Hesch en Läbens-Plan?

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17331
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben:andi, den chauf doch eifach kein wiiitere kack meh wo du nöd bruchsch ;)
:idea:
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Herr Rossi »

thaeye hat geschrieben:um sich z erde, bruuchts kei schicksalsschläg, da mueme sich selber mal fröge wieso meh plötzlich so gfloge isch.
Wil die Schicksalsschläg vo usse cho sind, in Form vomene unverschuldete Unfall und vomene Mönsch usem Umfeld.
Zum Glück hinderfrag mi aber au denn weni gschpüre dass mer i irgend ere Form nid guet got.
Gwüssni setted sich selber mal frage warum si vor gfühlsorientierte Mönsche so Angst hend. Oder isches eifach nur Unzfrideheit Aug?
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18531
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Avenger »

@zeromeier: Ja, mi Vater isch gstorbe. Han i das nie gseit? Isch aber au scho 14 Johr her inzwüsche. Das isch völlig unerwartet cho damals. Er isch 59 Johr lang gsund gsi, au nie ernsthaft krank und het gsund glebt. Und doch isch er mit Krebs konfrontiert worde. Derzue no e sehr bösartigi Art, wos meistens scho ds spät isch wenns entdecksch. Der 61. Geburtstag het er nüm erlebt.

Ha denn i dem Zämehang einiges überdenkt bi mir. Bis dahin han i eigentlich nur gschaffet und näbebii no ds Studium gmacht. Grösseri Plän, Reise und anders Züg han i immer uf später verschobe ("das het no lang Zit"), ohni gross ds überlege. Nach sim Tod han i ds Studium pausiert und bi d Welt go aluege. (Mini Erkenntnis: I der Schwiz han i mi danach irgendwie igsperrt gfühlt. Alles eng und chliin da. Defür hervorragendi Infrastruktur und es funktioniert so ziemlich alles, was i andere Länder überhaupt nid selbstverständlich isch.) Danach han i agfange mini Besitztümer reduziere. Ha nid nur viel Games gha, au jehnsti Bücher und viel andere Plunder. Han e ganze Estrich voll gha mit allem mögliche Zügs. Immer alles in Kiste versorgt und mi nie demit usenandgsetzt. Ha denn usgruumt und es isch au einiges zum Vorschiin cho wo ig nie meh wird bruche. Das han ig schlicht nüm mit mir möge umeschleppe, nüm möge Zit defür ufwende. Ha aber nie radikal usgruumt und uf einisch alles furtgschosse, sondern nur in chliine Schritte. Entsprechend isch es au es paar Johr gange bis alles isch weg gsi was het weg chönne (und denn au tatsächlich weg bliibe isch :mrgreen: ). Und ig ha mit 2 Johr Verzögerig ds Studium abgschlosse, das het natürlich au Zit brucht.

Was ich ha gänderet isch dass ig hüt eher wenig physikalischi Besitztümer ha. Viel Züg ha isch für mich hüt nüm so erstrebenswert. Vorteil: Es brucht kei Platz und ich muess es weder verwalte no abstaube. Zudem hesch hüt der Vorteil, dass vieles au digital chasch ha. Do bisch mobil und chasch trotzdem e riesigi Musik-, Buch-, Game- oder was au immer Bibliothek ha. Ha zwar game-technisch immer no einiges, aber für mich passts. Ich gib immer no Geld us, aber hüt gang i mit dem eher go reise als dass ich mir öppis id Wohnig tue stelle. D Logik hinter dem: Wer seit mir dass ig mit 67i no do bi? Wär schad wenn mir vorher öppis passiert und ig mir denn muess säge: Ha ussert schaffe leider nid viel anders gmacht und immer alles uf später verschobe.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16550
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

