US Wahle 2016

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Wele Kandidat kriegt di meiste legale Stimme?

Umfrage endete am 08 Nov 2016 17:32

Hillary Clinton
6
40%
Donald Trump
6
40%
Jill Stein
0
Keine Stimmen
Gary E. Johnson
0
Keine Stimmen
Evan McMullin
1
7%
Darrell Castle
2
13%
 
Insgesamt abgegebene Stimmen: 15

Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12840
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von Moff »

Bild
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31866
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von geosnow »

atombombe werfe bringt niemerdem öpis. konventionelli waffe aber scho. mer will ja geld verdiene.
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14753
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von evo »

de guet alt wohlstand, jede wet en, niemer bruchten.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16556
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von thaeye »

gat also nah ich find wohlstand super.
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von zwirrlibatz »

jede cha riich wärde, aber nöd alli.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16556
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von thaeye »

wird au immer so blibe uusert mir lebet alli glich arm!
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von Acid »

thaeye hat geschrieben:wird au immer so blibe uusert mir lebet alli glich arm!
Arm isch en relativä Begriff.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von Xinobrax2 »

zwirrlibatz hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:Kein Plan waser wird mache. Ich han aber e ziemlich gueti Vorstellig devo, was d Clinton gmacht het. Stichwort Clinton Foundation & Syrie. Ich bin womöglich linker als di meiste da ine. Ich bin so links, dases mir peinlich isch mini Asichte mit "Links" z umschribe will mich das in Verbindig mit anderne Linke Vollmongos bringt. Ich han es ziemlich grosses Problem mit Rassismus. Ich heti wahrschinlich de Trump gwählt. Wer s Gfühl het das segi en Widerspruch het imo schlicht und eifach zwenig bzw. di falsche Informatione.
Dito i jedem Punkt
denn hätt ich aber gern die richtige informatione zum bessere verständnis.
Du fragsch fasch bi jedem Thema nach Informatione obwohl die idR scho sit Monate ufem Tisch ligged. Wenns di würklich interessiert, warum suechsch denn nid eifach mal selber denach? Isch doch viel spannender. Gnueg Ziit defür hetsch ja schinbar.

Die Mail wär mal en guete Istig: https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/3774" onclick="window.open(this.href);return false;
Z.B. de folgendi Absatz:
While this military/para-military operation is moving forward, we need to use our diplomatic and more traditional intelligence assets to bring pressure on the governments of Qatar and Saudi Arabia, which are providing clandestine financial and logistic support to ISIL and other radical Sunni groups in the region.
Die Mail isch vo 2014. Bereits i de Jahre zuvor sind scho mehreri Millione vo de Kataris zu de Clinton Foundation gflosse. D Saudis hend elei für de Wahlkampf vo 2016 me als 10 Millione "gspendet". Es isch d Hillary gsi, wo sich über di letschte Jahre hinweg als Usseministerin um die ganze Deals kümmeret het, womitmer wider bim Zitat
...clandestine financial and logistic support to ISIL and other radical Sunni groups...
wärid. D Saudis und au d Kataris hend ire finanziell und logistisch (Waffe) Support vo de USA. Oder grob vereifacht gseit, d Saudis und d Kataris verchaufed s Öl und krieged defür grüens Papier. Ein Teil vo dem Papier tuscheds direkt wider gege Waffe. D USA het am Endi s Öl, s Geld und Waffedeals. Win:Win:Win. Glichzitig wird au grad no di ganz Region destabilisiert, will die Waffe und en witere Teil vom Geld direkt zu de Terroriste witer gleited werded. I dem Fall wärid das usschliesslich sunitischi Terroriste, was ja us de Sicht vo de Saudis und Kataris au Sinn macht. Aber überleg mal wases für di ganz Region bedüted, wennt d Sunite mit Waffe beliferisch und glichzitig d Schiite mit Sanktione, Putschversüech und Chrieg überziesch. Wenns di würklich interessiert, denn lueg mal dri. Weder dini Zitige no dini TV Sender werdeds dir erkläre. Die heted es paar Monet Ziit gha um sich mit em Inhalt vo dene Mails z beschäftige, aber statdesse hends, wenn überhaupt, über d Herkunft vo de Mails gredet. Vowege di böse Russe hegids ghackt. De Assange het selber versicheret, dass d Mails nid vo de Russe gleakt worde sind. Das interessiert aber schinbar kei Sau...
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16556
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von thaeye »

Acid hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:wird au immer so blibe uusert mir lebet alli glich arm!
Arm isch en relativä Begriff.
philosophiestund nummer 283282383838383
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16556
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von thaeye »

Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22464
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von Jones »

füehrt eigentlech irgendöpär buech, wär vo dene promis itz effektiv uswanderet? kanada, südafrika... überall ane hei sie wöue hets gheisse...
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von zwirrlibatz »

thaeye hat geschrieben:
Acid hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:wird au immer so blibe uusert mir lebet alli glich arm!
Arm isch en relativä Begriff.
philosophiestund nummer 283282383838383
isch fakt, nöd philosophie.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
abyss
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5903
Registriert: 04 Aug 2002 17:34
Wohnort: Klendathu / LV-426
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von abyss »

Jones hat geschrieben:füehrt eigentlech irgendöpär buech, wär vo dene promis itz effektiv uswanderet? kanada, südafrika... überall ane hei sie wöue hets gheisse...
Niemmer geit. Es heisst ja nid umsonst SCHAU-Spieler... ;)
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von zwirrlibatz »

Xinobrax2 hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben: denn hätt ich aber gern die richtige informatione zum bessere verständnis.
Du fragsch fasch bi jedem Thema nach Informatione obwohl die idR scho sit Monate ufem Tisch ligged. Wenns di würklich interessiert, warum suechsch denn nid eifach mal selber denach? Isch doch viel spannender. Gnueg Ziit defür hetsch ja schinbar.
tip: weniger arrogant weniger quark unterstelle, will dänn cha me dich besser ernst näh. ich han nach dine vo dir als richtig bezeichnete informatione gfrööget wills mich wunder nimmt wie du werum uf weli schlüss chunnsch. wie vorher schomal gschriebe: weniger über de ander vermuete & meh nahfrööge. dänn gitts am änd voll no e diskussion drus :shock: und wieso han ich meh ziit als anderi? :lol:
Weder dini Zitige no dini TV Sender werdeds dir erkläre. Die heted es paar Monet Ziit gha um sich mit em Inhalt vo dene Mails z beschäftige, aber statdesse hends, wenn überhaupt, über d Herkunft vo de Mails gredet. Vowege di böse Russe hegids ghackt. De Assange het selber versicheret, dass d Mails nid vo de Russe gleakt worde sind. Das interessiert aber schinbar kei Sau...
ich quote nur de übersicht wäge jetz nöd din ganz poscht. die imfos han ich au und die findsch sehr wohl au i de wiit verbreitete medie. und da wieder e frag: weles meinsch sind dänn "mini ziitige und tv sänder"? und en gedankeastoss: was nöd i de mainstreammedie, wie du sie wohl würsch nänne, staht, isch nöd deswäge automatisch vollumfänglich und wahr.

machschs eim scho chli schwer.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von zwirrlibatz »

abyss hat geschrieben:
Jones hat geschrieben:füehrt eigentlech irgendöpär buech, wär vo dene promis itz effektiv uswanderet? kanada, südafrika... überall ane hei sie wöue hets gheisse...
Niemmer geit. Es heisst ja nid umsonst SCHAU-Spieler... ;)
au berüehmti lüüt reagiered im erschte momänt emotional. wär hättis dänkt?
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22464
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von Jones »

dummerwiis het kanada iwanderigsgsetz wo streng si.
die lüt wei also ines land gah wo ähnlech herti iwanderigsgsetz het, wie dr trump möcht. *mindfuck* :groel:
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von Xinobrax2 »

zwirrlibatz hat geschrieben:die imfos han ich au und die findsch sehr wohl au i de wiit verbreitete medie.
Link mir ein einzige Artikel inere Schwizer Zitig, wo d Verbindig zwüschet de Clinton Foundation, Syrie und em South Pars Field ufzeigt.
zwirrlibatz hat geschrieben:und da wieder e frag: weles meinsch sind dänn "mini ziitige und tv sänder"?
S interessante isch ebe, dass du tatsächlich glaubsch es würdi irgend e Rolle spile...
zwirrlibatz hat geschrieben:und en gedankeastoss: was nöd i de mainstreammedie, wie du sie wohl würsch nänne, staht, isch nöd deswäge automatisch vollumfänglich und wahr.
Wo lit s Problem bim Begriff? Stat au so bi Wikipedia: https://de.wikipedia.org/wiki/Mainstrea ... Mainstream" onclick="window.open(this.href);return false;

Sowas wie vollumfänglichi Artikel gits nid. Weder im Mainstream no bi de Alternative. Medie wo kei Quelle nenned sind prinzipiell unbruchbar...und bi dene wo Quelle nenned isches letztendlich egal ob si d Wahrheit seged oder nid, willmers mit es paar Klicks au selber chan überprüefe. Die wo regelmässig korrekt berichted krieged mit de Ziit me Ufmerksamkeit. E gwüssi Mediekompetenz wär au na vo Vorteil. En Screenshot vomene Dokument isch kein Ersaz für en Link zum Original uf de offizielle Website, wer bi Google nach unsichtbare Einhörner suecht findet me als 100'000 Treffer und es paar Grundkenntnis in Photoshop und After Effects chönd au nid schade wenns um visuelli Medie gat.
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12840
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von Moff »

