90iger-Jahre Rock Musigg

für unsere Movie-Aficionados, Serien-Liebhaber und Audiophilen.

Moderatoren: Avenger, randy

Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: 90iger-Jahre Rock Musigg

Beitrag von Gurgelhals »

zwirrlibatz hat geschrieben:
Gurgelhals hat geschrieben:...abr eigentlich sind d'90er nöd eso mis Ding. Da hätt die ganzi betont apathischi Milchkafi-Indiescheisse agfange, wo bis hütt en erhebliche Teil vo de Musigwelt i eme Würgegriff haltet :?
hm ich han d'90er ehner als luuts saukrachrockjahrzähnt in erinnerig, wobii die meischte wo mir obe in sinn cho sind, zwar tatsächli no vor 1995 gsi sind. das schlufiindiegeschlabber isch doch ersch i de 00er jahr cho. egal es isch wahrlich zum brüele was usem indierock worde isch bzw was sich hützutags so nänne wagt und darf.
Vor 1995 hätt me halt no im grosse Stil vom Erbe vom 80er-Underground zehrt bzw. das no z'Änd gfüehrt. S'meischte i de Kategorie Gitarresaukrach isch ja nöd würklich "90er" im Sinn vo "öppis ganz anders als das, wo im vorherige Jahrzehnt da gsi isch" gsi, sondern hätt im Gägeteil d'Wurzle no tüüf i de 80er gha. "Neu" im Sinn vo "richtig 90er Jahr" sind dänn erst so Sache gsi wie die ganzi Britpop-Scheisse (und je weniger mer da vo dem reded, desto besser), die ganzi Bristol/Trip Hop-Szene (isch aber nöd RAWK und drum für das Topic nöd relevant) und nachher Post-Britpop halt Radiohead & Co. - das hätt damals nach Offebarig und Zuekunft und neu und woawoawoa tönt, weiss ich no ganz genau. Und grad die chan ich hütt us em gnännte Grund ebe genau nüme lose (was ihne gägenüber natürlich überhaupt nöd fair isch, will natürlich chönds nüt defür und natürlich sind OK Computer und Kid A immer no grossi Albe), will sich rückblickend die Zuekunft, wo da vorgspuuret worde isch, eifach als so was vo gopfertammi deprimierend erwiese hätt und vor allem immer nonig überwunde isch, dass das im Moment eifach gar nüme gaht.

Aber da, namal en Usnahm. 1999. Krach:


Quelle


Und da no 1991 (ja, ich weiss, didelididelidideli, aber jede Negler wo rockt statt dass er rappt isch en Gwünn für d'Wält :idea:):


Quelle


Quelle


Quelle
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: 90iger-Jahre Rock Musigg

Beitrag von zwirrlibatz »

Gurgelhals hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben:
Gurgelhals hat geschrieben:...abr eigentlich sind d'90er nöd eso mis Ding. Da hätt die ganzi betont apathischi Milchkafi-Indiescheisse agfange, wo bis hütt en erhebliche Teil vo de Musigwelt i eme Würgegriff haltet :?
hm ich han d'90er ehner als luuts saukrachrockjahrzähnt in erinnerig, wobii die meischte wo mir obe in sinn cho sind, zwar tatsächli no vor 1995 gsi sind. das schlufiindiegeschlabber isch doch ersch i de 00er jahr cho. egal es isch wahrlich zum brüele was usem indierock worde isch bzw was sich hützutags so nänne wagt und darf.
Vor 1995 hätt me halt no im grosse Stil vom Erbe vom 80er-Underground zehrt bzw. das no z'Änd gfüehrt. S'meischte i de Kategorie Gitarresaukrach isch ja nöd würklich "90er" im Sinn vo "öppis ganz anders als das, wo im vorherige Jahrzehnt da gsi isch" gsi, sondern hätt im Gägeteil d'Wurzle no tüüf i de 80er gha. "Neu" im Sinn vo "richtig 90er Jahr" sind dänn erst so Sache gsi wie die ganzi Britpop-Scheisse (und je weniger mer da vo dem reded, desto besser), die ganzi Bristol/Trip Hop-Szene (isch aber nöd RAWK und drum für das Topic nöd relevant) und nachher Post-Britpop halt Radiohead & Co. - das hätt damals nach Offebarig und Zuekunft und neu und woawoawoa tönt, weiss ich no ganz genau. Und grad die chan ich hütt us em gnännte Grund ebe genau nüme lose (was ihne gägenüber natürlich überhaupt nöd fair isch, will natürlich chönds nüt defür und natürlich sind OK Computer und Kid A immer no grossi Albe), will sich rückblickend die Zuekunft, wo da vorgspuuret worde isch, eifach als so was vo gopfertammi deprimierend erwiese hätt und vor allem immer nonig überwunde isch, dass das im Moment eifach gar nüme gaht.
Das isch in Ängland passiert, wohl au als Reaktion uf de sich langsam totlaufende US-Rock, wo vo 85 bis 95 zumindescht i dä Rockmusik die einzig relevant gsi isch. Drum händ sich au Soundgarden ufglöst. Es isch vrbii gsi und mit ihrer Uflösig sowieso (türli super dass sie wieder zrugg sind will grad sottig Kaliber bruuchts hüt ebe wieder). Z'Guethalte muess me de Brite aber, dass sie nach de früehe 90er Flaute wieder innovativ worde sind. Es erschtuunt mich zwar gliich, dass vo det nie meh so en Art Zeppelin/Who/Sabbath/Genesis/Crimson oder NWOBHM Revival cho isch. Das händ dänn halt d'Amis übernoh mit ihrem Progmetalgrümpel. Punk hett in Ängland insofern vieles vom Tisch gwüscht und siithär isch en grundsätzliche Street Cred versus Musicianship Grabe verbliebe. Nöd dass sich das ja usschlüsse tät, aber de Grabe isch da.

