hürat, aträg und so romantische scheiss

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16550
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: hürat, aträg und so romantische scheiss

Beitrag von thaeye »

Herr Rossi hat geschrieben:Lüt ussortiere zell ich au zu "a sich schaffe" bzw ghört zu dem Prozess dezue.

Zum Thema Fraue hend schwerer als früener. Überlegg mal was da verzapfsch. Fraue hends sicher eifacher als no vor 40 oder 60 Johr etc. S Problem wo de modern Mönsch ine hoch technologisierte Gsellschaft hed isch schinbar Identifikation, de eiget Platz I de Gsellschaft. Und das chasch nid kollektiv löse, das sel Maa und Frau mit sich selber usmache. S gid vil Lüt wo en Egge ab hend, Maa und Frau.

namal wenn früehner d rolleufteilig völlig klar gsi isch i de familie , sind mir hüt am sueche und das füehrt vorallem bi de fraue zu grosse unsicherheite. fraue haends nöd eifacher, sie muend sich noi erfinde momentan. aber das gat für dich z tüüüüüüüf. drum momentan au die ganze feminismus bewegige, isch es zeiche für verwirrtheit und meh suecht sich gliiichgsinnnti und schlüüsst sich zämä. passiert momentan a allne egge. Kollektivisierig vo de gsellschaft isch im gang. da chunt was hässlichs. individuell sii wird bald sehr verpönt siii.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: hürat, aträg und so romantische scheiss

Beitrag von Mastler(P) »

"oh nei, ich muess mer hützutags en job sueche und stühre abdrugge. ich has so vill eifacher als mis grossmammi, wo druck gha hät en partner zfinde wo sich um sie sorgt und finanziell trägt" :lol:
aber es isch chli es zweischnidigs schwert.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7936
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
54
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: hürat, aträg und so romantische scheiss

Beitrag von Marco_in_motion »

Säg ez, därfi cho dir go gratuliere wändt Hüratisch? ich verpiss mi dänn au grad wieder :-) Mini Psycho-Ex hät zwar scho chli Spure hinderlah aber nöd so schlimm dasi nüt meh vo Frtaue wüsse will. Ich gnüsses eifach ohni Kompromiss chönne z'mache wasi will.
Prubljem isch eifach dasi nur Bünzli-Fauzn triffe ..."So vill Videospieli häsch du? omg du bisch sicher nonstop am zocke und checksch nix vo dä Wält"

Aber ich suech au nix also isch's mer egalst.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Benutzeravatar
abyss
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5902
Registriert: 04 Aug 2002 17:34
Wohnort: Klendathu / LV-426
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: hürat, aträg und so romantische scheiss

Beitrag von abyss »

A Cosplay + Let‘s playerin wär doch öpis für di. :herzli:
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: hürat, aträg und so romantische scheiss

Beitrag von Mastler(P) »

lol, vill games ha = nüht wüsse vo dä welt.

ehm, du chasch mer jederziitt gratuliere, wenn eh nur das mache wotsch. aber no isch nüht passiert.
und susch mal im ne andere umfeld oder sogar land sich fraue nöchere wer vilicht no guet für dich. es gitt da sehr vill verschiedeni fraue wo sicher au bitz andersch uf dini games reagiere würded.
mini gamed zb. gern. wersch sicher chli dä held mit ere riese sammlig.
abyss hat geschrieben:A Cosplay + Let‘s playerin wär doch öpis für di. :herzli:
oder so.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: hürat, aträg und so romantische scheiss

Beitrag von Ribit X Titan »

Mastler(P) hat geschrieben:
Ribit hat geschrieben:Morgen bin ich, blablaa stuss wo nüht mit em topic ztue hät.
chasch din scheiss bitte irgendwo andersch verzelle, won er vilicht no halbe dripasst?
da häsch flasche öffner.
1. Habs verwechselt.
2. Ich hätte es trotzdem absichtlich gemacht, denn die Reaktion war zu köstlich.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: hürat, aträg und so romantische scheiss

Beitrag von Mastler(P) »

Bild du tunichtgut!
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: hürat, aträg und so romantische scheiss

