evo hat geschrieben:I finds GEIL. Artikel erfasse goht 10 mol schnäller als früener. Html fürd beschribig brucht kei mensch, guets foto inehebe und guet isch.
Top. So witermache.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Herr Rossi hat geschrieben:Also für mich persönlich isch de Fakt dass d Auktione einheitlicher werded öpis verdammt positivs. Die teilwis sinnlos grosse Schrifte sind direkt us de Höll gsii. Au dini Auktione Pitsch hend kei Designpriis verdient. Für die meischte Benutzer isch s nöie Ricardo en relief.
ricardo hat geschrieben:Das Verkaufsformular soll das Einstellen von Angeboten so einfach wie möglich gestalten und deshalb wurde die Komplexität etwas reduziert. Folgende Funktionen wurden entfernt und werden nicht mehr eingeführt:
• HTML
• Angebots-Vorlagen
• Zustand “Antik”
• Flexibler Erhöhungsschritt
• Erweiterte Formatierungen
• Verfügbarkeit
• Referenznummer
• Garantie
• Lieferkosten pro Stück
• Lieferung und Zahlung gemäss Beschreibung
• Verschiedene Lieferkonditionen:
• A-Post +
• Nachnahme
• Swiss Express
• Sperrgut
turntablism hat geschrieben:Bi mir het en franzos botte und kauft. Zersch gar nöd gschnallt. Han em no s standardmail gschribbe dass versand 7.- isch und im nachhinein hani denn gmerkt dass en franzos isch. Guet, er häts voruszahlt und gseit er chäms go hole. Hets aber hüt noned abgholt.
Dass jetzt usländer chönd büüte, isch dass scho immer so gsi ? Findi nöd guet, chasch ja grad ebayä
Avenger hat geschrieben:Ricardo het die schwarzi Liste deaktiviert!![]()
Grad am Kundedienst gschriebe. Geit gar nid so öppis.
Avenger hat geschrieben:Antwort vom Kindedienst: D Funktion isch deaktiviert worde, sie wei vereifache und verbessere. Wenns gnue Lüt verlange, tüe sie die schwarz Liste evtl im Verlaufe vom nächste Jahr wieder implementiere.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 11 Gäste