Living Colour han ich super gfunde und bin se go luege i de Rote. Die händ dänn die mir bis dethii unbekannte Das Damen als Vorgruppe gha und die händ mich viel meh wägbäsed. Mit dem Lärmpowerpoprock volle Feedback und Langhaar, das han ich überhaupt nöd kennt, mir aber sowas scho längschtens gwünscht. Es herrlichs "Tragical History Tour" händs au no anetätscht. En Rock wo triibt und lärmig hypnotisch isch ohni d'Stumpfheite vom vierviertel Rockbeat und -geriffe und -soliere. Über die han ich also SST, AmRep und Subpop entdeckt mit Sonic Youth, Tad, Tar, Hüsker Dü, Dinosaur Jr, Helmet, Screaming Trees, Aghan Whigs, Love Battery, Jesus Lizard, Mudhoney, fIREHOSE und wasnoalles bis schlussendlich no Nirvana cho und duregstarted sind, halt de US Undergrundröck. Fantastisch gsi. Und yep, ebe verwurzlet i de 80er:


Quelle


Quelle


Quelle


Quelle


Quelle


Love Battery isch no e intressant US Subpop Band gsi, will die händ so änglisch tönt, wie die britische Ride und Swervedriver:


Quelle


Quelle


Quelle

:vysemusig:
Zuletzt geändert von zwirrlibatz am 01 Jun 2014 12:27, insgesamt 1-mal geändert.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: 90iger-Jahre Rock Musigg

Beitrag von zwirrlibatz »

I speeled my drink!
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5405
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: 90iger-Jahre Rock Musigg

Beitrag von Vyse »

zwirrlibatz hat geschrieben: Ride - Rave Down
sCover vo Hypomanie holt uus däm Song die eigentlich Atmosphäre.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: 90iger-Jahre Rock Musigg

Beitrag von Gurgelhals »

D'Pändemonium isch ja scho postet worde, aber die da sind au 90er:


Quelle
:arrow: das Intro isch de ultimativi Bewiis, dass de Geordie de wiederuferstandeni Jesus isch :panik:




Quelle


Quelle


Quelle
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: 90iger-Jahre Rock Musigg

Beitrag von Gurgelhals »

Dem Kur :panik:


Quelle

Und mit em Reeves Gabrels:


Quelle

Apropos Reeves: De 90er-Bowie isch nöd de schlächtischt Bowie gsi:


Quelle


Quelle
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: 90iger-Jahre Rock Musigg

Beitrag von zwirrlibatz »

I speeled my drink!
Benutzeravatar
Astroboy
Cowboy
Cowboy
Beiträge: 3126
Registriert: 04 Aug 2009 12:29
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
26
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: 90iger-Jahre Rock Musigg

Beitrag von Astroboy »

Dr Grant :(
Fuck cancer!
Benutzeravatar
emP
Staffelführer
Staffelführer
Beiträge: 32662
Registriert: 14 Mai 2003 09:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: 90iger-Jahre Rock Musigg

Beitrag von emP »

:kicher:


Quelle

grad wieder am lose:


Quelle
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: 90iger-Jahre Rock Musigg

Beitrag von Herr Rossi »

Erscht jetzt gseh das Topic

@Gurgel
The holy Bible und 13, für mich sehr prägendi Albe gsii. The colour and the shape vo de Foo Fighters ebefalls. Ten und vitalogy vo pearl jam, siamese dream vo de smashing pumpkins und die gfühlte 10 Motörhead Albe =)

90er rock, gid nid vil bessers
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 13 Gäste