[Movie]Nussli (Star Trek Into Darkness)

für unsere Movie-Aficionados, Serien-Liebhaber und Audiophilen.

Moderatoren: Avenger, randy

Benutzeravatar
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
Beiträge: 4301
Registriert: 05 Mär 2002 19:30
Kontaktdaten:

Re: [Movie]Nussli (Star Trek Into Darkness)

Beitrag von Uriel »

BrainBug hat geschrieben:
Uriel hat geschrieben:nüd nür es Zügnis vonere komplette Technologieignoranz
:rote materie:
Rote Materie kann man ja unter den Prämissen des ersten Teils noch durchgehen lassen. Aber was hier 3 Schreiberlinge zusammengebraut haben ist sowas von schlecht: du wirst mehrmals in denselben Kram eingeführt, als ob man mich alle 20 Minuten dran erinnern müsste, dass ich n SciFi Film schaue.

Es ist nicht zum aushalten.

Die Schreiber haben auch offenbar das Konzept der Star Trek Schutzschilde nicht verstanden. Jeder Schuss reisst riesen Löcher in die Enterprise. Ds ging ja im ersten Teil noch, da der Gegner aus der Zukunft kam und blabla. Hier ists einfach nur unpassend.

Ebenso scheinen die Drehbuchautoren kein Gefühl für die Grösse des Schiffs zu haben. Oder überhaupt davon, was ein Raumschiff ist. Man kann ein Schiff mit der Grösse eines Dorfes auch allein Steuern, offenbar.

Ebenso spielen Distanzen überhaupt keine Rolle: du kannst mit deinem Raumschiff vor dem Heimatplaneten der Klingonen stehen und locker mit der Freundin auf der Erde quatschen. Ja klar! Abhörstationen hat man offenbar noch nicht erfunden...

Kirk muss als Macho natürlich mit mindestens zwei Frauen gleichzeitig schlafen, aufstehn, und schon der nächsten hinterherhächeln (kein Witz, genau so wirds gezeigt, er steht auf, fährt ins Büro von Admiral Pike und unterwegs schaut er schon den nächsten nach).

Dagegen sind die Trasformers Drehbücher geradezu heilige Texte, über deren tiefer Sinn noch in 600 Jahren nachedacht wird.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
Kontaktdaten:

Re: [Movie]Nussli (Star Trek Into Darkness)

Beitrag von zwirrlibatz »

ich han en nöd gseh aber das tönt doch jetz nöd schlimm. es isch star trek scifi und wer weiss was im 23. jahrhundert müglich isch. und de kirk isch en wiiberheld, öb alti serie oder neue film. beid sind fiktion zur gliiche ziit im 23. jahrhundert im gliiche universum. es wär doch ehner unpassend wenn er anders druff wär nur will de machotyp im 2013 nöd modern isch.

verhebt d'story?
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
Beiträge: 4301
Registriert: 05 Mär 2002 19:30
Kontaktdaten:

Re: [Movie]Nussli (Star Trek Into Darkness)

Beitrag von Uriel »

D "Story" verhebt 0.
Dr ganz Film spielt im ne Vakuum. Es isch nüd usdshalte! Stell dr vor, sie landet ufm Heimatplanet vo de Klingone. 0 Diskussione mitem Klingon High Command. Nüt. Die ganz Ziit wird drvo gredet, dass me churz voremne Chrieg mit de Klingone staht, aber du gsehsch und ghörsch nüt drvo. Überhaupt isch alles so leer und sinnbefreit.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Benutzeravatar
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
Beiträge: 4301
Registriert: 05 Mär 2002 19:30
Kontaktdaten:

Re: [Movie]Nussli (Star Trek Into Darkness)

Beitrag von Uriel »

Ok, Zwirrli, ich gib dr es Biispiel:
Dr Khan isch en genetische Suprchrieger. Easy. Het me gwüsst. Sis Bluet isch ds Bluet Christi. Chan alles. Jetzt chunnts. Es git no 76 wiiteri Superchrieger. Die sind all uf dr Enterprise. Im Kryo-Tüfschlaf. Me brucht am Khan sis Bluet. Me jagt ihn. Me dörfen nüt töde (Warum au immer). Aber das ganz ergit ken Sinn, will sie ja 76 Lüt hettet, wo sie ds Bluet chönnted abnee?! Es ergit ken Sinn. 0. Guet, denkt sich dr "Fan". Die sind ja im Kryo Tüfschlaf. Ussert dass das natürlich nüd heisst (und no nie gheisse het) dass du Tüfgfrore bisch. Idiote! Wenn en Iisblock wersch? Würdet all Zellwänd explodiere und...
Ach Fuck it. Dr Film isch grenzelos tumm.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
Kontaktdaten:

