[Music] ich lose grad...

für unsere Movie-Aficionados, Serien-Liebhaber und Audiophilen.

Moderatoren: Avenger, randy

Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ich lose grad...

Beitrag von zwirrlibatz »

simple minds - the changeling
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ich lose grad...

Beitrag von Gurgelhals »

zwirrlibatz hat geschrieben:simple minds - the changeling
Werum losisch du nöd Magazine? Die sind nämlich wie früehni Simple Minds, aber eifach souveräner und weniger bemüeht und verchrampft und irgendwie eifach spassiger mit bessere Songs und meh Intensität, aber zum Glück ohni Stadion-Bombast-Aspiratione. ...was au keis Wunder isch, will d'Simple Minds zu däre Ziit erwiesenermasse starch vo Magazine gkla.... "inspiritert" gsi sind. Nach ihrem erschte Album sinds als Support vo Magazine uf Tournee und was mached's nachher? Sie gönd is Studio und nähmed d'Real to Real Cacophony uf :idea:

E Wahnsinnsband. Radiohead sind au ganz grossi Fans. De Barry Adamson :!: Und de John McGeoch :!: :!: :!:

Da Rockpalast-Ufnahm vo 1980 (allerdings nüme mit em McGeoch, de isch da scho bi de Banshees gsi. De Robin Simon, Ex-Ultravox, macht Ersatz und das rächt souverän):

A Song From Under the Floorboards. E Hymne!

Quelle

The Light Pours out of Me:

Quelle

Parade (de Keyboarder isch ebe au en sauguete gsi):

Quelle
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16091
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ich lose grad...

Beitrag von Bejita »

Starting Over - Killswitch Engage
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ich lose grad...

Beitrag von BrainBug »


Quelle

nüd grad s schlechteste lied
Bild
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ich lose grad...

Beitrag von zwirrlibatz »

live und perfekt. :shock:

krimson & hot dancers = win
I speeled my drink!
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ich lose grad...

Beitrag von BrainBug »

80iger kleidung = fail





geht das geslappe ausnahmsweise mal in ordnung? :)
Bild
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ich lose grad...

Beitrag von zwirrlibatz »

BrainBug hat geschrieben:geht das geslappe ausnahmsweise mal in ordnung? :)
absolut. bei ihm ist's musik.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5405
Registriert: 07 Okt 2010 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ich lose grad...

Beitrag von Vyse »

Mal wieder e Drohnig ahständigem Melodic Death Mätl

Quelle
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ich lose grad...

Beitrag von BrainBug »


Quelle
zwirrlibatz hat geschrieben: bei ihm ist's musik.
gibt schon noch eins zwei andere wos auch musik ist...
Bild
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ich lose grad...

Beitrag von zwirrlibatz »

Gurgelhals hat geschrieben:Werum losisch du nöd Magazine? Die sind nämlich wie früehni Simple Minds, aber eifach souveräner und weniger bemüeht und verchrampft und irgendwie eifach spassiger mit bessere Songs und meh Intensität, aber zum Glück ohni Stadion-Bombast-Aspiratione. ...was au keis Wunder isch, will d'Simple Minds zu däre Ziit erwiesenermasse starch vo Magazine gkla.... "inspiritert" gsi sind. Nach ihrem erschte Album sinds als Support vo Magazine uf Tournee und was mached's nachher? Sie gönd is Studio und nähmed d'Real to Real Cacophony uf :idea:
Ah nöd gwüsst. Und Magazine känn ich ebe gar nöd usser irgendein Song vo früehner... Die bessere Songs ghör ich da so spontan jetz grad aber nöd. :shock: Ich find de Sänger da bitz schwach will flach, vorallem für de ziemli gross Ateil Gsungnem pro Song. D'Musig hett chum Platz und vilech nödmal Luscht zum Uftue. Liit aber au vorallem am Sänger will er alles inen extrem chliine Rahme zwängt.... Oh aber de Parade gfallt mir und de Barry isch super. Tuen ich mal e Studioplatte lose.

Simple Minds sind für mich au nur drüviertel vo de Cacophony und de Sister Feelings Call und zimli die ganz Empires and Dance. Meh dänn nüme. Und das ersch Chürzlichschtem. Vilech staht en chliine Zwirrlibatz i mir doch uf Stadionbombascht.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ich lose grad...

Beitrag von zwirrlibatz »

BrainBug hat geschrieben:gibt schon noch eins zwei andere wos auch musik ist...
de claypool.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16550
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ich lose grad...

