Mastler(P) hat geschrieben:Tentakel-Dildo hat geschrieben:Man muss halt langen Atem haben aber eins ist sicher... Telekomfirmen sind die Letzten mit denen ich erbarmen hätte.
Schlägst du eine Säuberung der Telekomfirmen vor?
Andy hat geschrieben:Ich hamer iPhone 12 Mini kauft.![]()
Sony+Microsoft wänd jo mini Kohle ned.
Gid no paar Hersteller meh wo no normal grossi Smartphones abietet, was ich persönlich super finde. M Pixel 4a und Pixel 5, Xperia XZ1 und XZ2 compact, Galaxy S10e und A3, Nokia 7.1 etc.LuiStyle hat geschrieben:^^ ich verstahn dich nöd. S‘Iphone isch 13Jahr lang immer grösser und schwerer worde!
Zum glück gits wieder en Hersteller wo es chliners Phone abütet! Han nämlich d‘schnauze voll vo dänne Prügel wo eh niemert voll usnutzt!
Probier's mau mit dem:turntablism hat geschrieben:chasch ohni rootä so unnötigi apps wie facebook und samsung blabla lösche ? ich chan nur deaktiviere. es neus händy nervt
Ergänzend derzue:Jones hat geschrieben:Probier's mau mit dem:turntablism hat geschrieben:chasch ohni rootä so unnötigi apps wie facebook und samsung blabla lösche ? ich chan nur deaktiviere. es neus händy nervt
https://xiaomitool.com/V2/
Funzt o für non-xiaomi phones aber halt nid für jedi app / jede dienst...
Gesendet von meinem Pixel 4a mit Tapatalk
Figg! Ha dir z'falsche tool verlinkt! [emoji85][emoji23] muess luege wie z'richtige gheisse het... Sorry!turntablism hat geschrieben:Ha das proggi mal probiert aber bin gar nöd zgang choo. Kei ahnig wie das funktioniert.
Mitglieder in diesem Forum: derinderinderinderin, Vyse und 21 Gäste