Herr Rossi hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:um sich z erde, bruuchts kei schicksalsschläg, da mueme sich selber mal fröge wieso meh plötzlich so gfloge isch.
Wil die Schicksalsschläg vo usse cho sind, in Form vomene unverschuldete Unfall und vomene Mönsch usem Umfeld.
Zum Glück hinderfrag mi aber au denn weni gschpüre dass mer i irgend ere Form nid guet got.
Gwüssni setted sich selber mal frage warum si vor gfühlsorientierte Mönsche so Angst hend. Oder isches eifach nur Unzfrideheit Aug?
möglich, ich bin scho vill unzfriede aber nöd mit mir selber :-D es isch momentan eifach en trend "gfuehl" walte z lah. d logik chunt leider meistens z churz. aber das isch nur mini grosschotzig meinig. jede gsunde mensch merkt wenns eim nöd guet gat und probiert was z ändere, wenn nöd isch au das sin entscheid woner fällt und das isch absolut au vertretbar.

ha dir scho es paarmal gseit a dine psychoanalytische fähigkeite muesch scho nah chli schaffe.... :) jede isch "gfuehlsorientiert" , gwüssi schaltet eifach au nah s hirni in entscheidigsprozess iii.

han scho vill "gfuehlsorientierti" troffe wo eigentlich fast geisteschrank sind. ähnlich wie bi de logiker d soziopathe.

schicksalsschläg sind teil vom lebe, wies ebe halt nöd eifach en gradi linie isch sondern en achterbahn, je schneller das meh das realisiert, je besser lebt meh.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17331
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben:jede gsunde mensch merkt wenns eim nöd guet gat und probiert was z ändere, wenn nöd isch au das sin entscheid woner fällt und das isch absolut au vertretbar.
Tun ich bestrite. Eher passiert was, es schockiert die meischte denn, und nach paar Monet gads im Hamsterrad/de matrix /whatever wiiter wie vorher. Sis Läbe ernschthaft überdänke, sich bewusst werde was meh wüki wett, nöd nur was am eifachschte isch oder meh vo de Gesellschaft glernt hed s vorherig Läbe wiiterführe, und ändere brucht viel viel Ziit und Energie, das - behaupt ich - mached wenig. Siehe d Wält a, wie sie , gäld, gäld, gäld und konsumirrsinn, das isch läbe? Die meischte checked doch gar nöd, dass sie äigentli nur 20% vo ihrer mögliche läbesziit effektiv nutzed und versuhled i ihrem immerwiederkehrende komfortzone alltag.
schicksalsschläg sind teil vom lebe, wies ebe halt nöd eifach en gradi linie isch sondern en achterbahn, je schneller das meh das realisiert, je besser lebt
sicherlich nöd unwahr.

Avenger: schriib dir mal no diräkt
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16550
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

zeromeier hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:jede gsunde mensch merkt wenns eim nöd guet gat und probiert was z ändere, wenn nöd isch au das sin entscheid woner fällt und das isch absolut au vertretbar.
Tun ich bestrite. Eher passiert was, es schockiert die meischte denn, und nach paar Monet gads im Hamsterrad/de matrix /whatever wiiter wie vorher. Sis Läbe ernschthaft überdänke, sich bewusst werde was meh wüki wett, nöd nur was am eifachschte isch oder meh vo de Gesellschaft glernt hed s vorherig Läbe wiiterführe, und ändere brucht viel viel Ziit und Energie, das - behaupt ich - mached wenig. Siehe d Wält a, wie sie , gäld, gäld, gäld und konsumirrsinn, das isch läbe? Die meischte checked doch gar nöd, dass sie äigentli nur 20% vo ihrer mögliche läbesziit effektiv nutzed und versuhled i ihrem immerwiederkehrende komfortzone alltag.
schicksalsschläg sind teil vom lebe, wies ebe halt nöd eifach en gradi linie isch sondern en achterbahn, je schneller das meh das realisiert, je besser lebt
sicherlich nöd unwahr.

