US Wahle 2016

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Wele Kandidat kriegt di meiste legale Stimme?

Umfrage endete am 08 Nov 2016 17:32

Hillary Clinton
6
40%
Donald Trump
6
40%
Jill Stein
0
Keine Stimmen
Gary E. Johnson
0
Keine Stimmen
Evan McMullin
1
7%
Darrell Castle
2
13%
 
Insgesamt abgegebene Stimmen: 15

Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18530
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von Avenger »

I bi gspannt ob sie das Thema ir nächste Staffle vo House of Cards wärde ufgriffe: E superriche (und ersch belächlete) Dödel ohni Ahnig vo der Branche macht am Francis Konkurrenz. Wär sicher spassig für es paar Folge. :mrgreen: :mrgreen:
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von Xinobrax2 »

zwirrlibatz hat geschrieben:das isch schön dass au du das gmerkt hesch, das heisst aber nöd dass darum de erscht und einzig bisch. de fähler mache leider zvill. aber wemme dich druf hiiwiist, gahsch i defensive und pöblisch ume. so hilfsch de wält also nöd viel. falls das überhaupt würsch wele, natürli. oder bisch gliich nume eine vo de millione sälbschtgrächte internetbesserwüsser?
Dude, du postisch soviel Blödsinn da ine und seisch mir ich pöbli ume wenis mal aspreche. Links zu nichtssagende Artikel, Kommentär wo zeiged dasd nid mal di eifachste Zemehäng erkennsch, Frage wo komplett am Thema verbi gönd. Leider machsches aber nid uf e neugierigi, sondern uf e provokanti Art und Wiis. Weni dir öpis usfüerlich erkläre schribsch nüm zrug. Ich hander sogar Hörbüercher glinkt und s interessiert dich nid, also was söll das?

Logisch bini nid de Einzig wo so vor gat, aber ich weiss, dass di meiste weniger Ziit demit verbringed und au weniger effizient im Netz agiered. Ich schrib mir teilwis Programm wo einzig und ellei defür sorged, dasi d Übersicht i dere Datefluet nid verlüre :lol: Die Site i minere Sig gits z.B. nur wills mir z blöd gsi isch regelmässig me als 2 Youtube Kanäl z checke. Vilicht chaschder ja in etwa vorstele wasi mache wenns um Geopolitik gat...

Zu dinere Frag obi en Weltverbesserer oder eifach nur en selbstgerächte Internetbesserwüsser bin...ich gsen i dere Frag gar kein Widerspruch. Ich denke s isch ziemlich offesichtlich dasi beides bin, wohingege du lediglich zu letzterem tendiersch.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von thaeye »

was lauft mit pizzagate? lolz s internet.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von Jones »

verschwörig? lolz
Benutzeravatar
Ribit X Titan
Trashtalker
Beiträge: 10221
Registriert: 09 Mai 2015 20:09
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von Ribit X Titan »

Danke dass ich die Wahl gehabt hätte zwischen A, B, C... oder auch nur A und B.

Ist alles gestellt... am besten wegschauen, jede Beachtung hebt das Puppentheater nur unnötig hervor.
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
Kontaktdaten:

Re: US Wahle 2016

Beitrag von zwirrlibatz »

Filterblase 2.0

https://www.dasmagazin.ch/2016/12/03/ic ... ombe-gibt/" onclick="window.open(this.href);return false;

close wält.
I speeled my drink!
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot], Unseen und 38 Gäste