[Serie] Game of Thrones

für unsere Movie-Aficionados, Serien-Liebhaber und Audiophilen.

Moderatoren: Avenger, randy

siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3743
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von siralos »

Xinobrax2 hat geschrieben:Vilicht heter ja glich na es paar Uftritt als Gsicht :vortex:
ich glaube jetzt gehts nur noch um de grossen krieg und sonstiges cersei geplaenkel...........arya und sansa story ist nun wohl fertig, das sueffisante gesicht ging mir sowas von auf den nerven.
woher wusste sansa von all seinen intrigen, oder war es bran der gepetzt hat?

tormund hat wohl ueberlebt
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von The Sheep »

siralos hat geschrieben:Supr Folge gewesen, der nervtoetender Finger ist nun putt, leider etwas unspektakulär, aber hauptsache er ist weg.
Viele Dank für dä Spoiler, du tubel :damn:
wenigschtens 1 Tag chönntmer au i däm Thread warte, bis mer eidütigi Spoiler ohni schwarze Balke verbreitet. I click während der Arbeit da ine und als erschts springt mer das an Grind. Wirklich toll.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3743
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von siralos »

The Sheep hat geschrieben:
siralos hat geschrieben:Supr Folge gewesen, der nervtoetender Finger ist nun putt, leider etwas unspektakulär, aber hauptsache er ist weg.
Viele Dank für dä Spoiler, du tubel :damn:
wenigschtens 1 Tag chönntmer au i däm Thread warte, bis mer eidütigi Spoiler verbreitet. I click vor der Arbeit da ine und als erschts springt mer das an Grind. Wirklich toll.
lol hallo? wurde doch in nem spoiler verpackt, oder meinst du eventuel den grossmoff einpaar post vorher? :typej:

wichtiger regel um nicht gespoilert zu werden:

- nie in nen got tread reinschauen
- facebook meiden
- youtube meiden
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von The Sheep »

Din Post vo 10.12pm isch ohni Spoiler Balke.
- nie in nen got tread reinschauen
- facebook meiden
- youtube meiden
no shit ?
Trotzdäm. Dänket doch bittte sowit dass es Lüt git wo bis zobe schaffe am Mäntig und erscht denn die aktuell Folg luege chönne. Au füre en aktuelle Game of Thrones Thread ischs nid zvil verlangt am erschte Tag schwarzi Bälke zverwände wenns um krassi Spoiler goht, oder ?
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von Herr Rossi »

First world problems...
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von thaeye »

staffl isch aber eher eini vo de schlechtere gsi, jetzt zruggblickend.
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3743
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von siralos »

thaeye hat geschrieben:staffl isch aber eher eini vo de schlechtere gsi, jetzt zruggblickend.
es ist halt muehsam wenn man bei 6 staffeln lang ne halbe ewigkeit fuer irgendwelche "belanglose" sachen hat um dann in der 7ten staffel, sterben viele wie die fliegen und dann gehts zack bumm bang. 7 folgen sind halt schon recht knapp um das finale einzuleiten.....man bedenke das arya ca. 2 staffel fuer ihre reise und ausbildung gebraucht hat. :vortex:

ich habe die buecher selbst nie gelesen, aber in der 7ten staffel merkt man halt schon dass da einiges aus hollywoods hirngespinste entsprungen ist....
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3743
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von siralos »

The Sheep hat geschrieben:
- nie in nen got tread reinschauen
- facebook meiden
- youtube meiden
no shit ?
wuerde ich machen, habe heute extra nirgends reingeschaut......zum glueck nicht, sonst waere mir dasselbe passiert wie bei dir. :kicher:
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von The Sheep »

ich habs ja auch nicht bewusst gemacht. War einfach brain afk am abchecken der threads die neue posts haben. Klicke mich da rein und boom. normalerweise postet kaum jemand irgendwas über die aktuelle Folge in den ersten 3 Tagen. Aber heute hatte ich wohl besonders "Glück" :evil:
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von thaeye »

was haet eigentlich de hound gmeint woner em brueder seit vowege: you know whos coming for you? willer au en halbe untote isch oder was lauft?
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von thaeye »

aber die serie haet scho alles, eunuche, schwuli, zwerg, zauberer, assasine, inzest, en muur, flüchtling, zombies, zombiedracke, drache, attila, d hunne, klimawandel, bösi banker, sklaverei, sekte, frankestein, hexe, geister, vater/königsmörder, alles isch debiii, d ufos fehlet nah, wobii d children of the forest ja ähnlich sind.
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3743
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von siralos »

thaeye hat geschrieben:aber die serie haet scho alles, eunuche, schwuli, zwerg, zauberer, assasine, inzest, en muur, flüchtling, zombies, zombiedracke, drache, attila, d hunne, klimawandel, bösi banker, sklaverei, sekte, frankestein, hexe, geister, vater/königsmörder, alles isch debiii, d ufos fehlet nah, wobii d children of the forest ja ähnlich sind.
bitte nicht, jedesmal wenn ich ufo's sehe oder hoere, denke ich dann immer wieder an indy 4. :head2wall:

schade dass der martin eh vorher sterben wird bevor er die geschichte beenden kann. das passiert halt wenn man zuviele handlungsstraenge einbaut und dann auf's mal keinen blassen schimmer mehr hat was man schreiben soll.