Beitrag von thaeye »

Bild

:shock: fugg isch das guet! nöm denkt das er so zruggchunt, nachem eher entüschende letschte album. aber das da isch grossi klass.
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ich lose grad...

Beitrag von zwirrlibatz »

zwirrlibatz hat geschrieben:Tuen ich mal e Studioplatte lose.
im gägesatz zu anderne bands töned bi ihne d'John Peel ufnahme vilefach besser als die reguläre. :shock: viel meh ruum. grad bimne Light Pours out of Me.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ich lose grad...

Beitrag von zwirrlibatz »

zwirrlibatz hat geschrieben:radio couleur 3 - planète bleue
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ich lose grad...

Beitrag von Gurgelhals »

zwirrlibatz hat geschrieben:Ah nöd gwüsst. Und Magazine känn ich ebe gar nöd usser irgendein Song vo früehner... Die bessere Songs ghör ich da so spontan jetz grad aber nöd. :shock: Ich find de Sänger da bitz schwach will flach, vorallem für de ziemli gross Ateil Gsungnem pro Song. D'Musig hett chum Platz und vilech nödmal Luscht zum Uftue. Liit aber au vorallem am Sänger will er alles inen extrem chliine Rahme zwängt.... Oh aber de Parade gfallt mir und de Barry isch super. Tuen ich mal e Studioplatte lose.
Studioplatte lose isch en gueti Idee. Eini vo de erschte drü, wobi eigentlich alli super sind. Am beschte wahrschinlich s'Debüt, das hätt am meischte Energie & viel John McGeoch. Die zweit isch dänn wesentlich chälter und Synthi-laschtiger, aber au mit eme viel prominentere Steven Severin-Bass vom Barry. Und die dritt isch echli grooviger, lockerer (fast scho irritierend locker wänn me vo de erschte beide Albe chunnt). Mit ere furztrochene Martin Hannett-Produktion.

Eifach gseit find ich Magazin > Simple Minds, will de ganzi "Art Rock"-Aspekt eifach ehrlicher, zielsicherer, kompetenter würkt. Bi Simple Minds chunnt's mir amel eifach chli bemüeht, verchrampft übere, während ich bi Magazine de Idruck han, als hetted die ihres Läbe lang nüt anders gmacht, so souverän tönt das bi dene. Simple Minds töned hingäge ja eigentlich erst ab de New Gold Dream richtig souverän, aber das isch tummerwiis bereits *nach* de Stilwändi...

Das mit em vergliichswiis dominante Sänger stimmt scho, er isch halt au de kreativi Chopf vo de Band gsi. Und singe chan er nöd würklich (isch aber bsunders uf em Debüt no kuul, wie er sich mit allne mögliche "Gsangsstil" dur die Songs regelrächt durezwängt). Isch bezüglich de Rolleverteilig i dem Sinn ähnlich wie bi de Banshees (drum hätt de McGeoch dänn au zu dene gwächslet. Will d'Banshees siner Meinig nah en ähnlichi Dynamik gha händ, aber mit meh Erfolgsuusichte und meh Platz für de Gitarrischt, will kein Keyboarder i de Band). Da no eine mit weniger Gsang:

Quelle

Und da en Instrumental (Obacht: Saxophon! :lol:):

Quelle
Simple Minds sind für mich au nur drüviertel vo de Cacophony und de Sister Feelings Call und zimli die ganz Empires and Dance. Meh dänn nüme. Und das ersch Chürzlichschtem. Vilech staht en chliine Zwirrlibatz i mir doch uf Stadionbombascht.
Ich han geschter d'Once Upon a Time gloset. Isch nöd so en gueti Idee gsi... :lol:
Wobi ich ja de Reiz a so Bombascht scho gsehn. Mit de Grossliinwand-Synthis und de THX-zertifizierte Drums. En Sound zum de Grand Canyon beschalle. Aber es isch eso unerträglich schiiheilig-pathetisch-glattpoliert-und-ohni-es-einzigs-Quäntli-Humor. Schlimm. S'gliche Problem han ich da au mit U2, Muse, Coldplay, usw. Da sind Depeche Mode dänn ebe scho viel intressanter, will sie ihren Stadionsound mit weniger plumpe Mittel realisiert händ. Und The Cure sowieso. Peter Gabriel au, will's eifach irgendwie ganz es anders Niveau isch. Bi dene isch klar, dass sie d'Element für ihren "grosse" Sound sälber gönd go sueche, statt eifach Standard-Bombascht vo de Stange mached... oder de Brian Eno bzw. de Daniel Lanois bueched.

