[Serie] Game of Thrones

für unsere Movie-Aficionados, Serien-Liebhaber und Audiophilen.

Moderatoren: Avenger, randy

Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von zeromeier »

die blond drachetussi söll mal verände.
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von Moff »

de einzig wo sicher ned stirbt isch de bran, usser er nimmt en anderi form a oder was

dany isch die bescht, ich hoffe git na paar fetti drache moment, die sind scho immer s'highlight gsi.

was ich hoffe isch, dass de night king die untote ide crypt wiederelebt wo alli möngels sich verstecke :lol:
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von Herr Rossi »

Moff hat geschrieben:was ich hoffe isch, dass de night king die untote ide crypt wiederelebt wo alli möngels sich verstecke Bild
Das!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von thaeye »

Moff hat geschrieben:was ich hoffe isch, dass de night king die untote ide crypt wiederelebt wo alli möngels sich verstecke :lol:
nimm mal aa die sind völlig verwest (bisher haeter ja meistens grad gstorbeni widerbelebt, sust haeter ja scho en millione trilliarde armee) aber han zerst au denkt wo de satz gfalle isch vowege i de crypt verstecke. uusert sie kremieret die irgendswie, so tüüf i de lore bini nöd drin :-D
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von The Sheep »

Es goht ab! :wixer:
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von Master(G) »

shit crypt... moff! hahha.. geil...

was für en folg.. omg wie geil... aber au viel sehr dummi moment! haha.... aber ich fiire die episode 3! :lol:
super gsi...
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von thaeye »

:wixer: sehr geil gsi.
melisandre :wixer: ihre uuftritt am afang mit de flamme und ihre abgang eifch nur :wixer:
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von The Sheep »

Master(G) hat geschrieben:was für en folg.. omg wie geil... aber au viel sehr dummi moment!
wahr. zB de Theon: Stoht 3m vorere Armee vo Untote und killt offebar als Einzige alli, nur um denn mit me sinnlos dumme Dash in Night King inezrenne und sich abschlachte zlo wie en Afänger. lol.
ok, I bin nit trurig. Sini Zit isch scho unter em Ramsey cho, aber trotzdäm...
:typej: :lol:
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von zeromeier »

super Folg gsii, aber die wichtige Charaktere sind ja all no ume. Hand dänkt da gönd bitz meh druf.
Benutzeravatar
Shadow
Administrator
Administrator
Beiträge: 50533
Registriert: 04 Mär 2002 19:18
Wohnort: Zürich, Switzerland
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von Shadow »

mega gsi.... krass findi, dass die ganz schlaft abschlüssend sozäge i 1 episode packt händ... nachher gahts de Cersei an Chrage und sie stellt allne paar Falle und 80% vu allne verrecket wahrschinli lol :panik:
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!


Bild
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von The Sheep »

in de media mimie sie es seg unluegbar dunkel gseh. mer heig nüt chönne erkenne :lol:

edit:
Het offebar sehr en Rolle gspielt weli Version mer gluegt het. Gwüssi sind schlächt ufglöst und schlächt komprimiert gseh, das het gwüssi Details im Dunkle vernichtet, egal wie lang mer am TV pder am Beamer optimiert het. Zu de guete Versione zellt zb Amazon mit 1080p und aständiger Bitrate.
Zuletzt geändert von The Sheep am 30 Apr 2019 15:27, insgesamt 1-mal geändert.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von thaeye »

es isch scho sehr dunkel gsi, aber naja isch ja au en nachtkampf.

was lauft eigentlich mit em brann? unnütz par xcellence? wengstens d rabe em drache d augeuspicke haeter chöne aber nei er flügt eifach chli ume.
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von Moff »

mir ischs vill zwenig und zschnell gsi für en story wo sich sit wortwörtlich de erschte Szene ide erschte folg abahnt het. wenns das iets gsi isch mit bran/three eyed raven/white Walkers isch das total schwach.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von Master(G) »

isch de ganze night king white walker story-ark ned eher näbesächlich gsi immer?
sidestory?

es heisst ja "game of thrones" und es gaht ja hauptsächlich um die seven kingdoms und de machtkampf uf dem thron, d'intrige und back-stabberei vo de charaktere... vo dem her isch das für mich voll ok gsi.

em brann sini ufgab isch hett sich mir eh nie richtig erschlosse... :lol:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von thaeye »

Master(G) hat geschrieben:isch de ganze night king white walker story-ark ned eher näbesächlich gsi immer?
sidestory?

es heisst ja "game of thrones" und es gaht ja hauptsächlich um die seven kingdoms und de machtkampf uf dem thron, d'intrige und back-stabberei vo de charaktere... vo dem her isch das für mich voll ok gsi.

em brann sini ufgab isch hett sich mir eh nie richtig erschlosse... :lol:
füren "nebesach" isch gfahr ja doch immer sehr präsent gsi und sie haend ca 4 staffel vo nix anderem gredt. finds im nachhinein scho au eher schwach, wenn das alles gsi isch. ich gang mal devoo uus irgendwas wird mitem brann nah passiere und den machets spinoff.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von Herr Rossi »

Findes au schwach, aber mir wüssed ja nonig alles. D Arya die geil Sau. Sali Nightking, i bims, schöne gäll!

