trurigi filme

für unsere Movie-Aficionados, Serien-Liebhaber und Audiophilen.

Moderatoren: Avenger, randy

Benutzeravatar
Jehuty
Something of a writer
Something of a writer
Beiträge: 17569
Registriert: 01 Mai 2004 23:34
Kontaktdaten:

Re: trurigi filme

Beitrag von Jehuty »

ritschi hat geschrieben:
Jehuty hat geschrieben:The Green Mile ist auch traurig. Heule aber genrell nicht bei Filmen, habe eigentlich seit über 10 Jahren keine Träne mehr vergossen. Eher bekomme ich bei traurigen Filmen dann ne üble Gänsehaut und fühl mich selbst nicht sonderlich glücklich, eher halt, nun ja, traurig... (lach nöd, möngel!)
und wenn d'fey im nä film würd stärbe?
Ich glaub dann würde ich wieder. :cry:
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
Kontaktdaten:

Re: trurigi filme

Beitrag von zwirrlibatz »

Bitte Topictitel upgrade zu "Sehenswerti Drame". Wäge win/win.




Quelle


Quelle


Quelle


Quelle


Quelle


Quelle


Quelle


Quelle
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 12129
Registriert: 05 Mär 2002 18:45
Kontaktdaten:

Re: trurigi filme

Beitrag von Sylvara »

Sephi hat geschrieben:
Vyse hat geschrieben: Nachdem me chli Abstand gunne hät, merkt me, dass er eigentli nur eis guet macht und das isch schockiere.
De Film zeigt eifach en Abfolg vo Grausamkeite, löst en emotionale Tumult uus und wird drumm als guete Film missverstande.
Filmkunscht isch aber mit subtile Mittel Ergriffeheit uuszlöse.
Rächt falsch!
das mitem schockiere stimmt scho e bitz (drum findi zB. o la vita e bella einiges besser und truuriger als schindler's list), aber für mich heisst e truurige film o no nid zwangsläufig dass er perfekt oder guet isch. o amne schlechtere film chöi dich szene truurig stimme.
allerdings find ich Requiem for a Dream ebe genau guet will er ds graue eso stark betont und zT. fast stilisiert. de film isch eifach nur bedrückend und beklemmend.

sehr vieli droge/sucht-film sind extrem lasch oder denn pop-kultig...ok ich chans ja nid beurteile, aber ich glaub ganz dunne sii isch so richtig scheisse und es isch nümme viel mit cool.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Benutzeravatar
mousch
Shady's Personal Trainer
Shady's Personal Trainer
Beiträge: 3411
Registriert: 22 Feb 2005 13:07
Wohnort: Venice Beach
Kontaktdaten:

Re: trurigi filme

Beitrag von mousch »

es gid nur wenig würklech gueti Anti-Droge Film...und RfoD ghört ganz bestimmt dezue...Trainspotting isch en wiitere Kandidat, muessi unbedingt mau wider luege...^^
Ich trainiere nicht um länger zu leben - ich trainiere um gesünder zu sterben!

D Schnurre voll vom fuhl und hässlech si? *klick*
NO PAIN - NO GAIN
Benutzeravatar
Parisienne
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 2043
Registriert: 16 Dez 2002 23:29
Kontaktdaten:

Re: trurigi filme

Beitrag von Parisienne »

mousch hat geschrieben:es gid nur wenig würklech gueti Anti-Droge Film...und RfoD ghört ganz bestimmt dezue...
scho. han en aber nöd würkli truurig gfunde, eher abschreckend.
würdi no i de schuel zeige, lol.
Bild
Benutzeravatar
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Beiträge: 15828
Registriert: 06 Mai 2003 16:09
Kontaktdaten:

Re: trurigi filme

Beitrag von Sephi »

