The Walking Dead (aktuell S9)

für unsere Movie-Aficionados, Serien-Liebhaber und Audiophilen.

Moderatoren: Avenger, randy

Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
Kontaktdaten:

Re: The Walking Dead

Beitrag von Acid »

zeromeier hat geschrieben: sehr spannend gsii die zweit folg, allerdings hed mir die erscht dütlich besser gfalle.
Gsehni ähndlich...

btw. au ich bin grad am ässä gsi... erscht no in en suurä öpfel bissä hani.
Aber mer ischs sich jo gwöhnt.
Benutzeravatar
Shadow
Administrator
Administrator
Beiträge: 50533
Registriert: 04 Mär 2002 19:18
Wohnort: Zürich, Switzerland
Kontaktdaten:

Re: The Walking Dead

Beitrag von Shadow »

dito, grad am kalbsleberli esse gsi, fascht kotzed LOL
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!


Bild
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
Kontaktdaten:

Re: The Walking Dead

Beitrag von BrainBug »

basst uf das ihr nix in augen oder mund bekommt :lol:
Bild
Benutzeravatar
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Beiträge: 15828
Registriert: 06 Mai 2003 16:09
Kontaktdaten:

Re: The Walking Dead

Beitrag von Sephi »

Huere guet!!! Ha die zwöiti Folg au geil gfunge! Gueti Action, weniger Charakterentwicklig bi de bekannte Figure aber defür e ganzi Ladig vo sehr sehr bruchbare neue Charaktere!

Serie het übrigens sone Erfolg dass si jetz scho fürne zwöiti Season verlängeret isch worde, dasmol mit 13 Folge!!!
Benutzeravatar
Chäller
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2439
Registriert: 07 Okt 2010 07:24
Kontaktdaten:

Re: The Walking Dead

Beitrag von Chäller »

s'einzig womi chli gstört hät sind die klischeerfüllte Stereotype gsi, wo als Nebecharaktere (?) iigfüehrt worde sind.
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
Kontaktdaten:

Re: The Walking Dead

Beitrag von Acid »

Es isch im Prinzip eifach en abgspäckti und es bitz flächeri Version vo Dawn of the Dead gsie...
Benutzeravatar
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 5321
Registriert: 06 Okt 2010 23:20
Wohnort: uf em monolith am tünkle
Kontaktdaten:

Re: The Walking Dead

Beitrag von h4xX0r »

flächer? lol?
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: The Walking Dead

Beitrag von zeromeier »

Chäller hat geschrieben:s'einzig womi chli gstört hät sind die klischeerfüllte Stereotype gsi, wo als Nebecharaktere (?) iigfüehrt worde sind.
wahr, de rächtsradikal vollidiot, nervt sowas.

2. season? :lol: megen, rächt mega super find ich das :idea:
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
Kontaktdaten:

Re: The Walking Dead

Beitrag von Acid »

h4xX0r hat geschrieben:flächer? lol?
Guet, s huus isch chli höcher... stimmt.

Logisch flächer, es god alles vil schneller, und sie reized überhaupt nid us dassi imene Kaufhus sind... seinzigä mol isch wo diä ander das cheteli nimmt. Und klar, d Charaktere sind au bim Dawn nid unbedingt diä tüfgründigschtä, aber ebä, wemer nur diä Episodä aluegt, sinds scho grad huere Flach gsie.

Ich weiss, es isch e Serie kei Film etc. isch jo au keis Urteil gsie, nur en Komentar, will ebä Chaufhus, Dach usw. ich hans als Dawn... in Churzversion ufgfasst.
Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
Kontaktdaten:

Re: The Walking Dead

Beitrag von Skeletor »

ein ziemlich kranker pass!
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: The Walking Dead

Beitrag von zeromeier »

Skeletor hat geschrieben:ein ziemlich kranker pass!
:lol:
Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
Kontaktdaten:

Re: The Walking Dead

Beitrag von Skeletor »

lol han ich das da inne postet? natürlich falsches topic :lol:
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: The Walking Dead

Beitrag von zeromeier »

Skeletor hat geschrieben:lol han ich das da inne postet? natürlich falsches topic :lol:
aber unfassbar super passend isches :lol:
Benutzeravatar
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 5321
Registriert: 06 Okt 2010 23:20
Wohnort: uf em monolith am tünkle
Kontaktdaten:

Re: The Walking Dead

Beitrag von h4xX0r »

Acid hat geschrieben:
h4xX0r hat geschrieben:flächer? lol?
Guet, s huus isch chli höcher... stimmt.

