Alien: Covenant

für unsere Movie-Aficionados, Serien-Liebhaber und Audiophilen.

Moderatoren: Avenger, randy

Benutzeravatar
OlDirty
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 998
Registriert: 06 Jan 2015 17:09
Kontaktdaten:

Re: Alien: Covenant

Beitrag von OlDirty »

und warum will mer go dusche und sex ha, nachdem mer all sini crew-mitglieder und fründe grad vorher verlore hett?
En Trost-Figg evt :eek2: hebt d'Lune :mrgreen:

Ach mir graut scho wieder vor dem Film. De Prometeus het mi meh als entüscht. Sonen huere Gagg gsi mit chli "huhuu" und nie isch es würkli abgange. I wet Action, Rumgeballer, Aliens wo verprützed und natürli au Spannig. So öpis wie in Teil 2 z.B. Aber glaub da isch Wunschdenke. :briegge:
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Alien: Covenant

Beitrag von Herr Rossi »

Grad usem Kino cho
3/10

Tumm, vorhersehbar, aber er lod de Prometheus chli besser Do schtoh.

Oh mann, was für en huere Arsch de Ridley...
Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
Kontaktdaten:

Re: Alien: Covenant

Beitrag von Skeletor »

He nei, ich han mich so gfreut...
Hät er niemertem gfalle?
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Alien: Covenant

Beitrag von Herr Rossi »

Lueg ne, evtl findsch ne ja guet. Ich bi bekifft gsii und ha nach 20 Minute scho mi Spass gha mit dere Dödelbesatzig
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Alien: Covenant

Beitrag von Master(G) »

Herr Rossi hat geschrieben:Tumm, vorhersehbar, aber er lod de Prometheus chli besser Do schtoh.
naja, besser als prometheus isch er scho... ned viel, aber bitz...

PS: ich find plötzlich Alien 4 en super film! :kicher:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Alien: Covenant

Beitrag von Herr Rossi »

isch gschmackssach. de covenant versuecht chrampfhaft d Charaktere is Zentrum zschtelle und schiteret kläglich.
usnahm; de fassbender. ich ha bis uf d Explosion vom lander jedes Ereignis vorusgseh, das macht de film für mich komplett kabutt.

ich jammere ungern, aber was ide Trailer no funktioniert het wirkt im film ufgsetzt, lächerlich, wiit wäg vo dem epische gedanke, Stichwort entscheidige vo de Crew sind no tümmer als im prometheus, das muesch zerscht mol schaffe :typej:
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: Alien: Covenant

Beitrag von Xinobrax2 »

Ihr mached mini Vorfroid kaputt :x

Allerdings han ich Prometheus ziemlich guet gfunde. Passt zwar nid so id Alien Serie aber für sich gno ischer okay. Mir gfallt sicher au de noi :-D
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
Kontaktdaten:

Re: Alien: Covenant

Beitrag von zwirrlibatz »

Skeletor hat geschrieben:He nei, ich han mich so gfreut...
Hät er niemertem gfalle?
han en noni gseh, mir wird er gfalle nach all dem wo ich da lies.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18530
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
Kontaktdaten:

Re: Alien: Covenant

Beitrag von Avenger »

6/10

Chli besser als Prometheus. D Crew stellt sich also sehr dumm a. Cha me sich froge. Meh als einisch.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
Kontaktdaten:

Re: Alien: Covenant

Beitrag von BrainBug »

gestern gesehe:

s finale judgement heb ich mir für nach noch en paar mal sehe auf. vielleicht aber mal ein paar pros und cons:

+ ästhetik von den kulissen insbesondere vom schiff lehne sich sehr am orginal an, was viel besser als im prometheus funktioniert. für mich der best aussehendste scifi im neue jahrtausend. insbesondere weil er s CG aufs nötigste reduziert und nid alles shiny und pollished aussieht.
+ generell starke bildsprach

+/- von en theme her sind de prometheus und covenant für mich eher nachfolger im geiste zum blade runner. beim prometheus war das auch noch irgendwie ok, weil man ja vorher nid wusste dass es en alienfilm is. dass bei nem film mit alien im titel androide (und die verbundene philosphische theme) so im mittelpunkt stehe, find ich en bissel unglücklich (auch wenns der stärkste aspekt von dene beiden filmen ist).

