Die Minimalisten

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Antworten
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Die Minimalisten

Beitrag von zeromeier »

Gueti Doku gsii letschti uf netflix (de einzig Grund, das überhaupt zluege, das so am Rand).

https://www.theminimalists.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gad im grosse und ganze da drum, dass mir immer meh schaffed, dass mir eus immer meh Sache chönd leischte, womer aber äigentli gar nöd bruched und eus d'Gsellschaft (Werbig / Umfäld) aber glaube lad, dass es eus besser gad, wemer das hend. Einersiits ufgrund vonere imaginere soziale Stellig (bessers Telefon / moderneri Jacke = meh Status) oder halt Fast Fashion style, de Chund bechund es guets Gfühl wägm neue Produkt, 3 Täg spöter wird am Chund vermittlet, dass er jetzt es alts Produkt hed. Jetzt gadsem äigentli schlächter als bevor er s'Produkt kauft hed und brucht wieder s'no neuere Produkt, usw.

Wie au immer, ich han kei Luscht meh uf das System. Du?

bonusinfo: nöd erscht sit dere Doku tendier ich immer meh zu weniger ist mehr. E Produkt-Limitierig vo 100 Stuck oder so halti für Schwachsinn. Aber sAhüüfe vo Krams womer oft sowieso nie brucht oder grad so guet s'alte heti chöne wiiter verwände, dem muss Ihalt gebote werde.
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7935
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
Kontaktdaten:

Re: Die Minimalisten

Beitrag von Marco_in_motion »

Ich mach au nöd mit bi dem System, Mini Chleider holi im Outlet, Telefon hani immer öppe das wo vor 2 Jahr aktuell gsi isch.
Aber mis System isch ebe trotzdem nöd so super will ich däfür Retroscheiss ahghüft han im Monströse Usmass. Problem isch, ich chan fast nöd "nei" säge, vorallem bi Crt-Monitore nöd.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Die Minimalisten

Beitrag von thaeye »

zeromeier hat geschrieben:Gueti Doku gsii letschti uf netflix (de einzig Grund, das überhaupt zluege, das so am Rand).

https://www.theminimalists.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gad im grosse und ganze da drum, dass mir immer meh schaffed, dass mir eus immer meh Sache chönd leischte, womer aber äigentli gar nöd bruched und eus d'Gsellschaft (Werbig / Umfäld) aber glaube lad, dass es eus besser gad, wemer das hend. Einersiits ufgrund vonere imaginere soziale Stellig (bessers Telefon / moderneri Jacke = meh Status) oder halt Fast Fashion style, de Chund bechund es guets Gfühl wägm neue Produkt, 3 Täg spöter wird am Chund vermittlet, dass er jetzt es alts Produkt hed. Jetzt gadsem äigentli schlächter als bevor er s'Produkt kauft hed und brucht wieder s'no neuere Produkt, usw.

Wie au immer, ich han kei Luscht meh uf das System. Du?

bonusinfo: nöd erscht sit dere Doku tendier ich immer meh zu weniger ist mehr. E Produkt-Limitierig vo 100 Stuck oder so halti für Schwachsinn. Aber sAhüüfe vo Krams womer oft sowieso nie brucht oder grad so guet s'alte heti chöne wiiter verwände, dem muss Ihalt gebote werde.
du redsch aber scho vonere sehr höhe stufe, villi würdet gern schaffe und verlüüüret langsam ihre job und machet sich kei sötigi luxusgedanke. du chasches, ich au. git aber vill wo zerst mal überhaupt "überlebe" muend. und das au i oisem "wohlhabende" weste. schlussendlich liiit a jedem selber wie und wann er konsumiere möchti, ich han meh mueh mit verbot zu allem langsam. de mündig mensch wird immer meh für dumm erchlärt und nur d elite oder fachidiote chönd oisi problem löse gemäss de ganz gschide dumme lüüt. sonen istellig fuehrt zu verdummig und iq rückgang. das spüremer langsam. es macht en gsellschaft au sehr träg. schad.
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11787
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: Die Minimalisten

Beitrag von turntablism »

Ich bin zum glück einigermasse uf em bode blibbe. Lauf amal mit löcher i de socke umenand, zwei jackä wo 5 jährig sind und schueh wechsli wenns stinked :kicher:
Das mit de neue natel findi am schlimschte. Wie teils lüt übereschnapped wenn es neus smartfon uf de märt chunnt lol. Letscht mal im swisscomshop hani fascht e kriisä überchoo. Ha welle mit aboverlängerig es gratis natel hole well s alte kaputt gange isch. Es isch gopfertammi nöd möglich ine laufe, eis ussueche und wider gah. Diä wend der alle scheiss ufschwätze. Nach zwei minute hani vögel überchoo und bin usegloffe.
:vortex:
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Die Minimalisten

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben:
zeromeier hat geschrieben:Gueti Doku gsii letschti uf netflix (de einzig Grund, das überhaupt zluege, das so am Rand).

https://www.theminimalists.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gad im grosse und ganze da drum, dass mir immer meh schaffed, dass mir eus immer meh Sache chönd leischte, womer aber äigentli gar nöd bruched und eus d'Gsellschaft (Werbig / Umfäld) aber glaube lad, dass es eus besser gad, wemer das hend. Einersiits ufgrund vonere imaginere soziale Stellig (bessers Telefon / moderneri Jacke = meh Status) oder halt Fast Fashion style, de Chund bechund es guets Gfühl wägm neue Produkt, 3 Täg spöter wird am Chund vermittlet, dass er jetzt es alts Produkt hed. Jetzt gadsem äigentli schlächter als bevor er s'Produkt kauft hed und brucht wieder s'no neuere Produkt, usw.

