okay, jetzt wirds langsam scary...

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5387
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: okay, jetzt wirds langsam scary...

Beitrag von Vyse »

zwirrlibatz hat geschrieben:
Vyse hat geschrieben:Er seit: "Wir möchten die Menschen von den Prozessen entfernen"
Was isch drah kartoffel? Das isch e tüüf mänschlichi Vision, wo grad dä ENT-mänschlichung (entstehend duurs Verrichte vo dümmliche Prozäss, wo genausoguet e Maschine chönnt löse) entgägewürke will.
dUnkorrumpierbarkeit vo däre Technologie chönnt natürli au Tücke ha. Einersiits isch super (z.B. für Onlineabstimmige/Wahle) anderersiits chönnts dä Handligsspielruum vom Mänsch extrem veränge und es neus Chäfig schaffe.
Die "dümmliche Prozäss" sind ebe nöd unmenschlich oder entmenschlicht. Sich nöd immer chöne i de Komfortzone bewege, au mal gforderet werde, au mal öppis blöds stupids unahgnehms müesse mache und mitnere würdevolle Haltig dran wachse, DAS isch menschlich und wünschenswert. Susch werde alli nur (no meh) konsumistisch verweichlicht und dekadänt egozentrisch. De Wall-E isch en Superfilm.
Das chasch em Chaplin uus Modern Times verzälle und Nei! Chönne wähle, wälli Prozässe me sich abnäh lah will und wälli me sälber biibhalte möcht, obwohls me chönnt abgäh. Das wär mänschlich.
(Es Gondelbähnli, wo di Bequem zur Spitze bringt, vergliche mit em Wandere. Halbverschlafe en Elektrorasierer über sGsicht fahre lah, vergliche mitme Rasiermässer, wo langsam und bewusst füehre muesch etc. Es bestaht e Wahl, wie ich sVerhältnis zu mier und miine Umgäbig pfläge. Wänn dWahl verlore gaht duur Nötigung, passiert Entmänschlichung. Aber das schüüst chli über sThema hinuus. Prinzipiell findis aber en guete Ahsatz: Alles was chann automatisiert werde oder duur en Algorythmus erstzt werde, söll au ersetzt werde).
Die, wo sich alles Mögliche abnäh lah würed, ok, iiverstande, das wäred so Wall-E Opfer.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: okay, jetzt wirds langsam scary...

Beitrag von Herr Rossi »

thaeye hat geschrieben:prozess befreie, alles chli eifacher mache, convinience. es isch kartoffl. mir mensche werdet fuul und träg werde und das isch sicherlich kein gueti basis füren zukunft. chönt ja den alli chli künstler/mediefuzzi werde und es BGE bezieh und den lauft de lade.

ziitgeist: kei eigeverantwortig meh. alli sind schuld nur ich nöd. und alles so bequem wie möglich.
!!!
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5387
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: okay, jetzt wirds langsam scary...

Beitrag von Vyse »

"sicherlich kei gueti Basis für e Zuekunft" Kartoffel das!
Vo was für äre Zuekunft redemer überhaupt, wo achso bedroht schiint und wieso söll Sälbschtverantwortig/Sälbschtbestimmig nur under Zwang möglich si?
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16517
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: okay, jetzt wirds langsam scary...

Beitrag von thaeye »

zwang? zu was wirsch du zwunge? du arms pürstli. muesch schaffe? scheiss bruellerei gat mir echt uf de sack vo allne siite langsam. alles muess sich ändere nur bi ois selber fangemer nöd aa. alli werdet underdrückt mimimimimi.

meh eigeverantwortig im alltag, weniger mimimimimiiim , s böse system, die böse manne, die böse uslände, die böse schwiizer, die böse linke, die böse rechte.

ich gsehns ja im alltag, selbstverantwortig gleich null. lieber chli is füüüstli mötzle als zum biespiel en person mal z rechtwiise.

de mensch brucht struktur (haet er scho immer brucht) zum en ordnig ufrechterhalte. alles anderi artet in anarchie uus.
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14751
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
Kontaktdaten:

Re: okay, jetzt wirds langsam scary...

Beitrag von evo »

Faking entschleunigung bruchts in allne ökonomische und industrielle prozäss. Zersch mol chli lerne mit gwüsse sache umzgoh statt sich in liechtgschwindigkeit de nächste trends und technische revolutione zunterwärfe
Benutzeravatar
Grisu
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1162
Registriert: 25 Apr 2012 10:51
Wohnort: Littau
Kontaktdaten:

Re: okay, jetzt wirds langsam scary...

