Alien: Covenant

für unsere Movie-Aficionados, Serien-Liebhaber und Audiophilen.

Moderatoren: Avenger, randy

Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Alien: Covenant

Beitrag von zwirrlibatz »

Bi grad im schuss.

Find das eigetli niemert: s'alien im erschte film isch de übelschti horror gsi will me sowas nonie gseh hett. Und dänn füehrt ers no langsam i inere spannigsteigerig über d'entwickligstadie bis zum usgwachsne sauviech, wo er dänn nödemal i sire gänzi zeigt. Sithär kennt me's ja zur genüge, also chan ers so nüme bringe. Aber er schaffts dasmal tatsächli, ihm trotzdem de farkeling horrorschti uftritt sit immer zverpasse! Me sött sich mittlerwiile wie drah gwöhnt ha (danke herr james kanonefuetter cameron), aber nei, das hueredräcksviech gumpt mitnere höllische urgwalt in film als de schlimmschti alptraum überhaupt wie's ursprünglich mal dänkt gsi isch. Das muesch au no bringe chöne nach all dere monsterübersättigung.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Alien: Covenant

Beitrag von BrainBug »

zwirrlibatz hat geschrieben:@bug
Aliens isch en super actionpopcornfilm. Aber im gägesatz zu allne andere - inklusive prometheus :shock: - vo atmosfäre und thematik her kän alien film.
wusst ich, dass de das sagst. kenne deine meinung diesbezüglich, sehe das aber trotzdem anders. ich mag en prometheus, wie du dir ja sicher denken kannst, aber dass er von der atmosphäre besser wär, als aliens kann ich nid nachvollziehe. wo ich dir recht gib, is dass aliens im gegesatz zu allen anderen teilen kein starkes motiv und null Subtext hat. aber stimmung hatter ohne ende. auch wenns vollens anders is wie im A1... mehr chaos, shock, fog of war... und nid so sehr tension und terror. chli wie resident evil vs. silent hill. ich find beides geil.

für mich is die sach recht einfach:
Alien is der beste Horrorfilm von immer
Aliens is der beste Actionfilm evrr
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Alien: Covenant

Beitrag von zwirrlibatz »

Herr Rossi hat geschrieben:Du Zwirrli, mir hend die beide Filme glaub chli andersch wohrgnoh. Evtl ufgrund vo persönliche Inträsse. Isch ja super wenn si dir guet gfalled, ha au kei Problem demit. Du glaub aber scho mit Kritike wo nid dim Gusto entspräched. Ich achte s nöchscht mol druf dasi binere Kritik meh betone dass das mini Meinig isch. Oder wetsch no chli über Inhalt und/oder Form vom Covenant diskutiere?
Ich lies da ebe kei kritike, sondern nur meinige. Ich find scheisse will unlogisch und drehbuch blabla. Chan ich nöd ernst näh. Nach eimal luege cha me säge dass unlogisch isch was e pro crew über jahre erarbeitet und überseh händ. Klar, total logisch. Wenn eim en Aliens besser gfallt als alli andere, easy, das isch dänn ganz normal indiskutabli gschmackssach, aber verzell nöd de sig en bessere film als jede andere alien film. Er isch reini unterhaltig (jaja das chan ja au super sii, hani ja obe gschriebe, perfekt gmachte popcorn).
I speeled my drink!
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Alien: Covenant

Beitrag von zwirrlibatz »

BrainBug hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben:@bug
Aliens isch en super actionpopcornfilm. Aber im gägesatz zu allne andere - inklusive prometheus :shock: - vo atmosfäre und thematik her kän alien film.
wusst ich, dass de das sagst. kenne deine meinung diesbezüglich, sehe das aber trotzdem anders. ich mag en prometheus, wie du dir ja sicher denken kannst, aber dass er von der atmosphäre besser wär, als aliens kann ich nid nachvollziehe. wo ich dir recht gib, is dass aliens im gegesatz zu allen anderen teilen kein starkes motiv und null Subtext hat. aber stimmung hatter ohne ende. auch wenns vollens anders is wie im A1... mehr chaos, shock, fog of war... und nid so sehr tension und terror. chli wie resident evil vs. silent hill. ich find beides geil.

