä muessch ja nid grad..... Haha
Eini für 10 Mio und eine für 10 Mia?
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Mastler(P) »

ich bruch nöd voll ca$h- ich bunkers so eifach mal ufd site.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17331
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von zeromeier »

agestuffer hat geschrieben:Die viil besser Frag isch - heschen Läbensversicherig??
agestuffer
nei, wüsst nöd wieso. Du hesch aber Chind, ich nimm a, Du hesch eini?
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16550
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

git au lebensversicherig und kombi 3a.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17331
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben:
zeromeier hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben: nach jedere trennig gang ich i mich und frög au mich was ich chönt falsch gmacht ha, ich wott ja au chli besser werde. uusert sie isch würkli nix wert gsi :groel:
ja doch, das machi glaub au, zumindescht mal alles churz hinderfrage isch sicherlich nöd schlächt.
bin jetzt eini am date, die hinderfrögt au grad alles momentan, 37gi, wott eigentlich familie gründe aber trotzdem nah d welt umarme, gat halt nöd alles glichziitig, stabilität haet halt au sin priiis i sache lebenstruktur, aber das will sie den halt nöd ghöre. ich wott alles, d welt entdecke, familie ha, en super job wo nur spass macht und vill verdiensch, alles alles alles. vielleicht au nöd so gsund.
Ja, das funktioniert tendenziell nöd, meh muss sich halt für irgendwas entscheide. Und je nach dem entscheidet Schicksal für eine. wenn bspw. kei gschiidi Frau kännelehrsch wo e Familie mitere wetsch, denn gad de Wäg logischerwiis noimeds andersch dure. Je nach dem wiemer läbt, verändered sich halt au d'Asprück as Läbe.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Ribit X Titan »

Man kann auch Weltreisen machen MIT Kind, alles schon passiert.

Schule wird zwar schwierig aber wenn 2 Hochintellektuelle im Spiel sind lernen sie es von den Eltern. Irgendwann machen sie Uni-Eintrittsprüfung... die sie bestehen sollten. Es braucht nicht zwingend obligatorische Schulen.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17331
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von zeromeier »

https://www.theguardian.com/science/201" onclick="window.open(this.href);return false; ... rtal-truth
Doubting death: how our brains shield us from mortal truth
Brain seems to categorise death as something that only befalls other people

Volunteers were asked to watch faces flash up on a screen while their brain activity was monitored. Photograph: Getty Images/iStockphoto
Warning: this story is about death. You might want to click away now.

That’s because, researchers say, our brains do their best to keep us from dwelling on our inevitable demise. A study found that the brain shields us from existential fear by categorising death as an unfortunate event that only befalls other people.

“The brain does not accept that death is related to us,” said Yair Dor-Ziderman, at Bar Ilan University in Israel. “We have this primal mechanism that means when the brain gets information that links self to death, something tells us it’s not reliable, so we shouldn’t believe it.”

Being shielded from thoughts of our future death could be crucial for us to live in the present. The protection may switch on in early life as our minds develop and we realise death comes to us all.

“The moment you have this ability to look into your own future, you realise that at some point you’re going to die and there’s nothing you can do about it,” said Dor-Ziderman. “That goes against the grain of our whole biology, which is helping us to stay alive.”

To investigate how the brain handles thoughts of death, Dor-Ziderman and colleagues developed a test that involved producing signals of surprise in the brain.

They asked volunteers to watch faces flash up on a screen while their brain activity was monitored. The person’s own face or that of a stranger flashed up on screen several times, followed by a different face. On seeing the final face, the brain flickered with surprise because the image clashed with what it had predicted.

Various words appeared above the faces on screen. Half of the time these were death-related words such as “funeral” or “burial”. The scientists found that if a person’s own face flashed up next to deathly words, their brain shut down its prediction system. It refused to link the self with death and no surprise signals were recorded.

Avi Goldstein, a senior author on the paper, said: “This suggests that we shield ourselves from existential threats, or consciously thinking about the idea that we are going to die, by shutting down predictions about the self, or categorising the information as being about other people rather than ourselves.”

Dor-Ziderman added: “We cannot rationally deny that we will die, but we think of it more as something that happens to other people.” The study will be published in NeuroImage next month.

In the not-so-distant past, Zor-Diderman pointed out, our brain’s defences against thoughts of death were balanced out by the reality of death around us. Today, he believes, society is more death-phobic, with sick people confined to hospitals and elderly people to care homes. As a result, he suspects, people know far less about the end of life and perhaps come to fear it more.

Arnaud Wisman, a psychologist at the University of Kent, said people put up numerous defences to stave off thoughts of death. The young in particular may see it as a problem for other people, he said.

His own work had found that in modern societies people embraced what he called the “escape treadmill”, where hard work, pub sessions, checking mobile phones and buying more stuff meant people were simply too busy to worry about death.

“However, it is not a solution to the problem itself,” he said. “So we need to keep escaping.”
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5405
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Vyse »

Blöd nur, dass miis Schild nöd funktioniert. Miine persönliche Erfahrig nah, isch Ignoranz em Bewusstsi vorzieh. Me gwünnt nüüt duur sTodesbewusstsi, eher im Gägeteil. Irgend en Derp, wo duur sLäbe tänzled und sich unsterblich glaubt, läbt definitiv voller, beser, gnussriicher. sUltimative Ziel wär so e dichti Wältverklärig härezbringe, i die me sich sälber zruggzieh chann und i däre me sich bewusst vor dä Nüechternheit und Bestialität vo dä Würklichkeit schützt. Isch doch irgendwie au wieder so e Matrix-Frag. Was bringt mier e scheiss Würklichkeit, wänn ich e besseri Ilusion chann ha? Ich pfiiif uuf Philophische Stolz.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 81 Gäste