Wie au immer, ich han kei Luscht meh uf das System. Du?

bonusinfo: nöd erscht sit dere Doku tendier ich immer meh zu weniger ist mehr. E Produkt-Limitierig vo 100 Stuck oder so halti für Schwachsinn. Aber sAhüüfe vo Krams womer oft sowieso nie brucht oder grad so guet s'alte heti chöne wiiter verwände, dem muss Ihalt gebote werde.
du redsch aber scho vonere sehr höhe stufe, villi würdet gern schaffe und verlüüüret langsam ihre job und machet sich kei sötigi luxusgedanke. du chasches, ich au. git aber vill wo zerst mal überhaupt "überlebe" muend. und das au i oisem "wohlhabende" weste. schlussendlich liiit a jedem selber wie und wann er konsumiere möchti, ich han meh mueh mit verbot zu allem langsam. de mündig mensch wird immer meh für dumm erchlärt und nur d elite oder fachidiote chönd oisi problem löse gemäss de ganz gschide dumme lüüt. sonen istellig fuehrt zu verdummig und iq rückgang. das spüremer langsam. es macht en gsellschaft au sehr träg. schad.
Verbot isch mir egal, ich han Problem mit de Istellig zude Wält undm Läbe vo doch relativ viel Lüüt i eusere Kultur.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Die Minimalisten

Beitrag von thaeye »

was isch den "oisi" kultur? gits das überhaupt na? isch nöd eifach alles chli zämägwürflet? was isch dini istellig zum lebe?
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Die Minimalisten

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben:was isch dini istellig zum lebe?
gueti Frag, bin glaub grad uf de Suechi nach de Antwort.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Die Minimalisten

Beitrag von thaeye »

zeromeier hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:was isch dini istellig zum lebe?
gueti Frag, bin glaub grad uf de Suechi nach de Antwort.
so muesses sii, eifach wüsse das nie uf alli frage en antwort finde wirsch ;)
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Die Minimalisten

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben:
zeromeier hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:was isch dini istellig zum lebe?
gueti Frag, bin glaub grad uf de Suechi nach de Antwort.
so muesses sii, eifach wüsse das nie uf alli frage en antwort finde wirsch ;)
logisch. Und Dini Istellig?
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Die Minimalisten

Beitrag von thaeye »

fuck all ya ;)
Benutzeravatar
Grisu
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1162
Registriert: 25 Apr 2012 10:51
Wohnort: Littau
Kontaktdaten:

Re: Die Minimalisten

Beitrag von Grisu »

Ech wünscht ech hätt so tüüfi erkenntnis gfunde wie du..
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Die Minimalisten

Beitrag von Ribit X Titan »

thaeye hat geschrieben: de mündig mensch wird immer meh für dumm erchlärt und nur d elite oder fachidiote chönd oisi problem löse gemäss de ganz gschide dumme lüüt. sonen istellig fuehrt zu verdummig und iq rückgang. das spüremer langsam. es macht en gsellschaft au sehr träg. schad.
Wieso sind denn die Grosskonzerne so mächtig wie noch nie? Wieso werden "Reiche" immer noch immer reicher. Weil der mündige Mensch es aufgrund Schlauheit so möchte?
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Die Minimalisten

Beitrag von Mastler(P) »

cuz u gotta $pend money, to make money, beeeeetch. frög dä elon.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Die Minimalisten

Beitrag von Ribit X Titan »

Also d.h. wenn man keinen Rubel zum spenden hat wird kein Geld erschaffen? Wem darf ichs spenden um es zu erschaffen?

Machen wir den einfachen Weg, ich kaufe eine Unilever-Aktie und habe damit etwas an Unilever gespendet. Was tun sie nun damit und wie wird noch mehr Geld erschaffen?
falagar
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1530
Registriert: 16 Apr 2008 12:57
Wohnort: Visp
Kontaktdaten:

Re: Die Minimalisten

Beitrag von falagar »

Der Unilever CEO kauft sich damit ein schönes Bürogolfset.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Die Minimalisten

Beitrag von thaeye »

er will demit sege das konsum was schlechts isch. er isch en antikapitalist und en kommunist (alles immer gruppebasiert und nöd ufs individuum bezoge i sine "argumentatione"), weiss es eifach nah nöd.
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Die Minimalisten

Beitrag von Ribit X Titan »

falagar hat geschrieben:Der Unilever CEO kauft sich damit ein schönes Bürogolfset.
:groel: :groel: :groel:
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Die Minimalisten

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben:er will demit sege das konsum was schlechts isch. er isch en antikapitalist und en kommunist (alles immer gruppebasiert und nöd ufs individuum bezoge i sine "argumentatione"), weiss es eifach nah nöd.
isch er ich?
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: Die Minimalisten

Beitrag von Ribit X Titan »

Abgesehen vom CEO, was tun sie sonst noch damit und wie vermehren sie nun das gespendete Geld?