Beitrag von Ribit X Titan »

thaeye hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:Blödsinn, so Quatsch verzellt höchstens öper wo schlicht nid beziehigsfähig isch. Und evtl isch es denn au besser so wenn die Mönsche elei blibed bevor si anderi Härze breched. Das hed Null mit europäische Männer oder Fraue ztue lol. Ruumed öiches Läbe uf bevor er im Usland nach de grosse Liebi sueched. Die findet er nur I öich selber.

anderi herzli brechet, so schnüselig. jede/jedi bricht herze, so laufts im lebe.

natürli sind vorallem die europäische fraue konfus momentan und das haet mitem leistigsdruck z tue. kei ahnig wieviell verchehr du nah mit fraue häsch, aber das isch scho sehr uffällig, es isch ihne nöd mal z verüble. und jetzt ab ad frauerechtsdemo! :groel:
Würklech rechte Bullshit wo du da verzapfsch. Aber wie scho gseit, mit sonere Wahrnehmig und settige Erfahrige schaffsch mal besser chli a dir selber. De Vorteil isch dass denn äbe genau nümm so Fraue kennelehrsch, wil selber ja nümm sone verkorkste Typ bisch.

Herze breche chamer dramatisiert betrachte, bringt aber nix. Mer nimmt das sowieso meischt nur wahr als Opfer, wemmer selber eis bricht eher nid.

Wer Beziehig als Konsumguet aluegt hed hert eis am Sender.
du dumm, nix schnalle, ich schrib nix vo konsumguet. aber dumm blibbt dummm. und bhalt dini tips für dich. und dis schaff mal a dir selber chasch dir is füdli stecke. wer bisch du eigentlich das du sowas usteilsch?

wotsch also verneine das de druck uf fraue gstiege isch? den bisch sehr dumm, nöd nur wenig, sondern sehr.
D Ussag wäge Konsumguet isch nid a dich grichtet Aug, darum de Absatz. De Empfänger weiss scho selber dass er gmeint isch ;-)

Natürlich mues mer a sich selber schaffe wenn mer s Gfühl hed dass die europäische Fraue Blabla... Dis Umfeld verändere chacch nur wenn a dir schaffsch. Egal wie, hauptsach Veränderig, ussert du findsch das okay dass sones pessimistisches Weltbild hesch. Up to you, ich bi mir damals selber uf de Sack gange mit so negativem Gebrabbel.
Natürlich ghört au e Portion Glück dezue, aber uf das chasch di nid verloh. Uf dini eigete Fähigkeite jedoch scho.

Ja, de Druck ufd Fraue isch sicher nid gschtige, ufd Männer im Übrige au nid. D Gsellschaft isch lediglich am verweiche. Statt handle tuet mer lieber chli jömmerle und frei näh zum ane Demo go STATT streike...
natürli isch de druck gstiege vorallem für fraue, bisch plemplem, karriere, chind ha, fraue wönd/chönd alles hüt und das füehrt leider bi villne momentan zumene problem und verwirrig drum au die feminismus bewegige.

de satz "Dis Umfeld verändere chacch nur wenn a dir schaffsch" isch eine vo de weichste woni je ghört han. Dis umfeld wird sich nöd verändere wenn du dich veränderisch. Dis umfeld verändere chasch mit aktione idem z.b dummi kollege ussortiersch und nur na wenigi a dich anelasch. wenn dich veränderisch, änderet sich dis umfeld nöd automatisch. bitzeli überlege.

s gsellschaft am verweichliche? ja da bin ich bi dir. das haet aber ganz anderi gründ. und ja es pessimistischs weltbild han ich, das haet aber sini gründ. nämlich rationells erfasse vo de politische und wirtschaftliche zämähäng. du chasch dir nah lang irede das mir ufem richtige weg sind, eventuell bisches du (ganz schön grössewahnsinnig i dem fall), aber mir als gsamtheit bestimmt nöd.
Müssen tut rein gar nichts, erst wenn man sich dessen bewusst ist dann weiss man was los ist, dass man eigentlich gesellschaftlich beherrscht wird und sogar die Gesellschaft darüber bestimmen lässt was man lieben darf. Freiheit ist etwas völlig anderes. Der beste Sklave ist jedoch der welcher meint er sei frei obwohl er vollkommen gefesselt ist.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16550
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: hürat, aträg und so romantische scheiss