Xinobrax2 hat geschrieben:Sowas wie vollumfänglichi Artikel gits nid. Weder im Mainstream no bi de Alternative.
werum eigentlich ned?
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von Xinobrax2 »

Moff hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:Sowas wie vollumfänglichi Artikel gits nid. Weder im Mainstream no bi de Alternative.
werum eigentlich ned?
Wenns es Ereignis mit 3 Augezüge git, denn gits aschlüssend 3 unterschi Gschichte. Wie sell en Artikel über es weltpolitischs Ereignis jemals chöne vollumfänglich si? Isch d Frag rhetorisch?
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16556
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von thaeye »

zwirrlibatz hat geschrieben:
abyss hat geschrieben:
Jones hat geschrieben:füehrt eigentlech irgendöpär buech, wär vo dene promis itz effektiv uswanderet? kanada, südafrika... überall ane hei sie wöue hets gheisse...
Niemmer geit. Es heisst ja nid umsonst SCHAU-Spieler... ;)
au berüehmti lüüt reagiered im erschte momänt emotional. wär hättis dänkt?
:groel: :groel: :groel:

gang nah chli de cleese go poste wo für de brexit gsi isch. de typ isch so postfaktisch gaell?
Zuletzt geändert von thaeye am 23 Nov 2016 12:38, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16556
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von thaeye »

zwirrlibatz hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:
Acid hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:wird au immer so blibe uusert mir lebet alli glich arm!
Arm isch en relativä Begriff.
philosophiestund nummer 283282383838383
isch fakt, nöd philosophie.
isch fakt? isch asichtssach. aber hüt meint jede er hegi d fakte. lebet ja schliesslich im ziitalter wo 50% vo de lüüt de richtige fakte nömm glaubet. lolz.
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von zwirrlibatz »

thaeye hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben:
abyss hat geschrieben:
Jones hat geschrieben:füehrt eigentlech irgendöpär buech, wär vo dene promis itz effektiv uswanderet? kanada, südafrika... überall ane hei sie wöue hets gheisse...
Niemmer geit. Es heisst ja nid umsonst SCHAU-Spieler... ;)
au berüehmti lüüt reagiered im erschte momänt emotional. wär hättis dänkt?
:groel: :groel: :groel:

gang nah chli de cleese go poste wo für de brexit gsi isch. de typ isch so postfaktisch gaell?
himmel :lol:
I speeled my drink!
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von zwirrlibatz »

Xinobrax2 hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben:die imfos han ich au und die findsch sehr wohl au i de wiit verbreitete medie.
Link mir ein einzige Artikel inere Schwizer Zitig, wo d Verbindig zwüschet de Clinton Foundation, Syrie und em South Pars Field ufzeigt.
wieso muess ich das jetz? und werum speziell e schwiizer ziitig?
Xinobrax2 hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben:und da wieder e frag: weles meinsch sind dänn "mini ziitige und tv sänder"?
S interessante isch ebe, dass du tatsächlich glaubsch es würdi irgend e Rolle spile...
und da simer wieder bi "ich weiss eh was du dänksch". chum säg, weles sind "mini medie"? und wenn de meinsch es spielt eh kei rolle weli medie was schriebe (siehe au "Sowas wie vollumfänglichi Artikel gits nid. Weder im Mainstream no bi de Alternative"), dänn widersprichsch dir doch grad e bitz.
Sowas wie vollumfänglichi Artikel gits nid. Weder im Mainstream no bi de Alternative. Medie wo kei Quelle nenned sind prinzipiell unbruchbar...und bi dene wo Quelle nenned isches letztendlich egal ob si d Wahrheit seged oder nid, willmers mit es paar Klicks au selber chan überprüefe. Die wo regelmässig korrekt berichted krieged mit de Ziit me Ufmerksamkeit. E gwüssi Mediekompetenz wär au na vo Vorteil. En Screenshot vomene Dokument isch kein Ersaz für en Link zum Original uf de offizielle Website, wer bi Google nach unsichtbare Einhörner suecht findet me als 100'000 Treffer und es paar Grundkenntnis in Photoshop und After Effects chönd au nid schade wenns um visuelli Medie gat.
das isch schön dass au du das gmerkt hesch, das heisst aber nöd dass darum de erscht und einzig bisch. de fähler mache leider zvill. aber wemme dich druf hiiwiist, gahsch i defensive und pöblisch ume. so hilfsch de wält also nöd viel. falls das überhaupt würsch wele, natürli. oder bisch gliich nume eine vo de millione sälbschtgrächte internetbesserwüsser?
I speeled my drink!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16556
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von thaeye »

achtung achtung im chreis trüllle mitem zwirrli macht spass.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22464
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von Jones »

russe-hacker hei d'wahlcomputer manipuliert heissts itz... really? :typej:
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 111 Gäste