- atomsphärisch kommts einfach nid an teil 1 +(2-4) ran [und ja vortex auch der 2... als ich s erste mal die szene mitn fuggin facehuggers im labor gesehen hab, bin ich fast verreckt :lol:]
- ^ das hat mehrere gründe: technisch en ganz einfache und offensichtlicher unterschied ist, dass das sound- und musikdesign eifach welten schlechter ist*
- dass der plot irgendwie dran scheitert nem klassischen drei-akter zu folgen und die ups und down generell en schlechtes pacing ergebe... die komposition stimmt einfach nid so richtig*
- die charaktere im vergleich zu allen anderen alien filme (und in highbudget filmen heute generell) ziemlich schlecht gezeichnet sind*

* ich hab dann gestern im anschluss ans kino grad noch mal den 1 angeguckt, und da wurden diese punkte glasklar. ich glaub auch nid, dass ihr wirklich s problem mit den paar unlogische verhaltensmustern der protagonisten im prometheus und covenant habt (wenn s suspension of disbelief wirklich en so großes problem wär, müsste man eigentlich grad 99% aller blockbuster aus den 80igern scheisse finden), sondern ebe dass in der komposition der flow vom film nid so richtig stimmt, zuviel aufmerksamkeit und screentime auf weniger wichtige sache gelegt wird und die atmosphäre zeitweis nid so richtig stimmt. es is halt einfacher mitm finger auf logikfehler zu zeige...

generell hätt der film grad 30 minute länger sein müsse, um wichtige szenen besser rauszuarbeiten. ich hoffe auf nen anständigen directors cut.

inhaltlich gibt's an den zwei filme auch so einiges was mir nid recht in den kram passt, aber das heb ich mir für auf, wenn ihr en alle gesehen habt...
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7935
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
Kontaktdaten:

Re: Alien: Covenant

Beitrag von Marco_in_motion »

Bild

Edith : Irgend en Möngel wo de Film mega findet chunnt schono ...und nächst Film wird en neue Predätteren sii wo de Predator dännn wiiblich isch und sich in en Xenomorph verliebt. mega.
s'Würklich einzige wo mer im Kino glaubs no luege chan sind d'Marvel Sache.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Alien: Covenant

Beitrag von Herr Rossi »

BrainBug hat geschrieben:... ich glaub auch nid, dass ihr wirklich s problem mit den paar unlogische verhaltensmustern der protagonisten im prometheus und covenant habt (wenn s suspension of disbelief wirklich en so großes problem wär, müsste man eigentlich grad 99% aller blockbuster aus den 80igern scheisse finden), sondern ebe dass in der komposition der flow vom film nid so richtig stimmt, zuviel aufmerksamkeit und screentime auf weniger wichtige sache gelegt wird und die atmosphäre zeitweis nid so richtig stimmt. es is halt einfacher mitm finger auf logikfehler zu zeige...
Ich glaube nid dass du chasch beurteile was für Merkmal bzw dere Kombinatione mir bi Filme wichtig sind. Für mich sinds äbe nid nur es paar unlogischi Verhaltensmuschter, die mich isch de Film schlicht miserabel gschribe. Produziert find ne technisch sehr guet aber nach em Prometheus, wo ich übrigens vo de Idee her fantastisch finde, sett de Ridley det achnüpfe UND glaubwürdig blibe. Wenn schon philosophisch und schöpferisch denn bitte stilvoll und nid mit so Möngel Dudebro Charaktere.

"mother, bring us down to 40km above the storm!"