für mich is die sach recht einfach:
Alien is der beste Horrorfilm von immer
Aliens is der beste Actionfilm evrr
Zum letschte stimm ich zu. Zur stimmung nö. So die erst halb stund ist grossartig, dann wurde ich damals zum einzigsten mal in meinem kinoleben stinksauer im kino :lol: grad wege de erwartung vom alienbatch. Diese trottelmarines, die das schlimmste viech einfach so massenweise ummähen, tschüss atmosfäre. Erst wo die ripley wieder alleine kämpft wird de film wieder gut. Das heisst ja was und de cameron wusste auch warum er das so inszenierte.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Alien: Covenant

Beitrag von zwirrlibatz »

Und logikfähler und dummi charaktere, grad die erschte beide film sind volle drvo, nach de kriterie wo me da amigs so gern bringt. Aber i de retronostalgie vergisst me das ebe gern.
I speeled my drink!
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Alien: Covenant

Beitrag von Xinobrax2 »

Fühlsch du dich persönlich agriffe wemer de Film kritisiert oder ischder eifach nur langwilig?
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Alien: Covenant

Beitrag von zwirrlibatz »

Sind die, wo de wüsseschaftler wo im prometheus mit dem schlangeviech umespielt bis es ihn biisst dämlich und die szene drum unlogisch unglaubwürdig finde, nöd die, wo sich nöd dran störe, dass de john hurt charakter sin grind über so es komisch blubbernds ei hebt oder sie ihn dänn ohni begründig nöd iifrüüre obwohls eine zweimal vorschlaht oder werum de ash ihne seit, ja nöd s'viech berüehre (wo's no nüt vo säurebluet wüsse) oder wo usbildeti pro spacemarines im aliens de ripley bzw em vortrag was sie erwartet, nöd wänd zuelose oder ihne ihre chef inere todeswichtige situation nöd schlüssig begründet werum sie umgotteswille die eint munition nöd dörfe bruuche? :shock:

Me wird halt älter (bis abgstumpfter?) und frögt (meistens völlig irrelevanti) frage wome früehner nöd. D'film sind no genau gliich schlüssig oder "fehlerhaft".
Zuletzt geändert von zwirrlibatz am 23 Mai 2017 21:45, insgesamt 2-mal geändert.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Alien: Covenant

Beitrag von zwirrlibatz »

Xinobrax2 hat geschrieben:Fühlsch du dich persönlich agriffe wemer de Film kritisiert oder ischder eifach nur langwilig?
Muesch läse, nöd interpretiere.
I speeled my drink!
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Alien: Covenant

Beitrag von Xinobrax2 »

zwirrlibatz hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:Fühlsch du dich persönlich agriffe wemer de Film kritisiert oder ischder eifach nur langwilig?
Muesch läse, nöd interpretiere.
Hani doch...ich überflüg allerdings soviel wie möglich wili de Film nonig gseh han und mich druf froie. Ich han au Prometheus ziemlich super gfunde drum wirdmer de wohl au gfale. Prometheus passt zwar nid so id Alien Serie, aber für sich gno ischer super...und um fair z blibe...de erschti Teil isch sowieso de einzig wo id "Serie" passt...
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Alien: Covenant

Beitrag von zwirrlibatz »

Gspoilert hämer ja nüt, vo wäge überflüüge. Und wie obe xeit, bi grad im schuss xi. Wenn mich öppis stört, dänn die konsumistischi dasfindigeil/dasfindischeisse haltig und dass me die aber "sachlich begründet" mit was me besser weiss als jahrzehnteerfahrni filmemacher und drehbuechautore. Ich gang halt mitmene grundrespäkt a so zeugs ane, vilech will ich au es bitzeli künstlerisch tätig bin.