btw. beste szene aus der finalen episode ist thyrion vs cersey vs jamie. sams ankunft und brans konversation kam mir etwas zu sehr dahin geschludert vor...warum wartet bran auf sam, warum erzaehlt er es nicht seinen schwestern?
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von zwirrlibatz »

Moff hat geschrieben:nei das hetmer alls gwüsst, gleakti scripts oder was
dass de littlefinger killt wird vode arya, dass de isdrache d'mur killt, dass de jon und dany ufem boot bümsled, hetmer alls scho vornehme jahr oder so gwüsst
Wie wiit isch de George dete no involviert gsi? Will ich frög mich wieviel vom schwächelnde Plot nöd nur uf de jetzige Showrunners ihri Chappe gaht.

Ich befürchte, es lauft alles uf Friedefreudeeierkuchen use. Mit em Bälish hett me eine vo de letschte potentiell plotkomplizierende Unruhestifter besiitigt (bruuchts no spoilerbalke?), alli andere raufe sich zäme oder sind klar uf eire Siite. D'Interässe werde alli immer eifacher bzw übersichtlicher. Guet, es gaht jetz uf es Ändi zue, aber muess das es eifachs sii? Die Serie bruucht Konflikt und Chaos, nöd Uflösig i Wohlgefallen.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von Moff »

ich chanmer so guet wie nüt vorstelle, wo i dere staffle na 1:1 us de büecher gsi wär

es het immer gheisst, de GRRM het de showrunners mal die breite eggdate geh gha. aber es isch immer offe gsi, wie und ob das benutzt wird, und ob de GRRM eventuell selber besseri idee het währendem schribe
grad letscht hets da en neui info geh wo d'showrunner gseit hend, d'büecher wärded brutal andersch.

ich denke sletscht wo direkt us be büecher gsi isch, isch hodor gsi und de tower of joy.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von thaeye »

bim tyrion bini nöd sicher, de wird d siite namal wechsle.
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3743
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von siralos »

thaeye hat geschrieben:bim tyrion bini nöd sicher, de wird d siite namal wechsle.
am schluss schaute er schon etwas komisch drein.....keine ahnung was das zu bedeuten hat. :|
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von zwirrlibatz »

de tyrion wünscht sich d'daenerys als chünigin aber nöd uf chöschte vo tote lannisters. scho chli es dilemma.

die folg nomal gluegt und dasmal viel besser gfunde. :shock:
I speeled my drink!
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3743
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von siralos »

ja das ist mir schon klar, aber warum schaut er so grimmig drein als john zu dany zum buemsle ging, eventuel aus eifersucht?

jamies abgang find ich supr......man beachte dass er fuer cersey alles tat und der bruch. :shock:
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von Moff »

git verschiedeni theorie, ifersucht isch eini devo. das wär aber recht tumm.
en anderi idee isch, dass er eventuell mit de cersei en pakt gmacht het, dass ihres chind nach de dany thronfolger wird, und wenn d'dany selber eis bechunnt wär das natürlich tümmer
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von zwirrlibatz »

vilech hämer en immer falsch igschätzt. er isch no verschlagener und cleverer als de littlefinger und will sit afang ah sälber uf de thron.
I speeled my drink!
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3743
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von siralos »

Moff hat geschrieben:git verschiedeni theorie, ifersucht isch eini devo. das wär aber recht tumm.
en anderi idee isch, dass er eventuell mit de cersei en pakt gmacht het, dass ihres chind nach de dany thronfolger wird, und wenn d'dany selber eis bechunnt wär das natürlich tümmer
das toent jetzt noch recht plausibel....irgendwas muss da noch passiert sein, das cersei einfach so nachgegeben hat.
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von The Sheep »

:lol:
Dateianhänge
Ygritte-is-going-to-be-mad_2.jpg
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12839
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von Moff »

die ganze gleakte scripts vo season 8 v dem HBO hack sind offebar dusse, falls öpper wot wüsse wie de ganz shit i 2 jahr endet :arnold:

fallses würklich die echte sind
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von thaeye »

wenn d qualität soguet isch wie die letschte, chunts amel guet ane.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: [Serie] Game of Thrones

Beitrag von Xinobrax2 »

Ines paar Stund hani d Hörbüecher zum 3. Mal dure und da schisst mi ez scho a :x Wie überstönd ihr di langi Nacht? Het öpert irgendwelchi Tipps als Lückefüller (Serie/Büecher) bis zur Season 8?
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Amazon [Bot] und 26 Gäste