Sylvara hat geschrieben:
Sephi hat geschrieben:
Vyse hat geschrieben: Nachdem me chli Abstand gunne hät, merkt me, dass er eigentli nur eis guet macht und das isch schockiere.
De Film zeigt eifach en Abfolg vo Grausamkeite, löst en emotionale Tumult uus und wird drumm als guete Film missverstande.
Filmkunscht isch aber mit subtile Mittel Ergriffeheit uuszlöse.
Rächt falsch!
das mitem schockiere stimmt scho e bitz
Der Vyse bhouptet ebe, dass schockiere s einzige isch wo de Film guet macht, und do chani nur widerspräche. Är fesslet (imene sehr positive Sinn) uf visueller Äbeni, wiuer äbe rächt muetig u gschickt gfilmet isch und wirft dezue no paar interessanti Froge über d Gränze vo Konsum/Sucht uf. Und obwohler gad i letschterem Punkt vilech bitz "in-ya-face" isch, würkts weder pinlech no a de Hoor ane zoge. (Edit: vermuetlech ebe wills, wie du gseit hesch, ganz offesichtlech stilisiert dargstellt wird). S Grosi mit de Tablette, ganz hert. :lol:

Nya, cha ou nid vil afoh mit so Sätz wie "Filmkunscht isch...". Und bi däm vom Vyse da obe würde sech glaub bi einige grandiose Fiumemacher d Hoor ströibe.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: trurigi filme

Beitrag von Vyse »

Genau sGägeteil, sSchockierende isch das, wo für mich dä Film plump macht.
Was ich em ahrächne sind es paar wenigi Szene, wo enorm würkigsvoll und interesannt umgsetzt sind.
Natürlich ischs nöd nur en Abfolg vo schockierende Uufrdinglichkeite, aber was ah Erinnerige uus däm Film übrigbliibt,
sind ebbe dBilder devo und mit Bilder schockiere isch no nie e grossi Kunscht gsi.

Dass es dezwüsched e Story git möchti nöd verlüügne, wobii ichs nöd mal richtig als Story begriife.
Dä Fokus vom Handligsverlauf isch eifach nur uuf s "Abwärts" vo dä Persone grichtet und das so ahgsträngt,
dass sErzählerische, wo in en Film iitauche laht, abhandechonnt.
dAbsicht vo dä "Handlig" isch eifach nur irgendwie en letschte Tüüfpunkt zereiche. Das schafft er, aber ebbe,
chli uuf e ahgsträngti und für mich eher plumpi art.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Koop Kooper
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4913
Registriert: 17 Mai 2002 18:35
Kontaktdaten:

Re: trurigi filme

Beitrag von Koop Kooper »

ig ha klick no rächt trurig gfunde! :heul:
Benutzeravatar
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Beiträge: 15828
Registriert: 06 Mai 2003 16:09
Kontaktdaten:

Re: trurigi filme

Beitrag von Sephi »

Vyse hat geschrieben:Genau sGägeteil, sSchockierende isch das, wo für mich dä Film plump macht.
Was ich em ahrächne sind es paar wenigi Szene, wo enorm würkigsvoll und interesannt umgsetzt sind.
Natürlich ischs nöd nur en Abfolg vo schockierende Uufrdinglichkeite, aber was ah Erinnerige uus däm Film übrigbliibt,
sind ebbe dBilder devo und mit Bilder schockiere isch no nie e grossi Kunscht gsi.

Dass es dezwüsched e Story git möchti nöd verlüügne, wobii ichs nöd mal richtig als Story begriife.
Dä Fokus vom Handligsverlauf isch eifach nur uuf s "Abwärts" vo dä Persone grichtet und das so ahgsträngt,
dass sErzählerische, wo in en Film iitauche laht, abhandechonnt.
dAbsicht vo dä "Handlig" isch eifach nur irgendwie en letschte Tüüfpunkt zereiche. Das schafft er, aber ebbe,
chli uuf e ahgsträngti und für mich eher plumpi art.
Isch für mi e zu reduktivi Sicht vo däm Fium, aber fair! :P
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Amazon [Bot] und 20 Gäste