Avenger: schriib dir mal no diräkt
s lebe isch unter anderem konsum ja, aber das chasch ja selber stüüre. also immerhin häsch villes selber i de händ. au usbreche usem system chasch, wenn chli eier häsch und dich ischränksch. es isch eigentlich na nie so vill möglich gsi wie hüt. s problem isch eher mir sind scho rechti jammersusene worde dur 50 jahr friede freude eierkuchen. ich inklusive. mir haend wie d selbstbestimmig erreicht und jetzt kei ahnig meh wie wiitr.

es "system" wird immer vonere "unkritische" masse bewegt, so au de kapitalismus.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17331
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben:

s lebe isch unter anderem konsum ja, aber das chasch ja selber stüüre. also immerhin häsch villes selber i de händ. au usbreche usem system chasch, wenn chli eier häsch und dich ischränksch. es isch eigentlich na nie so vill möglich gsi wie hüt. s problem isch eher mir sind scho rechti jammersusene worde dur 50 jahr friede freude eierkuchen. ich inklusive. mir haend wie d selbstbestimmig erreicht und jetzt kei ahnig meh wie wiitr.

es "system" wird immer vonere "unkritische" masse bewegt, so au de kapitalismus.
Du hesch völlig rächt, und alles wo ich säg isch, dass die meischte lüüt zur unkritische masse ghöred (logisch susch würeds nöd kontrolliere) und drum ebe nix ändere a ihrere sichtwiis, egal was passiert.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16550
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

zeromeier hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:

s lebe isch unter anderem konsum ja, aber das chasch ja selber stüüre. also immerhin häsch villes selber i de händ. au usbreche usem system chasch, wenn chli eier häsch und dich ischränksch. es isch eigentlich na nie so vill möglich gsi wie hüt. s problem isch eher mir sind scho rechti jammersusene worde dur 50 jahr friede freude eierkuchen. ich inklusive. mir haend wie d selbstbestimmig erreicht und jetzt kei ahnig meh wie wiitr.

es "system" wird immer vonere "unkritische" masse bewegt, so au de kapitalismus.
Du hesch völlig rächt, und alles wo ich säg isch, dass die meischte lüüt zur unkritische masse ghöred (logisch susch würeds nöd kontrolliere) und drum ebe nix ändere a ihrere sichtwiis, egal was passiert.
;) stell dir mal vor mir würdet de konsum mal um 50% reduziere, was das alles für uswürkige haeti. gueti wie schlechti, isch sehr spannend. ich bin au füren "bewusstere lebenstil", das z definiere muemer aber glaubs nah lerne.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17331
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben:
zeromeier hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:

s lebe isch unter anderem konsum ja, aber das chasch ja selber stüüre. also immerhin häsch villes selber i de händ. au usbreche usem system chasch, wenn chli eier häsch und dich ischränksch. es isch eigentlich na nie so vill möglich gsi wie hüt. s problem isch eher mir sind scho rechti jammersusene worde dur 50 jahr friede freude eierkuchen. ich inklusive. mir haend wie d selbstbestimmig erreicht und jetzt kei ahnig meh wie wiitr.

es "system" wird immer vonere "unkritische" masse bewegt, so au de kapitalismus.
Du hesch völlig rächt, und alles wo ich säg isch, dass die meischte lüüt zur unkritische masse ghöred (logisch susch würeds nöd kontrolliere) und drum ebe nix ändere a ihrere sichtwiis, egal was passiert.
;) stell dir mal vor mir würdet de konsum mal um 50% reduziere, was das alles für uswürkige haeti. gueti wie schlechti, isch sehr spannend. ich bin au füren "bewusstere lebenstil", das z definiere muemer aber glaubs nah lerne.
Wär wüki no spannend. Ich wet aber äigentli gar nöd, dass das all mached. Aktuell chamer en sidestep vom system wegmache, näbeher laufe und das vode konsum masse träge lah, zumindescht ide Theorie. Würed all ufhöre gäbs wohl en rächte Kollaps
resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1813
Registriert: 20 Dez 2012 17:54
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von resuscitation »

sind Ihr eigentlich grad mitte ime Sälbstfindigstripp oder innere tüüfe Midlife Crisis?

