Moderators: Sephi, Pandemonium, randy
siralos wrote:trainspotting 2 3/10
extrem lauwarmer aufguss. schade drum, ist der erster teil doch einer meiner all time fav's.![]()
das komische geplapper beim date mit fast denselben spruch und das einer der alten haudegen noch zum schriftsteller wird ist doch etwas zu abstrus.
BrainBug wrote:X-files s11e03 ... ok, jetzt hats gereicht... s erste mal das ich während ner Episode abgestellt hab. ich mein die letzte staffel war ja schon nicht gut, aber der trashliebhaber in mir hat's immer noch irgendwie akzeptiert, aber das jetzt ist nur noch ne unverschämtheit gegenüber den fans
siralos wrote:trainspotting 2 3/10
extrem lauwarmer aufguss. schade drum, ist der erster teil doch einer meiner all time fav's.![]()
das komische geplapper beim date mit fast denselben spruch und das einer der alten haudegen noch zum schriftsteller wird ist doch etwas zu abstrus.
so schlimm? ich fand den eigentlich im vergleich zu den meisten anderen 'dekadenspäter fortsetzungen' und neuaufgüssen der letzten zeit eigentlich noch recht anständig
BrainBug wrote:X-files s11e03 ... ok, jetzt hats gereicht... s erste mal das ich während ner Episode abgestellt hab. ich mein die letzte staffel war ja schon nicht gut, aber der trashliebhaber in mir hat's immer noch irgendwie akzeptiert, aber das jetzt ist nur noch ne unverschämtheit gegenüber den fans![]()
Shadow wrote:BrainBug wrote:X-files s11e03 ... ok, jetzt hats gereicht... s erste mal das ich während ner Episode abgestellt hab. ich mein die letzte staffel war ja schon nicht gut, aber der trashliebhaber in mir hat's immer noch irgendwie akzeptiert, aber das jetzt ist nur noch ne unverschämtheit gegenüber den fans![]()
lol, luege immer no.... finds easy.
thaeye wrote:Shadow wrote:BrainBug wrote:X-files s11e03 ... ok, jetzt hats gereicht... s erste mal das ich während ner Episode abgestellt hab. ich mein die letzte staffel war ja schon nicht gut, aber der trashliebhaber in mir hat's immer noch irgendwie akzeptiert, aber das jetzt ist nur noch ne unverschämtheit gegenüber den fans![]()
lol, luege immer no.... finds easy.
easy odr easy popcorn oder easy
evo wrote: de classicer.
derinderinderinderin wrote:evo wrote: de classicer.
Das hett mi triggered vom nüm meh schön
SITT WENN WIRD CER ALS KER GLÄSE?????
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
derinderinderinderin wrote:Captain fantastic isch würklech super
Master(G) wrote:Annihilation
geile scheiss, brainfigg!
de soundtrack!! OMG!![]()
8/10
Xinobrax2 wrote:Weli Frage blibed offe? Di einzig Frag wo nid beantworted wird isch doch, was das "Wese" het wele und dass die Frag nid chan beantworted werde isch en wesentliche Bestandteil vo de Story.
Ich han de Film ziemlich super gfunde. Im Bereich Alien Invasion gits eher selte noiji Konzept und sit Arrival isch das imo öpis vom beschte.
resuscitation wrote:Xinobrax2 wrote:Weli Frage blibed offe? Di einzig Frag wo nid beantworted wird isch doch, was das "Wese" het wele und dass die Frag nid chan beantworted werde isch en wesentliche Bestandteil vo de Story.
Ich han de Film ziemlich super gfunde. Im Bereich Alien Invasion gits eher selte noiji Konzept und sit Arrival isch das imo öpis vom beschte.
Zum Biispiel:
- Warum isch dä Event überhaupt passiert?
- Wer sind die beide ganz am Schluss würkllch? Usserirdischi oder doch nöd?
- Warum wird alles veränderet? Isch es notwendigs Terraforming oder nur Zuefall?
- Weshalb wird so äs Ereignis, wo sich ja sogar no usdehnt, nur in USA feschtgstellt und suscht bliibts total unentdeckt? Obwohl gemäss dä Persone im Film, sich das Feld stetig usbreitet und somit eigentlich die ganz Wält beiiflusst
- Wieso werdet alli beiiträchtigt, usser d'Soldatin? Das, obwohl sie d'Veränderig i ihrem Bluet nachwiist
- Warum wid alles am Schluss abgfacklet aber trotzdem bliibt eis Wese übrig?
Nur so äs paar Frage..
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest