ZOMG David Bowie!!!

für unsere Movie-Aficionados, Serien-Liebhaber und Audiophilen.

Moderatoren: Avenger, randy

Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

ZOMG David Bowie!!!

Beitrag von Gurgelhals »

Neui Platte. Eifach so us em Nüüt. Nach 10 Jahr Funkstilli. Krass. Er isch en halt immer no! :-D

Bild

Da gitt's Video, Single, Impfo, usw.: http://www.davidbowie.com/news/new-webs ... -boy-47841" onclick="window.open(this.href);return false;

Album chunnt dänn im März. Ah ja, und Geburtstag hätt er hütt au no. HB!
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ZOMG David Bowie!!!

Beitrag von zwirrlibatz »

HB!

Ich han scho bi sim 50igschte Geburikonzärt tänkt, hui isch er alt worde. Ziit rast, es isch nüme luschtig. Ah und s'neue Lied isch super. Bäliiin & Visconti = Gewinn. Hoffentli tourt er aber au.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ZOMG David Bowie!!!

Beitrag von Gurgelhals »

he has declined all interviews and will not be touring
Konsequent isch er. Isch scho no krass: Er bringt en eigentlich ziemlich unspektakuläre, zrugghaltende Song, es chli komisches Video und es Album mit eme doch ziemlich künschtlete Cover und doch isch das alles dänn sofort und unbestritte wichtiger, berüehrender und nöcher am Puls vo de Ziit als alles andere. Er isch en ebe sowas vo. De Bowie isch zrugg zum de Mittelmass i sini Schranke z'verwiise :!: :-D

Aber de "Potzdamer Platz" im Video gaht also gar nöd :lol:

PS: De Tony Levin spielt au uf em neue Album :)
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ZOMG David Bowie!!!

Beitrag von zwirrlibatz »

potzblitzundfark, hätt en schono gärn nomal gseh. :( im video schiint er sich wie chli zverabschiede vo allem. dä iidruck hett me zwar scho im Survive video vom 99i gha. aber s'gseht ärnscht us dasmal. und wänn die riege dännmal abtritt, wär hämer dänn??? die arme chind hüt.

de levin? nüme d'negerin?
I speeled my drink!
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ZOMG David Bowie!!!

Beitrag von zwirrlibatz »

ah de Jaz hämer no es wiili. :D
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ZOMG David Bowie!!!

Beitrag von Gurgelhals »

zwirrlibatz hat geschrieben:potzblitzundfark, hätt en schono gärn nomal gseh. :( im video schiint er sich wie chli zverabschiede vo allem. dä iidruck hett me zwar scho im Survive video vom 99i gha. aber s'gseht ärnscht us dasmal. und wänn die riege dännmal abtritt, wär hämer dänn??? die arme chind hüt.
De Visconti gitt Entwarnig. Er isch bi gueter Gsundheit, s'Album isch susch ehner rockig und de einti Song fallt stimmigsmässig us em Rahme: http://www.bbc.co.uk/news/entertainment-arts-20953094" onclick="window.open(this.href);return false; De alti Schlawiner hätt doch eifach zu sich gseit: So, jetzt ziehn ich mich mal 10 Jahr zrugg und dänn gsehnd ihr ja sälber, was dänn für es truurigs Jahrzehnt für d'Popmusig wird useluege. Und er hätt rächt gha.

Wänn s'neue Album uf em Niveau vo de Heathen isch, dänn bin ich scho meh als nume zfriede. Guet, die findsch ja du glaubs nöd eso super, aber da ligsch du impfall falsch:

Quelle

Peter Motherfucking Townshend:

Quelle

Hm, irgendwie händ gfühlt zwei Drittel vom ganze Bowie-Songkatalog de Midtempo Tschugga Tschugga-Groove - fallt mer grad uf...
de levin? nüme d'negerin?
Offebar beidi: https://www.facebook.com/gailanndorseymusic" onclick="window.open(this.href);return false; Sie isch super :!:
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ZOMG David Bowie!!!

Beitrag von zwirrlibatz »

hm, de midtempo tschugga isch no normal i dem genre... Eartling schlaht da logischerwiis us de Reihe.

Ich find Heathen (evtl ersch mittlerwiile, vilech han ich da mal no andersch tänkt) super. Mit de Reality & Earthling han ich zersch Müeh gha, das weiss ich no. Immer super han ich Hours... gfunde:


Quelle


guet zghöre dass es ihm guet gaht.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ZOMG David Bowie!!!

Beitrag von zwirrlibatz »

zwirrlibatz hat geschrieben:hm,
zuefall, imfall :lol:
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ZOMG David Bowie!!!