Beitrag von thaeye »

was schnorrsch du. und vorallem wieso nimmsch bezug uf mich? ab und zue frög ich mich scho.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17331
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: hürat, aträg und so romantische scheiss

Beitrag von zeromeier »

Ribit hat geschrieben:Der beste Sklave ist jedoch der welcher meint er sei frei obwohl er vollkommen gefesselt ist.
achtung, bescht Satz wo de Rbliblibt je gschriebe hed (wahrschiinlich isch ihm das sälber nöd bewusst).
Aber de eini Satz söt meh namal läse und bitz wirke lah, er hed nämlich rächt.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16550
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: hürat, aträg und so romantische scheiss

Beitrag von thaeye »

ischen binseweisheit. die meiste haend nah nöd gmerkt wer da so über ihres lebe bestimmt. und wie wenig mir eigentlich z sege haend. drum flüchtets au in yoga und meditation etc, i de stilli fühlet sie sich würkli frei. d welt isch im umbruch. nur söttet sich d lüüt langsam bewusst werde wie "unfrei" mir eigentlich sind.

ich bin sicherlich nöd frei, niemert isch das. freiheit chasch dir hützutags nur mit geld chaufe. oder ebe gasch inen höhli in la gomera go lebe und machsch chli uf hippie. das wiederum find ich sehr dumm will ich hippies scheisse find.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: hürat, aträg und so romantische scheiss

Beitrag von Herr Rossi »

Aug, die Fraue wo s Gfühl hend si heigeds nid eifacher wie ires Grosi damals sind evtl unzfridner wie ires Grosi damals. Gsellschaftliche Druck hed scho immer beschtande, nur anderscht. Chasch dich dem entzieh, für das bruchsch nid meh als de Wille dezue. Glasseheit isch de Schlüssel zum innere Fride und Glück, das sett sicg jede und jedi chli bewusster sii. Und das isch öpis rein individuells, da hed Gsellschaft Null ifluss, ussert bisch fremdgschtüret.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: hürat, aträg und so romantische scheiss

Beitrag von Ribit X Titan »

Da muss nur jemand Mal für Wasser oder eines Tages gar für Luft, z.B. als Luftreinigungsgebuehr da eine menschen-gemachte Anlage wie auch das Wasser der Kläranlage alles reinigen muss, die Hand aufhalten und die Krankenkasse für die immer teurer werdenden Gebrechen so astronomisch verteuern sodass nur noch die Oberschicht ohne finanzielle Not ist. Am wenigsten finanziell vermögend sind Familien mit Kinder, die werden brutal geschroepft. Allerdings ist das ja die Quittung für diesen Luxus, denn Kinder muss man sich in so einem Abschroepfsystem echt leisten können.

Fremdgesteuert sind wir sowieso weil ich würde aus ethischen Gründen für Wasser keinen Rappen bezahlen sondern nur für den Unterhalt von Infrastruktur und Kläranlage, nicht aber für ein per Wasseruhr abgemessenes Wasser, das ist unwürdig. Leider kann ich da nichts machen da die Gesellschaft es mir vorschreibt. Das tun sie auch weitreichend bei der Liebe, denn sie geben vor was hier ehrenwert und legitim ist und was nicht.

Leitungswasser sollte auch in Restaurants Gratis sein, längst nicht alle tun das. Zumindest sollte es bei Konsumption von etwas kostenpflichtigem stets Gratis angeboten werden.

Es ist nur ethisch legitim etwas zu verkaufen wo nicht das Wasser selber sondern z.B. der Tee, Frucht u.a. verkauft wird, Wasser nur Bestandteil ist ohne Verkaufswert.

Wassermangel kann je nach Zustand und Hitze innert 2-3 Tagen jedes noch so gesunde Leben auslöschen, wer mit sowas Geschäfte macht und es verweigern würde wenn jemand kein Geld hätte der ist sogar ein Verbrecher. Beim Essen ist's viel weniger kritisch, da kann man wochenlange hungern und kriegt je nach Ort immer Hilfe wenn man anklopft, daher ethisch unkritisch.
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11812
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
40
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: hürat, aträg und so romantische scheiss

Beitrag von turntablism »

Du bisch en tubel. Wasser im restaurant gratis...warum gasch nöd an nöchschte brunne ?
:vortex:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16550
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: hürat, aträg und so romantische scheiss

Beitrag von thaeye »

Herr Rossi hat geschrieben:Aug, die Fraue wo s Gfühl hend si heigeds nid eifacher wie ires Grosi damals sind evtl unzfridner wie ires Grosi damals. Gsellschaftliche Druck hed scho immer beschtande, nur anderscht. Chasch dich dem entzieh, für das bruchsch nid meh als de Wille dezue. Glasseheit isch de Schlüssel zum innere Fride und Glück, das sett sicg jede und jedi chli bewusster sii. Und das isch öpis rein individuells, da hed Gsellschaft Null ifluss, ussert bisch fremdgschtüret.
glasseheit isch für eso fritze, ich bruuch energie!!!!! schlaftablette haets scho gnueg . du wottsch immer chli sege was de schlüssel für glück und friede isch, wer git dir das recht oder besser gseit wer bisch du das du weisch was glück und friede bedütet? ich find das isch ganz individuell. übrigens muess au nöd alles immer glücklich und friedlich siii, das isch gnau au sones problem hützutags, mir muend wieder lerne kontrovers z diskutiere um us oisne blasene usezchoh.

aber das isch au z höööch.

und das mit de fraue häsch irgendswie immer nah nöd gschnallt. du redsch vonere andere ebeni. ich red vo psychologie und jahrzentelange iprägst kulturells familiebild wo jetzt halt ufbroche wird. die ganz rolleufteilig isch neu für d fraue, es bildet sich völlig noi familiebilder und frauebilder. das brucht en ziiiit damit d fraue widr chli wüsset was drin liit und was halt nöd i de begrenzte lebensziit (alles wird halt nöd drinliege, familie, joberfolg, happyhappy die ganz ziiit etc.etc). momentan haends s gfühl das sie alles i dere churze ziit erreiche chönd, leidr utopie und drum sind vill fraue momentan sehr verwirrt und au unglücklich und schlüsset sich mit verwirrte zämä. du muesch dir das vorstelle wie wenn dini uuuswahl plötzlich gigantisch wird, vorher aber uf öpis fixiert gsi bisch, den bisch es ziitli lang mal verwirrt und chasch dich nöd entscheide. muesch zerst lerne welli sache under en huet bringe chasch und wos halt eventuell nöd gat, alles wird nöd drinliege. das brucht sini ziit.

wie scho gseit de kollektivismus isch ufem vormarsch. das wird lustig. wenn den chli us de reihe tanzisch, wirsch den schnell widr igordnet werde. han scho immer gseit die neu dikatur chunt uf schliichende pfote und mit sehr "amächelige" undertön für vill lüüüt. "mir sind alli eis" " wir sind alles menschen" etc. etc. den nah chli eso züügs drimische und schwups biissset die verwirrte aaa.leidr merkets nöd mal meh wie d verbooot überall zuenehmet.
Zuletzt geändert von thaeye am 12 Jun 2019 17:20, insgesamt 8-mal geändert.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: hürat, aträg und so romantische scheiss

Beitrag von Ribit X Titan »

turntablism hat geschrieben:Du bisch en tubel. Wasser im restaurant gratis...warum gasch nöd an nöchschte brunne ?
Wo bewegst du dich eigentlich? Im Schlaraffenland? Du hast von der Problematik keine Ahnung, bist ein verwöhntes Ferkel welches ständig gluckert und schmatzt, daneben vor lauter Fressen und Gurgeln den Blutdruck und Körperwasserpegel kontrollieren muss, da die Nieren schon am stöhnen sind.

Wahrscheinlich kosten uns als Gesellschaft diese Fresskrankheiten bald mehr als eine weltweit gesicherte Wasserversorgung. Das gibt echt zu denken.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: hürat, aträg und so romantische scheiss

Beitrag von Ribit X Titan »

thaeye hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:Aug, die Fraue wo s Gfühl hend si heigeds nid eifacher wie ires Grosi damals sind evtl unzfridner wie ires Grosi damals. Gsellschaftliche Druck hed scho immer beschtande, nur anderscht. Chasch dich dem entzieh, für das bruchsch nid meh als de Wille dezue. Glasseheit isch de Schlüssel zum innere Fride und Glück, das sett sicg jede und jedi chli bewusster sii. Und das isch öpis rein individuells, da hed Gsellschaft Null ifluss, ussert bisch fremdgschtüret.
glasseheit isch für eso fritze, ich bruuch energie!!!!! schlaftablette haets scho gnueg . du wottsch immer chli sege was de schlüssel für glück und friede isch, wer git dir das recht oder besser gseit wer bisch du das du weisch was glück und friede bedütet? ich find das isch ganz individuell. übrigens muess au nöd alles immer glücklich und friedlich siii, das isch gnau au sones problem hützutags, mir muend wieder lerne kontrovers z diskutiere um us oisne blasene usezchoh.

aber das isch au z höööch.

und das mit de fraue häsch irgendswie immer nah nöd gschnallt. die ganz rolleufteilig isch neu für d fraue, es bildet sich völlig noi familiebilder und frauebilder. das brucht en ziiiit damit d fraue widr chli wüsset was drin liit und was halt nöd i de begrenzte lebensziit (alles wird halt nöd drinliege, familie, joberfolg, happyhappy die ganz ziiit etc.etc). momentan haends s gfühl das sie alles i dere churze ziit erreiche chönd, leidr utopie und drum sind vill fraue momentan sehr verwirrt und au unglücklich und schlüsset sich mit verwirrte zämä. wie scho gseit de kollektivismus isch ufem vormarsch. das wird lustig. wenn den chli us de reihe tanzisch, wirsch den schnell widr igordnet werde. han scho immer gseit die neu dikatur chunt uf schliichende pfote und mit sehr "amächelige" undertön für vill lüüüt. "mir sind alli eis" " wir sind alles menschen" etc. etc. den nah chli eso züügs drimische und schwups biissset die verwirrte aaa.leidr merkets nöd mal meh wie d verbooot überall zuenehmet.
Also sollte ich jetzt auf eso machen oder wie lande ich am besten bei dieser "verwirrten" Gesellschaft?

Glück bleibt Glück aber manches ist eindeutig förderlicher.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 12 Jun 2019 17:08, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16550
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: hürat, aträg und so romantische scheiss

Beitrag von thaeye »

Ribit hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:Aug, die Fraue wo s Gfühl hend si heigeds nid eifacher wie ires Grosi damals sind evtl unzfridner wie ires Grosi damals. Gsellschaftliche Druck hed scho immer beschtande, nur anderscht. Chasch dich dem entzieh, für das bruchsch nid meh als de Wille dezue. Glasseheit isch de Schlüssel zum innere Fride und Glück, das sett sicg jede und jedi chli bewusster sii. Und das isch öpis rein individuells, da hed Gsellschaft Null ifluss, ussert bisch fremdgschtüret.
glasseheit isch für eso fritze, ich bruuch energie!!!!! schlaftablette haets scho gnueg . du wottsch immer chli sege was de schlüssel für glück und friede isch, wer git dir das recht oder besser gseit wer bisch du das du weisch was glück und friede bedütet? ich find das isch ganz individuell. übrigens muess au nöd alles immer glücklich und friedlich siii, das isch gnau au sones problem hützutags, mir muend wieder lerne kontrovers z diskutiere um us oisne blasene usezchoh.

aber das isch au z höööch.

und das mit de fraue häsch irgendswie immer nah nöd gschnallt. die ganz rolleufteilig isch neu für d fraue, es bildet sich völlig noi familiebilder und frauebilder. das brucht en ziiiit damit d fraue widr chli wüsset was drin liit und was halt nöd i de begrenzte lebensziit (alles wird halt nöd drinliege, familie, joberfolg, happyhappy die ganz ziiit etc.etc). momentan haends s gfühl das sie alles i dere churze ziit erreiche chönd, leidr utopie und drum sind vill fraue momentan sehr verwirrt und au unglücklich und schlüsset sich mit verwirrte zämä. wie scho gseit de kollektivismus isch ufem vormarsch. das wird lustig. wenn den chli us de reihe tanzisch, wirsch den schnell widr igordnet werde. han scho immer gseit die neu dikatur chunt uf schliichende pfote und mit sehr "amächelige" undertön für vill lüüüt. "mir sind alli eis" " wir sind alles menschen" etc. etc. den nah chli eso züügs drimische und schwups biissset die verwirrte aaa.leidr merkets nöd mal meh wie d verbooot überall zuenehmet.
Also sollte ich jetzt auf eso machen oder wie lande ich am besten bei dieser "verwirrten" Gesellschaft?
hans dir scho paarmal gseit, du bisch es opfer vo dene drahtzieher. du wirsch die kommendi diktatur mit offene arme empfange. wahrschinlich wirschs nöd mal als diktatur empfinde wemme dir alles verbüütet us "guete" gründ natürli.
Zuletzt geändert von thaeye am 12 Jun 2019 17:10, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: hürat, aträg und so romantische scheiss

Beitrag von Ribit X Titan »

Achso und was wird konkret diktiert?

Ja ich finde es gar nicht schlecht wenn man uns viel verbietet weil ich war schon immer der Meister im Regel-brechen, nur hat noch niemand dieses Talent erkannt da sie sich so frei fühlen, hier wird mir übel das Handwerk gelegt da fast jeder meint ich wäre unnütz.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16550
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: hürat, aträg und so romantische scheiss

Beitrag von thaeye »

ebe ich seg ja du wirsch all die verboooot mit hochgnuss akzeptiere, es wird aber immer wiiiiter gah bises den au am hinderletschte uffallt das sich nix gänderet haet, sondern nur die riiiiche sich wiiterhin alles leiste chönd und mir abschuuum leider nix meh. lebet defür aber clean and fresssshhhhhhh inere huehnerbatterie i de stadt :groel:
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: hürat, aträg und so romantische scheiss

Beitrag von Ribit X Titan »

Ja klar, ich hoffe es geht den "Armen" gesellschaftlich an den Kragen weil dann blühe ich auf. Da ich zuviele Tricks und Kniffe kenne um auszubrechen. Entweder du bist dann reich oder schlau...

Momentan geht's fast jeder Schicht bei uns noch zu gut... Dann ist so etwas wie ich wenig gefragt, da man keinen echten Mehrwert erkennt. Man muss hier nur Hamster sein, dann fühlt man sich scheinbar bestens, aber alles hat irgendwann ein Ende denn die Umverteilung steigt an, langsam aber stets, bis es irgendwann wehtut. Es ist wie ein Frosch im Kochtopf wo man das Wasser langsam heiss macht bis er plötzlich ohnmächtig wird ohne dass er die Gefahr bemerkte.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 12 Jun 2019 17:23, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16550
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: hürat, aträg und so romantische scheiss

Beitrag von thaeye »

Ribit hat geschrieben:Ja klar, ich hoffe es geht den "Armen" gesellschaftlich an den Kragen weil dann blühe ich auf. Da ich zuviele Tricks und Kniffe kenne um auszubrechen. Entweder du bist dann reich oder schlau...
isch ebe geil alli glich arm, defür aber cleannnnnnnnnn. d erde wirds ois danke und d elite natürli au.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: hürat, aträg und so romantische scheiss

Beitrag von Ribit X Titan »

Alles klar, eigentlich bin ich gar nicht richtig arm, lediglich bescheiden, ausser beim Essen. Das erkennt natürlich kaum jemand aber besser man wird unterschätzt als überschätzt, dann gerate ich nur an ehrliche Leute, nicht an Ausbeuter.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16550
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: hürat, aträg und so romantische scheiss

Beitrag von thaeye »

Ribit hat geschrieben:Das erkennt natürlich kaum jemand aber besser man wird unterschätzt als überschätzt, dann gerate ich nur an ehrliche Leute, nicht an Ausbeuter.
die Logik muesch mir namal gnau erchläre. wenn du underschätzt wirsch gratisch eher a ehrlichi lüüt? mkaaayyyyyyyy
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 55 Gäste