HALLO??!!
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
Kontaktdaten:

Re: Alien: Covenant

Beitrag von BrainBug »

Herr Rossi hat geschrieben: HALLO??!!
Hallo :-D
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Alien: Covenant

Beitrag von thaeye »

:( wie schlecht isch das worde. schad. alien isch tod. die ganz story so idiotisch erchlärt. unsinn pur das alles. 4/10 wills schöni bilder sind zum teil. d aliens und d mensche schinet de ridley scott nömm z interessiere, meh chli die hütztags überall gstellte frag vowege KI erschaffe und uswürkige blablabla. dumm. da luegi lieber westworld.

so wenig respekt vor sinere eigene schöpfig hani selte gseh. alles kaputt gmacht. wenni zrugg lueg isch promotheus grad es meisterwerch degege gsi.

wieso jede film hützutags imer mit crews afange muess, isch mir au es rätsel.
Zuletzt geändert von thaeye am 20 Mai 2017 12:08, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
Kontaktdaten:

Re: Alien: Covenant

Beitrag von BrainBug »

Herr Rossi hat geschrieben:
BrainBug hat geschrieben:... ich glaub auch nid, dass ihr wirklich s problem mit den paar unlogische verhaltensmustern der protagonisten im prometheus und covenant habt (wenn s suspension of disbelief wirklich en so großes problem wär, müsste man eigentlich grad 99% aller blockbuster aus den 80igern scheisse finden), sondern ebe dass in der komposition der flow vom film nid so richtig stimmt, zuviel aufmerksamkeit und screentime auf weniger wichtige sache gelegt wird und die atmosphäre zeitweis nid so richtig stimmt. es is halt einfacher mitm finger auf logikfehler zu zeige...
Ich glaube nid dass du chasch beurteile was für Merkmal bzw dere Kombinatione mir bi Filme wichtig sind. Für mich sinds äbe nid nur es paar unlogischi Verhaltensmuschter, die mich isch de Film schlicht miserabel gschribe. Produziert find ne technisch sehr guet aber nach em Prometheus, wo ich übrigens vo de Idee her fantastisch finde, sett de Ridley det achnüpfe UND glaubwürdig blibe. Wenn schon philosophisch und schöpferisch denn bitte stilvoll und nid mit so Möngel Dudebro Charaktere.
das war jetzt auch weniger auf dich bezogen. ich erinnre mich nur wie die leut damals rumgetobt haben, dass die beim prometheus die helme abziehen. und da stell ich mir dann immer die frage, wäre der film jetzt erheblich besser gewese, wenn sie helme anbehalten hätten? nid wirklich oder?

und bei den charakteren sind wir ja einer meinung. wobei ich in der besagten szene fast schlimmer finde, wie sich die anderen beiden crewmitglieder verhalten. bei ihm ist ja aufgrund seiner frau die unzurechnungsfähig noch halbwegs nachvollziehbar.
Zuletzt geändert von BrainBug am 20 Mai 2017 12:11, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
Kontaktdaten:

Re: Alien: Covenant

Beitrag von BrainBug »

Skeletor hat geschrieben:He nei, ich han mich so gfreut...
Hät er niemertem gfalle?
Xinobrax2 hat geschrieben:Ihr mached mini Vorfroid kaputt :x

pro tipp: wenn er euch auf nen film freut, lest vorher kein gforum-topics drüber
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
Kontaktdaten:

Re: Alien: Covenant

Beitrag von zwirrlibatz »

de film isch absolut FANTASTISCH! no besser als erwartet. de action teil isch super tasty statt nur hysterischs rumgeschrei und -geballer, bzw moll das isch es aber ebe tasty. das muesch au mal no chöne. und isch ebe ridley: sex, tod & religion, also bitzeli s'hirni mitlaufe lah statt luschtigi sprüch vo kernige marines vermisse hilft scho es bitzeli. und die setpieces zumteil, woah! schonume die erschte füf minute händ gunne. dadrvo chan en cameron nume tröime. und em david sis flashback, wunderschön :shock: und jede wo was vo unlogisch faslet ghört mit em nöchschte pod blutt ufen alienplanet gschosse. und nöd zletscht e super glungni brugg vo prometheus zu alien, au wenn da nomal eine (oder zwei?) film chunnt.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7935
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
Kontaktdaten:

Re: Alien: Covenant

Beitrag von Marco_in_motion »