Sehr gueti Folg gsii, und das säg ich wo Schlachtszene meischtens langwilig finded...

Fröi mi trotzdem uf wider me Story nöchscht Wuche.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von thaeye »

best isch de dothraki charge gsi, han fast nömm chöne. dümmst taktik. guet eventuell sinds halt würkli die dümste aber stärchste chrieger oder de befehlsgeber isch en trottel gsi, haetets gschider de gimp lah. d drache sind irgenswaen au verschwunde i dem wirrwarr. kei ahnig was glofe isch. de bran regt mich aber am meiste uuf, soooo was vo sinnloses hani na nie gseh inere serie.

isch scho sehr vill vom writing her schlecht glöst worde, abe rin sache präsentation und pacing isch die folg also würkli top gsi. eigenlich muesst ja d arya d cersei jetz au umlah um ihri liste komplett z mache aber sie werdets gnau wie i dere folg extra nöd so löse. i dere folg haets ja eigentlich de jon snow muesse si (prophetie und so) und sie haends ja fast zu dere szene choh la (epische schwertkampf jon snow geg night king). und den saudumm glöst.
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von Moff »

de jaime muess d'cersei kille alles anderi wär en witz

ganz wichtig natürlich au dass de sandor de mountain killt

aber erwarte tueni eigentlich ned vill, isch klar gsi, dass das s'popcorn endi wird vo dere saga, s'richtige wärdemer ja nie becho. aber bis iets lits immer na tüf under mini scho niedrige erwartige.
ich hoffe ganz fescht es git na irgend en gschidi idee drin wo direkt vom GRRM chunnt, so wie de hodor reveal zum letschte mal.
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Beitrag von The Sheep »

Immerhin sölls Ändi witgehend sine Erwartige entspräche, het er ime Interview gseit.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von Master(G) »

thaeye hat geschrieben:best isch de dothraki charge gsi, han fast nömm chöne. dümmst taktik.
genau, säb hani au dänkt. die dümmschte! LOL.. aber schön hetts usgeh, wie eis lämpli nachem andere uus gange isch :kicher:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von Herr Rossi »

Fun fact: de Nightking erinneret mich a H. P. Baxxter. Jedesmal wene gseh rüefi Hyper Hyper! Mini Fründin hets am Afang gnervt, itz macht sis au lol
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von Master(G) »

lol jetzt nüm!
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31689
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von feeshlee »

thaeye hat geschrieben:best isch de dothraki charge gsi, han fast nömm chöne. dümmst taktik. guet eventuell sinds halt würkli die dümste aber stärchste chrieger oder de befehlsgeber isch en trottel gsi, haetets gschider de gimp lah. d drache sind irgenswaen au verschwunde i dem wirrwarr. kei ahnig was glofe isch. de bran regt mich aber am meiste uuf, soooo was vo sinnloses hani na nie gseh inere serie.

isch scho sehr vill vom writing her schlecht glöst worde, abe rin sache präsentation und pacing isch die folg also würkli top gsi. eigenlich muesst ja d arya d cersei jetz au umlah um ihri liste komplett z mache aber sie werdets gnau wie i dere folg extra nöd so löse. i dere folg haets ja eigentlich de jon snow muesse si (prophetie und so) und sie haends ja fast zu dere szene choh la (epische schwertkampf jon snow geg night king). und den saudumm glöst.
da hani au dänkt, sie hetted sölle dä Uhtred d'taktik mache lah...
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von Vyse »

Mich hät nöd mal die fählend Taktik i dä Schlacht gstört - und es muen gseit werde, dass dFolg rein stimmigsmässig extrem guet gsi isch, kompositorisch, akkustisch, usw. - aber gopf, wie unsäglich billig dä Stunt vo dä Arya gwürkt hät vergliche mit dä Raffinesse vonere rote Hochziit oder nur scho wie sie dFreys umlah hät. Es isch so unsäglich billig und Superhelde-Film Niveau gsi, dass für mich die Serie fascht gstorbe isch. Klar lueg ichs fertig aber ich bin derart skeptisch, dass das no was wird. Staffle 1-4 sind GoT, unberächebar, unvorhersebar, extrem gueti Dialög und Komplexität vo dä Dynamik zwüsched dä Charaktere isch grossartig, chliini Fähler händ heftigi Konsequänze gha (z.B. Robb Stark pfeifft uuf dAbmachig mit dä Freys). Wo GoT no en low budget "Gheimtipp" gsi isch, häts viel meh härgäh, als das huere Popcorn-Kino. Es pisst mi richtig ah, dass es Meisterwerk vonere Serie derart ahfaht zvercho.
Ich hoffe, es fangt sich no aber ich bezwiifles.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5391
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von Vyse »

Herr Rossi hat geschrieben:Fun fact: de Nightking erinneret mich a H. P. Baxxter. Jedesmal wene gseh rüefi Hyper Hyper! Mini Fründin hets am Afang gnervt, itz macht sis au lol
Rein Designmässig händs leider vieles verbockt. Dä Nightking definitiv aber au sGsicht im Baum. Dä alt Allwissend und Mentor vom Bran (dä hättets als halb Mänsch, halb Baum sölle darstelle, chnorzig, wie dWurzle sälber wonen durchdringed).
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 22 Gäste