US Wahle 2016

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Wele Kandidat kriegt di meiste legale Stimme?

Umfrage endete am 08 Nov 2016 17:32

Hillary Clinton
6
40%
Donald Trump
6
40%
Jill Stein
0
Keine Stimmen
Gary E. Johnson
0
Keine Stimmen
Evan McMullin
1
7%
Darrell Castle
2
13%
 
Insgesamt abgegebene Stimmen: 15

Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von thaeye »

white supremacist und rassiste! jetzt gats ab! alli igsperrt werdets und vergwaltigt!

de bannon isch de noi hitler. de noist natürli. nöd de vo de letscht wuche.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von Xinobrax2 »

Moff hat geschrieben:...
Er het i de vergangene Monet mehreri Interviews zum Thema gfüert und sich au mehrmals persönlich dezue güsseret. Findsches nid interessant, dasd jetzt genau das machsch, was er im gliche Bitrag de Kritiker vorwirft? Also dass si bi sine Videos quasi explizit uf das achtet waser nid seit und ahand vo dem denn e Bestätigung für iri eigne Asichte ableited...?

White supremacists...meine Güte...wenns tatsächlich so wär hetedmer würklich es Problem. Luegder doch rückblickend mal es paar Rede vo de anderne republikanische Kandidate a. Det hets es paar echti Hardliner drunter gha. Das isch det Polit-Rethorik sit immer. Nebt dene würkt de Trump doch wienen gmässigte Demokrat :lol:

Aber ja, mer chanen au darstele wienen Hitler...jede Tag chli zeukle und Protest astachle biser eines Tages tatsächlich mal öpis unüberleits macht und denn alli chönd sege "Gsesch, er isch en Hitler". Wenn das so witer lauft wie bisher wirds doch automatisch e selbsterfüllendi Prophezeiig. Bi dem ganze Bullshit i de Medie wäri teilwis fascht scho gwillt em Trump gegenüber Sympathie z entwickle :lol:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von thaeye »

sie merket leidr gar nöd wie dumm das isch und das s wort rassismus immer meh abgschwächt wird und somit irgendswaen das Wort kei bedütitg meh haet und den wirds würkli hässlich. white supremacist lolz.

gang i din safeplace mit de pins. den bisch in sicherheit. aber achtung vor mansplaining i de safeplaces!

aber eventuell isch de moff sehr nöch mit de USA verchnüpft und chan d situation besser als ich abschätze. evtl isch Rassismus würkli s vorherrschendste Problem döt. ich glaubs nöd. isch sicherlich nöd perfekt aber wo isch es das scho.

und nei die "anti establishment" bewegig isch nöd nur en chline grund gsi, sondern de grossi grund für die wahle. dezue chunt d bevormundig wo villi d schnauze würkli langsam voll haend.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von thaeye »

EN CHRIEG MIT NUKES GEG IS!!

lolz.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von Xinobrax2 »

Ich verstans halt eifach nid...mir hend ja alli Internet und chented innerhalb vo 10 Sekunde nach Breitbart & Co. google. Aber neee.....das sind ja rassische und rassischte lostmer nid zue. Problem glöst. Klar sind manchi vo dene ultra konservativ. I minere Werteskala landed die durchwegs i de Arschloch-Kategorie...aber zwüschet me konservative und me Nazi bestat glich na en ziemlich extreme Unterschied und wenn en grosse Teil vo de Medie das tagtäglich durenand bringt provoziereds demit letztendlich genau die Situation wo si beschwöred. Medie erschaffed Realitäte...und wenn d "Leitmedie" sogar über de Atlantik hinweg glichgschalte sind lauft doch echt was ziemlich schief...vilicht hemer tatsächlich es Hitler-Problem...allerdings nid det wo alli hizeiged :?
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von Moff »

Xinobrax2 hat geschrieben:
Moff hat geschrieben:...
Er het i de vergangene Monet mehreri Interviews zum Thema gfüert und sich au mehrmals persönlich dezue güsseret. Findsches nid interessant, dasd jetzt genau das machsch, was er im gliche Bitrag de Kritiker vorwirft? Also dass si bi sine Videos quasi explizit uf das achtet waser nid seit und ahand vo dem denn e Bestätigung für iri eigne Asichte ableited...?

White supremacists...meine Güte...wenns tatsächlich so wär hetedmer würklich es Problem. Luegder doch rückblickend mal es paar Rede vo de anderne republikanische Kandidate a. Det hets es paar echti Hardliner drunter gha. Das isch det Polit-Rethorik sit immer. Nebt dene würkt de Trump doch wienen gmässigte Demokrat :lol:

Aber ja, mer chanen au darstele wienen Hitler...jede Tag chli zeukle und Protest astachle biser eines Tages tatsächlich mal öpis unüberleits macht und denn alli chönd sege "Gsesch, er isch en Hitler". Wenn das so witer lauft wie bisher wirds doch automatisch e selbsterfüllendi Prophezeiig. Bi dem ganze Bullshit i de Medie wäri teilwis fascht scho gwillt em Trump gegenüber Sympathie z entwickle :lol:
ich bin i sehr vilni posiitone em ken siner meinig, han ich da ja su scho gschriebe. so au i dem video. ich verstahne em ken sini position eifach ned wemms u, de trump gaht. ihn zwähle oder die wahl z'verteidige isch für mich ned nahzollviehbar, genau wie die vo allne "protescht" wähler.
er chridet am obama sini dronechrieg a, wie gseit, schön und guet. ich chönte verstah wenns em trump sis ziel wär das izschränke. isch das sis ziel? oder heter vo nuke gredt?

und ja ich weiss, de aug meint das isch nur sonen spruch. aber de aug het gmeint au d"wall" seig nur sonen spruch gsi, bis ich ihm han müesse ufem trump sinere website verlinke, dass de trump sehr wohl unmissverständlich en physischi muur meint.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von Xinobrax2 »

Kein Plan waser wird mache. Ich han aber e ziemlich gueti Vorstellig devo, was d Clinton gmacht het. Stichwort Clinton Foundation & Syrie. Ich bin womöglich linker als di meiste da ine. Ich bin so links, dases mir peinlich isch mini Asichte mit "Links" z umschribe will mich das in Verbindig mit anderne Linke Vollmongos bringt. Ich han es ziemlich grosses Problem mit Rassismus. Ich heti wahrschinlich de Trump gwählt. Wer s Gfühl het das segi en Widerspruch het imo schlicht und eifach zwenig bzw. di falsche Informatione.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von thaeye »

natürli wird er gwüssi teil mitere physische muur erschlüsse, aber s hautpziel wird sii d grenze besser z sichere. " die big fat wall" isch nur en ufhänger gsi.
das sött meh nach "yes we can" langsam wüsse.

chaschmir na zeige woner gseit haet er welli de IS mit NUKES abehaue? rechti phantasie häsch da.
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von Moff »

Xinobrax2 hat geschrieben:Kein Plan waser wird mache. Ich han aber e ziemlich gueti Vorstellig devo, was d Clinton gmacht het. Stichwort Clinton Foundation & Syrie. Ich bin womöglich linker als di meiste da ine. Ich bin so links, dases mir peinlich isch mini Asichte mit "Links" z umschribe will mich das in Verbindig mit anderne Linke Vollmongos bringt. Ich han es ziemlich grosses Problem mit Rassismus. Ich heti wahrschinlich de Trump gwählt. Wer s Gfühl het das segi en Widerspruch het imo schlicht und eifach zwenig bzw. di falsche Informatione.
Ja weisch, jede het es grosses problem mit rassismus, jede. Aber denn gits die wo afanged abwiegle wenn sich minderheite melde und denn heissts plötzlich seig doch ned so schlimm.