Logisch flächer, es god alles vil schneller, und sie reized überhaupt nid us dassi imene Kaufhus sind... seinzigä mol isch wo diä ander das cheteli nimmt. Und klar, d Charaktere sind au bim Dawn nid unbedingt diä tüfgründigschtä, aber ebä, wemer nur diä Episodä aluegt, sinds scho grad huere Flach gsie.

Ich weiss, es isch e Serie kei Film etc. isch jo au keis Urteil gsie, nur en Komentar, will ebä Chaufhus, Dach usw. ich hans als Dawn... in Churzversion ufgfasst.
chume nöd druus. die serie gaht 8 stund, DoD gaht im supermaxi directorscut 143 minute. jetzt sinds nüme im Chaufhuus...
Im DoD hani chli schwach gfunde, wie's die Überlebende usserhalb vo de Stadt zeigt händ.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
Kontaktdaten:

Re: The Walking Dead

Beitrag von Acid »

h4xX0r hat geschrieben:
Acid hat geschrieben:
h4xX0r hat geschrieben:flächer? lol?
Guet, s huus isch chli höcher... stimmt.

Logisch flächer, es god alles vil schneller, und sie reized überhaupt nid us dassi imene Kaufhus sind... seinzigä mol isch wo diä ander das cheteli nimmt. Und klar, d Charaktere sind au bim Dawn nid unbedingt diä tüfgründigschtä, aber ebä, wemer nur diä Episodä aluegt, sinds scho grad huere Flach gsie.

Ich weiss, es isch e Serie kei Film etc. isch jo au keis Urteil gsie, nur en Komentar, will ebä Chaufhus, Dach usw. ich hans als Dawn... in Churzversion ufgfasst.
chume nöd druus. die serie gaht 8 stund, DoD gaht im supermaxi directorscut 143 minute. jetzt sinds nüme im Chaufhuus...
Im DoD hani chli schwach gfunde, wie's die Überlebende usserhalb vo de Stadt zeigt händ.
Ich red jo au nid vo de ganzä Serie, sondern usschliesslich vo de zweitä Episodä. Das isch glaub s Missverständnis. :idea:
Benutzeravatar
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Beiträge: 15828
Registriert: 06 Mai 2003 16:09
Kontaktdaten:

Re: The Walking Dead

Beitrag von Sephi »

Acid hat geschrieben:
h4xX0r hat geschrieben:flächer? lol?
Guet, s huus isch chli höcher... stimmt.

Logisch flächer, es god alles vil schneller, und sie reized überhaupt nid us dassi imene Kaufhus sind... seinzigä mol isch wo diä ander das cheteli nimmt. Und klar, d Charaktere sind au bim Dawn nid unbedingt diä tüfgründigschtä, aber ebä, wemer nur diä Episodä aluegt, sinds scho grad huere Flach gsie.

Ich weiss, es isch e Serie kei Film etc. isch jo au keis Urteil gsie, nur en Komentar, will ebä Chaufhus, Dach usw. ich hans als Dawn... in Churzversion ufgfasst.
Gwüssne Genre-Klischees muesch fasch gerächt wärde wenn en Zombieserie machsch. I bi aber trotzdäm sehr froh dass nid jedi Szene e Klon isch vo öppisem wome scho kennt - vo däm här wärmer der Dawn of the Dead vergliich jetz nid i Sinn cho. Vor allem isches ja ken Mall, sondern nur en chline Shop wo unde inne isch. Aber Plünderigs- und Vergnüegigstoure chöme de sicher no früeh gnue i dere Serie.

Dass die neue Charaktere stereotype si mag sii, aber ich finds no gueti. De Redneck findi zum bispil rächt fren - hoffentlech chunter wider :lol:
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: The Walking Dead

Beitrag von Mastler(P) »

Sephi hat geschrieben:Dass die neue Charaktere stereotype si mag sii, aber ich finds no gueti. De Redneck findi zum bispil rächt fren - hoffentlech chunter wider :lol:
demfall choent der das gfalle:

Bild
han en aber immer nonig gseh.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Beiträge: 15828
Registriert: 06 Mai 2003 16:09
Kontaktdaten:

Re: The Walking Dead

Beitrag von Sephi »

Laul tönt super!

Stellet nech vor wies abgoht wenn der Redneck mal verzombet wird. Das wird es rächts Juggernaut-Zombie!
Benutzeravatar
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 5321
Registriert: 06 Okt 2010 23:20
Wohnort: uf em monolith am tünkle
Kontaktdaten:

Re: The Walking Dead

Beitrag von h4xX0r »

Sephi hat geschrieben:
Acid hat geschrieben:
h4xX0r hat geschrieben:flächer? lol?
Guet, s huus isch chli höcher... stimmt.