Ich meine, ich find es ja grundsätzlich OK, wänn mr sich und sin Läbensstil hinderfrögt und luegt, was mr viellicht ändere oder besser mache chünt. Und das, was mr usefindet dänn au würklich umsetzt.. aber mängisch bruchts eifach au die Liechtigkeit vom sii. Känned Ihr s'Bedürfnis Ferie vo sich sälber mache z'chüne?
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14753
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von evo »

t ferie sin nit s problem sondern t motivation drvo zrugg zcho
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17331
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von zeromeier »

resuscitation hat geschrieben:.. aber mängisch bruchts eifach au die Liechtigkeit vom sii.
Unbestritte,s eint schlüsst s ander nöd us. Bewusster sii isch d Idee.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Herr Rossi »

Aug, ich weiss was meinsch, aber wenn unzfride mit andere oder öpis anderem bisch als dir selber muesch äbe glich bi dir öpis ändere. S mag vilicht für dich trendy töne, au das kenni nur zu guet, es isch aber de einzig nachhaltig Asatz. Glaub mer, ich hasse so gschpürschmi zügs, s funktioniert zum glück au oni das =)
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Mastler(P) »

Avenger hat geschrieben:(Mini Erkenntnis: I der Schwiz han i mi danach irgendwie igsperrt gfühlt. Alles eng und chliin da. Defür hervorragendi Infrastruktur und es funktioniert so ziemlich alles, was i andere Länder überhaupt nid selbstverständlich isch.) Danach han i agfange mini Besitztümer reduziere. Ha nid nur viel Games gha, au jehnsti Bücher und viel andere Plunder. Han e ganze Estrich voll gha mit allem mögliche Zügs. Immer alles in Kiste versorgt und mi nie demit usenandgsetzt. Ha denn usgruumt und es isch au einiges zum Vorschiin cho wo ig nie meh wird bruche. Das han ig schlicht nüm mit mir möge umeschleppe, nüm möge Zit defür ufwende.
das sind au sache uf die ich selber gstosse bin. wommer dwohnig vo dä tote muetter gruhmt händ, häts so vill züg gha wo sie scho längscht hett chöne schüsse.
im erschte moment han ich sogar vill sache übernoh, wo ich denn aber im verlauf vom ne jahr mich doch hinderfrögt han ob ich das jetz wükli bruche und bin im nachhinein denn voll in en entsorgigsrusch cho.
es isch super befreiend züg loszwerde. ich bin eh en freiheitsliebende mensch, vo dem her hät jedes item im müll mir es guets gfühl beschert.

won ich denn 2 jahr spöter 3 mönet is usland bin han ich wieder gmerkt wie sehr einem bsitztümer binded. wohnig zahle, möbel und anders wo dich selber chli mit-immobil macht.
ussert natüri du häsch so vill stutz, dass s der scheiss egal isch eh wonig zahle wod lang nöd dinne bisch.

und ja, s reise hät mer positivs im usland so wie im heimatland verdütlicht.
ich finds schön das du uf die sache cho bisch und dich so entwicklet häsch. au wenn dä katalysator en unschöne und zu beduhrende gsi isch. mis beileid.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17331
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von zeromeier »

Mastler(P) hat geschrieben: das sind au sache uf die ich selber gstosse bin. wommer dwohnig vo dä tote muetter gruhmt händ, häts so vill züg gha wo sie scho längscht hett chöne schüsse.
im erschte moment han ich sogar vill sache übernoh, wo ich denn aber im verlauf vom ne jahr mich doch hinderfrögt han ob ich das jetz wükli bruche und bin im nachhinein denn voll in en entsorgigsrusch cho.
Bi mir sehr ähnlich gsii. Am Afang nix wele weg schmeisse (grundsätzlich find ich sowieso immer, alles söt no irgendwo en Verwändigszwäck ha, solangs no öper chan bruche). Und jetzt chund nah dis nah alles weg. Ganz wenig Sache bhalti no, chasch aber a einere Hand abzälle. Grad hüt hani de Selfie-Printer am Büro-Kolleg gschänkt, hani au mitgnah damals, bruchen eh nie, also weg, er bzw. sini Fründin finds geil, denn isches doch perfekt. + stads bi mir nümä ume.