Beitrag von Gurgelhals »

zwirrlibatz hat geschrieben:Eartling schlaht da logischerwiis us de Reihe.
Das cheibe Getrümmele uf däre :nut:

Aber isch scho es sehr guets Album. Da, d'Neger-Bassistin bringt's uf de Punkt:
he was listening to all these underground 12-inches that were coming from London, what the kids were playing in the clubs. He would bring them to rehearsal and put them on a little turntable. And he's saying, "The only thing missing from this stuff is the song. And if you can blend the two things together, it would make the whole thing so much more interesting."
Bowie = Check0r.
Ich find Heathen (evtl ersch mittlerwiile, vilech han ich da mal no andersch tänkt) super. Mit de Reality & Earthling han ich zersch Müeh gha, das weiss ich no. Immer super han ich Hours... gfunde.
D'Reality isch so chli unentschlosse, da isch nach de erschte paar Songs grad d'Luft chli dusse. Aber s'Pablo Picasso-Cover mit em Flamenco-Gitarresolo isch super (chunnt aber natürlich nöd as "Grumpy old Welshman a de Abrissbire"-Version vom John Cale ane: https://www.youtube.com/watch?v=GFSbLwAy5BQ" onclick="window.open(this.href);return false; ). D'Hours han ich no gar nie so richtig gloset :shock: Und d'Buddha of Suburbia han ich au no gar nöd, die gilt ja so chli als Gheimtipp vo de 90er-Ära.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ZOMG David Bowie!!!

Beitrag von zwirrlibatz »

Gurgelhals hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben:Eartling schlaht da logischerwiis us de Reihe.
Das cheibe Getrümmele uf däre :nut:

Aber isch scho es sehr guets Album. Da, d'Neger-Bassistin bringt's uf de Punkt:
he was listening to all these underground 12-inches that were coming from London, what the kids were playing in the clubs. He would bring them to rehearsal and put them on a little turntable. And he's saying, "The only thing missing from this stuff is the song. And if you can blend the two things together, it would make the whole thing so much more interesting."
Bowie = Check0r.
schebe super. han en dänn live gseh uf säbere tour und de drummer (zach zachary oder sowas) hett das alles so anetätscht. mega. isch halt au en neger.
D'Reality isch so chli unentschlosse, da isch nach de erschte paar Songs grad d'Luft chli dusse. Aber s'Pablo Picasso-Cover mit em Flamenco-Gitarresolo isch super (chunnt aber natürlich nöd as "Grumpy old Welshman a de Abrissbire"-Version vom John Cale ane: https://www.youtube.com/watch?v=GFSbLwAy5BQ" onclick="window.open(this.href);return false; ). D'Hours han ich no gar nie so richtig gloset :shock: Und d'Buddha of Suburbia han ich au no gar nöd, die gilt ja so chli als Gheimtipp vo de 90er-Ära.
Dhan ich au ghört vom Buddah und han bitzeli driiglost, naja... Es gitt en anderi als Gheimtipp, "Toy" vo 2001, die isch en!!! Werum er die für Reality ghüderet hett, isch mir nöd würkli klar.

Hours wunderbar. Und rockt no rächt. D'Ballade würke zersch dominant deuchts mich, drbii gaht sie rächt ab. Sperrigi, komischi Arrangements. Ich ghör de "back to hunky dory" nöd würkli, abgseh vo de 2, 3 ruhige Liedli, falls die drmit gmeint sind. Aber sottigs hett er ja immer gha.

btw: jungi, nöd so grumpigi: https://www.youtube.com/watch?v=F6aX6xW7fGw" onclick="window.open(this.href);return false;
I speeled my drink!
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ZOMG David Bowie!!!

Beitrag von zwirrlibatz »

zwirrlibatz hat geschrieben:Werum er die für Reality ghüderet hett, isch mir nöd würkli klar.
ah nei, für Heathen isch das gsi. Deswäge han ich wohl mal ganz schlächt über die gredt. :mrgreen:
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ZOMG David Bowie!!!

Beitrag von Gurgelhals »

D'Toy, stimmt, da mues ich au mal inelose, die isch ja chürzlich gleaked.

All sini alte Schlachtrösser hätt er mobilisiert. De Earl Slick isch au wieder debi: http://ultimateclassicrock.com/earl-sli ... interview/" onclick="window.open(this.href);return false; Und de Sterling Campbell (Neger!).
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ZOMG David Bowie!!!

Beitrag von zwirrlibatz »

Gurgelhals hat geschrieben:https://www.facebook.com/gailanndorseymusic Sie isch super :!:
Umbedingt. Under Pressure :shock:
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ZOMG David Bowie!!!