Edit, mann, handytastatur isch s'dümmscht.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Alien: Covenant

Beitrag von Herr Rossi »

E Filmkritik isch usnahmslos immer s Resultat vonere subjektive Wahrnämig. E Meinig. Isch ja bi de Musig nid andersch, oder bi jegliche andere Kunschtforme. Wer s Gfühl hed er oder sie hed d Kritikhoheit oder e wichtigeri Meinig chan ICH nid ernscht näh. Sorry for bursting your bubble
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Alien: Covenant

Beitrag von Herr Rossi »

Nachtrag, bi i verschidne Forme künschtlerisch tätig, zum Glück bini aber tolerant gegenüber andere Meinige.
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Alien: Covenant

Beitrag von zwirrlibatz »

Herr Rossi hat geschrieben:E Filmkritik isch usnahmslos immer s Resultat vonere subjektive Wahrnämig. E Meinig. Isch ja bi de Musig nid andersch, oder bi jegliche andere Kunschtforme. Wer s Gfühl hed er oder sie hed d Kritikhoheit oder e wichtigeri Meinig chan ICH nid ernscht näh. Sorry for bursting your bubble
gähn, simer doch no bi "alles isch gschmackssach" ahcho.

so, jetz lueg ich prometheus ihr dumme arschlöcher.
Zuletzt geändert von zwirrlibatz am 23 Mai 2017 22:14, insgesamt 1-mal geändert.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Alien: Covenant

Beitrag von zwirrlibatz »

fuck, dvd kabutt :damn:
I speeled my drink!
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Alien: Covenant

Beitrag von zwirrlibatz »

ah! trösti xbox ftw wiiuuuuu. :party: liest jede dräck.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4534
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Alien: Covenant

Beitrag von The Sheep »

Ich chann nachvollzieh wemer de Alien vo 1979 nid mit em Sequel vom Cameron möcht glichsetze. In dramaturgischer Hisicht. In qualitativer find ich de Cameron am Ridley sim Original jedoch überläge. Liegt natürlich au am Budget.

Wo ich aber ächt Müeh han isch wemer öpper isch wo am Ridley sin Ur-Alien vergöttert und en glichzitig mit Prometheus glichsetzt. Why ? Nur wills de glich Regissör isch ?? Die zwei Filme sind für mich witer wäg vonand als Alien vo Aliens oder Predator vo Alien VS Predator
Zuletzt geändert von The Sheep am 23 Mai 2017 22:28, insgesamt 2-mal geändert.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Alien: Covenant

Beitrag von Herr Rossi »

zwirrlibatz hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:E Filmkritik isch usnahmslos immer s Resultat vonere subjektive Wahrnämig. E Meinig. Isch ja bi de Musig nid andersch, oder bi jegliche andere Kunschtforme. Wer s Gfühl hed er oder sie hed d Kritikhoheit oder e wichtigeri Meinig chan ICH nid ernscht näh. Sorry for bursting your bubble
gähn, simer doch no bi "alles isch gschmackssach" ahcho.

so, jetz lueg ich prometheus ihr dumme arschlöcher.
Vil Spass du huere Wixer =)
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71933
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Alien: Covenant

Beitrag von Master(G) »

dfrau und ich händ nachem kinobsuech au grad nomal prometheus glueget :kicher:

übrigens, interssant:
Bild
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7936
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
54
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Alien: Covenant

Beitrag von Marco_in_motion »

Prometheus es zweitsmal luege? Lol...
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71933
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Alien: Covenant

Beitrag von Master(G) »

ja, wäg em zämehang/übergang zum covenant.... einigi details sind eus erscht jetzt ufgfalle und er isch eus bitzli besser inecho als bim 1. mal...
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Alien: Covenant

Beitrag von Herr Rossi »

ich ha de Prometheus au wäge dem nomol gluegt bevor i de covenant bi go luege. nid mal 24 schtund vorher
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16550
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Alien: Covenant