Ganz alles (vorallem Zügs vo mir) mussi natürlich nöd weg rüere. Immer d'Frag "Does this add value to my life", wenns tud, isch guet, bhalte. bspw. en Poker-Koffer woni nur all Jahr 1x bruch, aber immerhin 1x, bhalte. Aber es Spieli woni sit 4 Jahr hani und nie brucht han, chan äigentli weg. Vorallem Brätt-Spiel, die bruched au no so viel Platz und wirked "beschwerend" dur das.

Ich zügle ja jetzt i 1.5 Monet, ziel isch bis denn namal richtig Krams loszwerde.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16550
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

Herr Rossi hat geschrieben:Aug, ich weiss was meinsch, aber wenn unzfride mit andere oder öpis anderem bisch als dir selber muesch äbe glich bi dir öpis ändere. S mag vilicht für dich trendy töne, au das kenni nur zu guet, es isch aber de einzig nachhaltig Asatz. Glaub mer, ich hasse so gschpürschmi zügs, s funktioniert zum glück au oni das =)
du weisch immer nah nöd was ich mein, ich leb nach dem credo, es git nur höchene und tüüfene nix dezwüschet. das balance züüügs isch habakuk. isch schön wenn du die richtig balance gfunde häsch und du dich gänderet häsch will du unzfriede mit anderen oder dir selber gsi bisch , aber jede mensch lebt s lebe anderst. das söttet so lüüt wie du scho mal begriefe. unzfriedeheit isch nix schlechts, du wottsch "schlechti" energie us dim lebe fernhalte, für mich ghört sie dezue. ying yang halt.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Ribit X Titan »

Was verzapft du da? Yin/Yang hat keine schlechten Bestandteile. Es sind 2 untrennbare Gegensätze welche stets zusammen gehören. Wobei jeder das andere ebenfalls in sich drinnen hat, man sollte hier eher von einem Schwerpunkt reden.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 18 Jun 2019 09:06, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16550
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

Ribit hat geschrieben:Was verzapft du da? Yin/Yang hat keine schlechten Bestandteile. Es sind 2 untrennbare Gegensätze welche stets zusammen gehören. Wobei jeder das andere ebenfalls in dich drinnen hat, man sollte hier eher von einem Schwerpunkt reden
en schissdreck. heb mal d schnorre zue.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Ribit X Titan »

Herr Rossi hat geschrieben:Ich bi fascht dankbar defür dass i immer wider mal so Ereignis ha wo mi ärded. Eis devo isch fascht genau 10 Jahr her wo mer um es Haar s lingge Bei amputiert worde wär.
Das was wirklich wichtig isch blibt, de Rescht isch Ballast und wird verschenkt (Sache) oder ignoriert (Mönsche).
Was verschafft mir die Ehre? Brauche ich noch Erdungen? Die größte aller möglichen Strafen habe ich bereits auf meinen Schultern. Ich mache allerdings das beste draus, nutze die Vorteile bis zum Anschlag aus.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16550
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

Sie stehen für polar einander entgegengesetzte und dennoch aufeinander bezogene Kräfte oder Prinzipien.
vill lerne du musch! dunkli siite und so.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Herr Rossi »

Doch Aug, klar verschtani was du meinsch. Isch ja logisch gits Welle wo obe und unde usschlönd, kontinuierlich. Wenn ehrlich zu dir selber bisch weisch ganz genau dass d Läbensqualität höcher wär, wenn du nach unde usschlagend Welle jewils nid ganz so tief und de Interwall chürzer wär. Nid?