Aug, die ussage chasch easy google, du hesch recht sie sind ned so konkret wie die mit de muur, aber es isch für mich es rätsel wiemer nach dene ussage chan de idruck ha es wird in sache drone chrieg besser mitem trump.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von thaeye »

welli minderheite meldet sich den jetzt: black lives matter? d hardcore feministinne? d schueler wo de obama halt eifach en cooli socke findet und wenns ersnt wird safespaces und pins bruchet? wer gnau?

natürli polarisiert er und ja es wird sicherlich au mal en "unschöni" meldig geh und es isch au guet haetmer es aug druff aber die panikschieberei jetzt. unglaublich. da muess ja würkli fast en kompletti "welt" zämägfloge zsiii.
Zuletzt geändert von thaeye am 21 Nov 2016 20:17, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von Moff »

Es gahtmer ned um panikmachi, ich bin tatsächlich de meinig, dass weder d'mur na nukes umsetzbar sind. Es gahtmer spezifisch drum, dass wemmer sich um de weltfriede sorgt wie de kenfm und sini fans de trump offesichtlich die viel schlechter wahl isch. es isch für mich ned nahvollziehbar.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22436
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von Jones »

das gseh äbe ganz viu lüt genau umgekehrt. d'clinton isch e verdammti chriegstriiberin, dass het sie scho zu oft bewiese. dr trump het zwar sehr bedenklechi adütige gmacht aber ufgrund sinere bisher nid vorhandene politische Karriere het ers zumindest no nid i d'tat umgsetzt und i zwiefle dra, dass er irgendwo e nuke ablaht wegeme terroriste camp...

dä mit de safe places und pins.. muessi immer wieder lache oug! lol
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von Xinobrax2 »

Moff hat geschrieben:Ja weisch, jede het es grosses problem mit rassismus, jede. Aber denn gits die wo afanged abwiegle wenn sich minderheite melde und denn heissts plötzlich seig doch ned so schlimm.
Ammm...ja...ich unterscheide zwüschet verbale Beleidigunge order gar enre Abschottig und me millionefache Massemord. Ev. bringi mini Prioritäte da biz durenand...

Selbst wener zum Hitler wird chönds en i 4 Jahr wider abwähle und d Muur wider abrisse, so what? Isch mir ehrlich gseit lieber, als wenn di andere Psychos uf de ganze Welt chli Fürli entfached. Die löscht keine me...

Logisch bestat die Gfahr au bim Trump. De Bush isch au mal als Pazifisch atrette :lol: Ev. chamer de nögschti grossi Konflikt (China) miteme Trump sogar besser verchaufe als mitere Hillary...wer weiss....
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von thaeye »

das isch ebe gnau das, wörter werdet hüt stärker gwichtet als tate. leidr.

meh haet rieseschiss voreme grosschotz wo dampfplauderet aber de obama isch en cooli socke wo jede tag es paar drohne stiige lat und lüüt umbringt. sini speaks sind aber immer so eloquent und sooooooooooooo guuuet. lolz. dummheit regiert.
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von Moff »

iets chumi ned ganz drus, wer begaht massemord? oder chamer nur vo rassismus rede wenn mord im spiel isch, verstahn ich das richtig? oder alls anderi isch eifach ned so schlimm?

und ihr werfet mir vor ich läb im elfebeiturm, sehr geil :lol:

ja easy, ich denke da chömemer ned ufen gmeinsame nenner.

aber ich finds schön händer euch alli schomal abgsicheret falls de trump würklich richtig scheisse baut.

schuld sind denn ned de hohlchöpf wo ihn us rassistische gründ gwählt hend
schuld sind denn ned die hohlchöpf wo ihn eifach us trotz gwählt hend
schuld sind denn ned die hohlchöpf wo alles abwäged vo wege "ich weiss doch nöd was de denn macht" (sis programm isch sehr klar)
schuld isch denn natürlich au ned er selber oder sini partei

nei schuld sind denn selbstverständlich sini gegner, will die stachled ihn ja a, de armi tropf

mini prophezeiig isch, dass vor allem die anti establishment möngelis na ganz ordentlich ufd welt chömed bim grossunternehmer trump als präsident, und niemert wird chöne säge "ich ha doch nöd gwüsst"
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von Herr Rossi »