Re: [Movie]Nussli (Star Trek Into Darkness)

Beitrag von PlanetHarrieR »

lol

Jetzt hab ich auf einemal weniger Bock, nachdem ich mich schon durchs Videospiel gequält habe.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
Kontaktdaten:

Re: [Movie]Nussli (Star Trek Into Darkness)

Beitrag von Gurgelhals »

:tscheitscheiäbräms:
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
Beiträge: 4301
Registriert: 05 Mär 2002 19:30
Kontaktdaten:

Re: [Movie]Nussli (Star Trek Into Darkness)

Beitrag von Uriel »

Shit, jetzt mal die "Writer" googlet: zwei dervo sind Verantwortlich für Transformers: Revenge of the Fallen, und Transformers: Dark of the Moon.

Eine het Prometheus verbroche. (Neii, Prometheus isch nüd schlecht. Aber ds Writing isch streckewiis katastophal, als öb eine Iileitigsartikel zu philosophische Themene uf Wikipedia glese het, und denn uf Koks ines Drehbuech het iiflüsse laa)
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: [Movie]Nussli (Star Trek Into Darkness)

Beitrag von Vyse »

Uriel hat geschrieben: (Neii, Prometheus isch nüd schlecht. Aber ds Writing isch streckewiis katastophal, als öb eine Iileitigsartikel zu philosophische Themene uf Wikipedia glese het, und denn uf Koks ines Drehbuech het iiflüsse laa)

:lol:
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
Kontaktdaten:

Re: [Movie]Nussli (Star Trek Into Darkness)

Beitrag von Gurgelhals »

Uriel hat geschrieben:Eine het Prometheus verbroche. (Neii, Prometheus isch nüd schlecht. Aber ds Writing isch streckewiis katastophal, als öb eine Iileitigsartikel zu philosophische Themene uf Wikipedia glese het, und denn uf Koks ines Drehbuech het iiflüsse laa)
Perfäkti Beschriibig vo de Matrix-Trilogie :shock:
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
Kontaktdaten:

Re: [Movie]Nussli (Star Trek Into Darkness)

Beitrag von zwirrlibatz »

dä prometheus isch super! me hett nur ersch de erscht teil serviert brcho. logikfähler sueche arrrrgggh.

vom star trek erwart ich aber nix drgliiche. han eh vermuetet nach trailer und produktionsussage, dass es sinnfreis geballer wird. sowas wie die bsunders grossartige teil 1, 6 und 9 traut sich niemer meh zmache.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
Beiträge: 4301
Registriert: 05 Mär 2002 19:30
Kontaktdaten:

Re: [Movie]Nussli (Star Trek Into Darkness)

Beitrag von Uriel »

zwirrlibatz hat geschrieben:dä prometheus isch super! me hett nur ersch de erscht teil serviert brcho. logikfähler sueche arrrrgggh.
Bim Prometheus mein ich jetzt au nüd grad d Logikfähler (wer mer nüd mal so ufgfalle, ehrligh gsied), sondern dass Themene we «Forschung um jeden Preis» dermasse komisch überebracht wärded, dass me sich frage dörf, öb dr Writer würklich weiss, was Forschigsneugier heisst.
Prometheus isch mer vorchoo, we wenn am ne bsoffene Mensch zueloschisch und dir zemereime muesch, was er gseid het: es chan sich lohne, isch aber verdammt aastrengend.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
Kontaktdaten:

Re: [Movie]Nussli (Star Trek Into Darkness)

Beitrag von zwirrlibatz »

:lol: fair, isch mir aber gar nöd so gange. de film macht für mich absolut sinn.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
Kontaktdaten:

Re: [Movie]Nussli (Star Trek Into Darkness)

Beitrag von Skeletor »

10/10. also eigentlich 20/10.

Unglaublich geil. Und all diä aspielige, wiederholige vom Star Trek II. Mega.
Dä Spock tuät bschisse... dä Robocop macht au mit.

Holy Fuck, ich wott en namal luege. genau min film. JJ Abrams, danke für diä 2 Star Trek Film. Star Wars chan ja nume geil wärdä mit däm.


MEEEEGA.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: [Movie]Nussli (Star Trek Into Darkness)

Beitrag von Vyse »

Chli fanboy/girl Review, tönt doch irgendwie ganz ok.