Wenn dir das egal isch denn isch ja guet. Ich kenn dich nid, (obwohl eine vo dere handvoll da inn bisch woni gern würd kennelerne wil authentisch), aber bisch du im real life au so agro?
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16550
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von thaeye »

Herr Rossi hat geschrieben:Doch Aug, klar verschtani was du meinsch. Isch ja logisch gits Welle wo obe und unde usschlönd, kontinuierlich. Wenn ehrlich zu dir selber bisch weisch ganz genau dass d Läbensqualität höcher wär, wenn du nach unde usschlagend Welle jewils nid ganz so tief und de Interwall chürzer wär. Nid?

Wenn dir das egal isch denn isch ja guet. Ich kenn dich nid, (obwohl eine vo dere handvoll da inn bisch woni gern würd kennelerne wil authentisch), aber bisch du im real life au so agro?
nei absolut nöd, zu mim lebe zählet au tüüfpunkt und au i dere welle bini mitgschwumme und au mal versunke. solang meh wiidr uftaucht, isch alles i.o. und es chan sogar guet tue. nama de hüütig ziitgeist verbüütet fast "schlechti" Emotione obwohl das halt au zu oisem wese ghört. drum schwebet au sovill lüüt momentan ufem eso trip. sich au mit "negativem" (das gits bi mir ebe gar nöd) mit dem usenandsetze bringt dich wiiter als eifach alles z verdränge und chli uf heileheile welt mache.

ja min diskussionsstil isch aggro, will hützutags vo de lüüt nur na schwammigi formulierige überchunsch und kei meinig meh. isch absicht. angst vor härte wahrheite, da schwebt meh halt lieber chli uf de wolke sieben.
Zuletzt geändert von thaeye am 18 Jun 2019 10:27, insgesamt 4-mal geändert.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Herr Rossi »

Heb mal d Fressi!
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Herr Rossi »

Nei ernschthaft, die Tüfpünkt bruchts Läbe, survival of the fittest. Chunsch stärker use. D Kunst bestaht drin sich selber nümm I sones Loch z manövriere. Mis Ziil isch halt mit em Alter zfridner zsii, für das mues mi mängisch hinderfrage und allefalls handle. Wett nid sone hässige alte Sack werde, vo dene gits scho gnueg.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Hesch en Läbens-Plan?

Beitrag von Mastler(P) »

zeromeier hat geschrieben:grundsätzlich find ich sowieso immer, alles söt no irgendwo en Verwändigszwäck ha, solangs no öper chan bruche
voll. allgemein versuech is au mit verschänke oder verchaufe. eifach vill chlineri sache hani grad in müll gschmisse. isch ebe au na geil, will denn häts sich sofort erledigt.
bi dä nes sammilg häts bi mir zwei stufe geh. zersch mal öppe 20 games loswerde, wo ich eifach nöd so guet gfunde han und zwei ersatz nes, wo dä eint en defekt gha hät.
denn öppe drüh-vier jahr spöter gfunde.. puh 80 games, aber ich spill so guet wie nie. au wenn ichs mag und mit dem züg zum teil gross worde bin, so hani lieber dä platz frei gmacht und mir alli nes games als roms abeglade.
ha sogar das jahr mal wieder chli gspillt. bin voll zfriede so zgame und ha dä grümpel nöd umestah = winning.

guet, mis komplette, sich in tiptop zuestand befindende startropics vermiss ich schono ganz schüch, wenn ich dra dänke. aber meh.
dank dä speicherpünkt wo ich dur dä emulator han chönne verwende, han ich das game entlich mal ganz fertig chönne mache. :lol:
Herr Rossi hat geschrieben:Mis Ziil isch halt mit em Alter zfridner zsii, für das mues mi mängisch hinderfrage und allefalls handle. Wett nid sone hässige alte Sack werde, vo dene gits scho gnueg.
so lang ich bumse chan im alter, sötts mer guet gnueg gah. :)
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 58 Gäste