Xinobrax2 hat geschrieben:Kein Plan waser wird mache. Ich han aber e ziemlich gueti Vorstellig devo, was d Clinton gmacht het. Stichwort Clinton Foundation & Syrie. Ich bin womöglich linker als di meiste da ine. Ich bin so links, dases mir peinlich isch mini Asichte mit "Links" z umschribe will mich das in Verbindig mit anderne Linke Vollmongos bringt. Ich han es ziemlich grosses Problem mit Rassismus. Ich heti wahrschinlich de Trump gwählt. Wer s Gfühl het das segi en Widerspruch het imo schlicht und eifach zwenig bzw. di falsche Informatione.
Dito i jedem Punkt
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von zwirrlibatz »

Moff hat geschrieben:iets chumi ned ganz drus, wer begaht massemord? oder chamer nur vo rassismus rede wenn mord im spiel isch, verstahn ich das richtig? oder alls anderi isch eifach ned so schlimm?

und ihr werfet mir vor ich läb im elfebeiturm, sehr geil :lol:

ja easy, ich denke da chömemer ned ufen gmeinsame nenner.

aber ich finds schön händer euch alli schomal abgsicheret falls de trump würklich richtig scheisse baut.

schuld sind denn ned de hohlchöpf wo ihn us rassistische gründ gwählt hend
schuld sind denn ned die hohlchöpf wo ihn eifach us trotz gwählt hend
schuld sind denn ned die hohlchöpf wo alles abwäged vo wege "ich weiss doch nöd was de denn macht" (sis programm isch sehr klar)
schuld isch denn natürlich au ned er selber oder sini partei

nei schuld sind denn selbstverständlich sini gegner, will die stachled ihn ja a, de armi tropf

mini prophezeiig isch, dass vor allem die anti establishment möngelis na ganz ordentlich ufd welt chömed bim grossunternehmer trump als präsident, und niemert wird chöne säge "ich ha doch nöd gwüsst"
:1thumb:

die grossartig Michelle hett aber die richtig Erchlärig für de Wahlusgang:


Quelle

:-D
I speeled my drink!
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von zwirrlibatz »

Herr Rossi hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:Kein Plan waser wird mache. Ich han aber e ziemlich gueti Vorstellig devo, was d Clinton gmacht het. Stichwort Clinton Foundation & Syrie. Ich bin womöglich linker als di meiste da ine. Ich bin so links, dases mir peinlich isch mini Asichte mit "Links" z umschribe will mich das in Verbindig mit anderne Linke Vollmongos bringt. Ich han es ziemlich grosses Problem mit Rassismus. Ich heti wahrschinlich de Trump gwählt. Wer s Gfühl het das segi en Widerspruch het imo schlicht und eifach zwenig bzw. di falsche Informatione.
Dito i jedem Punkt
denn hätt ich aber gern die richtige informatione zum bessere verständnis.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von zwirrlibatz »

"An Trumps Wahlerfolg seien vor allem linksliberale Intellektuelle schuld, ist nun vielfach zu lesen. Eine Widerrede."
:arrow: https://www.freitag.de/autoren/katja-ku ... en-koepfen" onclick="window.open(this.href);return false;
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von Moff »

da isch na en interessante bitrag zu voter supression

https://thinkprogress.org/2016-a-case-s ... 8b5f90ddcd" onclick="window.open(this.href);return false;
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von thaeye »

Moff hat geschrieben:iets chumi ned ganz drus, wer begaht massemord? oder chamer nur vo rassismus rede wenn mord im spiel isch, verstahn ich das richtig? oder alls anderi isch eifach ned so schlimm?

und ihr werfet mir vor ich läb im elfebeiturm, sehr geil :lol:

ja easy, ich denke da chömemer ned ufen gmeinsame nenner.