Beitrag von thaeye »

zwirrlibatz hat geschrieben:Gspoilert hämer ja nüt, vo wäge überflüüge. Und wie obe xeit, bi grad im schuss xi. Wenn mich öppis stört, dänn die konsumistischi dasfindigeil/dasfindischeisse haltig und dass me die aber "sachlich begründet" mit was me besser weiss als jahrzehnteerfahrni filmemacher und drehbuechautore. Ich gang halt mitmene grundrespäkt a so zeugs ane, vilech will ich au es bitzeli künstlerisch tätig bin.

Edit, mann, handytastatur isch s'dümmscht.
wow sry das s fuessvolch es gwagt haet, en meinig abzgeh. keis wunder , künstler lebet au inere blase.

den muess sich de eint nah "rechtfertige" indem er seit, das er au na künstlerisch tätig isch und drum au en meinig dörf abgeh. dümmer gats wohl nöd.
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Alien: Covenant

Beitrag von zwirrlibatz »

Master(G) hat geschrieben:ja, wäg em zämehang/übergang zum covenant.... einigi details sind eus erscht jetzt ufgfalle und er isch eus bitzli besser inecho als bim 1. mal...
xehsch nu, mängi film dörf me ruhig zweimal luege vorem urteil. ich han mini scho einigi mal gänderet, i beid richtige.
The Sheep hat geschrieben:Ich chann nachvollzieh wemer de Alien vo 1979 nid mit em Sequel vom Cameron möcht glichsetze. In dramaturgischer Hisicht. In qualitativer find ich de Cameron am Ridley sim Original jedoch überläge. Liegt natürlich au am Budget.
weniger in dramaturgischer, sondern stilistischer hiisicht. und wägem budget überläge? naja, de Aliens isch ufwändiger, aber das macht en qualitativ doch nöd besser? und er hett au schlechter galteret, grad vom visuelle här. wie au de total recall zbsp, damals grosses chino, hüt würkt er billig. also optisch, usstattig, maske usw. aber immerno en glatte gugg. alien und blade runner (mal abgseh vo de "hades" szene am afang) gsehnd au hüt no top us.
Wo ich aber ächt Müeh han isch wemer öpper isch wo am Ridley sin Ur-Alien vergöttert und en glichzitig mit Prometheus glichsetzt. Why ? Nur wills de glich Regissör isch ?? Die zwei Filme sind für mich witer wäg vonand als Alien vo Aliens oder Predator vo Alien VS Predator
ja ebe, da simer bi so emotionalem gedröhns. ich han glaubs gnueg "argumentiert" und nöd eifach fangeschwafel losglah. und nomal zrugg ufs stilistische zcho, grad detdure sind sich prometheus, alien und covenant nööcher als alli andere alien film.

@aug
dasch natürli wieder s'einzige wo dine zwei hirnzälle in sinn chunnt. :-D
Zuletzt geändert von zwirrlibatz am 24 Mai 2017 16:55, insgesamt 1-mal geändert.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Alien: Covenant

Beitrag von zwirrlibatz »

Herr Rossi hat geschrieben:E Filmkritik isch usnahmslos immer s Resultat vonere subjektive Wahrnämig. E Meinig. Isch ja bi de Musig nid andersch, oder bi jegliche andere Kunschtforme. Wer s Gfühl hed er oder sie hed d Kritikhoheit oder e wichtigeri Meinig chan ICH nid ernscht näh. Sorry for bursting your bubble
subjektiv bzw gschmackssach isch öb me lieber rolle- oder rännspili spielt. öb mariokart de bescht fönracer isch isch kei frag vom gschmack.


"bubble" und "wichtigeri Meinig" :lol:
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Alien: Covenant

Beitrag von Herr Rossi »

Mit Wichtigtuer diskutiere isch eini vo mine Schwächene =)
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 50 Gäste