Logisch flächer, es god alles vil schneller, und sie reized überhaupt nid us dassi imene Kaufhus sind... seinzigä mol isch wo diä ander das cheteli nimmt. Und klar, d Charaktere sind au bim Dawn nid unbedingt diä tüfgründigschtä, aber ebä, wemer nur diä Episodä aluegt, sinds scho grad huere Flach gsie.

Ich weiss, es isch e Serie kei Film etc. isch jo au keis Urteil gsie, nur en Komentar, will ebä Chaufhus, Dach usw. ich hans als Dawn... in Churzversion ufgfasst.
Gwüssne Genre-Klischees muesch fasch gerächt wärde wenn en Zombieserie machsch. I bi aber trotzdäm sehr froh dass nid jedi Szene e Klon isch vo öppisem wome scho kennt - vo däm här wärmer der Dawn of the Dead vergliich jetz nid i Sinn cho. Vor allem isches ja ken Mall, sondern nur en chline Shop wo unde inne isch. Aber Plünderigs- und Vergnüegigstoure chöme de sicher no früeh gnue i dere Serie.

Dass die neue Charaktere stereotype si mag sii, aber ich finds no gueti. De Redneck findi zum bispil rächt fren - hoffentlech chunter wider :lol:
super hani gfunde, wo er am aafang usechunnt und s'erschte vehikel wo mer gseht isch en kabutte Helikopter. Das isch mal es Genreklisché killt :lol:
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Benutzeravatar
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 3571
Registriert: 28 Jul 2005 10:53
Kontaktdaten:

Re: The Walking Dead

Beitrag von Acid »

Redneck Zömbler... ehnder einä vo de miesä Tromas isches.

@Sephi: Klar isches nid 1:1... hans jo au eifach so gseit, willsmer halt in Sinn cho isch, wills halt doch so einigi Ähnlichkeitä hed (Ladä (au wenn nid grad es ganzes Zentrum), vor allem aber sinds au uf em Dach, de einti macht schüsüebigä, en gwüssi Grupä und so...) Aber logisch isch gwüsses au eifach geh, egal öbs vorher öper scho zeigt hed oder nid (ich mein ich würd au ufs Dach, wenni will gseh was rundumä so lauft und unä alles voll Zombies isch, logisch.) Und ich han au gar nüt gägä gwüssi Genreklischees... ebä, hans nid wertend gmeint.
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: The Walking Dead

Beitrag von Mastler(P) »

Acid hat geschrieben:Redneck Zömbler... ehnder einä vo de miesä Tromas isches.
dang!
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
O_O
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 7004
Registriert: 05 Mär 2002 19:23

Re: The Walking Dead

Beitrag von O_O »

ich han jetzt ep1 fertig gluegt nach dem ich die erschti helfti vor 2 wuche gluegt han lol. ich han gar nid checkt das d frau im camp sini frau isch gsi. gseh het mer si ja nie? händs es mal erwähnt? hani glaub verschlafe oder es isch in teil 1 cho und ich erriner mich nüme.
I don't believe in orange
Benutzeravatar
derinderinderinderin
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5383
Registriert: 10 Feb 2006 16:17
Kontaktdaten:

Re: The Walking Dead

Beitrag von derinderinderinderin »

O_O hat geschrieben:ich han jetzt ep1 fertig gluegt nach dem ich die erschti helfti vor 2 wuche gluegt han lol. ich han gar nid checkt das d frau im camp sini frau isch gsi. gseh het mer si ja nie? händs es mal erwähnt? hani glaub verschlafe oder es isch in teil 1 cho und ich erriner mich nüme.
Ziemli am Endi vo der erschte Folg, gsches es Foti vo vom Polizischt mit Frau und Goof.
Benutzeravatar
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Beiträge: 15828
Registriert: 06 Mai 2003 16:09
Kontaktdaten:

Re: The Walking Dead

Beitrag von Sephi »

O_O hat geschrieben:ich han jetzt ep1 fertig gluegt nach dem ich die erschti helfti vor 2 wuche gluegt han lol. ich han gar nid checkt das d frau im camp sini frau isch gsi. gseh het mer si ja nie? händs es mal erwähnt? hani glaub verschlafe oder es isch in teil 1 cho und ich erriner mich nüme.
Dasch ja der Mini-Twist gsi - dassme das nid weiss bisme das Foti gseht wo der inder erwähnt het.
Benutzeravatar
O_O
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 7004
Registriert: 05 Mär 2002 19:23

Re: The Walking Dead

Beitrag von O_O »

ja ich han demfall das foti nid gseh.
I don't believe in orange
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 30 Gäste