aber ich finds schön händer euch alli schomal abgsicheret falls de trump würklich richtig scheisse baut.

schuld sind denn ned de hohlchöpf wo ihn us rassistische gründ gwählt hend
schuld sind denn ned die hohlchöpf wo ihn eifach us trotz gwählt hend
schuld sind denn ned die hohlchöpf wo alles abwäged vo wege "ich weiss doch nöd was de denn macht" (sis programm isch sehr klar)
schuld isch denn natürlich au ned er selber oder sini partei

nei schuld sind denn selbstverständlich sini gegner, will die stachled ihn ja a, de armi tropf

mini prophezeiig isch, dass vor allem die anti establishment möngelis na ganz ordentlich ufd welt chömed bim grossunternehmer trump als präsident, und niemert wird chöne säge "ich ha doch nöd gwüsst"
mini prophezeig isch das er d binnewirtschaft brutalst akurble wird aber usepolitisch füres chaos sorge wird.

absichere mis arschloch. ich bruch sowas nöd. es isch en fakt das die unusgwogeni berichterstattig sicherlich en grosse teil au zu sim wahlsieg bitreit haet. lies mal de dütschi blätterwald, die haend jetzt sogar s gfühl d angela merkel isch de letschti hüeter vo de weltornig. die realisieret immer nanig was abgat überall.

falls de trump scheisse baut isches so und ich wird ihn kritisiere, ich gang devoo uus das er sehr schnell wird sich ufd binnewirtschaft akurble stürze wird und wenn er das schafft, haeter scho vill wähler z friedegstellt. useepolitisch chame natürli nöd wüsse wohi dases gat. das isch realistisch. alles anderi grosses gschrei.
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von Buccaneer »

Hmm, de Trump wär doch en perfekte Sündebock... mer stell sich nur mal en global Finanzcrash oder witeri Chrieg vor... Egal wer das azettled, de Trump wird Schuld si und niemmer wird's hinderfrage. No praktisch eigentlich.
Und denn hed mer zum Glück no d Hillary i de Hinderhand, wos de chan richte!
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von Moff »

also a) isches meh als nur fahrlässig sondern futztumm en präsident z'wähle/understütze/abzwiegle/toleriere/vorzzieh wennmer "nöd chan wüsse, wohi dasses usepolitisch gaht", ned grad unwichtig

und b) find ichs gar ned so unklar. er isch buddies mitem putin, extrem israel fründlich, will de "depleted" (lol) militärapparat vode usa stärcher ufrüschte, china wirtschaftlich fertig mache, de kampf geg isis aggressiv understütze, inklusive meh überwachig/folter, isch nuklearwaffe weniger abgneigt als anderi

wie gseit "ich ha doch nöd gwüsst" cha damal niemert säge, selte ich en kandidat so offe gsi was sini meinige agange isch
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von thaeye »

du din rant isch ok. isch verständlich. isch nöd "din" kandidat gsi. dir wär "wiiter so" wie bis jetzt halt lieber gsi. aber das gsehnd villi halt nöd so.

ich wür jetzt eifach mal abwarte.
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von zwirrlibatz »

Chan öpper paar Frage zu "Binnewirtschaft akurble" beantworte?

isch das i de letschte Jahre irgendswie vergässe gange oder ignoriert worde? Absichtlich oder fahrlässig?

wie finanziert me das bi Stüürerliechterige für die Riichschte?

wie will er zrugg zu alte Energie wenn die gröschte Kohlekonzern scho pleite sind und sich Investore scho lang anders orientiere?

und dadrmit Millione vo unbedingt läbenswichtige neue Jöbs schaffe imne Land mit nödemal 5% Arbetslosigkeit?

Ich glaub ehner es wird innepolitisch es Chaos wärde und ussepolitisch halb so wild. Will da wird jede einigermasse reguliert "dank" de Globalisierig.
I speeled my drink!
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 35 Gäste