Quelle
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
Beiträge: 4301
Registriert: 05 Mär 2002 19:30
Kontaktdaten:

Re: [Movie]Nussli (Star Trek Into Darkness)

Beitrag von Uriel »

Skeletor hat geschrieben:10/10. also eigentlich 20/10.

Unglaublich geil. Und all diä aspielige, wiederholige vom Star Trek II. Mega.
Dä Spock tuät bschisse... dä Robocop macht au mit.

Holy Fuck, ich wott en namal luege. genau min film. JJ Abrams, danke für diä 2 Star Trek Film. Star Wars chan ja nume geil wärdä mit däm.


MEEEEGA.
:lol:
We bisch du dermit umgange, dass dr Spock en Vulkan will mit ere Chalte Fusionsbombe iigfrühre? (Hint: Chalti Fusion heisst nüd, dass dadurch Chälti erzüügt wird)
Es ergit ken Sinn und jede mit Wikipedia Zuegriff oder Schuelbildig merkt das.

We bisch drmit umgange, dass dr Spock die ganz Ziit was gseid wird, vo wege erste Direktive, und me söll ihn zrugg laa und blabla, obwohl bereits die ganz Mission gege die erst Direktive verstosse tuet?

Das sind erschti Frage: isch drs nüd ufgfalle oder hesch gfunde: scheiss uf Star Trek und Physik-Grundbegriff?
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
Kontaktdaten:

Re: [Movie]Nussli (Star Trek Into Darkness)

Beitrag von zwirrlibatz »

Uriel hat geschrieben:We bisch du dermit umgange, dass dr Spock en Vulkan will mit ere Chalte Fusionsbombe iigfrühre? (Hint: Chalti Fusion heisst nüd, dass dadurch Chälti erzüügt wird)
:lol: tönt doch nachmene superfilm?! :spaceballs:
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
Beiträge: 4301
Registriert: 05 Mär 2002 19:30
Kontaktdaten:

Re: [Movie]Nussli (Star Trek Into Darkness)

Beitrag von Uriel »

Lueg ds Review uf Redlettermedia. Sehr guet gmacht, und fasst alles phantastisch zeme.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
Kontaktdaten:

Re: [Movie]Nussli (Star Trek Into Darkness)

Beitrag von Skeletor »

tja uriel, ich bi leider nöd so klever wie du. mis päch, oder halt glück für de film.

wäri so klever wie du, chönnti wohl kein film meh luege.
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
Kontaktdaten:

Re: [Movie]Nussli (Star Trek Into Darkness)

Beitrag von zwirrlibatz »

Skeletor hat geschrieben:wäri so klever wie du, chönnti wohl kein film meh luege.
autschautschautsch
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
Kontaktdaten:

Re: [Movie]Nussli (Star Trek Into Darkness)

Beitrag von Skeletor »

Uriel hat geschrieben: :lol:
We bisch du dermit umgange, dass dr Spock en Vulkan will mit ere Chalte Fusionsbombe iigfrühre? (Hint: Chalti Fusion heisst nüd, dass dadurch Chälti erzüügt wird)
Es ergit ken Sinn und jede mit Wikipedia Zuegriff oder Schuelbildig merkt das.

We bisch drmit umgange, dass dr Spock die ganz Ziit was gseid wird, vo wege erste Direktive, und me söll ihn zrugg laa und blabla, obwohl bereits die ganz Mission gege die erst Direktive verstosse tuet?

Das sind erschti Frage: isch drs nüd ufgfalle oder hesch gfunde: scheiss uf Star Trek und Physik-Grundbegriff?
also, ich probiers churz:
ich han absolut kei ahnig vom technische/medizinischi/physikalische etc bereich. also würklich unwüssend und vo mir us au dumm.

zum spock:
dä spock wott äs volk vom ussterbe rette, ohni das volk massgeblich ih dä entwicklig z'verändere (ja scho en chline widerspruch, aber für ihn staht wohl süberlebe im vordergrund). wenn das volk grettet wird, ohni dass es was dävo merkt, isch das für dä spock wohl akzeptabel. was au irgendwiä sinn macht, wenn mä bedänkt, dass sin eigete planet zerstört und sini rasse fascht komplett usglöscht worde isch.
d'gschicht vo dem planet z'ändere, ih dem sie merket, wer oder was oder überhaupt öper sie grettet hät, dass isch für ihn en verstoss gege d'direktive wo er nöd hät chönne akzeptiere. schliesslich änderet dass diä ganz gschicht, wiä mä am schluss au gseh hät, wos d'enterprise als gottheit abetet händ.