Was ist wichtiger?

Einkommen oder Controlling?

Klar Controlling, deswegen stehen auch unnötig soviele Wohnungen leer weil Kontrollverlust befürchtet wird wenn unpassendes "Opfer" gefunden. Anders gesagt anhand diesem einfachen Beispiel, die Entfremdung ist den Mächtigen wichtiger als pures Einkommen. Schlussfolgerung ist, Nein, die "kleinen mündigen Bürger" sind nicht selbstbestimmt, allgemein auch nicht einmal schlau. "Der Mündige" wird mehrheitlich über den Preis definiert einkaufen, solange es billig ist kaufen sie etwas ohne hinzuschauen, dadurch können Grosskonzerne genau diktieren was gekauft wird und die Produktionsmethode vorgeben. Grosskonzerne können alles günstiger anbieten weil sie am meisten einsparen können. Falls doch nicht feuert man schnell 1000 Mitarbeiter welche danach das billigste Produkt vom Konzern wo sie gefeuert wurden kaufen... Irrsinn und Wahnsinn zugleich, alles bloss nicht denken.

Das könnte ich endlos so weiterführen und brisante Details aufzeigen wie z.B. das mit den Generikas und was dort passierte. Wer das noch psychisch unbeschadet überstehen würde ist entweder bewusstlos, radikal begriffsstutzig (Hääh?) oder bereits im Zentrum des Systems wohlwollend verankert. Ein paar wenige sind vielleicht noch abgebrüht weil sie sich lange intensiv damit auseinandergesetzt haben, auch wenn sie es nicht gut finden was da abgeht.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Die Minimalisten

Beitrag von thaeye »

zeromeier hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:er will demit sege das konsum was schlechts isch. er isch en antikapitalist und en kommunist (alles immer gruppebasiert und nöd ufs individuum bezoge i sine "argumentatione"), weiss es eifach nah nöd.
isch er ich?

evtl isch er du! oder es
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Die Minimalisten

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben:
zeromeier hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:er will demit sege das konsum was schlechts isch. er isch en antikapitalist und en kommunist (alles immer gruppebasiert und nöd ufs individuum bezoge i sine "argumentatione"), weiss es eifach nah nöd.
isch er ich?

evtl isch er du! oder es
ich säg nöd, dass konsum schlächt isch. ich säg hirnlose konsum isch schlächt. konsum zum sich irgendwie i irgend ere form de Gsellschaft azgliche oder sich uf e abstrakti art und wiis besser zfühle für 3 Täg wägm Konsum, das isch dumm.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Die Minimalisten

Beitrag von thaeye »

zeromeier hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:
zeromeier hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:er will demit sege das konsum was schlechts isch. er isch en antikapitalist und en kommunist (alles immer gruppebasiert und nöd ufs individuum bezoge i sine "argumentatione"), weiss es eifach nah nöd.
isch er ich?

evtl isch er du! oder es
ich säg nöd, dass konsum schlächt isch. ich säg hirnlose konsum isch schlächt. konsum zum sich irgendwie i irgend ere form de Gsellschaft azgliche oder sich uf e abstrakti art und wiis besser zfühle für 3 Täg wägm Konsum, das isch dumm.
diskutier chli mit em ribit über verzicht, er macht das au gern. ich verzichte ungern. wenn ich mir was gönne will, den hanis verdient ;)
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: Die Minimalisten

Beitrag von Mastler(P) »

dä ribit hät 10 dreamcasts. will er sich so ih dä nerd kultur etabliere und aschluss finde cha, wenn er in alcom chli mit dä ollige verchäufer am chatte isch?
Zuletzt geändert von Mastler(P) am 01 Mär 2019 08:41, insgesamt 1-mal geändert.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Die Minimalisten

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben: wenn ich mir was gönne will, den hanis verdient ;)
völlig ok wenns dich zfriede macht. tuds?
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31689
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
Kontaktdaten:

Re: Die Minimalisten

Beitrag von feeshlee »

hät vor paar mönet mal sone sendig im srf bracht, wo's um minimalischte gange isch. hani no interessant gfunde gha.
d'frau mit dä messie-ahsätz isch mini primarlehreri gsi.

guggsu: https://www.youtube.com/watch?v=hsliImkE87o" onclick="window.open(this.href);return false;
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot] und 29 Gäste