Marco_in_motion hat geschrieben:Edith : Irgend en Möngel wo de Film mega findet chunnt schono
et voilà :lol:
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: Alien: Covenant

Beitrag von The Sheep »

zwirrlibatz hat geschrieben:prometheus isch super, ihr weichbächer. und de neu alien wird das au.
Liebi zu Prometheus isch möglicherwis d'Vorussetzig um en guet zfinde. Ich sälber hanen nonig gseh, aber ich befürcht dass mis Urteil mehr so wie das vom Marco wird si :?
Zuletzt geändert von The Sheep am 23 Mai 2017 20:09, insgesamt 2-mal geändert.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: Alien: Covenant

Beitrag von Xinobrax2 »

Alien.Covenant.2017.720p.HDCAM.ENG.x264-Mr.BADASS

Endlich :panik:

Zwar nur Cam aber easy...mal dri güxle...
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
Kontaktdaten:

Re: Alien: Covenant

Beitrag von zwirrlibatz »

Herr Rossi hat geschrieben:denn bitte stilvoll und nid mit so Möngel Dudebros
Luschtig isch doch aber dass dudebros, grad da ine, de film schlächt finde.

Dänn aber findi d'charaktere i dem film überhaupt nöd dudebro, wahrschiinli gfallts drum de dudebros nöd. Sie träffe nöd eifachi nachvollziehbari schwarzwiis entscheidige, sondern fählerhaft mänschlichi und das wird eim frächerwiis nödmal erchlärt. Und da chöme eifacheri gmüeter grad nüme drus.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
Kontaktdaten:

Re: Alien: Covenant

Beitrag von zwirrlibatz »

The Sheep hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben:prometheus isch super, ihr weichbächer. und de neu alien wird das au.
Liebi zu Prometheus isch möglicherwis d'Vorussetzig um en guet zfinde.
Liebi zu guete film wo mich nöd für blöd haltet. Und Covenant fändi au ohni Prometheus super. Er isch em Alien ja eh nööcher als a säbem.

De Ridley hett da mal was wunderbars gseit, hani glaubs mal glinkt da ine. Evtl findis wieder nöimeds... Im prinzip meint er, dass er nöd glaubt jedes detail erchläre zmüesse will er em publikum bitz mitdänke zuetraut.
Zuletzt geändert von zwirrlibatz am 23 Mai 2017 20:54, insgesamt 1-mal geändert.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
Kontaktdaten:

Re: Alien: Covenant

Beitrag von zwirrlibatz »

@bug
Aliens isch en super actionpopcornfilm. Aber im gägesatz zu allne andere - inklusive prometheus :shock: - vo atmosfäre und thematik her kän alien film.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
Kontaktdaten:

Re: Alien: Covenant

Beitrag von BrainBug »

The Sheep hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben:prometheus isch super, ihr weichbächer. und de neu alien wird das au.
Liebi zu Prometheus isch möglicherwis d'Vorussetzig um en guet zfinde. Ich sälber hanen nonig gseh, aber ich befürcht dass mis Urteil mehr so wie das vom Marco wird si :?
wär schonoch en sehr gute film, wenn er nich s alien batch drauf hätte. und die erwartunge daher entsprechend hoch sind. ig mein, ich gugg jede ...absolut JEDE... space scifi-kram. kann an zwei hände abzähle, welche space film besser waren als das. in essentiellen punkten isser halt einfach nid so gut, wie die vorgänger. und wie gesagt, liegt das imo nid an dumme entscheidungen von charaktere, sondern am screenplay.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Alien: Covenant

Beitrag von Herr Rossi »

Du Zwirrli, mir hend die beide Filme glaub chli andersch wohrgnoh. Evtl ufgrund vo persönliche Inträsse. Isch ja super wenn si dir guet gfalled, ha au kei Problem demit. Du glaub aber scho mit Kritike wo nid dim Gusto entspräched. Ich achte s nöchscht mol druf dasi binere Kritik meh betone dass das mini Meinig isch. Oder wetsch no chli über Inhalt und/oder Form vom Covenant diskutiere?
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 29 Gäste