wer das volk grettet worde, ohni dass sie was gmerkt hettet, wär ihri entwicklig "normal" wiiter glaufe.

ob dä spock us dä "original"-ziitlinie glich ghandlet hät, isch natürlich fraglich. für mich isch aber sini vorgehenswies ih däm film total verständlich und nachvollziehbar gsi. am kirk sini sowieso (zu dem ziitpunkt vo sinere "karriere" na).

zum technische zügs chani halt würklich nüt gross was sägä, will ich eifach kei ahnig vo däm ha. nur soviel: in sci-fi film und romän gahts doch vielfach eifach drum, dass mä ih dä zuekunft d'möglichkeit hät, gwüssi sachä z'bewerkstellige. d'autore müend sich eifach än erklärig däzue ifalle lah. ih dä gschichte gahts meistens meh drum, was machet d'persone ih dänä gschichte mit dä möglichkeite.

ich glaub du dörftisch kein einzige alte sci-fi film oder roman meh läsä, wenn dich ah söttige "falsche" erklärige störsch. z.B. bi dä asimov roman über d'foundation trilogie, wird ja alles über d'atomkraft erklärt. sie isch diä energie schlechthin. alles wird über das erklärt.

us hütiger sicht wohl au nümä ganz so vertretbar oder? aber um das gahts ih dänä büecher ja nöd. und genau so isch es für mich ih dä star trek film/seriä. für mich gahts da amigs drum, sie händ d'möglichkeite gwüssi sachä z'machä, was machets druss? und nöd wie funktioniert alles und isch das alles wisseschaftlich erklärbar?

wenn in sci-fi film und büecher würdsch jedi technischi erklärig hinterfröge, chönntisch wohl diä meiste sachä nümä luege, wills eifach unrealistisch, mittlerwiele sogar falsch odr was weiss ich isch. nöd?


wiä gseit, ich han selber würklich kei ahnig und mag si, dass das für mich halt so film eifacher machet. mini fründin muäss amigs bi mängem film au lachä, will diä medizinischi erklärige totale humbug sind. aber wäg däm laht sie sich d'film halt nöd grad kaputt mache.

also: dini frag betreffend spock isch für mich beantwortet. zu dä physikalische pünkt: ich han würklich kei ahnig dävo (anschinend dumm, wäg dinere schuelbildig-bemerkig), aber für mich isch es, in film über fiktivi zukunftsvisione wo mängs jahrhundet vorus sind, kein matchentscheidende punkt. vielfach wirdet d'fähigkeite eifach akzeptiert, döt cha mä das. wie und wieso isch meistens ja nöd dä punkt, sondern ebä, was machet d'charaktere us dä möglichkeite. ob star trek dä realismus wött überebringe... ob das am roddenberry sini vision gsi isch, bezwieflich. in star trek isch es glaub scho immer um öpis anders gange.
Zuletzt geändert von Skeletor am 25 Mai 2013 04:50, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
Kontaktdaten:

Re: [Movie]Nussli (Star Trek Into Darkness)

Beitrag von Skeletor »

und ja: ich bin en fanboy in sachä star trek. mir glich ob dä warp-atrieb physikalisch überhaupt möglich isch oder nöd. aber ohni warp atrieb wär star trek nöd star trek. es brucht en atrieb zum welte entdecke, erforsche chönne. wies dä atrieb nännänt und wie dä funktioniert spielt doch absolut kei rolle?
Benutzeravatar
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
Beiträge: 4301
Registriert: 05 Mär 2002 19:30
Kontaktdaten:

Re: [Movie]Nussli (Star Trek Into Darkness)

Beitrag von Uriel »

Skeletor hat geschrieben:und ja: ich bin en fanboy in sachä star trek. mir glich ob dä warp-atrieb physikalisch überhaupt möglich isch oder nöd. aber ohni warp atrieb wär star trek nöd star trek. es brucht en atrieb zum welte entdecke, erforsche chönne. wies dä atrieb nännänt und wie dä funktioniert spielt doch absolut kei rolle?
Völlig korrekt. Ich bin ja au Star Trek Fan, und ich chan mit technisch halbkorrekte Sachverhält lebe. Ich würd sogar sege, wer sich an Verstöss gege d Physik stört, het in SciFi nüd verstande, um was es gaht.
Und es isch au ke Geistesleischtig, Fehler in so Film ds sueche. Es isch öppe eso, als öb eine bim ne Witz d Lüüt will druf ufmerksam mache, dass er ufemene sprachliche Missverständnis berueht.