Und all die Bands, wo us kommerzieller Sicht i de zweite Liga spieled (Banshees, Magazine, Wire, usw.), händ wahrschinlich scho us dem Grund nöd chöne uf de Stadionbombascht-Zug uspringe, will die nie und nimmer hetted chöne so Musig mache, ohni dass ihne das peinlich gsi wär...
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ich lose grad...

Beitrag von zwirrlibatz »

Gurgelhals hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben:Ah nöd gwüsst. Und Magazine känn ich ebe gar nöd usser irgendein Song vo früehner... Die bessere Songs ghör ich da so spontan jetz grad aber nöd. :shock: Ich find de Sänger da bitz schwach will flach, vorallem für de ziemli gross Ateil Gsungnem pro Song. D'Musig hett chum Platz und vilech nödmal Luscht zum Uftue. Liit aber au vorallem am Sänger will er alles inen extrem chliine Rahme zwängt.... Oh aber de Parade gfallt mir und de Barry isch super. Tuen ich mal e Studioplatte lose.
Studioplatte lose isch en gueti Idee. Eini vo de erschte drü, wobi eigentlich alli super sind. Am beschte wahrschinlich s'Debüt, das hätt am meischte Energie & viel John McGeoch. Die zweit isch dänn wesentlich chälter und Synthi-laschtiger, aber au mit eme viel prominentere Steven Severin-Bass vom Barry. Und die dritt isch echli grooviger, lockerer (fast scho irritierend locker wänn me vo de erschte beide Albe chunnt). Mit ere furztrochene Martin Hannett-Produktion.

Eifach gseit find ich Magazin > Simple Minds, will de ganzi "Art Rock"-Aspekt eifach ehrlicher, zielsicherer, kompetenter würkt. Bi Simple Minds chunnt's mir amel eifach chli bemüeht, verchrampft übere, während ich bi Magazine de Idruck han, als hetted die ihres Läbe lang nüt anders gmacht, so souverän tönt das bi dene. Simple Minds töned hingäge ja eigentlich erst ab de New Gold Dream richtig souverän, aber das isch tummerwiis bereits *nach* de Stilwändi...
ich würd ebe meine, ersch ab dere platte würkeds bemüeht und verchrampft. vorher händs zwar überall klauet, aber das ehner verspielt naiv.

2 gueti songs! mit saxofon! :shock: chli wie bim bowie endsiebzger, de hetts det au gschafft. uf low und heroes. me lernt: schlächti sax spieler sind die bessere.
Ich han geschter d'Once Upon a Time gloset. Isch nöd so en gueti Idee gsi... :lol:
:lol:
Wobi ich ja de Reiz a so Bombascht scho gsehn. Mit de Grossliinwand-Synthis und de THX-zertifizierte Drums. En Sound zum de Grand Canyon beschalle. Aber es isch eso unerträglich schiiheilig-pathetisch-glattpoliert-und-ohni-es-einzigs-Quäntli-Humor. Schlimm. S'gliche Problem han ich da au mit U2, Muse, Coldplay, usw. Da sind Depeche Mode dänn ebe scho viel intressanter, will sie ihren Stadionsound mit weniger plumpe Mittel realisiert händ. Und The Cure sowieso. Peter Gabriel au, will's eifach irgendwie ganz es anders Niveau isch. Bi dene isch klar, dass sie d'Element für ihren "grosse" Sound sälber gönd go sueche, statt eifach Standard-Bombascht vo de Stange mached... oder de Brian Eno bzw. de Daniel Lanois bueched.

Und all die Bands, wo us kommerzieller Sicht i de zweite Liga spieled (Banshees, Magazine, Wire, usw.), händ wahrschinlich scho us dem Grund nöd chöne uf de Stadionbombascht-Zug uspringe, will die nie und nimmer hetted chöne so Musig mache, ohni dass ihne das peinlich gsi wär...
Scho. U2 töned scho uf de erschte Platte nach Stadion. Muse Coldplay Oasis und ebe Simple Minds ab '85 schaffed usschliesslich mit hymnische Refrains. Jedes Stuck tönt wie s'Allerletschte wo d'Wält jemals wird ghört ha werde. Und das amne Konzärt isch Overkill. Für mich zerstöreds de agstrebti bliibendi Iidruck eso grad wieder. The Cure (wie ja au 70er Pink Floyd) schaffeds, e Grössi imne Stadion ufzbaue ohni dä erschlagendi Pathos, bi ihne ischs dänn wennscho Erhabeheit und sie sind ja au es Stuck wiit gaga. Hilft immer. Gäg grossi Songs mit wiite Schlänker han ich bekanntlich ja nüt. Wie heissed die andere wieder, die Norweger da, die chönnt das super au i chliinschte Klübs. Und d'Young Gods. Woohooo Young Gods!
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ich lose grad...