Beitrag von Gurgelhals »

zwirrlibatz hat geschrieben:
Gurgelhals hat geschrieben:https://www.facebook.com/gailanndorseymusic Sie isch super :!:
Umbedingt. Under Pressure :shock:
Im Original mit em schwule Schnautzer aber ehner weniger. De Afang vom Ändi de Schlächtwätterperiode. Es halbs Jahr vorher isch er no mit Fripp rückwärts de Hügel ufeklätteret :?


De Earl Slick isch en übrigens au:

Quelle
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ZOMG David Bowie!!!

Beitrag von zwirrlibatz »

ebe, de Under Pressure mit ihre isch gross.

de Stay han ich letschti glernt spiele uf de gitarre. 8-) bis uf s'solo.....
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ZOMG David Bowie!!!

Beitrag von Gurgelhals »

zwirrlibatz hat geschrieben:de Stay han ich letschti glernt spiele uf de gitarre. 8-) bis uf s'solo.....
Jetzt mousch aber no so usgseh:
Bild


Quelle

Oha :)
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ZOMG David Bowie!!!

Beitrag von zwirrlibatz »

Gurgelhals hat geschrieben:Jetzt mousch aber no so usgseh:
brülle han ich, räscht gitts im franz karl wäber.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ZOMG David Bowie!!!

Beitrag von zwirrlibatz »

bob slick :shock:
I speeled my drink!
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ZOMG David Bowie!!!

Beitrag von zwirrlibatz »

spannend: http://www.youtube.com/watch?v=Qr1mukpE0eo" onclick="window.open(this.href);return false;
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ZOMG David Bowie!!!

Beitrag von Gurgelhals »

Robert Fripp put it on his blog, something like 'David Bowie's asked me to play on his album but I'm too busy'
gopfertammi :x

Aber isch wieder mal typisch Fripp: "Du, de Bowie laht fröge, öb du uf sim erschte Album sitt 10 Jahr chasch spiele." "Nei, kei Ziit." :lol:
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ZOMG David Bowie!!!

Beitrag von zwirrlibatz »

imne Mojo interview han ich grad gläse dass er sich eh zur Rueh setze will. (wiedermal)

und da verzellt er au, dass ihm damals bowie und eno aglüüte und is studio bätte händ, ihm det gseit er söll gitarre iischtöpsle und eifach druflose spiele wenn er jetz dänn grad The Beauty and the Beast (bescht text jemals übrigens) s'erschtmal ghöri. und so ischs denn au uf s'album cho. :shock:
Zuletzt geändert von zwirrlibatz am 12 Jan 2013 11:42, insgesamt 1-mal geändert.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ZOMG David Bowie!!!

Beitrag von zwirrlibatz »

http://videosift.com/video/Bowie-Klaus- ... NL-Classic" onclick="window.open(this.href);return false; :-D
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ZOMG David Bowie!!!

Beitrag von Gurgelhals »

zwirrlibatz hat geschrieben:und da verzellt er au, dass ihm damals bowie und eno aglüüte und is studio bätte händ, ihm det gseit er söll gitarre iischtöpsle und eifach druflose spiele wenn er jetz dänn grad The Beauty and the Beast (bescht text jemals übrigens) s'erschtmal ghöri. und so ischs denn au uf s'album cho. :shock:
:gradinbeautyandthebeastinelose:

Drum isch d'Scary Monsters eigentlich mini Lieblings-Bowieplatte (wänn's nöd grad d'Station to Station isch): Wie er det am Schluss no de Fripp vo de Leine glah hätt und dä mit sinere schlächt gluunte Gitarre wie es tollwüetigs Tier dur die Songs fahrt - wahnsinnig guet. Wahrschinlich au alles first takes.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ZOMG David Bowie!!!

Beitrag von zwirrlibatz »

my my fetch a priest
you can't say no to the beauty and the beast!

Super! Und dä Groove mit dere Basslinie drunder und die Frippsaagi drüber. Überhaupt isch Heroes mini fave Bowie Platte. Nur Knüller druff. Dänn Low, Station und Monsters. Lodger isch erschtuunlich schwach will doch au us dere ziit. Hett aber immerhin Boys Keep Swinging, DJ und Look Back in Anger.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ZOMG David Bowie!!!

Beitrag von zwirrlibatz »

zwirrlibatz hat geschrieben:imne Mojo interview han ich grad gläse dass er sich eh zur Rueh setze will. (wiedermal):
oder sie händ en im iileitigsteggscht quotet...: http://www.theafterword.co.uk/content/f ... one-notice" onclick="window.open(this.href);return false;
I speeled my drink!
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 10 Gäste