Und trotzdem hans ich überhaupt nüd luschtig gfunde, we dr Begriff chalti Fusion verwendet wird. Sie hettet das Ding «Cryotron» chönne taufe, kes Problem. Aber chalti Fusion? Fusion erzügt wärmi, chalti Fusion isch, wenn e Reaktor nüd wür uf Temperature cho, wo uf üserer Sunne vorherrsched (d Sunne isch en «Fusionsreaktor») «chalti» Fusion heisst, dass e Fusionsreaktion unter es paar 100 Grad bliibt (je nach dem sogar bi Ruumtemperatur). Ds het nüt mit em wörtliche «chalt» ds tue; chalti Fusion erzüügt ke Chälti.
Und deshalb isches es eigentlich witzigs Missverständnis. Im Kino hanimi aber gnervt.
Zerst denksch: «hihi, en Vulkanier im ne Vulkan, die nehnmet au alles wörtlich» denn das mit de chalte Fusion ( au es zu wörtlich nee) und ich han denkt: bin ich jetzt grad am Humor vom ne 12 Jährige usglifered odr was?

Mini Fraag isch ernst gmeint gsi: ich halte d Lüüt, wo der Film guet findet, nüd für Idiote. Ich interessier mich tatsächlich we d Lüt mit de schwirige Szene im Film umgöhnd. D Action Stene sind ja allesamt würklich super gmacht und überhaupt. Aber ds Drehbuech het mich mehrmals usm Film grisse.
Die Erchlärig mitem Spock findi z.B. gar nüd so schlecht. Es wär i dem Fall tatsächlich au eine vo dene Pünkt, wo dr alti Spock (odr dr Picard) was ganz anderes gmacht het, als dr neu.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
Kontaktdaten:

Re: [Movie]Nussli (Star Trek Into Darkness)

Beitrag von Skeletor »

ja ebä, da ich kei ahnig vo fusione ha, hät mich das wohl nöd würklich gstört. resp. ich han kein gedanke drah verwendet.
guät möglich, dass, wenn ich halt ahnig hett vo so züg, dass mich das würd meh störe.

ich bi ehrlich, gedanke über de technisch hintergrund mach ich mir praktisch kum. mir isch wichtiger das d'charaktere passet... und für mich passts. dä spock dörfsch eifach nüm vergliche mit em spock us de andere ziitlinie.

wenn würsch bim teil 11 über diä ganz ziitreis sach nachedenke, dänn chönntsch dä nämlich au nümä luege.....
Benutzeravatar
Shadow
Administrator
Administrator
Beiträge: 50533
Registriert: 04 Mär 2002 19:18
Wohnort: Zürich, Switzerland
Kontaktdaten:

Re: [Movie]Nussli (Star Trek Into Darkness)

Beitrag von Shadow »

usserdem, chönnti im Jahr 23XX en chalti Fusionsbombe au 9234576 Trillione mal stärcher und wiiterentwickleter sii als das hüt wikipedia meint z'wüsse.

zudem: wayne, es isch startrek. super underhaltig. glaub mit de Uriella is Kino wär für mich nix, immer alles go verdiskutiere.
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!


Bild
Benutzeravatar
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
Beiträge: 4301
Registriert: 05 Mär 2002 19:30
Kontaktdaten:

Re: [Movie]Nussli (Star Trek Into Darkness)

Beitrag von Uriel »

Shadow hat geschrieben:usserdem, chönnti im Jahr 23XX en chalti Fusionsbombe au 9234576 Trillione mal stärcher und wiiterentwickleter sii als das hüt wikipedia meint z'wüsse.

zudem: wayne, es isch startrek. super underhaltig. glaub mit de Uriella is Kino wär für mich nix, immer alles go verdiskutiere.
Haha!

Lueg numal churz: die Bombe isch nüd stärcher, sondern sie gfrüürt alles ii. Das isch dr Punkt. gege e Übersteigerig vo technische Apparature seit ja niemer öppis. Dr Punkt isch nüd dass da was unwahrschiinliches als wahrschiinlich dargstellt wird (we z.B. e Ziitreis) dr Punkt isch, dass d Autore en physikalische Begriff komplett missverstande hend: im Fall vo Star Trek brüüchti dr Spock nüd Materialie, wome nonig kennt, und au nüd Theorie, wome nonig het, sondern es Wörterbuech.

Oder sitzisch du ide Badehose vorem PC, wenn im Internet «surfsch»?

Verdiskutiere isch btw. en phantastische Begriff.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 37 Gäste