Beitrag von Grisu »

Gesprochen wie ein wahres wunderkind.

Weil d'froog nochem "wie" belanglos wird und mer eus leider nur no mitem "was" beschäftiged.. :help:
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5387
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: okay, jetzt wirds langsam scary...

Beitrag von Vyse »

thaeye hat geschrieben:
ich gsehns ja im alltag, selbstverantwortig gleich null. lieber chli is füüüstli mötzle als zum biespiel en person mal z rechtwiise.

de mensch brucht struktur (haet er scho immer brucht) zum en ordnig ufrechterhalte. alles anderi artet in anarchie uus.
Du meinsch was genau mit Sälbschtverantwortig? Weiss nöd, i wällem Kontext dass das Zrächtwiise meinsch, aber wänns um es verwerflichs Verhalte gaht, ja, dänn ischs e Pflicht, dMitmänsche uuf ihri tote Winkel hiizwiise für es ahgnähmers Zämmeläbe.

Mit Zwäng verursachsch zwar en Art vo Verantwortig aber z.B. Sälbschtüberwindig wird debii vernichtet, will innere uuferleite Struktur under Ahdrohige vo Konsequänze agiersch.

Dä Mänsch bruucht Struktur, solang er nonig geischtig mündig isch, danah sötter ja gopfertammi nomal fähig si, sich sälber eini zerschaffe. Da chonnt erscht dFähigkeit zur Sälbschtüberwindig zum Zug, aber ja, du trausch das ja em Pöbel nöd zue.

Was ich uus diine Uusage uuselis: Bis zfriede mit däm was häsch und häb dSchnorre, will eus gahts ja guet, währenddem dChindli in Afrika verdurschtet und drumm mueme ja au dProblem, wo euse Wohstandslevel mit sich bringt, nöd ahgah und kein Fortschritt ahstrebe, wo zunere uuflösig vo dänne Missständ chönnt fühere.
Miini Nerve, lah mi in Rueh mit diim Gestapo-Geschwafel.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16517
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: okay, jetzt wirds langsam scary...

Beitrag von thaeye »

de mensch isch und wird nie "geistig" mündig, er haet scho immer inere rangordnig glebt und wird das au wiiterhin, will de mensch das brucht (vo kaste bis zu sekte bis zu politische system, mir "muend" ois iordne). uf dini spirituell erlösig muesch nah lang warte. aber easy, nah chli umemötzle über die bös leistigsgsellschaft wo meh demit nöd z recht chunt, wieso nöd selber s lebe id händ neh? wieso alli andere für alles verantwortlich mache? wieso immer umebruelle?. nah schnell "armi chindli in afrika" ibaue und scho passt de dämlich post.

du häsch doch au sonen kunstschuel gmacht? muesst dich doch z friedestelle chli zeichne und so?

s lebe isch kein ponyhof und das isch völlig io so, ab und zue bruchts au mal en ellboge id fress anstell vo kumbayaha mylord.

GESTAPO :vortex:
Zuletzt geändert von thaeye am 22 Mär 2018 19:14, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5387
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: okay, jetzt wirds langsam scary...

Beitrag von Vyse »

Du chonnsch mier mängisch inne, wie inere Stammtischrundi: "Es isch, wies isch."<- Punkt

Kei Kunschti gmacht, eaber egal. Was zfriedestellend isch und was nöd, wie me en Mänsch chann si, wo me sälber au chann gärn ha etc. chamme erscht dänn feschtstelle, wänn me überhaupt Ziit und dKapazität dezue hät.
Zur Ziit wird dä gröscht Teil vo dä mänschliche Kapazität duur Prozäss verschliesse, wo genauso guet Roboter und Alogrythme chönnted bewältige, was ja grad dDiskussion isch: Ischs wert, dass Roboter eusi Arbet übernähmed? Absolut ja, will es git gnueg dstue, wo me ebbe au nöd Roboter will oder sogar chann überlah.

Lueg mich ah. Ich bin so en schlächte Mänsch, wänni unusgschlafe bin. Ich verweigere Mamis dHilf ihre scheiss Babywage iis Tram dshiefe, flueche Gofe ah, wänns mier uuf dFüess stönd, chönnt dä Lüüt dFrässi iischlah... aber wänni uusgrueht, bini fucking charmant und gwünnend, bringe Lüüt zum Lache. Dä Priis, wome zur Uufrächterhaltig vo däre "Struktur" zahlle muen, isch viel zgross und macht dWält zumene schlächtere Ort als er scho isch.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16517
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: okay, jetzt wirds langsam scary...

Beitrag von thaeye »

ich bin stammtisch, du bisch philosoph. bin nah nöd so elitär indoktriniert das für mich stammtisch was schlechts isch. am stammtisch findsch ab und zue en gschidere als die hochintelligent neu elite (wo nix anders als PP Folie und Konzept erarbeitet) won ich jede tag im gschäft erleb. ab und zue sind eifachi erchlärige au die richtige, es muess nöd immer es essay sii. und ja ich bin en direkte kommunikator. das passt nöd jedem. isch au i.o so.

uuserdem isch oisi uffassig wieme durs lebe gaht völlig conträr. das wird au en rolle spiele. für mich isch eigeverwantwortig (alles fangt bi eim selber aa) öpis vom wichtigste (dekadänt egozentrisch wür de zwirrli sege) und nöd s kollektiv in erster linie. du redsch vill vo gsellschaft und die und system etc. fang bi dir aaa.

find dini zeichnige aber sehr guet imfall, aber ich han eigentlich kei ahnig.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5387
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: okay, jetzt wirds langsam scary...

Beitrag von Vyse »

thaeye hat geschrieben:für mich isch eigeverwantwortig (alles fangt bi eim selber aa) öpis vom wichtigste (dekadänt egozentrisch wür de zwirrli sege) und nöd s kollektiv in erster linie. du redsch vill vo gsellschaft und die und system etc. fang bi dir aaa. .
Da gib ich dier teilwiis rächt. Ich brings eifach nöd bache, es Business uufzbaue, wo mier wenigschtens e Million abwerfe wür, meh brüüchti nöd für dä Rescht vom Läbe, nur mächts kein Underschied uuf miini Meinig, ich wür sie eifach mitäre gringere Heftigkeit verträte.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71825
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: okay, jetzt wirds langsam scary...

Beitrag von Master(G) »

BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: okay, jetzt wirds langsam scary...

Beitrag von Xinobrax2 »

K...also nach de Spinne hani erwarted, dass irgend es technischs Wunderwerk vorgstellt wird...aber denn chunt sone Ziitlupe-Maschine woni scho als Chind mit K'Nex han chöne baue :x
falagar
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1530
Registriert: 16 Apr 2008 12:57
Wohnort: Visp
Kontaktdaten:

Re: okay, jetzt wirds langsam scary...

Beitrag von falagar »

Magsch apa sälber Robo baue.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71825
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: okay, jetzt wirds langsam scary...

Beitrag von Master(G) »

wie wärs mit dem?


Quelle
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: okay, jetzt wirds langsam scary...

Beitrag von Xinobrax2 »

Isch nett...het öpert vo euch eine vo de neue Aibo?


Quelle
Benutzeravatar
Shadow
Administrator
Administrator
Beiträge: 50533
Registriert: 04 Mär 2002 19:18
Wohnort: Zürich, Switzerland
Kontaktdaten:

Re: okay, jetzt wirds langsam scary...

Beitrag von Shadow »

https://imgur.com/gallery/iN7ar" onclick="window.open(this.href);return false;

schno krass. erinneret grad a diä :)

Bild
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!


Bild
Benutzeravatar
Kretinou
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1521
Registriert: 15 Okt 2010 20:29
Wohnort: Romandie
Kontaktdaten:

Re: okay, jetzt wirds langsam scary...

Beitrag von Kretinou »

http://www.bfmtv.com/mediaplayer/video/ ... 65433.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
Kontaktdaten:

Re: okay, jetzt wirds langsam scary...

Beitrag von PlanetHarrieR »

you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
abyss
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5897
Registriert: 04 Aug 2002 17:34
Wohnort: Klendathu / LV-426
Kontaktdaten:

Re: okay, jetzt wirds langsam scary...

Beitrag von abyss »

Jump n' Run
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71825
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: okay, jetzt wirds langsam scary...

Beitrag von Master(G) »

jetzt wirds würkli langsam scary!! :shock:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71825
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: okay, jetzt wirds langsam scary...

Beitrag von Master(G) »

jetzt paarsch de dett obe mit dere AI:


Quelle

boom. terminator.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4493
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: okay, jetzt wirds langsam scary...

Beitrag von The Sheep »

En Inder wo sälbschtständig telefonierendi Roboter entwicklet. Wenn da nit d'Callcenter Induschtrie dehintersteckt :kicher:
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31688
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
Kontaktdaten:

Re: okay, jetzt wirds langsam scary...

Beitrag von feeshlee »

alan turing wär begeischtered...
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 2 Gäste