Beitrag von Gurgelhals »

zwirrlibatz hat geschrieben:2 gueti songs! mit saxofon! :shock: chli wie bim bowie endsiebzger, de hetts det au gschafft. uf low und heroes. me lernt: schlächti sax spieler sind die bessere.
Ich han diesbezüglich en Doppelthese:

Erstens: Wänn's in ere Band eine hätt, wo als Zweitinstrument(!) mal zum Sax griift, dänn chunnts i de Regle guet. Siehe: Bowie (V-2 Schneider), Mick Karn (Japan hätt öppedie mal no Sax, wo ebe de Karn spielt. Er hätt übrigens als Bueb *Fagott* gspielt :shock: Super!), John McGeoch (Magazine, Banshees, Visage -> überall guets Sax), Porl Thompson (z.B. de Icing Sugar uf de KMKMKM), John McKay (de erschti Banshees-Gitarrischt. De letschti Song uf em Debüt hätt super Sax), usw. Gitt no viel meh, aber sie chömed mer grad nöd in Sinn.

Zweitens: Wänn de Typ am Sax mit em Nachname McKay/Mackay heisst, dänn isch es i de Regle ebefalls super. Siehe: Andy Mackay (Roxy Music), John McKay (Banshees), Steve Mackay (de wo uf de Fun House vo de Stooges de Sax macht. Und au uf em zweite Soloalbum vom Jarvis Cocker).


...hm, nach dene beide Regle müesst eigentlich de folgendi Song s'beschte Sax ever ha, will's de John McKay (<- Regle Nr. 2) spielt und er eigentlich de Gitarrischt isch (<- Regle Nr. 1) (PS: Und was für en Gitarrischt. De Gitarresound uf The Scream -> :shock: :shock: :sabber: :shock: :shock:):

Quelle

Faith No More händ das übrigens uf ihrere letschte Tour coveret. Super!
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ich lose grad...

Beitrag von PlanetHarrieR »

you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ich lose grad...

Beitrag von zwirrlibatz »

Gurgelhals hat geschrieben:Ich han diesbezüglich en Doppelthese:
e sehr e gueti!
Faith No More händ das übrigens uf ihrere letschte Tour coveret. Super!
shock!

http://www.youtube.com/watch?v=DZh_YndDmfU sehr super, und dänn de da: http://www.youtube.com/watch?v=X6zzX3-M ... re=related

faith no more teh fön! :groel:
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ich lose grad...

Beitrag von Gurgelhals »

zwirrlibatz hat geschrieben:faith no more teh fön! :groel:
Sehr wahr. Han irgendwo mal gläse, dass sie zu The Real Thing-Ziite amel War Pigs coveret händ zu ere Ziit wo Black Sabbath absolut out gsi isch. Und wo's dänn gmerkt händ, dass drum plötzlich d'Metal-Fans a ihri Konzert cho sind, händ sie's sofort vo de Setlist gstriche und stattdesse amel 'Easy' vo de Commodores bracht :lol:


@Topic:
Bild

Underschätzti Band, nämlich :!:
Härter als als alli sog. "richtige" Punks us de Ziit mit em beschte Örgeler us de Punk-Ära und - hallo, vortex! - mit eme Bassischt, wo luut, aggressiv, ganz tüüf und melodisch spielt.

Wänn Punk nöd Punk sondern Progrock wär, dänn chämt das use (ab 5:30 :shock:):

Quelle
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ich lose grad...

Beitrag von zwirrlibatz »

ja sowieso, dr stranglers bassischt isch en.


Quelle

und


Quelle
I speeled my drink!
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ich lose grad...

Beitrag von zwirrlibatz »

nirvana in reading 92 :ewigiliebi:
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
Beiträge: 22624
Registriert: 05 Mär 2002 16:45
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
138
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ich lose grad...

Beitrag von Reinforced »

3DS Gamertag:
Reinforced
3668 - 7842 - 9771
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ich lose grad...

Beitrag von BrainBug »

Bild
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: ich lose grad...

Beitrag von Mastler(P) »

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Google [Bot] und 35 Gäste